• Praattopic 1
    Rollentopic


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School •
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Tormienne
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Bathsheba
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Tormienne
    ~ Roxanne “Roxie” Kinsey .....|18||1.9 - Obeah
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Campeon
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Phorthos
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah
    ~ Hero Dominic Zimmermann|18|rich kid|1.8 - Ziegler
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|18|Cheerful faker|1.8 - Mouli

    • Tieners van Jefferson High •
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Phorthos
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Sestra
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Virago
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Virago
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Ziegler
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - SebastianVerlac
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Geschiedenis
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Aardrijkskunde
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)


    • At the moment •
    Het is woensdag 10 oktober, iets minder dan een maand geleden is Jefferson High afgebrand. Het is een week geleden dat zowel leerlingen van Jefferson High als Willow Creek te horen hebben gekregen, dat ze op Willow Creek High School terecht kunnen. Dit zal een grote verandering zijn voor iedereen. Twee compleet verschillende groepen komen samen en daarnaast is Willow Creek heel veel malen groter dan Jefferson High. Op het moment begint het derde lesuur bijna. Leerlingen van Jefferson High konden het vorige uur hun boeken, roosters etc. ophalen en voor de leerlingen van Willow Creek gelde gewoon het normale rooster.
    Weer: Het is op dit moment 18 graden en er is volop zon, er zijn slechts enkele wolken in de lucht te zien en er is een lichte wind.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 21:04 ]


    El Diablo.



    Owen Bell

    poolparty with isa and zig > outside with Sarah swimwear


    ‘Nou, in tegenstelling van wat je denkt, zei Tyler eerst dat ik een voorbeeld ben van dingen die hij nooit kon krijgen, om mij vervolgens een ‘sidehoe’ a.k.a ‘slet’ te noemen toen ik hem vertelde dat Jake en ik iets zijn.’
          Isa haar wangen kleurden rood en ik schudde mijn hoofd even afgekeurd, ik had niks met dat deel van onze nieuwe school– ze noemden ons misschien troep maar het hele zooitje van hun was bij elkaar ongeregeld.
    ‘Maar, wat bedoel je er mee dat Jake aan andermans ‘eigendommen’ zit? Hij was niet boos op mij, gelukkig, maar met Ty was hij niet erg blij dus ik snap niet echt wat je nu bedoeld. . .’
          Ik peuterde aan de sticker op mijn bier terwijl ik onder mijn wimpers door naar Isa keek, ‘Ann. . . Jake, de rest is geschiedenis, niet?’
          Nu keek ik naar Zig die vertelde over zijn middag maar om eerlijk te zijn kon het me weinig schelen waardoor ik maar met een oor naar de jongen luisterde.
    ‘Uhm, ik heb afgesproken met Dena, maar ik ben er helemaal klaar mee, man. Dat wijf is echt gestoord. Ik denk dat ik het af ga kappen.’
          Het was niet veel later dat hij zijn telefoon er bij pakte en ik dacht even na over zijn woorden voor ik mijn schouders ophaalde. Het was niets dat ik niet wist, Dena was een gek wijf– ze gebruikte iedereen en iedereen gebruikte haar, het was eigenlijk te triest voor woorden.
          Echter bleef het mijn enigste beetje actie sinds het uit was met Ann, ik zat niet erg goed met de dames en nogmaals. . . Ann.
          ‘Ik zou het je niet kwalijk nemen als je dat zou afkappen, daarbij vind ik best goor dat je nog steeds met dat wijf slaapt Zigmund. Ze noemt je verdomme iedere dag een flikker–‘ Ik boog wat voorover, ‘of ben je into dat soort dingen? Dat kan, ik oordeel niet.’
          Ik rechtte mijn rug en ademde even diep in, ik had echt even wat frisse lucht nodig en misschien daarbij ook nog wat wiet. Het idee dat Ann nog misschien ons gesprek wou voortzetten in mijn toestand deed me ook niet erg goed.
          Een warm gevoel overtrof mij echter plotseling en ik nam het laatste beetje bier in mij op voor ik gefrustreerd zuchtte; ‘jongens– ik moet echt even wat frisse lucht,’ mompelde ik terwijl ik de laatste woorden wat inslikte waardoor het niet erg duidelijk was waar ze aan toe waren. 'Isa, Zig, ik spreek jullie zo wel.'
          Met iet wat haastige stappen verliet ik het drukke zwemgebouw en leunde ik buiten tegen het stenenmuurtje aan en liet ik mijn hand door mijn haar gaan.
    Door het feit dat ik er niet meer helemaal bij was schrok ik zelfs te meer van Sarah die blijkbaar net een joint had opgestoken.
          ‘Verdomme, Sarah, ik schrok me dood van je,’ mompelde ik terwijl mijn blik kort bleef hangen op haar voorgevel en vervolgens naar haar ogen waar ik voor een moment naar bleef kijken.
          Ik haalde even diep adem om van de schrik bij te komen en ademde de wiet gretig in, ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen dus stond ik nog steeds zoekend naar woorden naast haar.
    'Wat een stom feest, hé.'


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Miska Sepi Castle
    17 || Gypsy Nerd || Jefferson High || Why did I come? Non-gypsies are weird as fuck. || Pool Party || Alone
    Ik was uitgenodigd voor de pool party vanavond, en na een gesprek met mijn moeder en broer had ik toestemming om te gaan. Dit was ook omdat mijn zusje waar ik de verantwoordelijkheid over had vanavond samen met mijn moeder de was ging doen en de vloer ging soppen, dus dan had ze geen chaperone nodig. Het probleem was dat ik zelf niet echt kleren had voor een zwemfeestje, laat staan een niet-zigeuner zwemfeestje. Gelukkig had mijn broeg in elk geval nog wel een zwembroek liggen die ik min of meer paste en kon lenen. Hij was wel wat breder dan dat ik was, maar als ik de touwtjes goed aantrok, bleef die goed hangen. Het probleem was alleen dat de zwembroek, net als de meeste zigeuner kleding, en zeker die voor feestjes, heel erg opvallend was. Hij was zwart met groen en alle zomen stonden vol met pailletjes. Toch had ik niets anders om uit te kiezen, dus ik hoopte dat een effen zwart t-shirt en zwarte converse gympen het iets minder schreeuwerig maakten. Toch voelde ik de kleur aandacht aantrekken, vooral ook omdat ik complimentjes kreeg van mijn familie dat het me zo goed stond. Dat gebeurde namelijk alleen als ik iets aan had wat wel in onze cultuur paste, in tegenstelling tot de kleren die ik normaal droeg. Ik drukte mijn bril nog wat verder op mijn neus en deed mijn haar goed, want als mijn moeder dat zou doen zou ik niet meer herkenbaar zijn, voor ik mijn zusjes een kus op hun hoofd gaf, mijn moeder een knuffel, en mijn broer een knik. Ik liep rustig naar mijn auto, met de worstenbroodjes die mijn moeder had meegegeven, en reed naar het adres wat ik had gekregen. De vlinders van spanning raceden intussen door mij buik. De enige feesten waar ik ooit was geweest, waren van mijn eigen mensen geweest, dus ik had geen idee wat ik moest verwachten. Ik parkeerde bij het huis waar veel meer autos stonden en stapte uit. Ik was niet van plan te drinken, dat deed ik nooit, en eigenlijk wilde ik het ook niet erg laat maken. Moest ik weer vroeg mijn bed uit en om eerlijk te zijn hield ik te veel van een goede nachtrust om pas om 4uur in mijn bed te liggen. Voorzichtig liep ik in de richting van het geluid wat ik hoorde en wat van het feestje moest zijn. Toen ik me uiteindelijk toch echt op het feestje bevond keek ik wat gedesorienteerd rond langs de mensen en door de hele setting. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, hoe ik me moest gedragen, of wat ik kon doen. Ik bleef dus maar als een verloren schaapje staan met de schaap worstenbroodjes in mijn handen in de hoop dat iemand me hiermee kon helpen.


    Bowties were never Cooler

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@ a chair by the pool with Isaiah



    'Ach ja als je zo'n pleziertje wilt vind ik het ook goed natuurlijk.' ik haal mijn wenkbrauwen wat op en grijns even. 'Dat zal ik onthouden.' zeg ik grijnzend en lach even. Het was fijn om alles even los te laten, zeker na de ruzie van vanmiddag. Als ik het effect van de alcohol zou voelen zou het enkel makkelijker worden. Dan wordt ik ook een stuk opener maar meestal is iedereen zo van de wereld dat ze de volgende dag toch niet meer weten wat ik zei. Erg zorgen maakte ik me er nooit over.
    ' Hmm ja ik denk niet dat Willow,all that zijn, Maar zeg eens Tyler, Tyler Santiago, wat is volgens jou dan wel een goed feestje?' Ik haal lichtjes mijn schouders op. Meestal leken de feesten op Jefferson wel op elkaar. Na elke avond was ik alles vergeten en ik vond dat wel best. 'Eerlijk? Waarschijnlijk wat jij in gedachte had. Alcohol en drugs in overvloed, op mijn birthday bash waren er strippers,' ik lach even en haal mijn schouders op. 'Als ik de volgende dag wakker wordt, me amper iets herinner en er een mooie dame naast me ligt te slapen vind ik het helemaal mooi.' zeg ik nonchalant.
    Ik kijk weer naar hem en grijns als ik zijn gezicht zie wanneer hij een slok neemt. Dit bedoel ik. 'Ik moet je teleurstellen ik denk dat ik toch niet zo bestendig ben tegen de drankje.' Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. 'I noticed.. Don't worry, I got ya.' zeg ik en geef hem een speelse knipoog. Een beetje plagen kon ik als de beste. Ik pak de fles en schenk het in een van de vele rode bekers die er staan. Dan mix ik het met een veel grotere hoeveelheid cola. 'Hier..' zeg ik en geef hem de beker. Ik rek me even uit. 'Maar goed, ik heb al meerdere keren gehoord dat ik positiever moet zijn. Dus zeg eens, wat is er wel goed aan deze school. I'll give it a try.' zeg ik nonchalant en laat mijn blik op hem branden, terwijl ik nog wat slokken neem.



    El Diablo.

    JULIYET “JULIE” HALLE CALLOWAY
    18 • Queen Bee • Willow Creek • Party • Dena & Madison & Hero




    Madison ging zonder protest of mogelijkheid Juliyet mee te trekken het water in en toen ze eenmaal weer boven was, vloekte ze luid en stak ze haar middelvinger op naar Juliyet, zij die nu zachtjes aan het grinniken was. Ze zat immers op veilige afstand van het zwembad.
          Het grinniken verging haar echter snel toen Dena het zwembad uit gekropen kwam en naar haar toe waggelde. “Nu jij!” grijnsde het meisje naar haar, waarna Juliyet bij haar arm gegrepen werd. Echter, ze verzette zich zo erg dat het bruinharige meisje haar niet op eigen kracht ingeduwd kreeg, zonder zelf ook in het water te belanden. Uiteindelijk liet Dena het ook erbij zetten en sprong ze het water in, Juli met zich meetrekken.
          Juliyet slaakte een gil en kwam snel weer boven. Naast haar hoorde ze de zachte lach van Madison klinken en Juli kon het niet laten om haar een middelvinger terug te geven. Daarna fatsoeneerde ze (zover mogelijk) haar natte haar en begon ze langzaam rondjes te zwemmen.
          Dena leek alweer heel ergens anders met haar gedachten te zijn, toen ze weer een fles drank te pakken had gekregen, er enkele slokken uit had gedronken en toen had besloten haar lippen op die van Hero te drukken. Juliyet rolde daarop kort met haar ogen, er zou ook eens geen dag zijn waarop Dena de slet uithing. Hero kwam niet veel later naar de andere twee meiden toegezwommen. ”Dena wilt gaan dansen. Wat willen jullie?” meldde de jongen. Juliyet haalde haar schouders op. Ja, wat wilde ze eigenlijk? Ze wilde net antwoordden, toen Hero verder ging met praten.
          Hero brabbelde wat onzin over dat Madison hem terug moest betalen voor het kapotmaken van zijn telefoon en iets in de trant dat ze zelf mocht kiezen hoe ze dat ging doen, waarna er wat hoofden onderwater belandden. ”Ik mag het zelf weten, huh?” vroeg Madison toen aan Hero. Juliyet zag haar grijnzen naar Hero, waarna haar arm om zijn nek geslagen werd, om de jongen op die manier naar haar toe te trekken. Juliyet kon wel raden wat er daar beneden in het water ging gebeuren en Juliyets wenkbrauw ging daarop lichtjes omhoog. Sinds wanneer was Madison zo?
          “I’ll see what I will do,” zei het meisje uiteindelijk, haar tong uitstekend en daarna het zwembad uitklimmend. Juliyet volgde haar met haar ogen, waarna ze naar Dena zwom en haar meetrok naar de kant van het zwembad. Ze klom zelf ook op de rand en trok daarna haar bruinharige vriendin omhoog. Juliyet keek haar vriendin aan.
          ”Wil je je alsjeblieft een klein beetje intomen met de alcohol vandaag Dae? Ik heb geen zin om je haar weer te moeten vasthouden omdat je kotsend boven de wc staat,” zei Juliyet tegen haar, waarna ze haar arm om haar schouder sloeg en zich omdraaide naar Madison.
          ”So, wie wilt er dansen?” vroeg die dame, inmiddels al omgekleed in haar bikini. Juliyet stak haar vinger op. Zij had altijd wel zin in een dans. Ze trok ook snel haar natte kleding uit, zodat ze ook in haar badkleding stond en draaide een kort rondje.
          ”Wie wilt mijn danspartner zijn?” vroeg ze toen, met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 22:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Danaë "Dena" Melite Eiragos


    17 • The slut • Willow Creek • Cheerleader • The Swimmingpool • Juliyet, Madison & Hero • Outfit

    'Oh you have no idea,' grijnst hij. Ik wil een handkusje naar hem blazen, maar precies op dat moment word ik kopje onder geduwd. 'Dena wilt gaan dansen. Wat willen jullie? Madison,' ik rol mijn ogen als zijn aandacht opnieuw naar Madison gaan. Hallo, ik ben degene die je zojuist gezoend heeft. Daarnaast weet iedereen dat ik een stuk interessanter ben, 'aangezien jij mijn telefoon zojuist gesloopt hebt, zul je me wel terug moeten betalen vanavond. Op welke manier je dat doet...' hij duwt haar onder water'… moet je zelf weten.'
          'Ik mag het zelf weten, huh?' Ik kijk met een opgetrokken wenkbrauw toe. 'Zeker dat je niks in gedachten hebt? I’ll see what I will do.' Madison laat de jongen op en ik ga wat ongeinteresseerd op de rand van het zwembad leunen. Ik grijp mijn mobiel die een stukje verder ligt en kijk naar het berichtje. Ik grijns en reageer op Zigmund waarna ik oogcontact met hem zoek en mijn middelvinger naar hem op steek. Die komt zo weer terug met hangende pootjes. 'So, wie wilt er dansen?' Ik kijk op en zie dat Juliyet Madison gevolgd is. Ze staan nu beide in bikini op het randje van het zwembad.
          'Wil je je alsjeblieft een klein beetje intomen met de alcohol vandaag Dae? Ik heb geen zin om je haar weer te moeten vasthouden omdat je kotsend boven de wc staat,' hoor ik Juli's stem. Ik kijk op naar haar en rol mijn ogen waarna ik me omdraai naar Hero. 'Wie wilt mijn danspartner zijn?' vraagt Juli.
          'Madison hangt geloof ik al te kwijlen over Hero aan je zij, dus ik denk dat je haar maar beter onder je hoede kan nemen.' Ik klim uit het bad en mijn aandacht wordt getrokken door Owen die wegloopt van het zwembad. Ik bijt mijn lip. Ik dacht dat hij naar mij toe zou komen. Ik buig voorover en pak een van de flessen drank. 'Ik heb geen danspartner nodig,' zeg ik en opnieuw werp ik een blik op Zigmund. Ik grijns lichtjes en draai me naar Hero toe. 'Kom op superman,' grap ik. Ik steek mijn hand naar hem uit waarna ik de helft van de fles naar binnen giet. 'Sorry, wat zei je ook alweer Juli?' Ik grinnik en draai een rondje. 'Wees eens niet zo'n stuck up bitch. Het is een feestje.'

    > Zigmund: Sure you are, morgen sta je weer voor mijn deur.


    “Oh darling, go buy a personality.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty


    17 Years | Willow Creek | Social Butterfly | The pool side | With Tyler
    Nadat Isaiah Tyler vroeg hoe een goed feestje er uit zou zien in zijn opinie gaf hij eerlijk antwoord. Hij maakte Jefferson High niet mooier dan het was of misschien was dit in zijn opinie wel mooi. Misschien was volgens deze jongen Jefferson High de beste school die er ook maar bestond en wie was Isaiah om dit meteen de grond in te drukken. Hij was er nooit geweest, misschien was het wel de gezelligste plek op aarde.
    'Eerlijk? Waarschijnlijk wat jij in gedachte had. Alcohol en drugs in overvloed, op mijn birthday bash waren er strippers,' was het antwoord wat Tyler Isaiah gaf. Isaiah zijn ogen werden groter toen Tyler stipers noemde, die had Isaiah niet verwacht. 'Wow, dat moet een goed feestje zijn geweest,' zei Isaiah waarna hij een lach over zijn lippen liet rollen.
    'Als ik de volgende dag wakker wordt, me amper iets herinner en er een mooie dame naast me ligt te slapen vind ik het helemaal mooi.' ging Tyler nog verder over zijn ideale feestje. 'Oh dus je bent dat type. De fuckboy,' zei Isaiah vervolgens plagend, hoewel hij dit eigelijk wel meende van wat hij uit Tyler zijn woorden kon trekken moest ie wel een fuckboy zijn.
    Het was niet als of Isaiah helemaal nooit dronk, het was meer dat hij nooit sterke dank dronk of tenminste niet zo. Hij gooide er altijd een goede hoeveelheid cola of een andere soort niet alcoholische drank door heen. Iets wat Tyler nu ook voor hem deed.'I noticed.. Don't worry, I got ya.' had de jongeman nog gezet voordat hij de drank met een goede hoeveelheid cola mengde. 'Dank je,' zei Isaiah toen hij het bekertje van de jongeman overnam.
    'Maar goed, ik heb al meerdere keren gehoord dat ik positiever moet zijn. Dus zeg eens, wat is er wel goed aan deze school. I'll give it a try.' ging Tyler verder tegen Isaiah, Is aan glimlachte nakend over zijn antwoord. Hij vond Willow Creek goed, dat was het probleem niet met antwoorden het was meer dat hij niet goed wist waar de school zich nou echt in onderscheidde. 'Nah de school is gevuld met rijke lui wat ervoor zorgt dat alles goed georganiseerd is enzo er word veel geld gestopt in allerlei activiteiten.' was war Is sjah eerst antwoordde hoewel hij vermoedde dag dit Tyler niet echt kon interesseren. 'En de meisjes zijn knap, maar aan de andere kant is Willow Freek gevuld met straight boys dus helaas heb je wel veel concurrentie.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@ a chair by the pool with Isaiah



    Toen ik over de strippers begon werden zijn ogen wat groter en ik lach zachtjes. Ik had het destijds ook niet verwacht, ik had eigenlijk gewoon een chilling met vrienden verwacht. Beetje drugs en alcohol erbij, heel gezellig. Maar nee, voor mijn 19e werd opeens groots gevierd. De halve school was aanwezig op die suprise party en een aantal strippers. Het was geweldig. 'Wow, dat moet een goed feestje zijn geweest,' zei hij en ik knik, waarna ik verder ga. 'Oh dus je bent dat type. De fuckboy,' zei hij en ik keek hem even aan, waarna ik mijn schouders ophaal. 'Mwah.. Misschien..' zeg ik en neem nog een slok, waarna ik de fles even weg zet. 'Realiteit is.. De meeste meisjes van Jefferson zijn niet wifey material... Die dat wel zijn, zijn of de meisjes waarvan je denkt dat ze het zijn, die uiteindelijk faker dan Blac Chyna blijken te zijn. Of zijn bezet, lucky guys...' begin ik en denk even na. 'Of het zijn je beste vrienden, en ik denk niet dat die twee op mij zitten te wachten op die manier.. Misschien ken je ze, misschien niet. Sarah en Cas? Geweldig die twee maar ik ben denk ik voor altijd ge-friendzoned.' zeg ik en lach even.
    Ik kijk kort om me heen. Hier en daar zie ik bekende gezichten, maar niemand die me echt héél erg interesseert. Het 'feest' vond ik nog altijd saai, misschien moet ik daar zo iets aan gaan doen... Misschien, ik geef het nog wel even een kans. 'Nah de school is gevuld met rijke lui wat ervoor zorgt dat alles goed georganiseerd is enzo er word veel geld gestopt in allerlei activiteiten.' gaf hij eerst als antwoord en ik richt mijn blik weer op hem. Niet dat dat me persé interesseerde.. Ik zou het nooit halen dus veel aandacht aan activiteiten gaf ik niet. 'En de meisjes zijn knap, maar aan de andere kant is Willow Creek gevuld met straight boys dus helaas heb je wel veel concurrentie.' Zei hij en ik lach, schudde mijn hoofd even. 'Concurrentie? Dit zooitje hier? Het is dat ik hier nog absoluut geen interessante meisjes heb gezien, genoeg die leuk zijn voor een avond maar that's it. Maar mocht ik er een tegen komen, dan heb ik alsnog geen concurrentie denk ik zo.'' zeg ik en kijk hem dan grijnzend aan. 'Tenzij jij het me moeilijk gaat maken..' zeg ik en geef hem een speelse glimlach.


    El Diablo.



    Sami Abdalla

    canteen with dena and juliyet


    In een speels afkeurend gebaar tuitte ze haar lippen iets waardoor er haast automatisch een lachje over mijn lippen rolde. ‘Oh schatje,’ prevelde ze terwijl ze kort tegen me aan vlijde. ‘We weten beide dat dát niet helemaal waar gaat zijn. Misschien niet als eerste, maar dat je er in gaat is een feit. Dat beloof ik je.’
          Na een zoete, schuine blik had ze kort gegrinnikt toen ik wat afstand had genomen, had ze het door?
    Nadat ik in haar achterste had geknepen had ze instemmend geknikt om wat te drinken te halen en terwijl we onze stappen richting de minibar zetten bekeek ik haar schaamteloos. Ze was in de verre verste de knapste meid hier maar was dat genoeg om te settelen?
          ’Wat wil je hebben?’ Uit mijn gedachten getrokken keek ik neer op het meisje die door haar hurken was gezakt en een fles Malibu tevoorschijn toverde. ‘Oehh,’ kirde ze tevreden en ik schudde lachend mijn hoofd. ‘Jij hebt zeker de tropen in je hoofd?’ Sprak ik spottend voor ik naast haar neerzakte en in de koelbox keek en een fles jenever tevoorschijn toverde.
          ‘Wat dacht je van iets sterkers? Om allebei wat meer in de stemming te komen,’ sprak ik en had vervolgens al twee glazen ingeschonken.
    ‘Jij bent toch het type dat wel van slechte dingen houdt of niet?’ Ik trok haar naar me toe zodat ze op mijn schoot belandde.
          ‘Ik ben echter benieuwd of je al je drank gaat inhouden vanavond,’ ik schonk haar een speelse knipoog voor ik even om mij heen keek.
    ‘Zullen we anders even naar buiten? We kunnen ook in mijn auto zitten.’ Afwachtend keek ik het meisje aan en hoopte dat ze ja zou zeggen– ik kon namelijk al het gezeik inbeelden van de jongens die hun vrijgezelle vriend niet kwijt willen raken.
          ‘En ik weet zeker dat je vast nog niet genoeg van mij hebt gehad, of wel soms Jaz?’ Speels trok ik met mijn vinger onder haar shirt een pad naar haar broeksknoop en schonk haar daarbij een uitdagende grijns.



    Everything is illuminated by the light of our past.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cross

    ”Before you judge me, make sure you're perfect."

    • Nineteen • Fighter • Jefferson High • Madison -> Poolparty, with Sarah & Ann •

    ”Hm - wat?”
    Een zachte grinnik rolt over mijn lippen heen, waarbij ik mijn hoofd kort schud als ik opmerk dat Ann haar aandacht allesbehalve bij het gesprek gehouden had; alsof ze op een geheel andere planeet aanwezig was. “De vraag was wat wij vandaag allemaal hebben uitgespookt,” herhaal ik plagend Sarah’s vraag. Wanneer ik opnieuw een opmerking wil maken over Ann’s afwezige houding en de spelende uitdrukkingen op haar gezicht wuift ze met haar handen al snel alle onuitgesproken woorden weg. “Owen, ik had vandaag een gesprek met Owen.” Een ietwat norse uitdrukking glijde over mijn gezicht heen als de naam van mijn voormalig beste vriend blijkt te vallen. Om niet meteen een verwensing uit te slaan besluit ik wijselijk een nieuw slok van mijn sterke drankje te nemen, terwijl Sarah haar woord neemt.
          ”Oh babe, dat klinkt als pure ellende.”
    Ik snoof. “Die jongen is pure ellende,” mompelde ik wat mopperig en probeerde niet al te hatelijk over te komen door een subtiele, luchtige houding aan te nemen; welke vermoedelijk op elk front zou falen. “He guys, sorry, maar ik ga even naar buiten,” brengt Sarah dan uit, waarop ik haar even met een vragende blik aan kijk. Veel tijd om er echter iets van te zeggen krijg ik niet als de jonge vrouw direct daad bij haar woorden voegt door mij en Ann te verlaten. Kort kijk ik haar na en haal dan maar besluiteloos mijn schouders op, waarna ik me tot Ann richt.
          ”Kijk, ik ben geen vrouw dus ik ga niet vragen naar je gesprek met Owen,” heel even betrekt opnieuw mijn gezicht. Mijn eigen problemen kon ik al niet goed handelen, laat staan die van een ander. “dus ik stel voor dat we onze middagen laten voor wat het is en ons op heel veel alcohol en muziek gaan storten. Wat zeg jij?” Met een verduvelde grijns blik ik naar Ann en giet vervolgens de rest van mijn drankje achterover.



         
         
         
         
         
         


    Jazmín Valeria Fuensanta
    “If you show me you don’t give a fuck,
    I’ll show you that I’m better at it

    • Nine-teen • Jefferson High • Poolparty, with Sami •Outfit (+ shirt) •

    ”Jij hebt zeker de tropen in je hoofd,” bracht Sami uit als reactie op mijn drankverzoek voor een goeie Malibu. “Vind je dat niet gek?” Veelzeggend trok ik een van mijn wenkbrauwen op, waarna ik vervolgens speels een keer rondblikte alsof ik niet zojuist doelde op wat tropische momenten van eerder. “We zijn tenslotte wel op een poolparty, maar wat wil je dan?” Nog voor de vraag over mijn lippen heen gerold was zakte Sami door zijn knieën en toverde na één enkele blik in de koelbox te hebben geworpen, een fles Jenever te voorschijn. “Wat dacht je van iets sterkers? Om allebei wat meer in de stemming te komen.” Ik gniffelde zacht en bevochtigde vluchtig mijn lippen een enkele keer. “In een feeststemming, bedoel je?” Vervuld met onschuld knipperde ik haast lieflijk met mijn wimpers, waarna ik het bekertje met drank van hem aannam. “Jij bent toch het type dat wel van slechte dingen houdt of niet?” Een hummend geluid borrelt op in mijn keel, terwijl Sami me zonder pardon bij zich op schoot weet te trekken als ik net een poging doe om terug overeind te komen. Tevreden besluit ik echter te blijven zitten en lik mijn lippen af zodra ik een goeie slok van mijn drankje genomen heb.
          ”Hm, ik denk dat ik voor het meeste wel in ben ja, waarom? Was je iets slechts van plan?”
    Met een speelse uitdrukking glijden mijn poelen over Sami zijn gezicht heen, waarbij ik het niet kan laten de vingertoppen van mijn vrije hand vederlicht over enkele lijnen van de tatoeages in zijn hals laat gaan. “‘Ik ben echter benieuwd of je al je drank gaat inhouden vanavond.” Een zachte lach rolt over mijn lippen heen. “Als dat een uitdaging is die je aan wilt gaan dan durf ik je bijna te verzekeren dat je gaat verliezen.” Plagend steek ik mijn tong uit, waarna ik Sami’ voorbeeld volg door mijn blik eveneens een keer rond te laten glijden. Een tevreden glimlach siert al snel mijn lippen als ik me in laat gaan op de feestende, plezierige menigte om ons heen. In tegenstelling tot Sami had ik er vermoedelijk wat minder moeite mee wat mensen van ons dachten als ze ons zo zagen. Uiteindelijk was mijn eigen idee en dat van Sami zelf het belangrijkste en zolang we beide achter stonden wat we deden was dat meer dan voldoende.
          ”Zullen we anders even naar buiten? We kunnen ook in mijn auto zitten.”
    Al snel wordt mijn aandacht van de feestende mensen om ons heen weer teruggehaald naar de jongen onder me. Het aanbod klonk enorm verleidelijk. “En ik weet zeker dat je vast nog niet genoeg van mij hebt gehad, of wel soms Jaz?” Als zijn vingers een spoor onder mijn shirt een spoor naar mijn broeksknoop trekken vloeit er een subtiele huivering door me heen. “Of jij niet van mij?” weet ik een tikkeltje hees uit te brengen en draai tactvol een keer met mijn heupen in zijn schoot. “Ik denk wel dat dat een goed idee is,” reageer ik vervolgens op zijn eerder gestelde vraag om naar buiten te gaan, waarna ik opnieuw een slok neem van mijn drinken. “Weet je zeker dat je niet een keer het zwembad nog in wil van te voren?” Plaag ik hem.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 14:32 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madison Sofie Caldwell
    prankster | willow creek | with dena&juli l | poolparty

    Nadat ik zelf op de kant was geklommen en mij bijna ontdaan had van al mijn kleding, trok Juli Dena ook mee naar de kant. De blondine fluisterde de brunette iets toe, maar omdat ik op de kant stond verstond ik er geen kut van. Ugh. Ik negeerde het maar en vroeg wie wilde dansen, waarop Juli haar hand op stak. Vervolgens klauterde haar vriendin ook op de kant en stripte ze tot haar bikini.
          ”Wie wilt mijn danspartner zijn?”
          "Madison hangt geloof ik al te kwijlen over Hero aan je zij, dus ik denk dat je haar maar beter onder je hoede kan nemen."
          Ik rolde met mijn ogen en stak mijn middelvinger op naar Dena. "Beter dat ik kwijl over één jongen dan kwijl uitwisselen met de gehele school," kaatste ik terug.
          "Ik heb geen danspartner nodig. Kom op superman." Dena stak haar hand uit naar Hero, waarna ze zo'n beetje de helft van een fles in haar keeltje giet. Yap, die ging zeker boven de wcpot hangen. Gezellig. "Sorry, wat zei je ook alweer Juli? Wees eens niet zo'n stuck up bitch. Het is een feestje."
          Opnieuw rolde ik met mijn ogen en ik draaide Dena weg van Hero. "Wees beide eens niet zo'n stel bitches." Ik ga Dena een klapje op haar kont en sloeg daarna mijn arm rondom haar te smalle middel. Ze moest toch eens meer hamburgers naar binnen schuiven in plaats van drank.
          "Wil je zelfs niet met mij dansen, Dena?" vroeg ik met een pruillipje.

    i take superhot shower because i like to practise burning in hell


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Miska Sepi Castle
    17 || Gypsy Nerd || Jefferson High || Why did I come? Non-gypsies are weird as fuck. || Pool Party || Isaiah and Tyler
    Ik bleef wat ongemakkelijk staan, voor een paar minuten. Ik had tijd nodig om alles in me op te nemen en te kijke waar ik naartoe kon. Ik was nog nooit naar zo iets geweest, en had geen idee wat het eigenlijk inhield of wat mensen er eigenlijk deden. Het was een zwembadfeestje, maar meer had Isaiah me niet vertelt. Ik zag uiteindelijk een tafel met eten staan, en zette daar de schaal van mijn moeder bij. Deze zou ik later leeg wel weer mee terug nemen. Ik keek rond op zoek naar bekenden, maar ik voelde me vooral ongemakkelijk tussen al deze jongeren die duidelijk een heel ander idee hadden bij een feestje dan ik.
    Na even rondlopen zag ik de jongen die me had uitgenodigd, Isaiah, samen met Tyler, de definite van tuig van mijn school, samen aan de rand van het zwembad. Ik wilde eigenlijk niets te doen hebben met Tyler, maar Isaiah leek me aardig en ik had nog geen andere bekende gezichten gezien. Stilletjes liet ik me in de vrije stoel naast hen zakken en luisterde mee naar hun gesprek. Ik kon nog net Cas' naam opvangen, maar het gesprek ging al snel verder. Het ging eerst over geld, maar toen al snel naar het onderwerp waar elke jongen van onze leeftijd het over had: meiden. Nu vond ik ze erg oneerbiedig over de meiden hier praten, maar als ik iets had gemerkt van deze dames hier, was dat ze het niet erg leken te vinden om als slet of hoer te boek te staan. Dit was ook iets was voor mij compleet vreemd was. In mijn wereld was een meisje haar puurheid, hetgene wat haar een man opleverde. Ik snapte de 'normale' wereld nog altijd niet, maar toch waren er overeenkomsten. Toch was het jammer dat juist die overeenkomsten degenen waren waarmee ik buiten de boot viel. Ik drukte mijn bril nogmaals wat beter op mijn neus en keek rond. Ik hoopte dat ik Cas hier vond, maar de kans achtte ik klein. Nu ze zo verandert was, wist ik ook niet wat ik van haar op dit soort feesten moest verwachten, maar ik was bang dat sex in een kast er onderdeel van was. "Bedankt voor de uitnodiging, Isaiah." zei ik tussen het gesprek van de twee jongens door. Ik was hier echt heel slecht in en hoopte dat ik geen prive gesprek onderbrak, al had het daar niet op geleken. "Ik heb trouwens eten meegenomen. Ik weet niet of dat gebruikelijk is ofzo." Ik had echt geen idee. Ik wilde niet onbeleefd of onervaren overkomen, maar dat tweede was ik zeker, al helemaal als het ging over dit soort feesten. Een zigeunerfeest kon ik wel aan, maar of ik dit zou overleven wist ik nog niet zo goed.


    Bowties were never Cooler

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty


    17 Years | Willow Creek | Social Butterfly | The pool side | With Tyler
    Isaiah wist niet of Tyler een goed voorbeeld was van alle Jefferson High leerlingen, maar als dit was wat ze deden dan had Isaiah met zijn vooroordelen best wel gelijk gehad. Op het feit na dan dat hij had gedacht dat ze allemaal gemeen zouden zijn, tot nu toe was Tyler nog erg vriendelijk.
    Toen Isaiah beaamde dat Tyler een fuckboy zou zijn leek hij dit niet eens echt erg te vinden, hij gaf Isaiah zelfs min of meer gelijk. 'Realiteit is.. De meeste meisjes van Jefferson zijn niet wifey material... Die dat wel zijn, zijn of de meisjes waarvan je denkt dat ze het zijn, die uiteindelijk faker dan Blac Chyna blijken te zijn. Of zijn bezet, lucky guys...' Een lach rolde over Isaiah zijn lippen terwijl hij in kleermakerszit ging zitten. 'Of het zijn je beste vrienden, en ik denk niet dat die twee op mij zitten te wachten op die manier.. Misschien ken je ze, misschien niet. Sarah en Cas? Geweldig die twee maar ik ben denk ik voor altijd ge-friendzoned.' Nogmaals rolde er een lach over Isaiah zijn lippen, de jongen had het ook zwaar. 'Cas ken ik,' zei Isaiah. 'Maar ja in ieder geval, ik denk niet dat het heel veel uitmaakt dat je haar nu nog niet hebt gevonden. Ik bedoel we zitten op high school, je hebt nog zo fucking lang om de ware te vinden, ze huppelt vast wel eens langs.'
    Rustig nipte Isaiah van het drankje wat Tyler hem net had gegeven, het proefde voornamelijk naar cola, maar misschien was dat ook maar beter. Dan trok Isaiah in ieder geval niet elke keer dat hij een slok nam een zuur gezicht. 'Concurrentie? Dit zooitje hier? Het is dat ik hier nog absoluut geen interessante meisjes heb gezien, genoeg die leuk zijn voor een avond maar that's it. Maar mocht ik er een tegen komen, dan heb ik alsnog geen concurrentie denk ik zo.'' zei Tyler vervolgens, nadat Isaiah hem had gezegd dat er veel concurrentie op de school zou zitten. 'Tenzij jij het me moeilijk gaat maken..' voegde de jongen er nog aan toe, even betwijfelde Isaiah of hij niet duidelijk was geweest over het feit dat hij op jongens viel. Hij dacht dat hij het best wel goed naar de jongen had overgebracht. 'Maak je maar geen zorgen, van mij mag je alle meisjes van de wereld hebben.' zei Isaiah uiteindelijk, waarna hij onverschillig zijn schouders ophaalde.
    "Bedankt voor de uitnodiging, Isaiah." hoorde Isaiah plotseling een stem naast zich, Isaiah keek om naar de jongeman die ineens naast hem zat. Isaiah had hem helemaal niet aan zien komen. Vriendelijk glimlachte Isaiah naar Miska. 'Geen probleem, leuk dat je er bent.' zei Isaiah vrolijk tegen de jongen. "Ik heb trouwens eten meegenomen. Ik weet niet of dat gebruikelijk is ofzo." ging Miska tegen Isaiah verder. 'Oh dat is lief.' zei Isaiah tegen de jongeman, waarna hij even naar Tyler keek. Miska leek tot nu toe enkel tegen Isaiah gepraat te hebben dus vroeg Isaiah zich af of de twee elkaar eigenlijk wel kenden. 'Ehm Tyler dit is Miska, Miska dit is Tyler, meer kan ik jullie ook niet vertellen, want ik ken jullie beide eigenlijk amper.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@ a chair by the pool with Isaiah & Miska



    'Cas ken ik,' zei Isaiah en ik kijk weer naar hem. 'Maar ja in ieder geval, ik denk niet dat het heel veel uitmaakt dat je haar nu nog niet hebt gevonden. Ik bedoel we zitten op high school, je hebt nog zo fucking lang om de ware te vinden, ze huppelt vast wel eens langs.' Ik haal mijn schouders op. 'Ach, ik ben er niet zo mee bezig. Ik vermaak me zo ook wel.' zeg ik en steek een sigaret op, dat was ook al even geleden. Wel hou ik het kleine stokje weg van hem en blaas na mijn eerste hijs de rook uit weg van hem. 'Besides... Zo 'fucking lang' heb ik denk ik toch niet meer, dus waarom zou ik moeite doen.' zeg ik nonchalant. Ik had geen vertrouwen meer in een toekomst. Ik plaats de sigaret tussen mijn lippen en kijk even om mee heen. 'Maak je maar geen zorgen, van mij mag je alle meisjes van de wereld hebben.' zei Isaiah en ik grijns even lichtjes zonder hem aan te kijken. Got it.
    "Bedankt voor de uitnodiging, Isaiah." hoor ik opeens, een stem die veel bekender in mijn oren klonk. Met een lichte frons kijk ik op naar Miska. 'Geen probleem, leuk dat je er bent.' zei Isaiah vrolijk en ik kijk kort naar hem. "Ik heb trouwens eten meegenomen. Ik weet niet of dat gebruikelijk is ofzo." ging Miska verder en de frons tussen mijn wenkbrauwen werd wat dieper. Dat is... Heel ongewoon. Mensen namen een fles drank mee en dat was het altijd. Ach, het was altijd al een raar joch. Die broer van hem ook wel, maar een stuk minder. 'Oh dat is lief.' Ik neem nog een hijs en de frons verdwijnt langzaam van mijn gezicht. 'Mhm..' mompel ik alleen en kijk weer om me heen.
    'Ehm Tyler dit is Miska, Miska dit is Tyler, meer kan ik jullie ook niet vertellen, want ik ken jullie beide eigenlijk amper.' 'Ehm Tyler dit is Miska, Miska dit is Tyler, meer kan ik jullie ook niet vertellen, want ik ken jullie beide eigenlijk amper.' Nu kijk ik weer op en kijk met een kleine grijns naar de jongens. 'Oh we kennen elkaar, geen zorgen. Hij is alleen een beetje.. Verlegen denk ik zo' zeg ik en kijk even naar Miska. 'Of is het normaal bij jullie om rude te zijn, hmh?' zeg ik en haal kort mijn wenkbrauw op. Ik lach even. 'Maakt niet uit... Take a seat. Ik ben het morgen wel weer vergeten.' zeg ik en pak nog een beker. Ik gooi er een flinke scheut vodka in en wat cola, waarna ik de beker aan de jongen geef. Ik rek me even uit en kijk naar Isaiah. 'Zou het erg zijn als ik het feest wat... Levendiger zou maken?' mompel ik.


    El Diablo.

    SARAH ARCHER
    ««« 18 | TEENAGE DIRTBAG | JEFFERSON HIGH | OUTFIT | OUTSIDE | OWEN »»»

    Mijn gedachten waren inmiddels al wat minder negatief, een teken dat de wiet erg goed was. Normaal duurde het wel langer voor ik echt weer kon relaxen maar dit maal leek ik er geen moeite mee te hebben.
          De deur ging opnieuw open en vanaf het muurtje waar ik op zat kon ik de persoon bestuderen zonder direct gezien te worden. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog bij het zien van Owen kwam er een benauwd gevoel naar boven. Het was vreemd dat onze vriendschap was veranderd in zoveel ongemakkelijkheid.
          "Verdomme, Sarah, ik schrok me dood van je," sprak Owen toen hij mij eindelijk zag zitten. Mijn mondhoeken krulden geamuseerd omhoog om vervolgens mijn armen over elkaar heen te kruisen en de jongen met een opgetrokken wenkbrauw aan te kijken. Hij was niet bepaald subtiel te noemen.
          "Heb je iets te verbergen dan?" Mijn blik gleed over zijn gezicht en een frons verscheen op de mijne, niet goed wetende wat ik moest zeggen. Ook Owen leek het niet te weten en zo viel er even een stilte. Ik nam opnieuw een hijs van de joint, de rust die het mij gaf omarmend. Misschien moest ik zo maar eens naar Cas gaan zoeken, we hadden elkaar al niet meer gezien sinds de middag en met een beetje mazzel was ze dronken genoeg om in een weddenschap te zoenen met mij. Het zou niet de eerste keer zijn. Ik vroeg me af of ik ooit de ballen zou hebben om haar te vertellen wat die momenten met mij deden, maar ik wist diep van binnen dat dat er toch nooit van zou komen.
          "Wat een stom feest, hé."
          Bijna automatisch knikte ik. Toch was het ook niet helemaal waar, het feest was best leuk aangepakt en er was drank in overvloed. Het was meer dat ik niet helemaal de juiste mindset had en dat was jammer. Misschien kwam het er nog wel van.
          "Zijn we tenminste ergens beter in dan de Willow Creek mensen," sprak ik terwijl ik mijn joint naar hem uitstak. Dat was wel het minste dat ik kon doen, gezien de omstandigheden die ons in deze situatie gebracht hadden.


    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 15:06 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.


    Miska Sepi Castle
    17 || Gypsy Nerd || Jefferson High || Why did I come? Non-gypsies are weird as fuck. || Pool Party || Isaiah and Tyler
    Aan de reactie van Isaiah te merken was het duidelijk niet normaal dat mensen eten meenamen. Ik had hier geen weet van, maar ik hoopte toch dat ze het zouden waarderen. Tyler zat nog altijd te roken, maar erg vond ik dat niet. De rook blies weg van me en zo was hij in elk geval stil. We lagen elkaar echt niet en ik had liever ook niet bij hem in de buurt gezeten, maar alleen stilstaan was zeker ook niet beter. Hij mompelde wat, maar het leek geen echt woord te zijn. Isaiah ging verder met het voorstellen van Tyler en mij aan elkaar. Ik keek hem aan, maar bij zijn grijns keerde ik mijn hoofd af. Hij probeerde altijd onder mijn huid te kruipen en waarschijnlijk alleen omdat ik anders was dan de rest. Tyler bracht het gelukkig netjes onder woorden, maar zijn toon stak toch een beetje. "Ik denk dat jij en ik een heel andere betekenis aan onbeschoft hangen, Tyler." zei ik terug tegen hem, voor ik net wat comfortabeler ging zitten. "Dank je." zei ik nog toen hij zei dat ik erbij kon zitten. Ik zou liever ergens anders zitten, maar ik kon er maar het beste van maken. Dit was geen situatie waar ik graag in zat. Ik hield zoizo niet van feesten, maar dit was erger dan normaal. Hij gaf me een beker waar hij zowel cola als drank in had gegoten. Ik had zelf nog nooit gedronken, dus ik was een beetje argwanend. Toch nam ik een slokje. Het drankje was door de cola zoet genoeg om mijn gezicht niet te doen vertrekken, maar ik voelde het zeker branden in mijn keel. Tyler ging verder over het levendiger maken van het feestje. Ik wist wel wat manieren hoe dat kon gebeuren, maar ik had geen idee hoe dat op zo'n feestje zou gaan. Ik nam nog een slokje van mijn drinken en keek rond. Er gebeurde inderdaad vrij weinig. "Wat had je in gedachten?" vroeg ik om niet 'onbeschoft' over te komen. Ik haalde een hand door mijn haren en drukte mijn bril weer terug tussen mijn ogen. Ik moest eigenlijk een nieuwe, maar had nog niet genoeg bij elkaar gewerkt om dit te betalen. Ik was nu namelijk boven de 16, dus volwassen, dus ik moest werken voor mijn eigen spullen. Erg vond ik het niet, maar het was niet handig nu ik een afzakkende bril had. Dat was al langer zo, maar nu begon het me echt te irriteren. Ik keek nogmaals rond, op zoek naar een ander iemand om bij te zitten, gezien ik het gevoel had dat Tyler's idee van lol bestond uit dingen breken en schandalen veroorzaken, twee dingen waar ik niets mee te maken wilde hebben. Zeker omdat zigeuners nooit positief met de politie in aanraking konden komen, alleen negatief.


    Bowties were never Cooler