• Inderdaad, ik ben op zoek naar verhalen om te lezen. Het liefst afgeronde verhalen of verhalen waar actief aan geschreven wordt. Zal ik anders maar een wensenlijstje geven? ^^

    ~ Afgerond of actief aan geschreven
    ~ Hoofdstukken van maximaal 1000 woorden. Af en toe wat meer kan prima, maar als het standaard wordt neem ik er persoonlijk niet de tijd voor het te lezen.
    ~ ABN geschreven
    ~ Onbekende Personen, Harry Potter fanfiction. (Cliché) romantiek, horror, misdaad, fantasy zijn wat genres die ik graag lees.

    Dus heb jij een verhaal voor mij dat ik echt móét lezen, of een verhaal dat je zelf volgt en echt de moeite waard is? Ik hoor het graag, dankjulliewel! <3



    Smile. You're beautiful. <3

    De meeste hoofdstukken zijn wel net iets meer dan 1000 woorden, but I can try :') Klik


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog niet afgerond, maar wordt wel aan geschreven. Horror/thriller/gothic genre: klik


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"




    Wie je het meest moet vrezen, zijn degenen die niets meer te verliezen hebben...



    Drie jonge mensen die al maandenlang vermist zijn, een man die alles is verloren wat hem lief was, en een student journalistiek van wie het leven op rolletjes loopt.

    Yngve Pedersen is een jonge Deen die alles heeft wat zijn hartje kan begeren. De afgelopen tijd volgde hij het nieuws van de vermiste meisjes op de voet. De politie heeft weinig vooruitgang geboekt in het onderzoek. Yngve besluit het heft in eigen handen te nemen en gaat op onderzoek uit, maar wat hij niet verwacht, is dat hij scherp in de gaten wordt gehouden.



    Short story
    Thriller
    Onbekende personen

    Dit verhaal mag worden gerecenseerd


    oi, suzy

    Someone Lovely
    -al flink wat hoofdstukken.
    -actief geschreven, maar niet regelmatig. Ik kan soms drie keer per week updaten, en dan weer een maand niet. Maar ik ben er nog steeds aan bezig.
    -HP.
    -hoofdstukken minimaal 600 woorden, met enkele uitschieters boven de 1000, maar die zijn eerder uitzondering dan regel.

    Black Rose
    -afgerond met 50 hoofdstukken ongeveer.
    -HP.
    -zelfde als hierboven: minimaal 600 woorden, maar enkele uitschieters.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Van mij en Findonir is er een verhaal op komst, dus hou je al maar klaar ;)
    Ik zal je zeker iets sturen als het zover is!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Mijn hoofdstukken zijn allemaal langer dan 1000 woorden helaas. Maar heb je de verhalen van Lockyhart al gelezen? Dat zijn echte aanraders. Hersenspinsels van Ringwraith trouwens ook en Gekke Dave van Tamatoa ook. Meer heb ik helaas NOG niet gelezen wat binnen je lijstje past.


    At the end we're all cursed

    Geen idee of het iets voor jou is, maar volgens mij voldoet m'n verhaal aan je eisen?

    Fay.

    Naja, zie maar hehe. Ik hoop dat je iets vindt (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Kijk anders even bij 'Afgeronde verhalen' en 'Verhalen gesorteerd per genre' daar kun je ook veel verhalen vinden om te lezen. ;p

    Zelf heb ik al een tijd niet veel meer gelezen want ik ben nu vooral bezig met schrijven. ^^


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Als je wil kan je mijn SOTY-verhaal De Drakenkoning (OP, fantasy) een kans geven?

    Voor afgeronde verhalen, dit is mijn lijst met mijn favoriete afgeronde verhalen;
    AnakinSkywalker - And Yet We Die (OP, oorlog)
    AnakinSkywalker - De Wilde Jacht (OP, fantasy)
    Dumblydore - H_NGM_N (OP, oorlog)
    Bakugou - Verblind door liefde (OP, fantasy)


    The soul needs autumn.

    Klik

    Dit is mijn schrijvers-ID. Er staat iig een harry potter verhaal tussen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.