• Eerlijk, wanneer ik fiets (en dan éíndelijk aankom) zie ik er echt uit als een tomaat die net uit de oven komt. (en dan ben ik nog niet eens verbrand)

    Ter illustratie -->

    Jullie ervaringen?

    (begrijp me niet verkeerd: ik ben heel blij dat het mooi weer is, maar ik ben echt niet bestand tegen de warmte)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 23:06 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik niet want ik ben ondergedoken onder mijn bed yay

    Nee grapje. Ik ben niet verbrand, maar ik kom ook niet veel buiten want ik kan écht niet tegen dat hete, benauwde weer. Hell on earth.


    oi, suzy

    Mijn schouders zijn gisteren flink verbrand nadat ik buiten moest figureren als puzzelstuk in een video. Het was midden op de dag en ik had me niet ingesmeerd, want ik ben eigenwijs. Dus uhm yap haha. Ik ga volgende week naar Barcelona, dus dat wordt leuk verbranden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben zo'n mens dat bruin wordt ipv verbrand, maar dan wel smelt :'D


    obsessive rage

    De laatste paar dagen ben ik nog niet verbrand geweest, maar ik heb me ook echt wel panisch ingesmeerd telkens wanneer ik dacht dat het weer een tijdje geleden was haha


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    @Iversen: Jij begrijpt mij.

    @Dumblydore: o: May the ghost of Dumbledore be with you.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Forvo schreef:
    Ik ben zo'n mens dat bruin wordt ipv verbrand, maar dan wel smelt :'D


    Same. Maar ik bruin niet zo heel erg.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ben dit jaar nog niet verbrand! Afkloppen aub! *O*
    Ik ken maar 2 huidskleuren: wit en rood. :')

    Maar dit jaar heb ik al enkele keren op het randje van verbranden gestaan, maar dan uiteindelijk toch net niet. Whoop whoop!
    Maar morgen en overmorgen ben ik thuis en kan ik overdag buiten zijn. Zaterdag en zondag is het watersportdag en ga ik de hele dag buiten zijn. Dus grote kans dat ik volgende week verbrand ben.
    Ik ben er ook een krak in om te verbranden terwijl ik ingesmeerd ben met factor 50. Lang leve de melkflessenhuid! (no_chears)

    Oh en fietsen, dat doe ik niet graag. Zeker niet met dit weer. Maar wat moet dat moet!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik verbrand niet snel (behalve op mijn neus haha) en ik bruin heel snel, lifegoals. :'D
    Het enige waar ik wel ontzettend last van heb met dit weer is de stijgende temperatuur van mijn kamer. Ik raak echt zo moeilijk in slaap dan. Ben blij dat ik maandag een examen heb en dus zondagavond op kot kan gaan slapen, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Scandal: En met de watersport dag kan ik me voorstellen dat de zonnecrème al helemáál niet blijft zitten.

    @Ledecky: Dat herken ik enorm. Mijn kamer is dan ook nog helemaal boven in het huis, wat betekent dat veel warmte met genoegen naar mijn kamer komt. Elke nacht mijn raam opendoen helpt echter wel.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Mijn vriend word altijd lekker bruin, maar ik...nee hoor ik word knal rood.

    MissEdgy schreef:
    Mijn vriend word altijd lekker bruin, maar ik...nee hoor ik word knal rood.


    Hahahah, zoals een tomaat uit de oven?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Mijn kleine hoeveelheid Aziatische genen zijn een blessing (A). Ben nog geen een keer verband dit jaar. Meestal verbrand ik ook maar 1 keer in een jaar op mijn schouwders en gezicht. Daarna weer wat pigment en goed voor de rest van het jaar. Wordt alleen niet echt bruin. Goud bruine kip eerder
    (Uiteraard wel met zonnebrand, want huidaandoeningen voorkomen is handig).

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 11:57 ]


    Shoganai i ne~

    KimTaehyung schreef:
    Mijn kleine hoeveelheid Aziatische genen zijn een blessing (A). Ben nog geen een keer verband dit jaar. Meestal verbrand ik ook maar 1 keer in een jaar op mijn schouwders en gezicht. Daarna weer wat pigment en goed voor de rest van het jaar. Wordt alleen niet echt bruin. Goud bruine kip eerder
    (Uiteraard wel met zonnebrand, want huidaandoeningen voorkomen is handig).


    Voor mij hetzelfde.

    En inderdaad. Het blijft gezonder of je nu verbrand of niet.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    En dan al dat plakkerig gedoe met de zonnecrème? Ja, ik ken het.

    Maar eigenlijk moet jij niet zeuren, want ik ben nu al jaloers op jouw geweldige haar (wat zou ik graag ros haar hebben ^^)



    Hahahah. Ja vieze zonnebrandcreme. Ik wilde altijd in de zon zitten maar ik ga nu wat meer in de schaduw zitten. Dat helpt wel. c:


    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    (...)


    Hahahah. Ja vieze zonnebrandcreme. Ik wilde altijd in de zon zitten maar ik ga nu wat meer in de schaduw zitten. Dat helpt wel. c:


    Ja, als je een lange tijd in de zon zit krijg je het toch te warm..


    Geloof niet alles wat je denkt