• HET GROTE KATTEN TOPIC.

    Ja ik weet het, er zijn al twee katten topics, maar die zijn al meer dan een jaar oud.


    Houd jij van katten en praat je 24/7 over katten met je vrienden?
    Dan is dit topic helemaal voor jou! Plaats hier plaatjes, gifs en memes van katten! Heb jij een mooi kiekje van je kat?
    Heb je een leuke gif gezien van een kitten? Spam dit topic maar helemaal vol met leuke kattenplaatjes!


    Honden zijn ook welkom!


    Bekijk hier de Kitten Academy livestream!


    De lijst.
    Oud kattenvrouwtje- MissEdgy
    Dierengek- Evaethas
    The Queen of crazy cat people- Smyth
    De fluffy kittenlover- Kowalski

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 16:17 ]

    Bitchcraft schreef:
    Het is bewezen dat katten bang zijn voor kokommer!!!


    Dat is niet waar. Ze schrikken van het feit dat er iets dichtbij ze ligt, maakt niet uit wat het is.

    Hier een artikel met meer uitleg: klik


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. Ze schrikken van het feit dat er iets dichtbij ze ligt, maakt niet uit wat het is.

    Hier een artikel met meer uitleg: klik

    Ah, mennn, je bent me voor. Hehe, dit dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms als ik ga lopen en mensen tegenkom die hun hond uitlaten en die hond dan random op me af besluit te rennen en tegen me aanspringt, dan besef ik me wel echt hoeveel meer ik houd van katten.
    Laatst was er zelfs een hond die mijn hand random likte, yikes yikes. Nee, geef mij maar liever die pluzige, zachte, spinnende, rustige katten. (cat)


    i wanna die with you once or twice.

    Aune schreef:
    Soms als ik ga lopen en mensen tegenkom die hun hond uitlaten en die hond dan random op me af besluit te rennen en tegen me aanspringt, dan besef ik me wel echt hoeveel meer ik houd van katten.
    Laatst was er zelfs een hond die mijn hand random likte, yikes yikes. Nee, geef mij maar liever die pluzige, zachte, spinnende, rustige katten. (cat)

    Dat likken is beter dan je aan te vallen en te (willen) bijten rofl. Of het tegen je aan humpen. Ja, honden doen dat. Not happy. -_-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aune schreef:
    Soms als ik ga lopen en mensen tegenkom die hun hond uitlaten en die hond dan random op me af besluit te rennen en tegen me aanspringt, dan besef ik me wel echt hoeveel meer ik houd van katten.
    Laatst was er zelfs een hond die mijn hand random likte, yikes yikes. Nee, geef mij maar liever die pluzige, zachte, spinnende, rustige katten. (cat)


    Ja dit!!!


    -

    Ik ben echt heel bang voor honden die op je afrennen, altijd denk ik dat ze dan tegen mij aan springen ofzo, of ze stoppen net voor je en staan dan op je tenen hmpf. Ik ga spring dan altijd achter iemand anders haha

    Mijn kat is trouwens wel echt erg, ik was de hele tijd Bruno Mars en Maroon 5 aan het luisteren. Zet ik iets anders op, gaan de oren van mijn kat helemaal naar achteren en kijkt ze me aan van: Doe die muziek uit.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 14:30 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    En dan is je kat ineens weg. Ben echt ten einde raad. Hij is gewoon spoorloos verdwenen zo lijkt. Dit is de elfde dag en ik begin een beetje sceptisch te worden over het hele weervind verhaal. Hij is aangemeld bij Amivedi, op meerde FB pagina's, ik heb flyers hangen in de omgeving en bij de welkoop, gebeld met de dierenambulance, dierenarts en het asiel hier in de buurt, hij is gechipt en ik heb er ondertussen al minstens 18 zoekuren op zitten denk ik. Zachtst gezegd; ik wordt langzaam gek en besef me nu pas hoe veel er kan gebeuren met zo'n dier. Waar het bos waarin we wonen eerst een pluspunt leek, is het nu een enorm gebied geworden waar geen einde aan lijkt te komen. Mensen in de omgeving zijn gelukkig behulpzaam en oplettend, waardoor ik drie telefoontjes kreeg uit dezelfde hoek over een oranje witte kat. Dan is de teleurstelling enorm wanneer het hem niet blijkt te zijn en daar probeer ik nu dus weer overheen te stappen.
    Zo ik moest even stoom blazen haha. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit soort dingen?


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    En dan is je kat ineens weg. Ben echt ten einde raad. Hij is gewoon spoorloos verdwenen zo lijkt. Dit is de elfde dag en ik begin een beetje sceptisch te worden over het hele weervind verhaal. Hij is aangemeld bij Amivedi, op meerde FB pagina's, ik heb flyers hangen in de omgeving en bij de welkoop, gebeld met de dierenambulance, dierenarts en het asiel hier in de buurt, hij is gechipt en ik heb er ondertussen al minstens 18 zoekuren op zitten denk ik. Zachtst gezegd; ik wordt langzaam gek en besef me nu pas hoe veel er kan gebeuren met zo'n dier. Waar het bos waarin we wonen eerst een pluspunt leek, is het nu een enorm gebied geworden waar geen einde aan lijkt te komen. Mensen in de omgeving zijn gelukkig behulpzaam en oplettend, waardoor ik drie telefoontjes kreeg uit dezelfde hoek over een oranje witte kat. Dan is de teleurstelling enorm wanneer het hem niet blijkt te zijn en daar probeer ik nu dus weer overheen te stappen.
    Zo ik moest even stoom blazen haha. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit soort dingen?


    He bah, dat is echt naar ):
    Zelf heb ik het ook eens meegemaakt. Mijn kat was vijf dagen weg en ineens kwam 'ie weer terug; alsof er niets aan de hand was.. Misschien helpt het om de kattenbak buiten te zetten, dan kan de kat makkelijker de weg naar huis terugvinden.


    26 - 02 - '16

    Cunning schreef:
    En dan is je kat ineens weg. Ben echt ten einde raad. Hij is gewoon spoorloos verdwenen zo lijkt. Dit is de elfde dag en ik begin een beetje sceptisch te worden over het hele weervind verhaal. Hij is aangemeld bij Amivedi, op meerde FB pagina's, ik heb flyers hangen in de omgeving en bij de welkoop, gebeld met de dierenambulance, dierenarts en het asiel hier in de buurt, hij is gechipt en ik heb er ondertussen al minstens 18 zoekuren op zitten denk ik. Zachtst gezegd; ik wordt langzaam gek en besef me nu pas hoe veel er kan gebeuren met zo'n dier. Waar het bos waarin we wonen eerst een pluspunt leek, is het nu een enorm gebied geworden waar geen einde aan lijkt te komen. Mensen in de omgeving zijn gelukkig behulpzaam en oplettend, waardoor ik drie telefoontjes kreeg uit dezelfde hoek over een oranje witte kat. Dan is de teleurstelling enorm wanneer het hem niet blijkt te zijn en daar probeer ik nu dus weer overheen te stappen.
    Zo ik moest even stoom blazen haha. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit soort dingen?


    Ach jeetje ): ik ken het gevoel!
    Hebben jullie één of meerdere katten? Mijn kat was een paar jaar geleden spoorloos. Ze is ruim drie weken van huis geweest, totdat ze op een random avond naar binnen kwam rennen samen met de andere kat. Ze zag er nog goed uit maar had schijnbaar wel ontzettende honger. Ik denk dat ze uiteindelijk gewoon met onze andere kat mee is gelopen naar huis, dat ze verdwaald was of zoiets.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Rate mijn kat.

    Ja het is echt super naar. Hij is er ondertussen nog niet weer en woensdag zitten we op vier weken. Langzaam begin ik het geloof op een goede afloop een beetje te verwerpen, maar afsluiten kan niet ivm toch nog dat stukje hoop dat hij weer aan komt sukkelen. Ik heb er twee en die andere is een stuk aanhaliger nu Tommie spoorloos is, alsof ze ook wel merkt dat er iets niet klopt. Helaas hebben we geen kattenbak, omdat we in het bos wonen en onze katten hun behoefte buiten doen, maar bedankt voor het idee!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    Ja het is echt super naar. Hij is er ondertussen nog niet weer en woensdag zitten we op vier weken. Langzaam begin ik het geloof op een goede afloop een beetje te verwerpen, maar afsluiten kan niet ivm toch nog dat stukje hoop dat hij weer aan komt sukkelen. Ik heb er twee en die andere is een stuk aanhaliger nu Tommie spoorloos is, alsof ze ook wel merkt dat er iets niet klopt. Helaas hebben we geen kattenbak, omdat we in het bos wonen en onze katten hun behoefte buiten doen, maar bedankt voor het idee!

    je andere katten hebben het haast ongetwijfeld door.
    Oké, dat klinkt misschien niet erg positief helaas /: Maar... ik ken iemand die een kat kwijt was op vakantie en na 6/8 weken weer terug gevonden had. Dus er is nog wel een kansje.
    Misschien op plekken in het bos proberen te lokken met iets van eten wat je kat altijd lekker vond als je dat nog niet gedaan hebt?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn