• Beste users,

    Het is zover! De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 12 van de 41 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 12 users hartelijk feliciteren met hun prestatie! Aan de andere users die zich hadden aangemeld, willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu ongeveer twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of ze door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen of hij wel of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of ze door zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.

    Groetjes, de crew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Vroeg mij al af wanneer dit topic zou komen, maar daar is ie dan.


    Physics is awesome

    Enorm veel succes voor iedereen die door is!


    Geloof niet alles wat je denkt

    yay bèbytas!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 17:08 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aww, ik ben niet door :c Misschien moet ik eens een keer proberen om mee te doen, lol XD

    Natuurlijk proficiat voor degene die door zijn en enorm veel succes in de tweede ronde. En degene die niet door zijn: jullie kans zal ook nog ooit komen (:

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 18:11 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ads schreef:
    yay bèbytas!


    Hahahahaha ooohh, geweldig!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Iedereen die door is, veel succes!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Evaethas schreef:
    (...)

    Hahahahaha ooohh, geweldig!


    creds naar Inge/Square/Vierkant/nog vertalingen


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    creds naar Inge/Square/Vierkant/nog vertalingen


    Dank, dank. (nerd)

    Ik vind het ook erg mooi dat Inge tegenwoordig blijkbaar een vertaling van vierkant is. Dit is waar ik in mijn leven naartoe heb gewerkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dank, dank. (nerd)

    Ik vind het ook erg mooi dat Inge tegenwoordig blijkbaar een vertaling van vierkant is. Dit is waar ik in mijn leven naartoe heb gewerkt.


    Hashtag lifegoals en zo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    (...)

    Dank, dank. (nerd)

    Ik vind het ook erg mooi dat Inge tegenwoordig blijkbaar een vertaling van vierkant is. Dit is waar ik in mijn leven naartoe heb gewerkt.


    HAHAHA ja, je mag echt heel trots zijn. In mijn gemeente behoort het werkelijk tot de algemene taal. Ik bedoel: wie zegt er nu nog "vierkant"?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb zelf niet meegedaan, maar ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de uitslag.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.