• Dat Naomi geweldig is, ja - dat weten we allemaal. Waarom ze fantastisch is - dat weten we ook allemaal. Ze staat immens open voor iedereen, weet je dag altijd op te fleuren met haar fantastische glimlach én karakter en biedt meer dan ze wellicht zelf weet een enorm grote schouder van steun voor haar omgeving en de Q-community. Naomi is one wonderful, amazing, intelligent, fantastic girl. You'll love her. She's amazing. She's great. Believe me.

    Lieve Naomi, ik vind het verbazingwekkend dat er voor een fantastisch persoon als jij nog geen topic was. Ik hoop dat je ondanks het late uur waarop ik dit post, nog immens van je verjaardag kunt genieten. Je bent een verschrikkelijk lief persoon en ik hoop dat je dat weet. Je staat altijd klaar voor anderen en wat je allemaal voor anderen over hebt - ik heb er werkelijk geen woorden voor. Lieve Naomi, me loves u. Everybody loves u. <3 Geniet immens, immens van je verjaardag!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjewel allemaal, dit is zo lief! (heart2)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer