• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Mackenzie Verona Ambrose|17|Cheercaptain|1.3 - Campeon
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Ravenpuff
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Dumblydore
    ~ Pinata
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Grindywald
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Silas William Howe|19|Jock|1.2 - Voldymort
    ~
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Grindywald
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused Badass|1.2 - Douceur
    ~ Edgy
    ~ Sempre
    ~ Soco
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ |(Street)Fighter - Nerha
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Sobral
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - BIossoms
    ~

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    El Diablo.

    Ravenpuff schreef:
    Nog mensen voor Maddi? Ik zoek nog best wat voor haar.

    Ik denk dat Cadi haar wel zou mogen. Zou je een vriendschap tussen de twee zien zitten?

    Relatie voorstellen Miska Castle:
    Tyler Miska is opgegroeid in een gemeenschap waarin een groot deel van Tyler's karaktertrekken wordt geprezen. Toch zijn Tyler's zaken dingen die Miska enorm afkeurt. Ik denk dat Miska wenst meer als hem te zijn, maar zich niet met hem inlaat, juist omdat hij zijn naam onbesmeurd wil houden.
    Tallulah Als ze een Romani meisje was geweest, had Miska haar als de pest gemeden, maar omdat ze dit niet is, en ze elkaar al kenden voor ze een troublemaker werd, gaat hij best veel met haar om. Dit is begonnen op Middle School, waar ze als twee buitenbeentjes samen lunch aten. Hij heeft haar zien veranderen van een ongemakkelijk grijs muisje naar een promiscue artestieke herrieschopper. Ze is nog altijd zijn beste vriendin, maar dat betekent zeker niet dat Miska al haar gedrag goedkeurt.
    Evelyn Miska mijdt haar als de pest. Niet perse door haar karakter, maar eerder door haar gedrag wil hij niet met haar geassocieerd worden.
    Owen Ondanks dat Miska ook niet iemand is voor fysiek zwaar werk, staat luiheid niet in zijn woordenboek. Hierdoor irriteert hij zich ook enorm aan Owen,
    die nooit ook maar een poot uitsteekt zonder aandringen en intussen allerlei vunzige grappen maakt. Miska blijft liever bij hem uit de weg en probeert ook altijd in andere groepjes te zitten dan hij bij groepsprojecten.

    Zigmund In hun Freshman jaar schoot Zig in de eerste week al uit zijn slof. Zonder echt te denken trok Miska hem naar achter om te zorgen dat hij niemand tot pulp sloeg, waarna hij weer snel verdween om niet zelf in de problemen te komen. Dit is vaker gebeurt, maar echt heel veel spreken doen de twee jongens niet. Miska probeert hem wat uit de problemen te houden, zeker als hij op het punt staat een jonger iemand of een meisje fysiek aan te vallen, zoals hij ook bij zijn broers zou doen.
    Sarah Miska kan eigenlijk niet goed geloven hoe onbeschoft, onbehoorlijk, en arrogant Sarah zich gedraagd. Hij laat zich niet met haar in en mijdt haar zo veel mogelijk.
    Dantae Miska kent Dantae vooral bij gezicht uit het illigale straatvecht-circuit. Dit is een tak van sport wat vrij populair is in de Romani gemeenschap, en waar ook familie van hem aan meedoet. Hij is best geintimideerd door de jongen en zal hem dan ook niet zomaar aanspreken.
    Bonnie Bonnie en Miska zijn beiden buitenbeentjes uit een andere cultuur, waardoor hij graag met haar optrekt. Hij heeft het gevoel of zij snapt hoe het is om ergens te zijn waar jou normen en waarden niet volledig meegaan met die van de plek waar ze nu zijn, zelfs al woont Bonnie al bijna haar hele leven in de USA
    Annabeth Ik vind het lastig zonder een echte inside in haar persoonlijkheid en gedrag op school
    Sami Ik vind het lastig zonder een echte inside in haar persoonlijkheid en gedrag op school
    Cadi Miska kende Cadi's achternaam voor hij haar kende. Door de wetteloosheid in de club van haar ouders, doen ook Romani daar zaken, mogen het afhuren voor feesten, en dat samen met de georganiseerde gevechten die er soms plaatsvinden, is het een plek waar ook een nette jongen als Miska wel is geweest. Hij kent haar dan ook al langer dan vandaag, maar haar gedrag als mannenverslinder zorgt ervoor dat Miska haar wel ziet als een meisje met lage moralen.


    Ik hoor graag van jullie

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 19:03 ]


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Relatie voorstellen Miska Castle:
    Tyler Miska is opgegroeid in een gemeenschap waarin een groot deel van Tyler's karaktertrekken wordt geprezen. Toch zijn Tyler's zaken dingen die Miska enorm afkeurt. Ik denk dat Miska wenst meer als hem te zijn, maar zich niet met hem inlaat, juist omdat hij zijn naam onbesmeurd wil houden.
    Tallulah Als ze een Romani meisje was geweest, had Miska haar als de pest gemeden, maar omdat ze dit niet is, en ze elkaar al kenden voor ze een troublemaker werd, gaat hij best veel met haar om. Dit is begonnen op Middle School, waar ze als twee buitenbeentjes samen lunch aten. Hij heeft haar zien veranderen van een ongemakkelijk grijs muisje naar een promiscue artestieke herrieschopper. Ze is nog altijd zijn beste vriendin, maar dat betekent zeker niet dat Miska al haar gedrag goedkeurt.
    Evelyn Miska mijdt haar als de pest. Niet perse door haar karakter, maar eerder door haar gedrag wil hij niet met haar geassocieerd worden.
    Owen Ondanks dat Miska ook niet iemand is voor fysiek zwaar werk, staat luiheid niet in zijn woordenboek. Hierdoor irriteert hij zich ook enorm aan Owen,
    die nooit ook maar een poot uitsteekt zonder aandringen en intussen allerlei vunzige grappen maakt. Miska blijft liever bij hem uit de weg en probeert ook altijd in andere groepjes te zitten dan hij bij groepsprojecten.

    Zigmund In hun Freshman jaar schoot Zig in de eerste week al uit zijn slof. Zonder echt te denken trok Miska hem naar achter om te zorgen dat hij niemand tot pulp sloeg, waarna hij weer snel verdween om niet zelf in de problemen te komen. Dit is vaker gebeurt, maar echt heel veel spreken doen de twee jongens niet. Miska probeert hem wat uit de problemen te houden, zeker als hij op het punt staat een jonger iemand of een meisje fysiek aan te vallen, zoals hij ook bij zijn broers zou doen.
    Sarah Miska kan eigenlijk niet goed geloven hoe onbeschoft, onbehoorlijk, en arrogant Sarah zich gedraagd. Hij laat zich niet met haar in en mijdt haar zo veel mogelijk.
    Dantae Miska kent Dantae vooral bij gezicht uit het illigale straatvecht-circuit. Dit is een tak van sport wat vrij populair is in de Romani gemeenschap, en waar ook familie van hem aan meedoet. Hij is best geintimideerd door de jongen en zal hem dan ook niet zomaar aanspreken.
    Bonnie Bonnie en Miska zijn beiden buitenbeentjes uit een andere cultuur, waardoor hij graag met haar optrekt. Hij heeft het gevoel of zij snapt hoe het is om ergens te zijn waar jou normen en waarden niet volledig meegaan met die van de plek waar ze nu zijn, zelfs al woont Bonnie al bijna haar hele leven in de USA
    Annabeth Ik vind het lastig zonder een echte inside in haar persoonlijkheid en gedrag op school
    Sami Ik vind het lastig zonder een echte inside in haar persoonlijkheid en gedrag op school

    Cadi Miska kende Cadi's achternaam voor hij haar kende. Door de wetteloosheid in de club van haar ouders, doen ook Romani daar zaken, en dat samen met de georganiseerde gevechten die er soms plaatsvinden, is het een plek waar ook een nette jongen als Miska wel is geweest. Hij kent haar dan ook al langer dan vandaag, maar haar gedrag als mannenverslinder zorgt ervoor dat Miska haar wel ziet als een meisje met lage moralen.


    Ik hoor graag van jullie


    Woow, wacht even. Cadi is niet een mannenverslinder, dat heb ik misschien een beetje verkeerd omschreven. Cadi heeft er geen problemen mee om met een jongen naar bed te gaan áls ze die jongen écht sexy/knap/leuk vindt. Het is niet dat het haar doel is om zoveel mogelijk mannen af te werken. Daarnaast is het ook niet dat ze opschept over met hoeveel mannen ze naar bed is geweest ofzo, dit probeert ze stil te houden. Zeker voor de mensen die haar kennen via de club, omdat ze dit al helemaal voor haar ouders die haar nog altijd als redelijk onschuldig meisje zien stil wilt houden. Verder vind ik je stukje wel leuk :)

    ^ je bent silas vergeten, mir c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    PeterMaximoff schreef:
    Relatie voorstellen Miska Castle:
    Tyler Miska is opgegroeid in een gemeenschap waarin een groot deel van Tyler's karaktertrekken wordt geprezen. Toch zijn Tyler's zaken dingen die Miska enorm afkeurt. Ik denk dat Miska wenst meer als hem te zijn, maar zich niet met hem inlaat, juist omdat hij zijn naam onbesmeurd wil houden.
    Tallulah Als ze een Romani meisje was geweest, had Miska haar als de pest gemeden, maar omdat ze dit niet is, en ze elkaar al kenden voor ze een troublemaker werd, gaat hij best veel met haar om. Dit is begonnen op Middle School, waar ze als twee buitenbeentjes samen lunch aten. Hij heeft haar zien veranderen van een ongemakkelijk grijs muisje naar een promiscue artestieke herrieschopper. Ze is nog altijd zijn beste vriendin, maar dat betekent zeker niet dat Miska al haar gedrag goedkeurt.
    Evelyn Miska mijdt haar als de pest. Niet perse door haar karakter, maar eerder door haar gedrag wil hij niet met haar geassocieerd worden.
    Owen Ondanks dat Miska ook niet iemand is voor fysiek zwaar werk, staat luiheid niet in zijn woordenboek. Hierdoor irriteert hij zich ook enorm aan Owen,
    die nooit ook maar een poot uitsteekt zonder aandringen en intussen allerlei vunzige grappen maakt. Miska blijft liever bij hem uit de weg en probeert ook altijd in andere groepjes te zitten dan hij bij groepsprojecten.

    Zigmund In hun Freshman jaar schoot Zig in de eerste week al uit zijn slof. Zonder echt te denken trok Miska hem naar achter om te zorgen dat hij niemand tot pulp sloeg, waarna hij weer snel verdween om niet zelf in de problemen te komen. Dit is vaker gebeurt, maar echt heel veel spreken doen de twee jongens niet. Miska probeert hem wat uit de problemen te houden, zeker als hij op het punt staat een jonger iemand of een meisje fysiek aan te vallen, zoals hij ook bij zijn broers zou doen.
    Sarah Miska kan eigenlijk niet goed geloven hoe onbeschoft, onbehoorlijk, en arrogant Sarah zich gedraagd. Hij laat zich niet met haar in en mijdt haar zo veel mogelijk.
    Dantae Miska kent Dantae vooral bij gezicht uit het illigale straatvecht-circuit. Dit is een tak van sport wat vrij populair is in de Romani gemeenschap, en waar ook familie van hem aan meedoet. Hij is best geintimideerd door de jongen en zal hem dan ook niet zomaar aanspreken.
    Bonnie Bonnie en Miska zijn beiden buitenbeentjes uit een andere cultuur, waardoor hij graag met haar optrekt. Hij heeft het gevoel of zij snapt hoe het is om ergens te zijn waar jou normen en waarden niet volledig meegaan met die van de plek waar ze nu zijn, zelfs al woont Bonnie al bijna haar hele leven in de USA
    Annabeth Ik vind het lastig zonder een echte inside in haar persoonlijkheid en gedrag op school
    Sami Ik vind het lastig zonder een echte inside in haar persoonlijkheid en gedrag op school
    Cadi Miska kende Cadi's achternaam voor hij haar kende. Door de wetteloosheid in de club van haar ouders, doen ook Romani daar zaken, en dat samen met de georganiseerde gevechten die er soms plaatsvinden, is het een plek waar ook een nette jongen als Miska wel is geweest. Hij kent haar dan ook al langer dan vandaag, maar haar gedrag als mannenverslinder zorgt ervoor dat Miska haar wel ziet als een meisje met lage moralen.


    Ik hoor graag van jullie


    Ik vind het in zoverre prima voor Dantae dat Miska er verder niet over praat (het vechten). Dantae praat er namelijk zelf ook niet over dus er zijn maar weinig die er vanaf weten .


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    I'm back! Ik lees straks of morgen alles op mijn gemak alles bij


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Woow, wacht even. Cadi is niet een mannenverslinder, dat heb ik misschien een beetje verkeerd omschreven. Cadi heeft er geen problemen mee om met een jongen naar bed te gaan áls ze die jongen écht sexy/knap/leuk vindt. Het is niet dat het haar doel is om zoveel mogelijk mannen af te werken. Daarnaast is het ook niet dat ze opschept over met hoeveel mannen ze naar bed is geweest ofzo, dit probeert ze stil te houden. Zeker voor de mensen die haar kennen via de club, omdat ze dit al helemaal voor haar ouders die haar nog altijd als redelijk onschuldig meisje zien stil wilt houden. Verder vind ik je stukje wel leuk :)


    Ow sorry, want dat begreep ik wel uit je stukje. Daarbij zal hij haar niet echt kennen van de club, maar haar daar alleen hebben gezien, net als Dantae. Haar ouders en zijn mensen zullen ook niet echt met elkaar omgaan. Ze zijn eigenlijk alleen in de club omdat die hem wel toelaat zaken en feesten te doen op hun manier.

    Voldymort schreef:
    ^ je bent silas vergeten, mir c;


    Die zit toch op de andere school? Dan kennen ze elkaar bij de start toch nog niet?

    Nerha schreef:
    (...)

    Ik vind het in zoverre prima voor Dantae dat Miska er verder niet over praat (het vechten). Dantae praat er namelijk zelf ook niet over dus er zijn maar weinig die er vanaf weten .


    Heb je anders nog ideeen tussen deze twee?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 19:01 ]


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Heb je anders nog ideeen tussen deze twee?


    Ik snap wel hoe dat komt :)
    Want in mijn stukje staat dat ze t leuk vind om mannenharten te veroveren en mannen voor haar te laten vechten. Maar dit is meer dat ze t leuk vind als ze merkt dat mannen haar wel zien zitten. T is niet zo dat ze met al deze mannen ook naar bed gaat, daar komt t stuk dat ze t leuk vind om de harten te breken naar voren. Ze is echt maar met een select aantal mannen naar bed gegaan en is ook niet van plan dit te veranderen.

    Wel oppassen denk ik op welke scholen ze zitten, want ze zullen elkaar nog niet (goed) kennen, toch? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    ^ je bent silas vergeten, mir c;


    En Isa en Maddi.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik snap wel hoe dat komt :)
    Want in mijn stukje staat dat ze t leuk vind om mannenharten te veroveren en mannen voor haar te laten vechten. Maar dit is meer dat ze t leuk vind als ze merkt dat mannen haar wel zien zitten. T is niet zo dat ze met al deze mannen ook naar bed gaat, daar komt t stuk dat ze t leuk vind om de harten te breken naar voren. Ze is echt maar met een select aantal mannen naar bed gegaan en is ook niet van plan dit te veranderen.


    Ook dat spelen en breken ligt Miska zeker niet goed. Hij is opgevoed met bepaalde normen en waarden, en de preutsheid en kuisheid van een meisje staat heel hoog in het vaandel, maar is ook heel snel besmeurd.


    Bowties were never Cooler

    Iedereen die ik niet heb voorgesteld zit op de andere school, waarvoor werd gevraagd zo min mogelijk af te spreken.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 19:10 ]


    Bowties were never Cooler

    Isa ging eerst naar Jefferson, staat ook in haar rol c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ravenpuff schreef:
    Isa ging eerst naar Jefferson, staat ook in haar rol c:


    Had ik niet gezien, sorry. Ik heb gewoon iedereen in het lijstje van Willow Creek geskipt.

    Ik heb gekeken, maar zonder status kan ik weinig.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 19:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Dus als er nog mensen zijn voor Silas (Willow Creek) hoor ik 't wel! c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.