• Hallo,

    Onlangs heb ik een dagretour treinkaartje aangeschaft, echter door omstandigheden kan ik het niet meer gebruiken waar het voor bedoelt was. Nu heb ik het idee opgevat om er zelf en dagje op uit te gaan ergens in Nederland. Maar ik heb niet veel geld te besteden. Winkelen of zoiets zit er dus niet in. Wat voor dingen kunnen jullie me aanraden om te gaan doen met dit kaartje? Of kan ik het maar beter doorverkopen?

    Liefs


    Smile. You're beautiful. <3

    Oeh leuk!! Misschien een museum? Sommigen zijn goed te doen qua prijs.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Naar het strand? Gewoon naar een leuke stad toe gaan en daar een beetje rondlopen en sightseeen?


    The truth is out there.

    Ik zat ook meteen te denken aan het strand! Of kies iets typisch uit van een provincie, zoals de limburgse wafel? En ga dat halen. Lekker met de trein op reis.
    Misschien is er een boekenwinkel ver weg die je altijd al eens had willen bezoeken. Kies zoiets uit :)


    ~My Mind Is Free~

    Je kunt naar een Quizlet meeting?:) altijd gezellig!


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou inderdaad naar een strand gaan. Als je niet zeker bent alleen, dan kan een stad vrij intimiderend zijn. Maar aan zee kijkt er niemand raar op als je alleen bent. Gewoon lekker uitwaaien, lunch mee brengen en in het zand opeten, lekker verder wandelen. I dunno. Klinkt voor mij wel goed, haha.
    Maar als je liever een stad bezoekt, Leiden vond ik zeer leuk om in rond te lopen, net als Utrecht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou denk ik kijken wat de mooiste bieb is waar ik heen kan gaan en daar dan vertoeven. Het strand is ook super en Leiden en Utrecht zijn inderdaad aanraders. Je kan ook nog naar een mooi natuurgebied ergens en daar lekker wandelen, dieren spotten en foto's maken.


    At the end we're all cursed

    Ik weet niet of je van treinreizen houdt of dat je echt iets wilt beleven, maar je kunt er altijd met een paar dobbelstenen op uit trekken :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik dacht ook meteen aan het strand. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    maar er gaan geen treinen naar de kust jongens, uitzondering daargelaten (fish)


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    maar er gaan geen treinen naar de kust jongens, uitzondering daargelaten (fish)


    Ja maar als je bv. trein naar den haag neemt kost het heel weinig om vanaf daar de tram te nemen. (cat)


    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    (...)

    Ja maar als je bv. trein naar den haag neemt kost het heel weinig om vanaf daar de tram te nemen. (cat)


    Ja zoiets is wel goed te doen, is wel heerlijk met dit weer
    Je kan ook met de trein naar een duingebied reizen en dan te voet naar het strand gaan, ga ik morgen ook weer doen. Tien kilometer lang alleen maar rust en natuur, aanrader voor iedereen die een writersblock heeft haha. Moet je wel van wandelen houden natuurlijk.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Ja zoiets is wel goed te doen, is wel heerlijk met dit weer
    Je kan ook met de trein naar een duingebied reizen en dan te voet naar het strand gaan, ga ik morgen ook weer doen. Tien kilometer lang alleen maar rust en natuur, aanrader voor iedereen die een writersblock heeft haha. Moet je wel van wandelen houden natuurlijk.


    I wish lol. Kan me niet herinneren dat ik ooit Nederlandse kust heb gezien. Perks of being a Limbo.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Meeste musea hebben studentenkorting (50% eraf).
    Verder in Amsterdam gebeurt er van alles, je kan in het park gaan zitten en bij een supermarkt een stokbrood met kruidenboter kopen ofzo en wat drinken. Prima vermaak.

    Vanaf Alkmaar kun je ook bussen pakken naar Egmond aan Zee. Heerlijk kust gebied of Bergen aan Zee is ook erg prettig!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 21:06 ]

    SPECS schreef:
    (...)

    I wish lol. Kan me niet herinneren dat ik ooit Nederlandse kust heb gezien. Perks of being a Limbo.(cat)


    daar kan je vast ook heerlijk wandelen haha


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    daar kan je vast ook heerlijk wandelen haha


    Meh, we hebben opzich wel een mooie heide hier, maar die heb ik onderhand wel erg vaak gezien to :') Voor de rest is Limburg niet zo idyllisch als je zou denken :')


    You were born original, don't die as a copy.