• Eerlijk, wanneer ik fiets (en dan éíndelijk aankom) zie ik er echt uit als een tomaat die net uit de oven komt. (en dan ben ik nog niet eens verbrand)

    Ter illustratie -->

    Jullie ervaringen?

    (begrijp me niet verkeerd: ik ben heel blij dat het mooi weer is, maar ik ben echt niet bestand tegen de warmte)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 23:06 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ja, als je een lange tijd in de zon zit krijg je het toch te warm..


    Ja, als je met je hoofd/schouders in de schaduw zit en benen bv in de zon is het super lekker! c:


    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    (...)

    Ja, als je met je hoofd/schouders in de schaduw zit en benen bv in de zon is het super lekker! c:


    Ooh ja geweldig!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik weet mijn huid nog redelijk te beschermen tegen de Spaanse zon :Y)

    Al moet ik me wel echt vaak insmeren met factor 50 en draag ik de helft van de tijd lange mouwen...


    Stenenlikker

    Ik verbrand echt niet snel. Lucky me c:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    Ik verbrand echt niet snel. Lucky me c:


    Ik ook niet, maar ik STERF in de hitte.

    Stenenlikker schreef:
    Ik weet mijn huid nog redelijk te beschermen tegen de Spaanse zon :Y)

    Al moet ik me wel echt vaak insmeren met factor 50 en draag ik de helft van de tijd lange mouwen...


    Zit je in Spanje? o:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik, en heb dan ook nog het geluk dat ik nadat ik ben verbrand, die huid daarna bruin wordt. Dus ik zie er momenteel uit als een wielrenner wiens trui in z'n lichaam staat


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Ik, en heb dan ook nog het geluk dat ik nadat ik ben verbrand, die huid daarna bruin wordt. Dus ik zie er momenteel uit als een wielrenner wiens trui in z'n lichaam staat


    HAHAAHA


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ja en ik vind het vreselijk. Want ik blijf er aan zitten. x)
    Maar, ja, ik ben altijd te lui om me in te smeren dus dan moet ik maar leven met die consequenties. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nee, Ik ben nog niet verbrand geweest dit jaar :'D! Ik wil het wel graag zo houden :').


    Seasons will change, but I shall remain

    ik krijg eerder zonneslagen als dat ik verbrand word


    Heaven is a place that we all have

    Purcell schreef:
    Ja en ik vind het vreselijk. Want ik blijf er aan zitten. x)
    Maar, ja, ik ben altijd te lui om me in te smeren dus dan moet ik maar leven met die consequenties. :')


    Luiheid overwint alles :)

    @Ads: Ha-te-lijk.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik verbrand niet :Y)
    Je zou denken dat dat heel leuk is tho, maar ik word ziek van meer dan 2 uur in de zon zijn. En dan kan ik t alleen als ik aan t sporten ben en dus dicht bij natuur.
    Dus veel kan ik er niet mee x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik verbrand maar 1 keer per jaar, maar dan moet het een flinke 25+ graden zijn met felle zon en geen bewolking en dat ik uren lang heb liggen bakken. Dan wordt het rood en trekt iedereen zo'n pijnlijk gezicht van " Oeeeh, je bent flink verbrand meisje!" Maar raad eens? Ik voel er helemaal niks van! Mijn huid trekt een beetje stijf maar ik heb geen pijn, al geef je me een pak slaag en na een dag ben ik helemaal gebruind. c:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik verbrand eigenlijk nooit, wat echt nice is.
    Maar ik heb vandaag eigenlijk ook niet echt de kans gehad om te verbranden, want ik heb gewerkt. :Y)

    Ik heb een getinte huid, maar ik gebruik toch echt een factor 50 als ik niet vergeet te smeren XD. Bruin word ik toch wel. Ik zou niet te lang in de zon gaan ;o

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 22:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste