• Hallo,

    Onlangs heb ik een dagretour treinkaartje aangeschaft, echter door omstandigheden kan ik het niet meer gebruiken waar het voor bedoelt was. Nu heb ik het idee opgevat om er zelf en dagje op uit te gaan ergens in Nederland. Maar ik heb niet veel geld te besteden. Winkelen of zoiets zit er dus niet in. Wat voor dingen kunnen jullie me aanraden om te gaan doen met dit kaartje? Of kan ik het maar beter doorverkopen?

    Liefs


    Smile. You're beautiful. <3

    SPECS schreef:
    (...)

    Meh, we hebben opzich wel een mooie heide hier, maar die heb ik onderhand wel erg vaak gezien to :') Voor de rest is Limburg niet zo idyllisch als je zou denken :')


    Nou hoor! Ik vind Limburg persoonlijk zeer fantastisch. En al helemaal qua natuur, lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPECS schreef:
    Je kunt naar een Quizlet meeting?:) altijd gezellig!


    Ik herkende je bijna niet. Je tekst is zwart hier (': wat erg! Nu on-topic

    Maar dit is altijd een goed idee! Quizlet meetingen zullen er vast genoeg zijn! En het is gewoon leuk mensen te ontmoeten. Anders zou ik voor het idee met de dobbelsteen gaan, als je van treinreizen houdt. Even kijken waar je uitkomt als je dat doet, denk dat je veel te zien krijgt ^^

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 5:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Bedankt voor al jullie lieve reacties! Het strand klinkt erg leuk, maar ik weet niet in hoeverre dat te doen is. Aangezien er natuurlijk vast geen treinstation op loopafstand van het strand is, haha. Maar ik denk er nog even over na! ^^


    Smile. You're beautiful. <3