• In Memorial

    Schrijfwedstrijd – Thriller, OP
    Story


    Hierbij geef ik je de toestemming om je schrijfwedstrijd te starten. Je hebt welgeteld vijf maanden om je wedstrijd af te ronden. Wanneer je erachter komt dat dit niet lukt, kun je een berichtje naar mij of een andere wedstrijdmoderator sturen met de vraag of je je wedstrijd mag laten verlengen. Als je drie weken achterelkaar niet reageert in je wedstrijd-topic, dan zullen wij wedstrijdmoderators je wedstrijd helaas moeten sluiten.

    Groetjes,
    Dysphoria
    Wedstrijdmoderator



    Welkom bij deze angstaanjagende schrijfwedstrijd! Heb je veel ervaring op het gebied van bloed, moord en doodslag, of begin je pas net? Dat maakt niet uit, iedereen is welkom!


    Deelnemers

    Ik zoek maximaal 15 enthousiaste deelnemers met stalen zenuwen. De inschrijvingen blijven open tot donderdag 25 mei 16.00 uur! Ongeveer rond dat tijdstip zal ook de eerste opdracht online komen te staan.

    Juryleden
    Ik zoek ook juryleden, namelijk maximaal 2. Hiervoor moet je wel voldoen aan een paar eisen: je beheerst de Nederlandse spelling en grammatica vrijwel foutloos, je kunt mensen goed van opbouwende kritiek voorzien, én je kunt je houden aan deadlines en afspraken. Meehelpen? Je zult van mij een tekstje krijgen dat je moet verbeteren.

    Opdrachten
    Er komen 5 opdrachten. Elke opdracht is een stand alone waarin je een door mij gegeven tekstje gaat uitwerken. Je schrijft in het Nederlands en over onbekende personen. Je mag zelf invullen hoe je de opdracht uitwerkt, zolang er een link is met het door mij gegeven tekstje. Je verhaal is 1500 tot 2500 woorden en je krijgt 20 dagen om te schrijven.
    Hieronder alvast de titels van de opdrachten:
    1. The Letter
    2. The Room
    3. The Housemaid’s Tale
    4. Project X
    5. The Untold Story

    Beoordelingen
    Je zult worden beoordeeld op de volgende punten. Je kunt in totaal 100 punten scoren. Natuurlijk is degene met het meeste aantal punten de winnaar. Er is dus een winnaar per ronde en een winnaar van de gehele wedstrijd.
    Spelling en grammatica, 25
    Originaliteit, 25
    Spanning, 25
    Geloofwaardigheid, 25

    Inleveren
    Inleveren doe je in het topic en op deze manier: Ik lever mijn verhaal in: linkje naar het verhaal.

    Prijzen
    Elke deelnemer die alle vijf de opdrachten op tijd inlevert, ontvangt een badge. Ook de winnaar van de wedstrijd ontvangt een badge.

    Dan nog even dit
    - Bij niet inleveren zonder joker lig je eruit
    - Je krijgt 2 jokers, zet die in voor de deadline
    - Elke opdracht kun je 3 dagen uitstel krijgen, vraag aan voor de deadline
    - In principe geen afvallers, degene met de meeste punten wint
    - Plagiaat wordt bestraft
    - Aanmelden doe je dikgedrukt
    - Je bent deelnemer of jurylid, niet allebei
    - Naamsveranderingen doorgeven



    Deelnemers
    Bakugou > Tacitus > Kirkman > Shouto
    Lorem
    Tamatoa > Pennywiise > Sarn
    Evaethas

    Juryleden
    Ik dus,
    en Amber738.




    Inzendingen

    Ronde 1 - The Letter
    Bakugou > Tacitus (uitstel): link
    HeiHei > TinyTina > Friday13th:
    Captain_Obvious > Wilberforce: JOKER
    Edgy:
    Mankind:

    Lorem: link
    Tamatoa > Pennywiise (uitstel): link
    Soco:
    Evaethas: JOKER
    Dumblydore > Bathsheba (uitstel): link

    Ronde 2 - The Room
    Bakugou > Tacitus > Kirkman > Shouto (uitstel): link
    Lorem (uitstel): JOKER
    Tamatoa > Pennywiise > Sarn (uitstel): JOKER
    Evaethas (uitstel): JOKER
    Dumblydore > Bathsheba (uitstel): JOKER

    Ronde 3 - The Housemaid's Tale
    Bakugou > Tacitus > Kirkman > Shouto > Rai > Boku (uitstel): JOKER
    Lorem (uitstel):
    Tamatoa > Pennywiise > Sarn (uitstel):
    Evaethas:


    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 19:56 ]


    oi, suzy

    Aan degenen zonder uitstel, de deadline verstrijkt morgen om middernacht!


    oi, suzy

    Zou ik nog uitstel mogen? Ik weet niet of ik het vandaag af ga krijgen. Ik heb in ieder geval al wel een plan hoe het verhaal eruit gaat zien


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    Zou ik nog uitstel mogen? Ik weet niet of ik het vandaag af ga krijgen. Ik heb in ieder geval al wel een plan hoe het verhaal eruit gaat zien


    Haha, ik heb ook alleen nog een plan, het is best lastig eigenlijk. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Wilberforce schreef:
    Zou ik nog uitstel mogen? Ik weet niet of ik het vandaag af ga krijgen. Ik heb in ieder geval al wel een plan hoe het verhaal eruit gaat zien


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Genoteerd!


    oi, suzy

    Ik ga het nog proberen af te maken, maar ik weet het niet zeker. Ik ben vanavond op een verjaardag waar ik zo al naartoe ga dus ik ga proberen tijdens de reis te schrijven. Is het mogelijk om een soort van "automatisch" een joker in te zetten als ik de deadline niet haal, omdat ik niet weet of ik er vanavond aan ga denken terwijl ik op dat feestje ben en ik wil niet nu al opgeven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is aan jou om de joker in te zetten, te ja of te nee. Als ik nu tegen jou zeg dat je joker automatisch geldt zodra je de deadline mist, moet ik dat vervolgens ook richting andere deelnemers doen. Bovendien heb je nog altijd maar liefst 2 jokers, hè? Als je denkt dat je de deadline niet gaat halen is het natuurlijk verstandig om de joker in te zetten. Maar de beslissing is aan jou. (:


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Het is aan jou om de joker in te zetten, te ja of te nee. Als ik nu tegen jou zeg dat je joker automatisch geldt zodra je de deadline mist, moet ik dat vervolgens ook richting andere deelnemers doen. Bovendien heb je nog altijd maar liefst 2 jokers, hè? Als je denkt dat je de deadline niet gaat halen is het natuurlijk verstandig om de joker in te zetten. Maar de beslissing is aan jou. (:

    Gewoon een vraagje, maar is het mogelijk om een voorwaardelijke joker in te zetten, maar als het dan toch op de een of andere manier lukt, gewoon in te leveren en te zeggen: 'Grapje, ik heb het toch af gekregen?' Niet dat ik dat van plan ben, maar ga het binnenkort weer wat drukker hebben, en ik ken mezelf en ik weet dat ik een joker zou kunnen vergeten aan te vragen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Okay, dan zet ik mijn joker in.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kirkman schreef:
    (...)
    Gewoon een vraagje, maar is het mogelijk om een voorwaardelijke joker in te zetten, maar als het dan toch op de een of andere manier lukt, gewoon in te leveren en te zeggen: 'Grapje, ik heb het toch af gekregen?' Niet dat ik dat van plan ben, maar ga het binnenkort weer wat drukker hebben, en ik ken mezelf en ik weet dat ik een joker zou kunnen vergeten aan te vragen.

    Dat is eigenlijk hetzelfde als wat Bathsheba vroeg :X Bovendien, stel dat ik dit zou toestaan, dan wordt het wel heel makkelijk om niet uit de wedstrijd te liggen. Dan zet je gewoon je joker in, elke keer, en je ziet maar wat je inlevert. Het feit dat ik dit niet toesta, is een soort stok achter de deur om te zorgen dat deelnemers er geen misbruik van gaan maken, en dat ze wel degelijk hun best doen om iets in te leveren. Niet dat ik daar bij jullie aan twijfel, maar het is jammer als mensen met de regels aan de haal gaan. Snap je? (: Op het moment dat je je joker inzet, heb je die gewoon gebruikt, ongeacht of je iets inlevert of niet. Een joker is immers ook een soort luxe, en dat moet het blijven.


    oi, suzy

    Ah oké, kan ik wel inkomen, haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zet mijn joker in


    Mhm?

    Kirkman werd Shouto (krul) En ik ga nu beginnen (lekker op tijd enzo)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wheeee, ik heb het af c: Ik zal het zo inleveren, maar eerst wachten of ik na een word war nog tijd vind om het na te lezen, zou wel fijn zijn haha XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Shiiiiiiit, ben het helemaal vergeten. Please forgive die 14 minuten over de deadline I'm sorry D:

    Ik lever mijn verhaal in:
    https://www.quizlet.nl/chapters/1419009/onder-het-bed/

    [ bericht aangepast op 15 juli 2017 - 0:15 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.