• Oke dit was schijnbaar vorige week al bekend maar ik kwam er vandaag achter en ik was te blij om dit niet te delen (:


    Dontnod, de makers van life is strange hebben 18 mei bevestigd dat er een life is strange sequel komt. Best wel lang was het nog onduidelijk omdat er wel over een tweede deel werd gespeculeerd maar dontnod bevestigde niks.
    Dontnod entertainment heeft een video geüpload waarin ze het vervolg aankondigen. Het is allemaal een beetje vaag omdat life is strange een best spoiler gevoelige game is, dus de sequel waarschijnlijk ook/ Ondertussen werkt de studio ook nog aan de RPG game "Vampyr". Deze zal ergens dit jaar worden uitgebracht.
    Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie life is strange gespeeld? Wat zijn je verwachtingen voor het tweede seizoen en wat wil je dat er gaat gebeuren?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 17:12 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    ^Youtube video's moeten in een quote, het is al een tijdje dat ze anders de lay-out ontregelen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    ^Youtube video's moeten in een quote, het is al een tijdje dat ze anders de lay-out ontregelen. ^^


    Ohhh okay thank you, ik ben pas kort weee terug dus dat heb ik allemaal eventjes gemist haha, ik zal er op letten :Y)


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    Er is nu ook een trailer uitgekomen! Nu ben ik nog meer confused

    (...)

    Ennnn er is iets mis met de code als ik dit plaats but idk what...


    Ja ik zag de trailer vandaag ook! Volgens mij is het mini series die laat zien wat er (zoals je in de trailer ziet) gebeurde met chloe voor de eerste lis game.
    Miniseries omdat dr maar 3 episodes komen.
    Anyways: ik ben echt super hyped (:


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Kvelertak schreef:
    (...)

    Ja ik zag de trailer vandaag ook! Volgens mij is het mini series die laat zien wat er (zoals je in de trailer ziet) gebeurde met chloe voor de eerste lis game.
    Miniseries omdat dr maar 3 episodes komen.
    Anyways: ik ben echt super hyped (:


    Ja ik vond het een beetje confusing omdat ik wel zegmaar dingen van Chloe herkende in haar gezicht en kapsel maar het is Chloe niet, dus ik zat echt zo van "???? Fusion???? Hoe spelen we dit???" Vanochtend


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Ja ik vond het een beetje confusing omdat ik wel zegmaar dingen van Chloe herkende in haar gezicht en kapsel maar het is Chloe niet, dus ik zat echt zo van "???? Fusion???? Hoe spelen we dit???" Vanochtend


    De titel is before the storm dus het is gewoon Chloe en Rachels verhaal (en franks? deels?) voor Max. Het is dus geen sequel maar een prequel. Wat ik wel jammer vind is dat de keuzes die je dan in before the storm maakt geen invloed hebben op de eerste game (tenminste, ik ga er vanuit van niet).
    Dus rachel gaat sowieso dood etc


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Kvelertak schreef:
    (...)

    De titel is before the storm dus het is gewoon Chloe en Rachels verhaal (en franks? deels?) voor Max. Het is dus geen sequel maar een prequel. Wat ik wel jammer vind is dat de keuzes die je dan in before the storm maakt geen invloed hebben op de eerste game (tenminste, ik ga er vanuit van niet).
    Dus rachel gaat sowieso dood etc


    Ja dat vind ik dus ook zonde, had juist iets vernieuwends verwacht


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    De trailer heeft me nog nieuwsgieriger gemaakt. Ik ga waarschijnlijk wel wachten tot alle episodes uit zijn voordat ik het koop. Zo deed ik het bij LiS ook.


    16 - 09 - '17

    It has sold over three million copies as of May 2017. A digital series, a prequel — Before the Storm — and a sequel — Life Is Strange 2 — are currently in development.


    Dit komt van wikipedia, wat natuurlijk niet heel geloofwaardig is, maar whut?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Dit komt van wikipedia, wat natuurlijk niet heel geloofwaardig is, maar whut?


    Ohhh, nu je het zegt! Als ik het snel even google staat het helemaal vol met dat er een sequel en een prequel komt, allemaal gepost sinds 1 Juni. Dat verklaard dan een hoop, was al een beetje band dat, dat het was.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Marlow schreef:
    (...)

    Dit komt van wikipedia, wat natuurlijk niet heel geloofwaardig is, maar whut?


    Meanwhile, Dontnod is busy developing Vampyr and once its done they’ll start development on a new Life is Strange sequel.


    Zover ik het begrijp komt Augustus de prequel uit en als Vampyr uit is gaan ze aan de slag met de sequel. Die sequel gaat dus helaas nog even duren denk ik. (als die er komt, het is een beetje onduidelijk)
    bron


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef