• Praattopic 1
    Rollentopic


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Tormienne
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Bathsheba
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Tormienne
    ~ Roxanne “Roxie” Kinsey .....|18||1.9 - Obeah
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Campeon
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Phorthos
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah
    ~ Hero Dominic Zimmermann|18|rich kid|1.8 - Ziegler
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|18|Cheerful faker|1.8 - Mouli

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Phorthos
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Sestra
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Virago
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Virago
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Ziegler
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - SebastianVerlac
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Geschiedenis
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Aardrijkskunde
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)


    • At the moment •
    Het is woensdag 10 oktober, iets minder dan een maand geleden is Jefferson High afgebrand. Het is een week geleden dat zowel leerlingen van Jefferson High als Willow Creek te horen hebben gekregen, dat ze op Willow Creek High School terecht kunnen. Dit zal een grote verandering zijn voor iedereen. Twee compleet verschillende groepen komen samen en daarnaast is Willow Creek heel veel malen groter dan Jefferson High. Op het moment begint het derde lesuur bijna. Leerlingen van Jefferson High konden het vorige uur hun boeken, roosters etc. ophalen en voor de leerlingen van Willow Creek gelde gewoon het normale rooster.
    Weer: Het is op dit moment 18 graden en er is volop zon, er zijn slechts enkele wolken in de lucht te zien en er is een lichte wind.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 21:04 ]


    El Diablo.

    Madison Sofie Caldwell
    prankster | willow creek | with dena&juli l | poolparty

    Juli en Dena waren weer lekker aan het kibbelen. Godsamme, als ik niet wist dat ze beste vriendinnen waren... Ze waren haast meer een getrouwd stel dat niet kon stoppen met zeiken op elkaar en een scheiding nodig hadden. Hero leek er ook nogal zat van te zijn.
          "Gezellig zijn staat niet in hun woordenboek,' murmelde ik.
          “Ik denk niet dat Dena daar nog in staat toe is. Laat die maar lekker zuipen, ze is toch al te ver heen." Wel ja, het was een feest. Wie dronk nou niet op een feest? Of het nou slim was om je compleet lam te zuipen naast een zwembad, but oh well.
          "Partyyyyypoooper. Ik wil wel even dansen met je, maar ik moet zo wel naar Owen. Ik heb met hem afgesproken. Dan kan jij daarna met Julie dansen, want ze heeft aandacht tekort." Nogal falend haalde Dena een dansmove uit, waarbij ze tegen mij aanvoel en wij beiden bijna in het zwembad donderden. "Whoops. Ik heb ook aandacht tekort."
          Voor ik het goed en wel door had, had Dena haar lippen op die van mij gedrukt. Seks met jongens was dan wel leuker, want ja, dicks, maar tegen zoenen met meisjes zei ik ook geen nee. Bovendien kon ik wel wat gebruiken om het drama met Dantae in de middag te vergeten. Dena werd echter al snel van mij gestolen door een of andere gast van Jefferson. Ik rolde met mijn ogen naar Juli, waarna ik Dena een stukje naar achteren trok, bij de jongen vandaan, en ik sloeg mijn arm rondom haar middel. "Wait for your turn, skaterboy." Ik wachtte verder niet af en plantte mijn lippen op die van Dena.

    i take superhot shower because i like to practise burning in hell


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Isabella Eleana Thomassen
    Ik glimlachte tevreden toen Miska naast mij ging zitten. Eerst met zijn benen over elkaar, maar net toen ik wilde vragen of hij niet met zijn benen in het water wilde, begon hij zijn veters al te ontstrikken.
          "Wat doet een meisje als jij alleen op een feestje?" Zijn wangen kleurden rood, wat behoorlijk schattig was. "Dat was niet bedoelt als een pick-up line. Sorry als het die indruk wekte."
          Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd, waarbij mijn krullen vrolijk mee sprongen. "Oh, nee hoor, maak je maar geen zorgen." Nonchalant haalde ik mijn schouders op. "En zelfs al was het wel een pick-up line, daar is niks mis mee toch? Anyway, helemaal alleen ben ik hier niet. Ik ben hier met Jake, maar hij is een van de hosts dus moet daar ook wat dingen voor regelen." Ik gebaarde naar waar Jake stond, om te zien dat Colin er niet meer bij stond. Een lichte frons verscheen op mijn gezicht. De Colin die ik kende liep niet zomaar weg op een feest, en al kon het natuurlijk zijn dat hij even naar de wc was, ik maakte mij wel zorgen, zeker na zijn gedrag van vanmiddag.
          "Maar, eh, sorry dat ik het vraag, maar wat doe jij op het feest? Niet dat je hier niet mag zijn natuurlijk, maar je ziet er een beetje... ongemakkelijk uit." Ik glimlachte verontschuldigend naar hem. "Als je feestjes niet leuk vindt, dan zou je je niet verplicht moeten voelen om te gaan om wille van groepsdruk. Er is helemaal niks mis met feestjes niet leuk vinden." Geruststellend klopte ik op zijn been.

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure


    i suck at thinking of a status || willow creek || at the party || miska || bikini || soundtrack


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Miska Sepi Castle
    17 || Gypsy Nerd || Jefferson High || At least she's nice || Pool Party || Isabella & Bella
    Het meisje leek het gelukkig niet erg te vinden dat mijn woorden niet helemaal goed uit mijn mond kwamen. Haar lach was lief en aanstekelijk. Ik lachte zacht, maar werd snel weer stil. Blijkbaar was ze dus inderdaad met die jongen, die volgens mij haar vriendje moest zjn. Ik knikte begrijpelijk toen ze uitlegde dat hij deels dit feestje organiseerde, dus haar daarom alleen had gelaten. Ik vond het nu niet echt een goede reden, maar goed. Ik keek in de richting waarnaar ze wees, en zag haar Jake dus ook staan. Hij zag er uit als een ongen die alles had, en die ook wel bij haar paste, zelfs al kende ik ze beiden niet zo goed. Haar vraag verduidelijkte allleen maar het ongemakkelijke gevoel in mijn onderbuik. Ik was inderdaad ongemakkelijk hier. Ik drukte mijn bril weer terug op mijn neus en haalde een hand door mijn haren. Mijn ogen bleven even op haar hand hangen, die op mijn been klopte. Het was vast goed bedoelt, maar mijn lichaam schreeuwde dat het niet goed was. Ik probeerde het zo goed mogelijk van me af te zetten, zeker omdat het gelukkig van korte duur was. "Ik pas er gewoon nooit goed tussen. Het is fijn om het huis uit te zijn met alle kleintjes die er deze dagen rondhangen, en Isaiah nodigde me uit, dus dan is het netjes om te gaan. Het is ook gewoon heel anders dan ik gewend ben, dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen." Kijk, op feesten waar we normaal met familie heen gingen was ik ook ongemakkelijk en paste ik er niet goed tussen, maar daar wist ik tenminste wat er van me werd verwacht. Inmiddels was er een meisje aan de rand van het zwembad komen zitten, die ook niet helemaal op haar gemak leek. Ze zat niet ver van ons af, dus ik besloot haar toch aan te spreken, in de hoop dat ze niet alleen hoefde te zijn op een feestje. "Hi. Ik ben Miska. Wil je bij ons zitten?" Ik drukte mijn bril weer op mijn neus en schonk haar een klein glimlachje. Hopelijk mochten zij en Isa elkaar, want ik wilde het niet ongemakkelijk maken.


    Bowties were never Cooler

    Bella Georgina Lodge
    17|New girl|Sitting by the pool with Isa & Miska|Outfit



    Ondertussen had ik om me heen gekeken en was er een lichte frons op mijn gezicht verschenen. Het was hier anders, dat is een ding. Er waren duidelijk verschillende types aan het rondlopen hier, maar iedereen praatte wel met... Vrijwel iedereen. Zo hier en dan zie ik wel dezelfde kleine groepjes maar voor de rest.. Raar.. Zeker voor iemand die niks anders gewend is dan het soort zoekt soort principe. Misschien moet ik dan maar een beetje meer open-minded worden.. I guess.
    Ik zet de rode beker weer aan mijn lippen en neem wat kleine slokken, tot ik iemand naast me hoor. "Hi. Ik ben Miska. Wil je bij ons zitten?" ik kijk op en zie nog net hoe de zwartharige jongen die me aansprak een bril op zijn neus drukt met een kleine glimlach. Naast hem zit een meisje met blonde krullen. Ze leken me vrij verschillende typ.... Oké, niet meer denken in types. Daar moet ik hier toch maar even vanaf zien te komen. Ik glimlach en ga op zijn aanbod in, waardoor ik wat dichter naar de twee toe schuif. 'Graag.. Ik wist niet of ik me zo makkelijk kon mengen bij een groep..' zeg ik met een klein lachje. 'Ik ben Bella trouwens, ik ben hier naartoe verhuisd vorige week dus a, new girl. Maar dat was waarschijnlijk al heel duidelijk.' ik glimlach zwakjes en kijk naar mijn drinken voor ik nog een slok neem.


    El Diablo.

    ZIGMUND 'ZIG' RICHARD POWERS
    17 • Jefferson High • Troublemaker • Party • Isaiah • Outfit


    I'D TELL YOU TO GO TO HELL
    BUT I DON'T WANT TO SEE YOU THERE

    Zig zag dat Isaiah schrok van zijn dreigement, ondanks dat het voor hem logisch leek dat hij maar een grapje maakte. Hij wilde Isaiah niet echt bang maken, dat zag hij het nut niet van in. Isaiah was niet het type dat een vlieg kwaad deed en daardoor had Zig geen enkele reden om vijandelijk tegen hem te doen. Daarom was hij, op zijn manier, aardig tegen Isaiah en hij hoopte dat de jongen dat ook zo opvatte.
          Ik ben Isaiah trouwens, als je het toch niet wist.' zei Isaiah. Zig kon het niet laten om kort te lachen. 'Dat wist ik wel,' zei hij rustig terwijl hij uit zijn broekzak een pakje sigaretten haalde, er één in zijn mond stak en deze aanstak. Vervolgens hield hij het pakje voor bij Isaiah om uit beleefdheid hem er ook een aan te bieden. Niet veel later begon eindelijk het gesprek tussen hen een beetje te lopen.
          'Jongens.' antwoordde Isaiah. Zig voelde hoe hij rood kleurde en hij wist niet goed waarom. Daarom knikte hij wat sukkelig en luisterde verder naar wat Isaiah te vertellen had. En ik heb ze wel gezien, maar ze staren allemaal zo intens naar de borsten van meisjes dat ik niet denk dat ze geïnteresseerd zijn.' Zig knikte, maar vroeg zich eigenlijk af of dat echt zo was. Het was hem nog niet opgevallen dat veel jongens dat deden. Ietwat ongemakkelijk keek hij om zich heen.
          'En jij heb jij nog een leuk iemand gezien?' vroeg Isaiah. Zig schrok zichtbaar van die vraag en schudde verwilderd zijn hoofd. 'Of heb je al iemand?' Zig zuchtte. 'Ik had Dena op de één of andere fucked up manier, maar daar heb ik een punt achtergezet. Zij spoort echt niet. En verder vind ik dat hier weinig leuks rondloopt. Is dat raar?'

    ROW ROW ROW YOUR BOAT
    GENTLY THE FUCK AWAY FROM ME

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 15:05 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    COLIN GRAHAM LEWLYN II
    The heartbreaker ~ 18 ~ Poolparty ~ Alone, hallway

    I don't smoke and I don't drink or screw around. But man, do I lie.

    Wanneer mijn gedachten te luid worden in de stilte van de hal, haast net zo verschrikkelijk als het gerinkel van de schoolbel, duw ik mezelf overeind. Na enige seconden als bevroren gestaan te hebben, niet daadwerkelijk wetend wat ik dan wel precies van plan ben besluit ik gewoon op mijn gevoel af te gaan. Ik wandel naar mijn kluisje, klem mijn beker koffie tussen mijn tanden terwijl ik de cijfercode van mijn slot invoer en zet vervolgens mijn kopje troost neer in mijn zopas geopende kluisje. Na even rommelen haal ik mijn telefoon onder wat prullen vandaan, om dan tot de constatering te komen dat ik inmiddels alweer een sms heb van Isa. Hoewel het me veel moeite kost negeer ik het, net als eerder vandaag. Ik scroll naar beneden in mijn eindeloze lijst van contactpersonen tot ik het nummer van Cadi gevonden heb. Met een diepe zucht druk ik op het groene telefoontje. Zoals verwacht is het enige antwoord de beltoon, gevolgd door het antwoordapparaat.
    "Hé, Cadi. Met Colin," mompel ik, wetend dat ze mijn nummer maar al te best herkent. "Luister, ik heb even goed nagedacht en ik vind dat we hier maar mee moesten ophouden. Zo kan het niet verder. Het was een fantastisch toneelstukje maar de grootste leugen die hebben we onszelf wijsgemaakt. Ik bedoel, wat hebben we hier nu in hemelsnaam bij te winnen? Je bent een leuke meid, en ik mag je maar ik ben net zo min verliefd op jou als jij op mij. Je verdient iemand die echt van je houdt, en dat zeg ik niet om van je af te komen. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen. En het spreekt voor zich dat ik natuurlijk je ouders niet in de steek laat. Hun club verdient alle aandacht. Volgens mij hoor ik het wel zodra je dit bericht gekregen hebt, en anders weet ik ook meteen genoeg. Ik wilde dit liever persoonlijk doen, maar nou - dat gaat niet zo lekker als ik vermeden word. Bedankt voor alles Cadi, hopelijk tot snel." Na nog een momentje geaarzeld te hebben haak ik dan toch maar in. Vervolgens gooi ik mijn mobiel opnieuw eind mijn kluisje -dat ding is oeroud, dat kan ie wel hebben- en trek mijn shirt uit alvorens het er achteraan te gooien. Misschien moet ik toch maar even het water in, wie weet kalmeert het me alsnog een beetje. Al moet ik toegeven dat het uitvoeren van wat ik net gedaan heb ook alweer een hele last van mijn schouders is. Het feit dat Cadi me gewoon laten zitten heeft vandaag doet me vermoeden dat zij er net zo over dacht.
    Met een laatste paar slokken maak ik mijn koffie soldaat en verfrommel het kartonnen bekertje in mijn hand. Omdat echter niemand blij wordt van een koffie-adem ga ik tussen de troep in mijn kluisje op zoek naar een pakje kauwgum. Tot mijn grote verbazing heb ik echter opeens iets te graaien dat ik lang geleden reeds verloren gewaand had. En hoewel het in principe gewoon een onnozel papiertje is brengt de herinnering die het met zich meedraagt enkele tranen in mijn ogen. Mocht iemand me zien dan zouden ze me gek verklaren; de zot van Willow Creek, die staat te grienen om een servet van Ladurée. Het was een aandenken geweest, aan een moment dat het begin van iets moois had horen worden maar eerder het einde ervan was geweest nog voor het start gegaan was. Mijn laatste date met Isa. Ik wrijf ruw de zoute druppels van mijn wangen en prop het vod in de lege beker. Met het besef dat die dag werkelijk de allerlaatste kans was dat het iets had kunnen worden tussen haar en mij voel ik opnieuw alle moed in mijn schoenen zakken. Want zelfs al draait het tussen haar en Jake op niks uit; met de ex van één van je beste vrienden gaan, dat doet zelfs Colin Lewlyn, dé hartenbreker, niet. Uiteindelijk weet ik toch een kauwgum te vinden en prop het ding in mijn mond om er enkele keren furieus op te kauwen. Terwijl ik letterlijk de pijn probeer te verbijten gooi ik mijn kluisje hardhandig dicht. Met de volgepropte beker mars ik naar de dichtsbijzijnde vuilnisbak en gooi het onding er in, ookal barst de zak bijna van alle zooi die er reeds in gedouwd werd. Eén ding is zeker, nooit - maar dan ook nooit- zet ik mijn hart nog op deze manier op het spel. Moeilijk kan het ook niet zijn; de meeste meiden hier zijn er vast van overtuigd dat ik er niet eens eentje heb.
    Ik neem nog enkele ogenblikken om mezelf weer een beetje bijeen te rapen terwijl ik me mentaal voorbereid op de drukte die in het zwembad op me wacht.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    SARAH ARCHER
    ««« 18 | TEENAGE DIRTBAG | JEFFERSON HIGH | OUTFIT | POOLPARTY | TYLER »»»

    Het duurde even voor Tyler reageerde en ik zweeg ook. Het feest geruis leek langzaam naar de achtergrond te schuiven en ik keek even opzij naar mijn beste vriend.
          "Mwah.. Ik begin langzaamaan toch echt te twijfelen aan mijn charmes en boyfriend-ish skills." De woorden die hij sprak waren zo tegenstrijdig met zijn normale karakter dat ik even mijn ogen samenkneep en hem in mij opnam. Hij glimlachte een beetje en haalde zijn schouders op voor hij verder ging. "En Willow bitches zijn toch allemaal hetzelfde waarschijnlijk. Heb wat mooie woorden, een dure auto en genoeg geld voor vele cadeautjes en je hebt ze al. Where's the fun in that?"
          Een lach verscheen op mijn lippen terwijl ik mijn hoofd schudde. "Oh maar dit zit je fout, die meiden zijn opgegroeid in hun perfecte luchtbel. Ze snakken naar wat avontuur en jij als uber-badboy kan hun dat brengen." Ik bleef even stil en kon het toch niet laten om er iets aan toe te voegen. "Pas als ze doorkrijgen dat je zestien SOA's hebt, dán rennen ze weg."
          Ik porde hem breed grijnzend tegen zijn schouder om hem te laten merken dat ik maar een grapje maakte. "Grapje, grapje. Denk ik tenminste?"
          "Hmh.. Weet je, wij zouden het kunnen redden. Ik meen het," sprak hij uiteindelijk na een kleine stilte en porde me zachtjes, waarna ik mijn wenkbrauw op trok. "Wil je trouwen als we beiden niemand kunnen vinden? Ik koop zelfs een ring pop voor je"
          Ik grinnikte even om zijn voorstel en streek toen ik pluk haar achter mijn oor alvorens ik mijn ogen op hem richtte. "Deal, maar weet waar je aan begint." Ik grijnsde breed.
          "Oh trouwens, heb jij Cas al gezien? Ik dacht dat ze wel zou komen vanavond?"



    When time and life shook hands and said goodbye.

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@ a chair by the pool >>> Inside with Sarah



    Ze schudde haar hoofd, een lach op haar lippen waardoor die van mij ook wat breder werd. "Oh maar dit zit je fout, die meiden zijn opgegroeid in hun perfecte luchtbel. Ze snakken naar wat avontuur en jij als uber-badboy kan hun dat brengen." zei ze en ik haal mijn wenkbrauw wat op. "Pas als ze doorkrijgen dat je zestien SOA's hebt, dán rennen ze weg." Ik lach en schud mijn hoofd, mijn ogen kort gesloten. Zover ik weet ben ik altijd clean geweest, thank god. Ik heb wel getwijfeld als ik soms de verhalen hoor over de meiden die ik doe, maar goed. Tot dusver, niks aan de hand. Ik kijk weer op als ze me port. "Grapje, grapje. Denk ik tenminste?" Ik kijk haar even grijnzend aan. 'Nou eigenlijk onderschat je me en heb ik er gewoon 30 ofzo.' zeg ik en lach even, even blijf ik stil.
    'Nah, ik ben clean love..' zeg ik en kijk kort om me heen. 'Maar besides.. Zelfs als deze meiden geinteresseerd zijn in iemand zoals ik... De meeste van hen zijn nog minder interessant dan een boek over... Algebra ofzo. Ik heb ook mijn fun nodig hier.' zeg ik nonchalant. 'Behalve als we het over one night stands gaan hebben, dan is een knap gezichtje en een goed lichaam alles wat ik zoek. Dat hebben de meeste dan weer wel, I gotta say.' vervolg ik, een lichte grijns op mijn lippen. Ik vis de fles weer tussen ons vandaan en neem nog wat slokken. Deal, maar weet waar je aan begint." hoor ik haar zeggen na mijn geweldige voorstel. 'Oh ik weet denk ik wel waar ik aan begin na al die jaren. I like the thought of it.' zeg ik speels en geef haar een licht duwtje met mijn schouder. Hoewel ik zeker niet zou kunnen klagen met haar denk ik niet dat ze geïnteresseerd is. Helaas. Helaas. "Oh trouwens, heb jij Cas al gezien? Ik dacht dat ze wel zou komen vanavond?" Ik frons lichtjes en schud mijn hoofd. 'Niet gezien, niet gehoord. Ik heb geen idee waar ze uithangt als ik eerlijk ben.'


    El Diablo.

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty


    17 Years | Willow Creek | Social Butterfly | The pool side | With Zig

    Toen Zig Isaiah vertelde dat hij inderdaad wel wist wat zijn naam was vond Isaiah dit toch wel een beetje gênant, maar aan de andere kant kon hij zich echt niet voor de geest halen waar hij Zig zijn naam wel vandaan zou moeten halen. Isaiah liet het dan ook maar voor wat het was Zig leek er minder mee te zitten dan Isaiah zelf, dus wat deed het er dan ook eigenlijk nog toe?
    Hierna ontstond dan ook al snel een echt gesprek tussen het tweetal, waarin ze het hadden over leuke personen op het feest. Isaiah begon met vertellen dat er niet echt iemand voor hem bij zat en vroeg vervolgens hoe het met Zig zat die ook al niet dol enthousiast leek. 'Ik had Dena op de één of andere fucked up manier, maar daar heb ik een punt achtergezet. Zij spoort echt niet. En verder vind ik dat hier weinig leuks rondloopt. Is dat raar?' zei de jongeman, over Dena wou Isaiah zijn mening echter niet echt geven. Veel had hij niet met de jongedame, maar Isaiah was niet de persoon om zijn mening over andere leerlingen meteen aan iedereen door te vertellen. Hoe Dena haar leven leidde was niet zijn probleem, dat moest ze allemaal zelf maar weten. 'Ik ben er toch.' grapte Isaiah uiteindelijk als reactie. 'Nee maar oké, naast mij loopt er inderdaad niet veel speciaals hier rond denk ik. ' Na een korte stilte besloot Isaiah echter dat hij toch niet helemaal tevreden was met dit antwoord. 'Het is ook net waar je voor zoekt.' zei hij nog, omdat hij niet meteen wou zeggen dat al zijn mede leerlingen vreselijk waren. Er zaten echt wel leuke mensen bij, maar niet voor Zig dus.
    'Maar oké, ik heb het hier ook wel een beetje gezien. Mijn ouders zijn niet thuis, als je niks te doen hebt mag je wel mee dan kunnen we een film kijken ofzo.' zei Isaiah, waarna hij nonchalant zijn schouders ophalen als of het hem echt niet zoveel interesseerde. In werkelijkheid wou hij gewoon weg voordat Tyler zijn plannen in werking kwamen, als hij er niet was kon hij ook nergens de schuld van krijgen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    JULIYET “JULIE” HALLE CALLOWAY
    18 • Queen Bee • Willow Creek • Party • Dena & Madison & Hero & Owen



    ”Partyyyyypoooper,” jengelde Dena toen Julie op Madisons vraag antwoordde dat de brunette al te ver heen was. Ze grijnsde. “Ik wil wel even dansen met je, maar ik moet zo wel naar Owen. Ik heb met hem afgesproken,” zei ze toen. Juliyet rolde kort met haar ogen. Verrassend. Dena beet op haar lip en sloeg daarna haar armen om Madison heen.
          Dena probeerde een dansmove te maken en viel toen half tegen Madison aan. “Whoops,” zei ze. Ze verplaatste haar armen naar Maddi’s nek. “Ik heb ook aandacht tekort,” zei het meisje toen. Julie kon het niet laten om te denken dat dat zeker klopte, waarna haar gedachte gingen naar: “ook?” Ze vroeg zich af wie de ander was die aandacht tekort had, al kon ze het antwoord op die vraag wel raden.
          Terwijl Dena Maddi kuste, keek Juliyet was ongeïnteresseerd rond en speelde ze met haar haar. Ahem, boys en girls, geef deze attentionwhore de aandacht die ze zo graag wilt.
          ”Zullen we gewoon gezellig doen, dames?” vroeg Hero toen op een gemene toon. Juliyet reageerde niet eens op die opmerking en alsof het niet nog erger kon, kwam ook Owen naar het viertal toegelopen. Echter niet om een gezellig gesprekje aan te knopen, maar om over Dena heen te kwijlen. Van achter pakte hij haar beet en draaide hij zich naar haar toe, waarna hij zijn lippen op die van haar drukte. Juliyet maakte een kots geluid.
          ”En.. Wanneer gaan jullie trouwen?” vroeg Juliyet toen aan het kussende tweetal. “Of nee, laat mij deze vraag beter stellen. Wanneer gaan jullie niets-betekende seks hebben? Dat is toch het enige waar Dena immers goed voor is?” vervolgde ze toen, waarna ze Owen en Dena glimlachend aankeek.
          Madison kon het daarnaast ook niet echt waarderen dat Owen Dena zo abrupt van haar had afgepakt en nam haar zonder pardon weer terug.
    "Wait for your turn, skaterboy,” zei ze en ze plantte haar lippen weer op die van Dena. Juliyet grinnikte zachtjes en ging op een stoel zitten die in de buurt stond.
          ”Where’s my popcorn?”

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:03 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ZIGMUND 'ZIG' RICHARD POWERS
    17 • Jefferson High • Troublemaker • Party • Isaiah • Outfit


    I'D TELL YOU TO GO TO HELL
    BUT I DON'T WANT TO SEE YOU THERE

    'Ik ben er toch.' zei Isaiah waarna hij vrolijk glimlachte. Zig schrok van die opmerking en fronste in eerste instantie hevig zijn wenkbrauwen. Zig wilde antwoord geven, het liefste in de vorm van een sneer, maar Isaiah's woorden waren hem al voor. 'Nee maar oké, naast mij loopt er inderdaad niet veel speciaals hier rond denk ik.'
          Zig nam even het moment om de jongen van top tot teen te bestuderen. Hij straalde iets zelfverzekerds uit en daar was Zig jaloers op. 'Het is ook net waar je voor zoekt.' voegde Isaiah daar aan toe. Zig kantelde zijn hoofd iets en had bijna vraagtekens in zijn ogen staan, waarmee hij Isaiah vroeg om verduidelijking. Vooralsnog had Zig niet gereageerd op Isaiah, grotendeels omdat hij oprecht verbaasd was over de woorden van de jongen tegenover hem.
          'Maar oké, ik heb het hier ook wel een beetje gezien. Mijn ouders zijn niet thuis, als je niks te doen hebt mag je wel mee dan kunnen we een film kijken ofzo.' stelde Isaiah vervolgens voor. Zig's ogen schoten van links naar rechts, terwijl hij flink nadacht of hij mee zou gaan met Isaiah. Hij vond de jongen aardig, maar het idee vond hij vreemd. Waarom zouden twee jongens met elkaar samen film gaan kijken? Misschien zocht Isaiah er meer achter dan dat Zig's bedoeling was? 'Uhm,' bracht hij stotterend uit. 'I-is dat niet raar?'
          Zig's ogen zochten naar Owen, maar hij kon zijn vriend zo snel niet vinden. Hij wilde gerust meegaan met Isaiah, maar hij was bang dat Owen hem weer uit zou maken voor flikker. 'Maar gewoon film kijken, toch?' zei Zig voorzichtig. Hij keek door zijn wimpers naar Isaiah en beet onhandig op zijn lip. 'Dat kan toch best?'

    ROW ROW ROW YOUR BOAT
    GENTLY THE FUCK AWAY FROM ME


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Sami Abdalla

    pool with jazmin



    Een fanatiek geluidje verliet haar lippen en ze schudde lachend haar hoofd voor ik haar had opgetild en haar op de rand van het zwembad bad had neergezet.
          ’Je zou niet durven,’ gniffelde ze zachtjes terwijl ik met een kleine glimlach op mijn gezicht haar aankeek. Je kon zeggen wat je wilde over Jaz maar ze had altijd ongelofelijk veel lef.
          ‘Want anders?’ Uitdagend hief ze haar kin op, ‘als je me dat zwembad in gooit ben ik zeiknat en volgens mij laat je me dan nooit in je auto stappen, wel waar?’
    In een snelle beweging had ze mijn shirt over haar hoofd getrokken en onthulde ze zo haar bikini waar ik even afwezig naar staarde.
    ‘Duuuus, wat wordt het Sami-boy,’ prevelde ze zoetjes waarna ze haar wenkbrauwen licht optrok en ik nadacht over mijn zet.
    ‘Gaan we zwemmen, of toch misschien naar de auto?’ Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders op voordat ik mijn shirt ook uittrok en die op haar spullen gooide; ‘je zou hoe dan ook wel nat worden,’ sprak ik met een speelse grijns voor ik haar vastpakte en het zwembad in dook.
          Het water omhelsde me met een koude vlaag maar toen ik weer bovenkwam was ik al aardig gewend aan de temperatuur. Als een hond schudde ik vervolgens mijn haren droog en wachtte lachend tot Jazmin was bovengekomen.
          Met grote slagen zwom ik naar haar toe en haar stevig vastpakte terwijl ik boven water probeerde te blijven; ‘geloof je me nu wel? Je hebt maar weinig vertrouwen in me Fuensanta,’ sprak ik haar op zachte toon toe en lachte zachtjes. 'Zijn er nog meer dingen waar je me graag in wilt uitdagen want na dat ongelofelijke vieze mixdrankje ben ik bereid om alles te doen.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Isabella Eleana Thomassen
    "Ik pas er gewoon nooit goed tussen. Het is fijn om het huis uit te zijn met alle kleintjes die er deze dagen rondhangen, en Isaiah nodigde me uit, dus dan is het netjes om te gaan. Het is ook gewoon heel anders dan ik gewend ben, dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen."
          Ik haalde mijn schouders op en glimlachte vrolijk naar Miska. "Dat maakt niets uit, toch? Dingen doen die uit je comfortzone zijn, die zijn goed voor je. Daar leer je van." Het viel mij op dat hij behoorlijk vaak zijn bril terug op zijn neus drukte. Het moest ofwel een tik zijn, of zijn bril was te groot. Het was wel schattig.
          Miska had ondertussen een ander meisje aangesproken, die er bij kwam zitten en zich voorstelde als Bella.
          "Ik ben Isa. En ik ben zo terug, het toilet roept."

          Nadat ik naar de wc was geweest, zag ik in de hal Colin staan, degene die mij al de hele dag aan het negeren was. Ergens wilde ik hem ook gewoon negeren, maar i was daar erg slecht in en mijn benen brachten mij vanzelf zijn kant op.
          "Hey," murmelde ik zachtjes. Ik wist niet goed wat ik moest doen met mijn handen en frummelde ongemakkelijk aan mijn broekje. Dat is ook hoe ik me voelde, want ik snapte nog steeds niet wat ik verkeerd gedaan had. "Is er een reden dat je niet op mijn sms'jes gereageerd hebt? Heb ik iets verkeerd gedaan?" vroeg ik hem op een zachte, onzekere toon.


    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure


    i suck at thinking of a status || willow creek || at the party || colin || bikini || soundtrack


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty


    17 Years | Willow Creek | Social Butterfly | The pool side | With Zig

    Een raar voorstel had Isaiah heet zelf niet gevonden, hij keek wel vaker eens een film bij hem thuis, maar Zig leek er anders over te denken. De vraag leek de jongeman nogal ongemakkelijk te maken als of Isaiah hem had gevraagd om mee naar huis te gaan om het bed te delen. Iets wat Isaiah natuurlijk totaal niet van plan was. 'Uhm, I-is dat niet raar?' begon Zig dan ook, waarna Isaiah zijn hoofd kort schudde. 'Niet echt, ik neem aan dat je wel vaker eens met je vrienden afspreekt tenminste.' zei Isaiah waarna hij lichtjes zijn schouders ophaalde.
    'Maar gewoon film kijken, toch?' ging Zig nog altijd even onzeker verder tegen Isaiah, Isaiah trok kort zijn wenkbrauwen op deze houding had hij nooit van Zig verwacht. Hij had de jongeman gezien als het soort persoon wat barstte vol zelfvertrouwen en altijd precies leek te weten wat hij deed, maar een simpele vraag of hij een film wou kijken leek hem nu al in verlegenheid te brengen. 'Gewoon film kijken.' verzekerde Isaiah de jongeman. 'Dat kan toch best?' vroeg Zig nog. Isaiah liet een korte lach over zijn lippen rollen. 'Zig, je bent een leuke jongen begrijp me niet verkeerd,' begon Isaiah. 'Maar het feit dat ik op jongens val zegt niet dat in aangetrokken ben tot alle jongens en ik iedere jongen naar mijn huis lok om wat dan ook maar te doen. ' Isaiah pakte het bekertje met drinken wat hij nog van Tyler had gekregen weer om en goot de laatste slok naar binnen toe. 'Ik wil gewoon een film kijken, maar als je niet wil is het ook prima.' zei Isaiah, waarna hij nonchalant zijn schouders ophaalde. Hij vond het oké om in zijn eentje een film te kijken, maar zou het uiteraard gezelliger vinden dat Zig mee zou gaan, tenminste dat hoopte Isaiah. Hij kende de jongeman eigenlijk nog maar net en voor het zelfde geld bleek de jongeman als Isaiah langer met hem rond hing wel vreselijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 0:47 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    Miska Sepi Castle
    17 || Gypsy Nerd || Jefferson High || At least she's nice || Pool Party || Isabella & Bella
    Het meisje ging op mijn aanbod in en stelde zich voor als Bella. Ze had het over groepjes en dat ze nieuw was. Isa stelde zich ook voor, maar zei meteen ook dat ze naar de wc moest, waardoor ze me achter liet met Bella. Ik was wel een beetje geintimideerd door het meisje, maar ik probeerde het niet te laten merken. "Ik zit niet echt in een groep, om eerlijk te zijn, dus bij mij mag je altijd aanschuiven, al weet ik niet of je dat wil." zei ik vriendelijk. Ik had graag vrienden, maar velen hadden liever vrienden die niet gepest werden. Ik schoof mijn bril weer terug om mijn neus en keek haar nu echt aan. "Je zei dat je nieuw bent. Waar woonde je hiervoor?" Ik was wel benieuwd. Ik had familie op veel plekken door het land en in Canada, maar ik had zelf nog nooit echt gereist. Straks met mijn eigen gezinnetje zou ik dat wel willen doen, echt nomadisch leven, maar ik snapte wel dat het in het huidige Amerika, en met kinderen die naar school gingen, niet makkelijk was. Toch wilde ik graag reizen. Het zat in mijn bloed en misschien dat ik zo ergens een plek vond waar ik wel thuis hoorde, al achtte ik die kans klein. Ik was een buitenstaander van een groep buitenstaanders. Toch had ik gelukkig wat vrienden, zowel in mijn kringen als hier tussen de normale mensen. Ik nam een slok van mijn drinken en probeerde onopvallend het meisje iets beter te bekijken, waar ik enorm in faalde. Hoe waren mijn broers hier zo goed in, maar ik kon niet eens onopvallend naar een meisje kijken. Dat kwam misschien ook door het feit dat mijn bril het niet makkelijk maakte. Sowieso was ik geen held met de dames, dus dat was een tweede punt wat niet hielp. Ik was gewoon erg ongemakkelijk en ik hoopte dat ik niet ook haar wegjoeg, want ik had zo het gevoel dat Isa niet terug zou komen.


    Bowties were never Cooler