• WE ALL HAVE MAGIC INSIDE US.

    Wanneer een paar eeuwen geleden vier dames een school creëren maakten ze het zo dat stervelingen er niet konden komen. De vier dames waren blind, om die reden droegen ze een alle vier een andere vogel op hun arm. De vogels en de dames waren zeg maar ''bloedverwanten''. De dames zagen echter toch wel, omdat ze konden kijken door de ogen van hun dier. Een paar eeuwen later hebben de directrices dat nog steeds. Wel zijn het anderen. Op School of Magic heb je verschillende leerlingen. Heksen, tovenaars, weerwolven, vampieren en noem maar op. Magie staat voornamelijk in het midden van de school. Echter zijn er geen stervelingen in de school te vinden. Deze wezens zijn er echter verboden. Zoals verwacht is het een kost school. De leerlingen slapen met zijn vier, qua afdeling, in huisjes die op loopafstand van de school gebouwd zijn. Deze rpg speelt zich binnen de school af. Hier, waar de leerlingen hun lessen volgen, gaat het voornamelijk om de afdelingen. Wij volgen de leerlingen, die echter andere lessen volgen, maar wel met elkaar te maken kunnen krijgen, op deze school en leven met hun mee. Welkom op School of Magic.

    IT'S TIMES TO SPREAD YOUR WINGS AND FLY AWAY.
    WE ALL HAVE MAGIC INSIDE US.

    Masarian • Night Creatures •
    Dit zijn voornamelijk de vampieren&de weerwolven die zich op deze afdeling bevinden. De uil is hun embleem. Dat komt door de kracht van de uil, die lijkt op die van hen. Net zoals de meesten van de leerlingen kan de uil ook speciale krachten. Hij heeft betere zintuigen, net zoals weerwolven en sommige vampiers. De dames en de heren dragen echter wat anders. Hun uniform is dit. De dames dragen een wit hesje en bloesje met een zwart geruit rokje en stropdas. De heren dragen een wit bloesje met een zwart hesje, broek en stropdas. Het vestje is hier niet verplicht.

    Vulas • Winged •
    Dit is de afdeling van de gevleugelde. Ze hebben als vogel de ooievaar. De engelen, feeën, elven en andere wezens die hier de lessen volgen hebben als embleem een zilveren ooievaar. Dit komt omdat de wezens voornamelijk sociaal zijn, maar ook tijd voor henzelf nodig hebben. Hun uniform is dit De meiden dragen een rode trui met een rood, zwart geruit rokje. De jongens dragen ook een rode trui, maar dan opnieuw met een zwarte broek. Natuurlijk het embleem op hun borst gespeld.

    Oncith • The Wands •
    Dit is de afdeling van degene die zich met een toverstok verdedigen. Hier ontwikkelen de heksen en de tovenaars zich. Ze hebben als vogel de spotgaai gekozen. Echter is het voor heksen een woordgrap, aangezien ze ''de spot'' met je drijven. Ook kan je het anders zien. Aangezien de meeste heksen snel en luidruchtig zijn, net als sommige tovenaars. Dit hoeft echter niet. Hun kleding is voor de dames en de heren ongeveer dit. De dames een wit bloesje met een zwart rokje, de heren een witte polo met een zwarte broek. Het embleem is een een rode ster die op elk pak duidelijk te zien is.

    Emmyth • Elemental&Talented •
    Hier zijn degene die een element besturen. Vuur, water, aarde en lucht wordt hier beoefend. Ook kunnen hier gaves beoefend worden. De afdeling staat in stand van de zwaan. De zwanen zijn eerlijke wezens. Volgens bijgeloof zorgt een zwanenveer die in het hoofdkussen van de echtgenoot wordt genaaid ervoor dat hij of zij zijn vrouw of man trouw blijft. Echter zijn deze leerlingen niet allemaal als een zwaan. Het embleem is ook een zwaan. Hun uniform is dit. De dames dragen een wit bloesje, met een wit&donkerblauw vest en een donkerblauwe stropdas. Hierbij is ook een donkerblauw met wit rokje passend. De jongen dragen echter alleen een een wit bloesje met de stropdas en een donkerblauwe broek.

    DON'T BELIEVE IN LIES, BELIEVE IN MAGIC.





    ALWAYS KEEP THAT LITTLE PLACE WHERE THE MAGIC GROWS INSIDE OF YOU, ALIVE.

    Lessen
    VERPLICHT

    Mathematics
    History of Magic
    Transformation *
    Magic (Wands) ***
    Magic *& **
    Fly **
    Elements Study (Only Elemental) ****
    Medice Study
    Talented Training (Only Talented) ****
    EXTRA

    Dragon Riding
    Archery / Swordplay / Throwing Knives
    Horse riding
    Music / Dance
    Acrobatics
    Football
    Swimming
    English,Chinese, Spanish or French

    Je moet minstens 2 sporten na school&1 taal kiezen.
    * Alleen Night Creatures
    ** Alleen Winged
    *** Alleen The Wand
    **** Alleen Elemental


    Gebouw
    Het kasteel licht gelegen in een bergachtig gebied. Overal waar je om je heen kijkt zie je de mist om de bergen heen hangen. Om bij de school te komen loop je over een ravijn heen, wel is hier een brug voor gebouwd. Om je heen zie je een groot bos in voornamelijk herfst kleuren. Om de school heen ligt een rivier waar leerlingen voornamelijk in de zomer zwemmen. Op een loopafstand kun je de huisjes vinden. Hier slapen, 2 meisjes in de ene slaapkamer en 2 jongens op de andere, van dezelfde afdeling. Het is zeldzaam als andere afdelingen samen slapen. Je hebt echter 4 slaapkamers, dus woon je met zijn 8. Op de huisjes staat een embleem gespijkerd om onrust te voorkomen. In elke kamer staan 2 bedden en een bureau. Bij de meiden staat ook nog een make-up tafel. Ook zijn er twee badkamers in elk huisje en een kleine huiskamer. Eten doe je gezamenlijk in de kantine van de school. In de school is ook nog een grote bibliotheek te vinden, een klassieke balzaal die voor de dans&muzieklessen gebruikt wordt, veel klaslokalen en op loop afstand kan je een arena vinden. Hier kun je draken vinden, paarden en ook worden hier vecht lessen gegeven. Als je na school vrij hebt is je uniform niet meer verplicht.

    THOSE WHO DON'T BELIEVE IN MAGIC WILL NEVER FIND IT.
    MAGIC IS EVERYWHERE IF YOU KNOW WHERE TO LOOK.

    Rollen
    Masarian
    -Luperca Tala Hamilton - Grindywald (Weerwolf/Ashley Moore)
    -Rosalyn Julia Hunter "Roos" - MissRosaline (Vampier/Merinda Kerr)
    -Gazy ❝Gasoline❞ O'Line - Forvo (Vampier/nadezhda pakhomova)

    -Xavier Flint Cunningham - Choctaw (weerwolf/Garrett Neff)
    -Dragomir Răzvan Drăgoi - DarkOne (Vampier/Ben Barnes)
    -

    Vulas
    -Riley Kate O’Briain - JudithSuzann (Engel/Olivia Holt)
    -Caina Hardwell - Grindywald (Demoon/Amanda Steele)
    -Irane Florence Zhouis- Autophobia (Elf/Chrissy Constanza)

    -Gereserveerd door Evaethas
    -


    Oncith
    -Gaia Claudia Pulchra - Kowalski
    -Calulla ''Call'' Academia Dimitrov - dyavol

    -
    -

    Emmyth
    TIJDELIJKE STOP OP DE DAMES
    -Kennedy Rosie Kane Sophamoara (Geest/Kennedy Dawn)
    -Lucy Elizabeth Jackson Pua (Aarde/Elle Fenning
    -Aurelie Alaina Dubois - DarkOne (Vuur/katherine mcnamara)
    -Gereserveerd door - Ball (Water/?)

    -Darius «Fiercy» Louis Lawrence - Kowalski (Illusies/Darren Criss)
    -Abilio ''Abil'' Oidhche Barclay -dyavol (?/Brandon Flynn)
    Slaapkamer 1
    Girls - Night Creatures

    Slaapkamer 2
    Boys - Night Creatures

    Slaapkamer 1
    Girls - Winged

    Slaapkamer 2
    Boys - Winged

    Slaapkamer 1
    Girls - The Wands
    Slaapkamer 2
    Boys - The Wands

    Slaapkamer 1
    Girls - Elemental
    Slaapkamer 2
    boys - Elemental

    Lijst
    Naam
    Leeftijd
    Afdeling
    Geslacht
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Lessen
    Extra Sporten
    Beschermdier
    Overig

    Info
    De leerlingen komen uit de gewone wereld waar wij ook leven. Ze kunnen geboren zijn overal ter wereld. Elke leerling krijg bij hem of haar thuis een havik met een brief aan zijn poot. In elke brief staat het zelfde, net als dat er een ketting aan elke brief hangt. Als je die sleutel in een deur doet, maakt niet uit welke, kom je niet in je huis, maar in een soort teleport die je op het plein van de school brengt. Aan het begin van het jaar krijgt iedereen ook een bescherm dier. Deze hoort je het hele jaar door te helpen, maar ook is het een soort huisdier. Wij spelen de rollen van het eerste jaar, dat betekend 15/17. Je rol kan al een magische familie hebben en de school kennen, maar ook kan je rol nieuw zijn en geen idee hebben wat er gebeurd. Op de school heb je verschillende jaren, maar de meeste leerlingen zitten er van 2 tot 3 jaar.

    Regels
    • Schrijf minstens 150 woorden •
    • Geen perfecte personages •
    • Graag naam veranderingen doorgeven •
    • Geef het aan als je een paar dagen niet kan reageren •
    • Topics worden alleen door mij geopend •
    • Probeer de dames en de heren gelijk te houden •

    YOU CALL IT ''INSANE'', I CALL IT ''MAGIC''.





    praattopic 1
    rollentopic
    Ik heb toestemming om deze RPG over te nemen. Het origineel is van Liwenu


    Do I look like Mother Teresa?

    Riley Kate O’Briain
    16 - Angel - Outfit
    She’s bright like glitter and bubbly like champagne


    Ik keek glimlachend de jongen aan, hopend dat ik een beetje goede eerste indruk achter zou laten. Ik wist hoe moeilijk het was om iemands oordeel over je te laten veranderen, bij sommige mensen was het zelfs gewoon niet te doen, en dat wou ik natuurlijk voorkomen. Het liefst had ik dat iedereen me wel aardig vond, ik hoefde niet met ze te trouwen, maar gewoon wel met mensen door één deur kunnen. Gelukkig was ik wel blij dat de jongen die zich niet veel eerder als Xavier/Flint had voorgesteld gewoon reageerde, hij maakte tenminste niet meteen de indruk dat hij al spijt had dat hij me had aangesproken. "Nou okay Gewoon Riley, die naam hoor ik niet vaak," ik lachte kort en wierp een blik naar de grond. "Het klopt dat de naam Riley vaker voorkomt dan 'gewoon Riley'. Maar eh... Heb jij liever dat ik Xavier of Flint zeg?" antwoordde ik op mijn beurt weer vrolijk. Uit zijn vraag hoe mijn eerste indruk was dacht ik wel te begrijpen dat hij ook een eerste jaars was, tenminste op een of andere manier stelde ik me dat zo voor. "Groot, veel mensen, al die dingen zo'n beetje die je zou denken als je zo'n gebouw ziet," antwoordde ik waarna ik even diep adem haalde. Eigenlijk was ik veel zenuwachtiger dan ik had verwacht, ik bedoel, mijn broer was hier ook naar school gegaan en had me er best veel over verteld, dan zou je toch zeggen dat ik ook al het een en ander zou weten en me erbij kon voorstellen. "Bij jou dan?" vroeg ik toen aan de jongen terwijl ik mijn blik weer op hem richtte en hem ook vragend aankeek.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 22:17 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Teleurgesteld in mezelf omdat ik dit topic nu pas zie, uhh ik post morgen wel iets :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kennedy Rosie Kane
    Nothing stays. Nothing is permanent. Feelings, people, circumstances. They all change. That's not being negative, that's being realistic.

    Die ochtend stond iedereen voor mijn slaapkamer deur op me te wachten. Ik voelde tranen omhoog kruipen en voor een paar seconden dacht ik er serieus over na om gewoon te gaan, zonder ook maar enige vorm van afscheid. Ik had een hekel aan afscheid nemen en probeerde het daarom zo goed mogelijk te mijden. Toch stapte ik trots uit mijn slaapkamerdeur en trad ik mijn familie en vrienden tegemoet. Nog nooit had ik van deze school gehoort of geweten en nu lukte het toch mijn leven zo drastisch te veranderen dat ik er al meteen een hekel aan had, wat een prestatie. Ondertussen voelde ik de tranen over mijn wangen kruipen terwijl ik iedereen in mijn armen sloot. Ik had al geprobeerd de sleutel weg te gooien, maar deze nieuwe wereld mijden was geen optie geweest. Ik zou iedereen achter moeten laten en zelf een nieuw avontuur moeten beginnen en ik keek er zeker niet naar uit. Ik zal terug komen beloofde ik, maar we wisten allemaal dat niemand op me zou wachten met hen leven, ik stond er weer alleen voor. Ik draaide me om en stak met nieuwe zekerheid de sleutel in mijn slaapkamerdeur waarna ik mijn nieuwe wereld terecht kwam.
    Het was prachtig en heel erg groot al was mijn kamer zeker kleiner dan ik was gewend. De moed waarmee ik normaal altijd op het schoolplein stond was nergens te vinden en ook een gesprekspartner zag ik geen. Alleen. Alweer.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 11:51 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Xavier Flint Cunningham


    17 • Werewolf • 'The moon can be so beautiful, but she can also be so terrifying' • Outfit



    De opmerking over haar naam was een inkoppertje en ik had het idee dat Riley dat ook besefte toen ze kort even naar de grond staarde. "Het klopt dat de naam Riley vaker voorkomt dan 'gewoon Riley'. Maar eh... Heb jij liever dat ik Xavier of Flint zeg?" De blondine had al die tijd een leuke lach richting mij, waardoor ik besefte dat er nu al een kleine klik was. Ik wilde het niet bij de eerste en beste persoon verpesten. Maar ik moest toegeven dat ik twijfelde of ik haar wel moest aanspreken. Straks werd ik die boy die gelijk voor de meiden ging, hoewel ik hier niks achter zocht. "Ik zelf heb liever de naam Xavier, maar het is aan jou, wat jou lekker uit mond rolt." zei ik plagend met een snelle knipoog. Ik knikte geïnteresseerd naar Riley, toen ze haar indrukt opsomde. "Groot, veel mensen, al die dingen zo'n beetje die je zou denken als je zo'n gebouw ziet," antwoordde ze waarna ze even diep adem haalde. "Bij jou dan?" vroeg ze me met een vragende blik. Ik trok een bedenkelijke blik en moest even nadenken. "Tja," begon ik. "Ik had ten eerste een strengere aanvang verwacht. Ik heb geen idee waarom, maar tja..." Wow my arguments sucks... "Het gebouw is wel precies zo ik in gedachte had. Het enige wat ik nu pas besef is dat we niet meer speciaal zijn. Iedereen heeft iets speciaals, dus dan zijn we allemaal weer gelijk."


    Do I look like Mother Teresa?


    Fire is the most beautiful and dangerous thing



    Aurelie Alaina Dubois

    ‘Aurelie schiet eens op! Je komt dadelijk te laat.’ Hoorde ik mijn vader roepen even later verscheen hij in mijn kamer, hij glimlachte zwakjes naar mij toen hij mij op mijn opgemaakte bed zag zitten met een fotolijst in mijn handen mijn vader kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen verdrietig keek ik naar de foto van mijn moeder, mijn vader, ik en mijn zusje. ‘Ik mis haar ook.’ Zachtjes kneep hij in mijn schouders en drukte een kus op mijn hoofd. ‘Ik zou willen dat ze deze moment mee kon maken dat ze kon zien dat ik eindelijk naar deze school ging.’ Triest keek ik mijn vader aan. Die mij stevig tegen zich aan drukte. ‘Je moeder zou hartstrikke trots zijn op het mooie slimme meisje dat je nu bent geworden.’ Ik knikte. ‘En ze zal altijd met jou, met ons mee kijken.’ Hoorde ik mijn zusje zeggen die in de deur opening verscheen ik glimlachte en knikte naar ze, de fotolijstje legde ik in mijn koffer en mijn zusje maakte die dicht, ik stond op en omhelsde haar. ‘Dankje Lorraina, ik hou van je.’ Ze grinnikte en keek me aan. Snel nam ik afscheid van ze en ik vertrok naar school.
    Al gauw was ik op het plein van de school en zag ik vele mensen die naar de school toe liepen, aan het praten waren of weet ik wat aan het doen waren, nieuwsgierig keek ik naar de school en liep ik er heen.


    the scent of fear is the best scent of everything


    Dragomir Răzvan Drăgoi


    ‘Dragomir Răzvan Drăgoi!’ hoorde ik mijn vader van beneden roepen op zulke momenten haatte ik het om een vampier te zijn ook al was ik nu op de vierde verdieping toch kon ik mijn vader van de begane grond mij horen roepen snel liep ik naar beneden en de woonkamer in. ‘Wat is er vader?’ zei ik nonchalant. ‘Ik heb gehoord dat je gisteren nacht alweer gevochten hebt en bijna een onschuldige jongen van zijn leven hebt beroofd.’ Zijn ogen leken bijna vuur te spuwen. Ik zei niks, het maakte toch niks uit. ‘Je bent een schande voor de familie, je bent een schande voor de vampiers spuwde hij uit en ik grijnsde. ‘Nee vader, u bent een schande u wilt zo graag dat vampiers geen bloed meer drinken, niet meer moorden jij schaamt je door onze aard!’ hij kneep zijn ogen dicht en liep dreigend naar me toe. ‘Jij! Ga verder met je spullen inpakken en vertrek!’ zonder nog afscheid te nemen van iedereen hier liep ik naar boven pakte de rest van mijn spullen in en verdween met die sleutel naar de school. Ik kwam uit op een plein en keek naar de school een grijns verscheen op mijn gezicht en met grote passen liep ik er heen.

    -

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 15:56 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Riley Kate O’Briain
    16 - Angel - Outfit
    She’s bright like glitter and bubbly like champagne


    Ik was zeker opgelucht dat ik het met de eerste persoon die ik tegen was gekomen wel goed kon vinden, het zou mijn grootste nachtmerrie zijn geweest als ik iemand tegen was gekomen die me meteen niet mocht. Ik glimlachte nog even en haalde een hand door mijn blonde haren. "Ik zelf heb liever de naam Xavier, maar het is aan jou, wat jou lekker uit mond rolt," ik knikte begrijpend en voelde dat mijn wangen wat rood kleurden bij de knipoog, waarom bleef ik daar toch zo verlegen van worden? Kort keek ik naar de grond om me even te herstellen maar richtte mijn blik al snel weer op Xavier. "Dan wordt het dus Xavier," sprak ik hem geruststellend toe, natuurlijk ging ik hem niet Flint noemen als hij liever zijn echte naam had. Dat zou hooguit onaardig zijn en zo zat ik nou eenmaal niet in elkaar. Al snel ging het gesprek over de eerste indruk van de school, het was toch ook wel leuk te horen wat iemand anders ervan vond. Voor mij leek de school gigantisch, maar wie weet hoe anderen daar over dachten. "Ik had ten eerste een strengere aanvang verwacht. Ik heb geen idee waarom, maar tja... Het gebouw is wel precies zo ik in gedachte had. Het enige wat ik nu pas besef is dat we niet meer speciaal zijn. Iedereen heeft iets speciaals, dus dan zijn we allemaal weer gelijk," geinteresseerd keek ik hem aan terwijl hij zijn mening vertelde. Over het algemeen was ik het zeker met hem eens, je zou inderdaad verwachten dat het allemaal strenger was. "We zijn inderdaad niet meer speciaal," glimlachte ik terwijl ik nog kort over zijn uitspraak dacht. "Wat aan jou is zo speciaal dan?" vroeg ik nieuwsgierig en keek Xavier weer aan. "Als je het wil zeggen natuurlijk, als je niet wil hoeft het natuurlijk niet,"



    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Rosalyn Julia Hunter "Roos"
    Masarian — Outfit

    Na mezelf verbeterd te hebben haalde het meisje voor me een plukje haar uit haar gezicht, waarna ze haar hand naar me uitstak. 'Ik ben Lucy,' zei ze met een glimlach. Ik keek heel even naar haar hand en nam deze toe aan aan en schudde even. 'Aangenaam Lucy,' glimlachte ik naar haar, terwijl ik een klein knikje gaf met mijn hoofd. 'Rosalyn,' antwoordde ik haar mijn naam terug. 'Ook het eerste jaar?' vroeg ze me vervolgens. Ik streek met mijn hand door mijn haar en keek even om me heen. 'Valt het zo erg op?' grapte ik. Hmmm, deze Lucy was nog helemaal niet zo verkeerd, misschien dat dit nog goed zou kunnen uitpakken. Ik slaakte een kleine zucht, waarna ik knikte. 'Yes, my first year,' aan mijn stem kon je overduidelijk horen dat ik er helemaal geen zin in had.

    " Wanting to be someone else is a waste of who you are."



    Always follow your dreams or else you'll live in a nightmare

    Xavier Flint Cunningham


    17 • Werewolf • 'The moon can be so beautiful, but she can also be so terrifying' • Outfit



    Na mijn knipoog kleurde Riley's wangen lichtjes rood, waardoor ik doorhad dat ze een een vrij verlegen meisje zou zijn, maar ik kon het natuurlijk ook fout hebben. Ze wierp weer een snelle blik op de grond en keek me daarna vol zelfvertrouwen weer aan, waardoor er een klein glimlachje mijn gezicht betrad. "Dan wordt het dus Xavier," ik slaakte een overdreven zucht van opluchting. 'Dankjewel,' zei ik al lachend. 'Ik wilde niet onbeleefd zijn, maar...' ik maakte mijn zijn niet af en haalde enkel lachend mijn schouders op.
    Toen Riley naar mijn mening vroeg had ze al die tijd mij geïnteresseerd aangekeken. Ik begon me steeds meer hier op mijn gemak te voelen, wat ik zeker even nodig had. "We zijn inderdaad niet meer speciaal," glimlachte ze, ze bevestigde mijn punt... Al die jaren deed het me iets. Ik was speciaal. Daar haalde ik kracht en doorzettingsvermogen uit, maar dat was u weg. Een weerwolf zou cool zijn, maar wat nou als er een stoerdere is? Of iemand die dingen kan laten zweven ofzo... Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten. "Wat aan jou is zo speciaal dan?" ik schrok op uit gedachtes en keek recht in de kijkers van Riley. "Als je het wil zeggen natuurlijk, als je niet wil hoeft het natuurlijk niet," Ik slaakte een kleine zucht. 'Langzamerhand zullen we het toch wel te weten komen,' zei ik al lachend. 'Zullen we vast lopen?' en knikte richting het grote gebouw. 'Ik ben een weerwolf,' gaf ik vervolgens laat antwoord op haar vraag. 'En met wat heb ik het genoegen?'


    Do I look like Mother Teresa?

    Kennedy Rosie Kane
    Elemental • Ghost • Sixteen years • Talking to: Dragomir • Outfit

    Nothing stays. Nothing is permanent. Feelings, people, circumstances. They all change. That's not being negative, that's being realistic.

    Langzaam nam ik alles in me op en zag dan ook langzaam aan het gehele plein vol stromen, er waren verscheidene leerlingen en er waren al heel wat typetjes voorbij gekomen. Het werd tijd om te socializen en dus ging ik zelfverzekerd op zoek naar een gesprekspartner. Al gauw viel mijn oog op een jonge met donkere lokken, van veraf leken ze zwart te zijn. Zelfverzekerd liep ik op hem af waarbij ik bij iedere stap die ik zette mijn heupen lichtelijk mee liet bewegen. Ik had op jonge leeftijd al geleerd dat jongens vele malen gemakkelijker waren in de omgang dan meiden en dus was deze jongen een perfecte match. Jongens deden niet moeilijk over alles en waren veel duidelijker in wat zij bedoelden, daarnaast deden ze sowieso niet moeilijk over iets.
    Ik stopte voor hem en keek hem met een scheve blik aan terwijl er een speels glimlach om mijn lippen speelde, ik gooide een pluk haar over mijn schouder, maar deze viel vrijwel meteen weer terug. Ongegeneerd nam ik de jongen in me op, hij had mooie donkere lokken en zijn ogen waren haast even donker als zijn haren. Hij had een iets lichtere huid en strakke gelaatstrekken en ik moest eerlijk zijn hij was zeker wel aantrekkelijk als had hij misschien ook iets wat afschrikkend was.
    'Dus...' ik trok mijn wenkbrauw op en rolde een pluk blonde haren om mijn vinger heen 'ik ben Kennedy, ook wel Ken genoemd' na een onschuldige glimlach kijk ik hem verwachtingsvol aan waarna ik een paar seconden later mijn mond weer open.
    'En jij bent?'

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 20:24 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lucy Elizabeth Jackson
    16 years//Earth//Talking to: Rosalyn//Outfit//Animal


    Ze schud mijn hand. 'Aangenaam Lucy,' zegt ze glimlachend tegen mij terwijl ze een klein knikje geeft met haar hoofd. 'Rosalyn,' antwoord ze daarna. Ze strijkt een hand door haar haar en kijkt om zich heen 'Valt het zo erg op?' grapte ik. Ik glimlach. 'Yes, my first year,' aan haar stem te horen had ze er niet veel zin in. 'Het word vast leuk,' zeg ik met een glimlach tegen haar. Rosalyn is een aardig meisje, ik mag haar wel. 'Zullen we alvast gaan?' vraag ik aan haar en ik knik naar het schoolgebouw. Om de school is het bergachtig en overal is bos. Echt een prachtige omgeving, ik weet wel waar ik mijn vrije tijd door ga brengen.

    DARIUS «Fiercy» LOUIS LAWRENCE

    17 years || Emmyth, illusions || Talking to Irane

    Ze wil iets terugsnauwen, maar bijt nog net op haar tong. 'Je kunt ook overdrijven', komt er uiteindelijk licht gefrustreerd uit. Ik grijnd breed.
    Dan kijkt ze naar beneden en lijkt ze te beseffen dat ze ver binnen mijn persoonlijke ruimte staat, en razendsnel zet ze een stap achteruit, waarna ze uit irritatie een centimeter of dertig de lucht in vliegt. Nog steeds ben ik groter.
    Ze rolt met haar ogen, en kijkt me dan geïnteresseerd aan. Zie je wel. 'Mijn naam is Irane. En jij bent?', vraagt ze uiteindelijk.
    'Darius. Darius Louis Lawrence. Een meter achtentachtig geweldigheid en awesomeness verpakt in de knapste, getalenteerdste persoon ooit. Aangenaam kennis te maken', poch ik. Oké, het is er misschien een beetje over. Maar hey, als ze niet doorheeft dat ik expres overdrijf, dan is ze achterlijk.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 18:29 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Irane Florence Zhouis


    'Darius,' antwoordt hij, maar meteen weet ik dat er nog meer aan zit te komen. 'Darius Louis Lawrence. Een meter achtentachtig -' wat dus verschrikkelijk lang is. Dit is niet eerlijk. Ik vlieg nog een stukje hoger, tot ik eindelijk op hem neer kan kijken '- geweldigheid en awesomeness verpakt in de knapste, getalenteerdste persoon ooit. Aangenaam kennis te maken.'
          Ik houd een brede grijns maar tenauwernood tegen. Ah. Gaan we het zo spelen, Darius? In plaats van dat ik grijns trek ik een wenkbrauw op. 'Oh, doen me het zo, heer... Awesomeness?' De grijns breekt eindelijk door. 'Goed, goed. Dan zal ik me voorstellen als Irane Florence Zhouis, een niet zo grote, maar minstens even fantastische elf. Wel, tadaa.'

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 15:01 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Riley Kate O’Briain
    16 - Angel - Outfit
    She’s bright like glitter and bubbly like champagne


    Ik kon een lachje niet onderdrukken toen hij met een overdreven zucht mij bedankte voor het feit dat ik hem Xavier zou noemen in plaats van Flint. Het was toch best grappig dat we zo snel al redelijk goed met elkaar overweg leken te kunnen. Het feit dat hij zijn zin niet af wist te maken deed me nog even lachen, gelukkig leek hij ook op zijn gemak, ik wou niet dat hij dacht dat ik hem aan het uitlachen was, dat was absoluut het laatste wat ik zou doen.
    Al snel hadden we het over de school zelf en over het feit dat we niet meer speciaal waren. Hoewel ik me eigenlijk nooit zo speciaal had gevoeld, mijn hele familie bestond uit engelen en eigenlijk was iedereen wel duidelijk in het feit dat dat je niet superieur maakte. Zo zag ik het zelf dan ook helemaal niet, misschien zou dat wel anders zijn geweest als ik in een andere familie was opgegroeid. Uiteindelijk besloot ik te vragen wat er zo speciaal was aan Xavier, het kon namelijk van alles zijn. Hij kon een wezen zijn, maar voor hetzelfde geld kon hij het element aarde besturen. Ik knikte instemmend toen hij zei dat we uiteindelijk toch wel erachter zouden komen wat iemand nou zo speciaal maakte en dat we vast wel konden gaan lopen. “Ja dat klopt ja, en lopen lijkt me geen verkeerd idee,” glimlachte ik en keek hem geïnteresseerd aan toen hij vertelde wat hij was. ”Ik ben een weerwolf. En met wat heb ik het genoegen?” ik knikte glimlachend. “Interessant,” glimlachte ik. Ik had wel eerder weerwolven gezien, maar nooit met ze gepraat, alles wat ik over ze wist had ik van anderen gehoord. Ik had nu al zin om te zien hoe een weerwolf nou echt was. “Ik ben een engel,” beantwoordde ik zijn vraag toen waarna ik kort even rond keek. Inmiddels waren al behoorlijk wat mensen in de richting van de school aan het lopen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light