• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Mackenzie Verona Ambrose|17|Cheercaptain|1.3 - Campeon
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Ravenpuff
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Dumblydore
    ~ Pinata
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Grindywald
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Silas William Howe|19|Jock|1.2 - Voldymort
    ~
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Grindywald
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused Badass|1.2 - Douceur
    ~ Edgy
    ~ Sempre
    ~ Soco
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ |(Street)Fighter - Nerha
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Sobral
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - BIossoms
    ~

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    El Diablo.

    BIossoms schreef:
    @petermaximoff, ja het voorstel is goed!

    @Voldymort, ik heb Sami nog!




    Heb je nog ideen voor Sami en Miska?


    Bowties were never Cooler

    Als er nog gegadigden zijn om Solas' vriend te zijn: be our my guest ^^

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 22:14 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @PeterMaximoff, hm, ik zal er even over nadenken! Had jij ideeën?

    Voor Sami zoek ik echt nog
    - ex
    - huidige fwb of flirt
    - iemand die weet dat die in de bende zit
    - iemand waar hij super erge ruzie mee heeft
    - een vriend(in) waarmee hij naar feestjes gaat en mee drugs gebruikt
    - iemand die hij heeft gebruikt om iets te krijgen(dat moet ik nog ff bespreken wat dan haha)


    Pls someone? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BIossoms schreef:
    @PeterMaximoff, hm, ik zal er even over nadenken! Had jij ideeën?

    Voor Sami zoek ik echt nog
    - ex
    - huidige fwb of flirt
    - iemand die weet dat die in de bende zit
    - iemand waar hij super erge ruzie mee heeft
    - een vriend(in) waarmee hij naar feestjes gaat en mee drugs gebruikt
    - iemand die hij heeft gebruikt om iets te krijgen(dat moet ik nog ff bespreken wat dan haha)


    Pls someone? :Y)


    Niet echt. Miska probeert zijn naam hoog te houden en weet ook dat zodra hij in de problemen komt, dit het stereotype bevestigd wat mensen van zigeuners hebben, wat hij koste wat het kost wil voorkomen, dus van echt slechte invloeden probert hij weg te blijven.


    Bowties were never Cooler

    Van welke school is Sami?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Van welke school is Sami?


    Jefferson High


    Everything is illuminated by the light of our past.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Niet echt. Miska probeert zijn naam hoog te houden en weet ook dat zodra hij in de problemen komt, dit het stereotype bevestigd wat mensen van zigeuners hebben, wat hij koste wat het kost wil voorkomen, dus van echt slechte invloeden probert hij weg te blijven.


    In dat geval is Ann ook niet echt een optie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    WaIt schreef:
    (...)

    In dat geval is Ann ook niet echt een optie.


    Ik wist het bij Ann niet zo goed, omdat er weinig uitgebreid was. Als ze openlijk tegen alles in gaat en zich mengt in drugs/misdaad/zware geweldpleging, zal hij haar dan zeker ook mijden, en als ze met wat verschillende jongens 'omgaat' ziet hij haar zeker niet in een goed licht. Of er moeten verzachtende omstandigheden zijn die hij weet, een lange vriendschap voor ze erin verzijld raakte oid.


    Bowties were never Cooler

    Guys ik zoek nog steeds wel wat dingetjes voor Isaiah:
    - Best friensd(s)
    - Friends
    - Hook up/ ex kinda thing(only boys)
    - Studie buddy's
    - Ik dat ook hoor andere dingen open;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Voor Maddi zoek ik het volgende nog c: sorry als ik dingen over het hoofd heb gezien
    - een drink/party buddy
    - frenemy
    - één of twee echt goede vrienden/vriendinnen
    - flirts
    - iemand met wie ze ooit erg close was, maar wie ze weggeduwd heeft
    - cuddlebuddy
    - of als jullie nog dingen weten, dat is ook welkom c: combinaties kunnen ook

    Voor Isa
    - mensen die ze bijles geeft
    - other stuff


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik pak zo mijn laptop erbij en ga dan kijken naar de nieuwe personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SARAH ARCHER
    ««« Afgesproken relaties/indrukken + voorstellen »»»

    Tyler Jay Santiago
    Tyler is een van Sarah's beste vrienden. De twee hebben altijd een al een goede band gehad door hun gemeenschappelijke interesses en hun instelling op school. Sarah houdt er van om de meest onzinnige dingen met Ty te bespreken maar zal ook naar hem komen voor de diep gaande gesprekken.
    Danaë "Dena" Melite Eiragos: Voorstel
    Ik denk dat Sarah eerder met haar zou willen omgaan dan de rest van Willow Creek omdat ze zich zo onderscheidt van de anderen. Haar status zal Sarah niet zo snel afschrikken, maar eerder wat interesse opwekken. Niet dat Sarah (meteen) met haar naar bed zou willen, maar ze vindt het wel tof dat Danaë er geen fuck om lijkt te geven.
    Jake Nathaniel Colfer: Voorstel
    Sarah en Jake zullen geen beste vrienden worden, dat is zeker. Jake is het persiflage van hetgene dat Sarah absoluut niet kan aarden; een verwend rijkeluis kindje.
    Tallulah Cassidy Fowler
    Cas en Sarah zijn beste vriendinnen. Als Sarah (of Cas) een idee heeft voor een avontuur of om de boel op stelten te zetten zijn zullen ze bijna gekwetst zijn als ze elkaar daar niet over inlichten. Sarah vertrouwt Cas alles toe, hoewel ze wel een geheim voor haar heeft en dat zijn de verwarrende gevoelens die soms op komen borrelen als ze Cas ziet.
    Silas William Howe
    Sarah's eerste indruk over hem is dat hij onwijs aantrekkelijk is. Daar tegenover staat dat hij in Sarah's ogen echt een enorme kwal is en dat ze hem, als het even kan, het liefste achter het behang zou willen plakken.
    Isabella Eleana Thomassen
    Isa en Sarah waren goede vriendinnen toen Isa nog op Jefferson zat. Toen bleek dat Isa naar Willow Creek ging was Sarah een lange tijd lichtelijk kwaad op haar omdat ze maar niet kon begrijpen hoe ze die kakkers boven Jefferson kon kiezen. Inmiddels zit Sarah daar niet meer zo over in, maar het heeft wel wat schade toegebracht aan hun vriendschap. Desondanks dat proberen ze nu zo goed mogelijk daarover heen te komen.
    Evelyn Autumn Walker
    Evelyn is een goede vriendin van Sarah. Ze was, netzoals anderen, in het begin een beetje bevooroordeeld over de blondine maar door de jaren heen hebben ze elkaar leren kennen en gemerkt dat ze erg goed met elkaar op kunnen schieten.
    Juliyet Halle Calloway
    Dat de eerste indruk een slechte is mag duidelijk zijn. Het gal zal bij Sarah omhoog komen als ze Juliyet voor het eerst ziet en ze zal duidelijk laten merken dat ze absoluut niet van plan is om zich aan te passen aan de wensen van de Queen Bee.
    Owen Bell
    Hoewel Owen en Sarah altijd goed met elkaar hebben kunnen opschieten is dat nu niet meer te zien. Nadat ze enkele keren met elkaar naar bed zijn gegaan bleek dat ze allebei een andere verwachting ervan hadden. Waar er voor Sarah niet echt gevoelens bij kwamen kijken was dat voor Owen wel zo. Nu is hun relatie vooral erg ongemakkelijk.
    Mackenzie Verona Ambrose
    Mack en Sarah hebben ooit gezoend op een feestje. Sarah is er vrij nonchalant over want nouja, die dingen gebeuren.
    Isaiah Felix Fuller
    Isaiah en Sarah zijn in het stadium van een beginnende vriendschap. Ze kunnen het goed met elkaar vinden, maar weten nog niet precies wat ze aan elkaar hebben.
    Zigmund 'Zig' Richard Powers
    Zig en Sarah kunnen het wel prima met elkaar vinden. Ze lijken best op elkaar en zijn ook al een tijd vrienden.
    Dantae Cross
    Als er iemand is die Sarah vertrouwd dan is het Dantae wel. Ze kennen elkaar al heel erg lang en Sarah is voor hem echt altijd "one of the guys" geweest. Ze klussen samen aan motoren en hebben over het algemeen veel gemeenschappelijke interesses. De laatste tijd is speelt er bij Sarah wel wat irritatie als ze ziet hoe hij letterlijk alle vrouwen achterna gaat behalve haarzelf. Om een punt te maken dat ze toch echt ook een vrouw is probeert ze hem uit de tent te lokken door dubbelzinnige opmerkingen te maken en net wat meer te flirten dan ze met anderen doet.
    Bonnie Juliana Grenville: Voorstel
    Ik denk eigenlijk dat Sarah en Bonnie niet heel erg snel het pad zullen kruisen. Sarah is nogal op zichzelf gericht en mensen die wat rustiger, onopvallender zijn qua persoonlijkheid zullen voor Sarah ook wel een beetje op de achtergrond blijven.
    Colin Graham Lewlyn II
    Colin en Sarah hebben een vrij bijzondere relatie. Hun vriendschap (want zo kun je het wel noemen) is eigenlijk begonnen met een one night stand. Hoewel de twee op het eerste gezicht totaal het uitersten zijn van elkaar, hebben ze ondervonden dat ze eigenlijk wel goed met elkaar kunnen opschieten. Ze hebben nog steeds seks, maar het feit dat Sarah naar Willow Creek komt zal ook zeker voor problemen zorgen tussen de twee. Het is namelijk de bedoeling dat niemand te weten komt van hun vriendschap en andere activiteiten.
    Annabeth Ashtyn Oksana
    Sarah en Ann gaan vaak samen naar feestjes en als het even kan smoken ze ook samen. De twee hebben weleens gezoend op een feestje, maar meer dan dat is nog nooit gebeurd.
    Madison Sofie Caldwell: Voorstel
    Sarah's eerste indruk van Madison zou waarschijnlijk zijn "wow, she's hot." En daarna zal ze waarschijnlijk tot de realisatie komen dat ze de dochter is van de senator van Californië en concluderen dat Madi ook een typisch verwend Willow Creek meisje is. Als ze uiteindelijk tot de ontdekking komt dat dat niet zo is zal Sarah zeker geïnteresseerd zijn om Madiosn beter te leren kennen.
    Miska Sepi Castle: Voorstel
    Miska en Sarah zijn elkaars tegenpolen en Sarah zou hem echt absoluut niks vinden. Hoewel ze normaal altijd wel een zwak heeft voor mensen die wat rustiger zijn dan zij zelf krijgt ze bij hem het idee dat hij zich gewoon beter voelt dan anderen en daar heeft ze echt een hekel aan.
    Sami Abdalla
    Sami en Sarah zijn jeugdvrienden. Hoewel Sami's leven in een bende Sarah niet heel erg aanspreekt probeert ze wel er zoveel mogelijk voor hem te zijn.
    Cadi Alcina Pyralis
    Op het eerste gezicht had Sarah niet echt een goede indruk gekregen van Cadi. Echter klikte het toch al vrij snel tussen de twee en sindsdien maken de twee graag problemen samen.

    Heb ik nu iedereen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ^ oeh i like that c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    prima!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yush :Y)

    — Annabeth Ashtyn Oksana
    Sarah en Ann gaan vaak samen naar feestjes en als het even kan smoken ze ook samen. De twee hebben weleens gezoend op een feestje, maar meer dan dat is nog nooit gebeurd.

    Colin about that: "my dick says yes but my head says no. That's my little sister, girl" :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.