• Omdat ik vergeten was om het er met mijn vrienden over te hebben, open ik dit topic. Dus ik fietste lekker naar de les, toen ik op een kruispunt kwam waar twee bussen stil stonden. Vrij normaal in Leuven, maar bij nadere inspectie zat de ene bus in de andere. Oké, niet zo overdreven, maar de hoek van één bus zat wel in de andere bus. Maar dat was nog niet het meest opvallende. De chauffeurs van de bussen stonden gewoon op het kruispunt bij hun bussen op hun gemak te babbelen. Ik ben niet zeker, maar volgens mij stond de ene gewoon op het gemak te roken. Toen fietste ik een beetje door. (Situatie: Er is een weg rechtdoor, en een weg naar links. Op de weg naar links stonden ze vast.) Dus ik moest die weg naar links hebben vanuit die weg rechtdoor. Het verkeerd kon niet langs, dus daar stonden ze allemaal stil. Zie ik daar wel niet een buschauffeur wachten die zich de schoenen heeft uitgedaan en uitgebreid met zijn voeten op het dashboard ligt.
    Echt grappig. Iedereen had zoiets van "goh ja, we kunnen toch niet verder. dan ook maar het beste ervan maken." Lol. Dat was komisch.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahahaha geniaal. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh wauw. Door de titel dacht ik aan een dramatisch topic, maar eigenlijk is dit best komisch. :') gelukkig was het geen zeer ernstig ongeval. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Oh wauw. Door de titel dacht ik aan een dramatisch topic, maar eigenlijk is dit best komisch. :') gelukkig was het geen zeer ernstig ongeval. ^^


    Je neemt me de woorden uit de mond.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Hahaha! Always look on the bright side of life. :')

    Haha ik dacht dat dit een topic was over: Syntus bussen kunnen niks :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hahaha, dat is zó droog. Ergens hoop ik dat ik ook zo reageer op situaties.

    We could've died. Peukie doen?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 22:55 ]


    Tijd voor koffie.