• WE ALL HAVE MAGIC INSIDE US.

    Wanneer een paar eeuwen geleden vier dames een school creëren maakten ze het zo dat stervelingen er niet konden komen. De vier dames waren blind, om die reden droegen ze een alle vier een andere vogel op hun arm. De vogels en de dames waren zeg maar ''bloedverwanten''. De dames zagen echter toch wel, omdat ze konden kijken door de ogen van hun dier. Een paar eeuwen later hebben de directrices dat nog steeds. Wel zijn het anderen. Op School of Magic heb je verschillende leerlingen. Heksen, tovenaars, weerwolven, vampieren en noem maar op. Magie staat voornamelijk in het midden van de school. Echter zijn er geen stervelingen in de school te vinden. Deze wezens zijn er echter verboden. Zoals verwacht is het een kost school. De leerlingen slapen met zijn vier, qua afdeling, in huisjes die op loopafstand van de school gebouwd zijn. Deze rpg speelt zich binnen de school af. Hier, waar de leerlingen hun lessen volgen, gaat het voornamelijk om de afdelingen. Wij volgen de leerlingen, die echter andere lessen volgen, maar wel met elkaar te maken kunnen krijgen, op deze school en leven met hun mee. Welkom op School of Magic.

    IT'S TIMES TO SPREAD YOUR WINGS AND FLY AWAY.
    WE ALL HAVE MAGIC INSIDE US.

    Masarian • Night Creatures •
    Dit zijn voornamelijk de vampieren&de weerwolven die zich op deze afdeling bevinden. De uil is hun embleem. Dat komt door de kracht van de uil, die lijkt op die van hen. Net zoals de meesten van de leerlingen kan de uil ook speciale krachten. Hij heeft betere zintuigen, net zoals weerwolven en sommige vampiers. De dames en de heren dragen echter wat anders. Hun uniform is dit. De dames dragen een wit hesje en bloesje met een zwart geruit rokje en stropdas. De heren dragen een wit bloesje met een zwart hesje, broek en stropdas. Het vestje is hier niet verplicht.

    Vulas • Winged •
    Dit is de afdeling van de gevleugelde. Ze hebben als vogel de ooievaar. De engelen, feeën, elven en andere wezens die hier de lessen volgen hebben als embleem een zilveren ooievaar. Dit komt omdat de wezens voornamelijk sociaal zijn, maar ook tijd voor henzelf nodig hebben. Hun uniform is dit De meiden dragen een rode trui met een rood, zwart geruit rokje. De jongens dragen ook een rode trui, maar dan opnieuw met een zwarte broek. Natuurlijk het embleem op hun borst gespeld.

    Oncith • The Wands •
    Dit is de afdeling van degene die zich met een toverstok verdedigen. Hier ontwikkelen de heksen en de tovenaars zich. Ze hebben als vogel de spotgaai gekozen. Echter is het voor heksen een woordgrap, aangezien ze ''de spot'' met je drijven. Ook kan je het anders zien. Aangezien de meeste heksen snel en luidruchtig zijn, net als sommige tovenaars. Dit hoeft echter niet. Hun kleding is voor de dames en de heren ongeveer dit. De dames een wit bloesje met een zwart rokje, de heren een witte polo met een zwarte broek. Het embleem is een een rode ster die op elk pak duidelijk te zien is.

    Emmyth • Elemental&Talented •
    Hier zijn degene die een element besturen. Vuur, water, aarde en lucht wordt hier beoefend. Ook kunnen hier gaves beoefend worden. De afdeling staat in stand van de zwaan. De zwanen zijn eerlijke wezens. Volgens bijgeloof zorgt een zwanenveer die in het hoofdkussen van de echtgenoot wordt genaaid ervoor dat hij of zij zijn vrouw of man trouw blijft. Echter zijn deze leerlingen niet allemaal als een zwaan. Het embleem is ook een zwaan. Hun uniform is dit. De dames dragen een wit bloesje, met een wit&donkerblauw vest en een donkerblauwe stropdas. Hierbij is ook een donkerblauw met wit rokje passend. De jongen dragen echter alleen een een wit bloesje met de stropdas en een donkerblauwe broek.

    DON'T BELIEVE IN LIES, BELIEVE IN MAGIC.





    ALWAYS KEEP THAT LITTLE PLACE WHERE THE MAGIC GROWS INSIDE OF YOU, ALIVE.

    Lessen
    VERPLICHT

    Mathematics
    History of Magic
    Transformation *
    Magic (Wands) ***
    Magic *& **
    Fly **
    Elements Study (Only Elemental) ****
    Medice Study
    Talented Training (Only Talented) ****
    EXTRA

    Dragon Riding
    Archery / Swordplay / Throwing Knives
    Horse riding
    Music / Dance
    Acrobatics
    Football
    Swimming
    English,Chinese, Spanish or French

    Je moet minstens 2 sporten na school&1 taal kiezen.
    * Alleen Night Creatures
    ** Alleen Winged
    *** Alleen The Wand
    **** Alleen Elemental


    Gebouw
    Het kasteel licht gelegen in een bergachtig gebied. Overal waar je om je heen kijkt zie je de mist om de bergen heen hangen. Om bij de school te komen loop je over een ravijn heen, wel is hier een brug voor gebouwd. Om je heen zie je een groot bos in voornamelijk herfst kleuren. Om de school heen ligt een rivier waar leerlingen voornamelijk in de zomer zwemmen. Op een loopafstand kun je de huisjes vinden. Hier slapen, 2 meisjes in de ene slaapkamer en 2 jongens op de andere, van dezelfde afdeling. Het is zeldzaam als andere afdelingen samen slapen. Je hebt echter 4 slaapkamers, dus woon je met zijn 8. Op de huisjes staat een embleem gespijkerd om onrust te voorkomen. In elke kamer staan 2 bedden en een bureau. Bij de meiden staat ook nog een make-up tafel. Ook zijn er twee badkamers in elk huisje en een kleine huiskamer. Eten doe je gezamenlijk in de kantine van de school. In de school is ook nog een grote bibliotheek te vinden, een klassieke balzaal die voor de dans&muzieklessen gebruikt wordt, veel klaslokalen en op loop afstand kan je een arena vinden. Hier kun je draken vinden, paarden en ook worden hier vecht lessen gegeven. Als je na school vrij hebt is je uniform niet meer verplicht.

    THOSE WHO DON'T BELIEVE IN MAGIC WILL NEVER FIND IT.
    MAGIC IS EVERYWHERE IF YOU KNOW WHERE TO LOOK.

    Rollen
    Masarian
    -Luperca Tala Hamilton - Grindywald (Weerwolf/Ashley Moore)
    -Rosalyn Julia Hunter "Roos" - MissRosaline (Vampier/Merinda Kerr)
    -Gazy ❝Gasoline❞ O'Line - Forvo (Vampier/nadezhda pakhomova)

    -Xavier Flint Cunningham - Choctaw (weerwolf/Garrett Neff)
    -Dragomir Răzvan Drăgoi - DarkOne (Vampier/Ben Barnes)
    -

    Vulas
    -Riley Kate O’Briain - JudithSuzann (Engel/Olivia Holt)
    -Caina Hardwell - Grindywald (Demoon/Amanda Steele)
    -Irane Florence Zhouis- Autophobia (Elf/Chrissy Constanza)

    -Gereserveerd door Evaethas
    -


    Oncith
    -Gaia Claudia Pulchra - Kowalski
    -Calulla ''Call'' Academia Dimitrov - dyavol

    -
    -

    Emmyth
    TIJDELIJKE STOP OP DE DAMES
    -Kennedy Rosie Kane Sophamoara (Geest/Kennedy Dawn)
    -Lucy Elizabeth Jackson Pua (Aarde/Elle Fenning
    -Aurelie Alaina Dubois - DarkOne (Vuur/katherine mcnamara)
    -Gereserveerd door - Ball (Water/?)

    -Darius «Fiercy» Louis Lawrence - Kowalski (Illusies/Darren Criss)
    -Abilio ''Abil'' Oidhche Barclay -dyavol (?/Brandon Flynn)
    Slaapkamer 1
    Girls - Night Creatures

    Slaapkamer 2
    Boys - Night Creatures

    Slaapkamer 1
    Girls - Winged

    Slaapkamer 2
    Boys - Winged

    Slaapkamer 1
    Girls - The Wands
    Slaapkamer 2
    Boys - The Wands

    Slaapkamer 1
    Girls - Elemental
    Slaapkamer 2
    boys - Elemental

    Lijst
    Naam
    Leeftijd
    Afdeling
    Geslacht
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Lessen
    Extra Sporten
    Beschermdier
    Overig

    Info
    De leerlingen komen uit de gewone wereld waar wij ook leven. Ze kunnen geboren zijn overal ter wereld. Elke leerling krijg bij hem of haar thuis een havik met een brief aan zijn poot. In elke brief staat het zelfde, net als dat er een ketting aan elke brief hangt. Als je die sleutel in een deur doet, maakt niet uit welke, kom je niet in je huis, maar in een soort teleport die je op het plein van de school brengt. Aan het begin van het jaar krijgt iedereen ook een bescherm dier. Deze hoort je het hele jaar door te helpen, maar ook is het een soort huisdier. Wij spelen de rollen van het eerste jaar, dat betekend 15/17. Je rol kan al een magische familie hebben en de school kennen, maar ook kan je rol nieuw zijn en geen idee hebben wat er gebeurd. Op de school heb je verschillende jaren, maar de meeste leerlingen zitten er van 2 tot 3 jaar.

    Regels
    • Schrijf minstens 150 woorden •
    • Geen perfecte personages •
    • Graag naam veranderingen doorgeven •
    • Geef het aan als je een paar dagen niet kan reageren •
    • Topics worden alleen door mij geopend •
    • Probeer de dames en de heren gelijk te houden •

    YOU CALL IT ''INSANE'', I CALL IT ''MAGIC''.





    praattopic 1
    rollentopic
    Ik heb toestemming om deze RPG over te nemen. Het origineel is van Liwenu


    Do I look like Mother Teresa?


    the scent of fear is the best scent of everything


    Dragomir Răzvan Drăgoi


    Een meisje kwam naar me toe gelopen ik trok een wenkbrauw op wat moest zij? ze stopte voor me en keek me met een scheve blik aan terwijl er een speels glimlach om haar lippen speelde, ik deed een mislukte poging om vriendelijk te glimlachten maar in plaats van een vriendelijke glimlach werd het een gemene grijns. Ik merkte dat ze zichzelf in me opnam weer trok ik mijn wenkbrauw op, hoe durfde ze? 'Dus...' zei het meisje ineens. Het kan praten ging er door mijn hoofd, ze trok haar wenkbrauwen op en rolde een pluk blonde haren om haar vinger, probeerde ze nou te flirten? 'Ik ben kennedey, ook wel Ken genoemd.' Ze glimlachte onschuldig en keek me verwachtingsvol aan. 'En jij bent?'
    Okay deze meisje had veel lef om mij zomaar om mijn naam te vragen. 'Dragomir, gewoon Dragomir.' zei ik kortaf vrienden en familie waar ik van hield en die van mij hielden noemen mij wel eens Drago maar mensen die ik net kende nee daar moest ik niks van hebben dat die mij ineens Drago begonnen te noemen.
    'Wat doe jij hier?' ik keek haar uitdrukkingloos aan. 'Domme vraag.' zei ik zachtjes en ik grinnikte heel even.

    Kennedy Rosie Kane
    Elemental • Ghost • Sixteen years • Talking to: Dragomir • Outfit

    Nothing stays. Nothing is permanent. Feelings, people, circumstances. They all change. That's not being negative, that's being realistic.

    'Dragomir' herhaalde ik de naam langzaam 'Aangenaam' zei ik vrolijk waarna hij zijn volgende vraag stelde.
    'Wat doe je hier?' vroeg hij zonder ook maar een gezichtsuitdrukking 'Domme vraag' zei hij echter snel waarna hij even lachte. Ik tuitte mijn lippen weer even wat een tik van me was geworden maar waarvan ik geen zin had om hem af te leren.
    'Het is geen domme vraag' zeg ik hoofdschuddend 'ik ben geen standaard meisje, ik zou het liefst op iedere andere plek op aarde zijn en toch sta ik hier tegenover jou. Ik werd gedwongen door mijn ouders en misschien deels deze school zelf. Ik was het liefste gewoon gewoon gebleven. Al heb ik besloten dat ik nu ik hier toch ben er maar het beste van kan maken' ik glimlach even al voelde ik een lichte brok in mijn keel zitten denkend aan de mensen die ik had moeten achterlaten. Dragomir die voor me stond was qua uiterlijk zeker niet onaangenaam al leek hij vanbinnen nogal bot te zijn wat me meteen een nieuw doel gaf. Ik zou ervoor zorgen dat ook zijn andere kanten zichtbaar zouden worden.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    the scent of fear is the best scent of everything


    Dragomir Răzvan Drăgoi


    ‘Ze herhaalde langzaam mijn naam. ‘Aangenaam.’ Zei ze vrolijk een ongemakkelijke glimlach verscheen op mijn gezicht. ‘Het is geen domme vraag.’ Zei ze hoofdschuddend. ‘Ik ben geen standaard meisje, ik zou het liefst op iedere andere plek op aarde zijn en toch sta ik hier tegenover jou. Ik werd gedwongen door mijn ouders en misschien deels deze school zelf. Ik was het liefst gewoon gewoon gebleven. Al heb ik besloten dat ik nu ik hier toch ben er maar het beste van kan maken.’ Ze glimlachte en zachtjes knikte ik. Ik nam haar even goed in me op, ze was mooi dat zeker en ik zou haar wel beter willen leren kennen al moet ik wel afstand bewaren tot haar.
    ‘Ik ben ook weggestuurd.’ Zei ik, ik vondt het moeilijk om te bedenken wat ik tegen haar moest zeggen ik wilde niet dat ze het gevoel kreeg dat ik haar wel mocht.
    ‘Mijn vader haatte me omdat ik anders was.’ weer dacht ik even goed na. ‘Ik was in een negatieve zin anders, hoe mijn ras vroeger was zo was mijn vader niet meer.’ Dit was echt de eerste keer dat ik zo lange zin zei het werd bijna vermoeiend. ‘Maar ik hield van de oude tradities van mijn ras en ik bleef er in hangen.’
    Dat ik vele onschuldige levens had ontnomen en dat ik vaak geweld en andere criminelen dingen had gedaan dat hoefde ze niet te weten nog niet.
    ‘Als ik zo vriendelijk mag zijn om het te vragen wat maakt jou zo speciaal om hier heen te gaan?’ of het een slim idee was om het te zeggen wist ik niet waarschijnlijk zou ze willen weten wat ik was en ik wist niet of ik al wilde dat ze het wist, maar aan de ene kant moest het me niks schelen ik ben een vampier een van de machtigere wezens die er bestaan al zeg ik het zelf. Ik grinnikte even bij die gedachte.

    Kennedy Rosie Kane
    Elemental • Ghost • Sixteen years • Talking to: Dragomir • Outfit

    Nothing stays. Nothing is permanent. Feelings, people, circumstances. They all change. That's not being negative, that's being realistic.

    Nadat hij zijn verhaal had vertelt begon ik de jongeman voor me al heel wat beter te begrijpen, eigenlijk viel het reuze mee hoeveel we van elkaar verschilde. Wel vroeg ik me af wel ras hij precies bedoelde al had ik wel een vaag idee.
    'Als ik zo vriendelijk mag zijn om het te vragen wat maakt jou zo speciaal om hier heen te gaan?' Vroeg hij beleefd, iets wat de meeste van deze leeftijd niet echt waren en ik stond er even van te kijken en besloot vervolgens dat ik het heel erg waardeerde. Glimlachend keek ik hem aan waarna ik in een kleine giechel uitbarstte toen de vraag tot me door drong. Ik haalde mijn schouders op.
    'Ik heb geen idee wat mij speciaal maakt, in de brief stond dat ik een Elemental was en mijn element was Geest wat het dan ook precies mag zijn. Ik weet wel dat ik er niet heel veel van bak, maar dat ga ik hier leren is het niet' ik kijk hem nu weer serieuzer aan en laat mijn schouders weer naar beneden zakken.
    'En jij?' vraag ik.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    the scent of fear is the best scent of everything


    Dragomir Răzvan Drăgoi


    Ze keek me glimlachend aan en giechelde daarna gelijk verbaasd keek ik haar aan waarom giechelde ze? Toch vondt ik het ook wel schattig maar gelijk bande ik dat uit mijn hoofd, wat bezielde ik? Ik moest niet zo raar denken. ‘Ik heb geen idee wat mij speciaal maakt, in de brief stond dat ik een elemental was en mijn element was geest wat het dan ook precies mag zijn. Ik weet wel dat ik er niet heel veel van bak, maar dat ga ik hier leren is het niet.’ Weer dacht ik na wat ik erop moest zeggen en ik besloot om iets aardigs te zeggen al was het met veel moeite. ‘Uhm je- je zult vast.’ Ik stopte even en keek bedenkelijk. ‘Een goede geest worden of zo iets.’ Ik kuchte even. Kennedey keek al wat serieuzer en liet haar schouders naar beneden zakken. ‘En jij?’ vroeg ze, ik verstarde even ik wist dat deze vraag zou komen en om de een of andere reden vondt ik het lastig om het tegen haar te zeggen, alsof ik bang was dat ze bang van me zou worden en weg zou gaan. ‘Ik ben uhm.’ Weer viel ik even stil. ‘Vampier.’ Vervolgde ik zachtjes.

    Kennedy Rosie Kane
    Elemental • Ghost • Sixteen years • Talking to: Dragomir • Outfit

    Nothing stays. Nothing is permanent. Feelings, people, circumstances. They all change. That's not being negative, that's being realistic.

    Ik lachtte om zijn grapje en hield deze glimlach op mijn gezicht, ook toen hij me vertelde dat hij een vampier was.
    'Dus een vampier?' Ik keek bedenkelijk en ging toen verder 'vertel me hoe ruik ik? Want stel ik wordt ooit opgegeten wil ik in ieder geval lekker smaken' probeerde ik de situatie wat luchtiger te maken. Pas nu had ik last van mijn redelijk zomerse kleding en trok er een koude rilling over mijn ruggengraat en ik sloeg mijn armen als bescherming tegen de kou over elkaar heen.
    'Wat kunnen vampiers eigenlijk allemaal?' Vroeg ik verder.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    the scent of fear is the best scent of everything


    Dragomir Răzvan Drăgoi


    Ze lachte en bij mij kon er een klein glimlachje er vanaf. ‘Dus een vampier?’ vroeg ze. Ze keek bedenkelijk nieuwsgierig keek ik haar aan. ‘Vertel me hoe ruik ik?’ vroeg ze ik lachte even en rook even goed. ‘Je ruikt naar rozen, je haar ruikt naar kokosnoot heb je het gewassen met kokos?’ vroeg ik aan haar. ‘In iedergeval je ruikt lekker en al zou ik alleen je bloed drinken dan zou ik wel genieten van de geur in mijn neus.’ Zei ik al gauw bedacht ik me dat dat best raar klonk. ‘Uhm ik bedoel niet dat ik je bloed wil drinken ofzo, natuurlijk wil ik dat niet.’ Ik glimlachte even zenuwachtig. Ik merkte dat ze het koud had en dat ze haar armen om haar heen sloeg als bescherming ik trok mijn zwarte leren jas aan en gaf die aan haar het was waarschijnlijk niet haar smaak, in iedergeval had ze het tenminste dat hoop ik het niet meer koud.
    ‘Wat kunnen vampiers eigenlijk allemaal?’ vroeg ze verder. ‘We kunnen sneller rennen dan ieder ander wezen of mens, we kunnen beter ruiken, we kunnen beter kijken vooral s ’nachts.’ Ik dacht even diep na. ‘We kunnen onze hoektanden verbergen die scherper en langer zijn.’ Ik deed mijn mond open en liet mijn hoektanden zien. ‘We zijn sterker, drinken bloed, sommige kunnen zelfs hypnotiseren, we zijn onsterfelijk.’ Gelijk zei ik ook de andere bijzonderheden waar ze eigenlijk niet om vroeg en misschien ook niet boeide.
    ‘Ja, dat was het geloof ik wel zo ongeveer.’ Zei ik.

    DARIUS «Fiercy» LOUIS LAWRENCE

    17 years || Emmyth, illusions || Talking to Irane

    Na, of eigenlijk nog tijdens mijn woorden, vliegt ze nog een stukje omhoog, tot ze uiteindelijk iets hoger komt dan ik, waarna ze een wenkbrauw optrekt. 'Oh, doen me het zo, heer... Awesomeness?', vraagt ze, waarna ze toch begint te grijnzen. 'Goed, goed. Dan zal ik me voorstellen als Irane Florence Zhouis, een niet zo grote, maar minstens even fantastische elf. Wel, tadaa.'
    Ik grinnik een beetje. Ik begin dat elfenkind wel te mogen. 'Florence. Serieus?', vraag ik. Wat een bekakte naam. Het feit dat één van mijn klasgenoten op mijn vorige school zo heette, en het nogal een bitch was, heeft me misschien een beetje een vertekend beeld gegeven. Dan nog, de naam is vreselijk. 'Maar goed, namen zijn namen. Ik neem aan dat je Vulas bent?', vraag ik dan maar, waarna ik het toch niet kan laten. Ik trek aan haar arm en aangezien ze toch weinig weegt, trek ik haar mee naar beneden, waarna ze met een plofje op de grond landt. 'Zo, beter', grijns ik.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 18:29 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis




    She's been through hell and
    c a m e      o u t.
    So believe me when I say, fear her when she looks into a fire and smiles.
    Irane Florence Zhouis

    16 jaar | Vulas, Elf | Kleding | Buiten | Darius



    Darius grinnikt zachtjes. 'Florence, serieus?' vraagt hij dan. Hij blijft even stil, alsof hij nadenkt, praat dan verder. 'Maar goed, namen zijn namen. Ik neem aan dat je Vulas bent?' Ja. Natuurlijk ben ik dat. Vleugels, elf?
          Ik wil net een sarcastisch antwoord geven als hij plotseling mijn arm grijpt. Het bekende, onaangenaam stekende gevoel in mijn buik duikt weer op en mijn adem stokt. Op dat moment raak ik ook de grond, waar ik bijna door mijn benen zak. Ik haal diep adem, terwijl Darius iets zegt. Wat zegt hij? Ik weet het niet. Het doet er niet toe.
          Met een nerveuze blik kijk ik naar mijn pols, waar zijn hand nog steeds omheen zit. Ik trek eraan, terwijl ik zogenaamd nonchalant antwoord. 'Ja, serieus. Florence.' Nog een ruk. 'En ik ben Vulas, ja.'

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 15:18 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Kennedy Rosie Kane
    Elemental • Ghost • Sixteen years • Talking to: Dragomir • Outfit

    Nothing stays. Nothing is permanent. Feelings, people, circumstances. They all change. That's not being negative, that's being realistic.

    ‘Je ruikt naar rozen, je haar ruikt naar kokosnoot heb je het gewassen met kokos?’ Ik keek hem met geschrokken ogen aan.
    'Ruik ik naar kokos?! Ik haat kokos' antwoorde ik jammerend terwijl ik mijn haar naar mijn neus bracht en er aan begon te ruiken maar ik rook niets. 'Mijn moeder zal het wel tussen mijn shampoo door hebben gedaan, ze probeert me altijd kokosshampoo aan te smeren ze zegt dat het beter is voor je haar.' geïrriteerd gooi ik mijn haren over mijn schouders heen en kijk ik recht voor me uit. Ik nam dankbaar zijn jasje aan en sloeg deze om me heen me niet druk makend om zijn andere opmerkingen, vampiers dronken bloed en het zou echt allemaal wel meevallen dat wist ik zeker en anders zou ik gewoon de Bella 2.0 worden.
    De opsomming van al zijn specialiteit, of die van zijn ras, net hoe je het wou noemen waren redelijk saai om te horen maar ik wou het erg graag weten en luisterde daarom aandachtig. Al snel had ik besloten dat ik ook een vampier wou zijn, ze werden er knapper op, hadden het minder snel koud, verjaarde niet meer en konden sneller rennen. Wat wou je nog meer?
    'Ik kan volgens mij gedachtes lezen, aura's zien en volgens mij nog wat dingen maar zoals ik al zei ik weet niets van mijn gave. Ik wou dat ik een stoere vampier was, dat is veel leuker' zeg ik met een pruillipje waarna een briljant idee binnenvloog. Er sprong een vrolijke glim in mijn ogen en ik tuitte (alweer) mijn lippen.
    'Dus kun je ook andere een vampier maken?' vroeg ik subtiel waarna ik ervoor probeerde te zorgen dat ik mijn blik niet op hem zou vestigen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    DARIUS «Fiercy» LOUIS LAWRENCE

    17 years || Emmyth, illusions || Talking to Irane

    Ze reageert niet eens op wat ik zeg, en kijkt in plaats daarvan nerveus naar haar schoenen. De ongemakkelijkheid straalt van haar af, en wanneer ze voorzichtig haar hand probeert los te rukken, is dat vermoeden voor mij bevestigd. 'Ja serieus, Florence', zegt ze, in een poging achteloos over te komen. Helaas doet de ruk die er meteen op volgt die poging teniet. 'En ik ben een Vulas, ja.'
    Opnieuw kan ik een grijns bijna niet onderdrukken. Dat kind is vermakelijk.
    Even twijfel ik, maar dan laat ik haar hand toch maar los. Waarna ik meeteen iets zeg. 'Heeft niemand je ooit geleerd beleefd te zijn? Normaal vraag je nu wat ik ben en kan', zeg ik hooghartig, met de permanente grijns die sinds een minuut of vier op mijn gezicht vastgeplakt lijkt te zijn.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 18:31 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Xavier Flint Cunningham


    17 • Werewolf • 'The moon can be so beautiful, but she can also be so terrifying' • Outfit



    “Ja dat klopt ja, en lopen lijkt me geen verkeerd idee,” glimlachte Riley. We begonnen aan de tocht richting het grote gebouw, terwijl ik vertelde dat ik een weerwolf was. Elke keer weer leek ze zo geïnteresseerd naar me te kijken wat me een fijn gevoel gaf. "Interessant,” knikte ze glimlachend. Door haar lach moest ik ook even lachen, terwijl ik nu heel even verlegen richting de grond staarde. “Ik ben een engel,” beantwoordde Riley mijn vraag. Ik gniffelde heel kort even. 'Zo jij denkt hoog over jezelf. Als je een compliment wil moet je er voor werken,' grapte ik niet. Natuurlijk begreep ik wel dat ze een echte engel was, maar ik kon het gewoon niet laten om zo'n soort opmerking te plaatsen. 'Sorry, het is een gewoonte deze slechte grappen.' Ik staar even naar de lucht. 'Hoe is het daarboven of is dat enkel in de verhalen zo?' Een engel was ze zeker en ze kreeg steeds meer mijn aandacht.


    Do I look like Mother Teresa?




    She's been through hell and
    c a m e      o u t.
    So believe me when I say, fear her when she looks into a fire and smiles.
    Irane Florence Zhouis

    16 jaar | Vulas, Elf | Kleding | Buiten | Darius




    Na een paar seconden laat hij mijn hand los. Meteen schuif ik hem in mijn zak, net als de andere, en ik probeer te glimlachen, wat half lukt.
          Dan doet Darius z'n mond weer open. Hemel. 'Heeft niemand je ooit geleerd beleefd te zijn? Normaal vraag je nu wat ik ben en kan,' zegt hij.
          Wanhopig werp ik een blik op de hemel. Volgende keer een andere jongen kiezen op tegen op te botsen. 'Wat ben je en wat kan je,' mompel ik droogjes.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 15:51 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    DARIUS «Fiercy» LOUIS LAWRENCE

    17 years || Emmyth, illusions || Talking to Irane

    Langzaamaan komt ze wanhopig over. Ze werpt opnieuw haar blik ten hemel, en zucht. 'Wat ben je en wat kan je?', mompelt ze uiteindelijk achteloos.
    'Goed zo, je bent al op de goedd weg. Alleen kun je de volgende keer misschien iets geïnteresseerder overkomen? Dat maakt het een pak leuker voor je gesprekspartner', zeg ik grinnikend. 'Maar om je extreem oprechte vraag te beantwoorden, ik ben Emmyth. Ik kan illusies oproepen. Wil je anders een voorbeeld zien?', wil ik weten, terwijl ik een wenkbrauw vragend optrek. Ik wacht haar antwoord niet eens af, en laat meteen een aantal vonkjes over mijn hand dansen. Vervolgens kleur ik ze paars en maak ik ze groter, waarna ik ze met mijn handen tot een bal kneed - of zo lijkt het toch. Die bal keil ik tenslotte weg. Hij komt op het hoofd van een of andere eng uitziende jongen terecht, een vampier denk ik. In theorie zou ik ook nog een geschrokken reactie kunnen creëren, maar daar ben ik te lui voor, dus merkt de jongen niets.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Riley Kate O’Briain
    16 - Angel - Outfit
    She’s bright like glitter and bubbly like champagne


    Ik vond het best spannend zo naast een weerwolf te lopen, vooral omdat ik de verhalen die ik over ze had gehoord nou niet heel erg aangenaam vond. Maar ja, dat waren maar verhalen, stiekem wist ik niet eens of mijn ouders en de rest van mijn familie ooit echt contact hadden gehad met weerwolven. Snel besloot ik dus dat beetje angst dat er toch was gewoon aan de kant te schuiven en te kijken hoe Xavier als persoon zou zijn. Misschien was hij een nog veel beter iemand dan ik! Toen ik hem uiteindelijk vertelde dat ik een engel was moest ik hartelijk lachen om zijn reactie. ”Zo jij denkt hoog over jezelf. Als je een compliment wil moet je er voor werken,” ik keek hem vermakelijk aan. “Waarom zou ik wachten tot iemand me eindelijk een compliment gunt?” vroeg ik zogenaamd arrogant. Vervolgens verontschuldigede hij zich voor zijn slechte grappen. “Ach, dat is toch beter dan ongemakkelijke stiltes?” vroeg ik hem weer en keek hem kort aan waarna ik mijn blik weer op de weg richtte. ”Hoe is het daarboven of is dat enkel in de verhalen zo?” ik dacht kort na over wat ik ging antwoorden. “Het is wel echt daarboven, maar ik ben hierbeneden opgegroeid, ik heb dus eigenlijk niet echt een idee hoe het daar precies is. Maar ik kan niet wachten om er eindelijk eens achter te komen,” antwoordde ik toen rustig en haalde weer een hand door mijn blonde haren. “En hoe bevalt het leven als weerwolf? Is het zo interessant en spannend als het klinkt?” vroeg ik toen geïnteresseerd.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light