• Praattopic 1
    Rollentopic


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Tormienne
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Bathsheba
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Tormienne
    ~ Roxanne “Roxie” Kinsey .....|18||1.9 - Obeah
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Campeon
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Phorthos
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah
    ~ Hero Dominic Zimmermann|18|rich kid|1.8 - Ziegler
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|18|Cheerful faker|1.8 - Mouli

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Phorthos
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Sestra
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Virago
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Virago
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Ziegler
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - SebastianVerlac
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Geschiedenis
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Aardrijkskunde
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)


    • At the moment •
    Het is woensdag 10 oktober, iets minder dan een maand geleden is Jefferson High afgebrand. Het is een week geleden dat zowel leerlingen van Jefferson High als Willow Creek te horen hebben gekregen, dat ze op Willow Creek High School terecht kunnen. Dit zal een grote verandering zijn voor iedereen. Twee compleet verschillende groepen komen samen en daarnaast is Willow Creek heel veel malen groter dan Jefferson High. Op het moment begint het derde lesuur bijna. Leerlingen van Jefferson High konden het vorige uur hun boeken, roosters etc. ophalen en voor de leerlingen van Willow Creek gelde gewoon het normale rooster.
    Weer: Het is op dit moment 18 graden en er is volop zon, er zijn slechts enkele wolken in de lucht te zien en er is een lichte wind.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 21:04 ]


    El Diablo.

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@ a chair by the pool >>> Inside with Sarah



    "Het ergste van het ergste zijn meestal nog altijd de zigeuners, en het zijn ook geen baby-moordenaars, maar ik snap het idee." zei Miska en ik rol kort mijn ogen. 'Alles voor een beetje medelijden hmh?' mompel ik en schud mijn hoofd. "Hey! Ik heb je hulp even nodig." hoor ik en kijk op naar Isa. Ik grijns lichtjes als ik merk dat ze mij negeert en Miska mee trekt. Dit wordt hilarisch zodra ze gedumpt wordt door Ken en bij ons wil komen uithuilen. Misschien heeft ze een reality check nodig. Ze is voor hem niks meer dan een pretty face. Types als dat gaan niet met types als wij, ze zouden zich waarschijnlijk doodschamen mochten pappie en mammie er ooit achterkomen. Maar ach, ik laat haar nog wel even dromen. Er lopen wel meer mooie blondines rond en misschien moest ik mijn favoriet wel even opzoeken.
    Zeker nu blondie naast me ook niet heel blij leek. Damn, die Willow Creek gevallen hadden echt nog nooit van fun gehoord. 'Ik dacht dat de bedoeling was het feestje levendiger te maken, niet het in een stripclub te veranderen.' Een korte niet gemeende lach rolt over mijn lippen. 'Dat is precies wat ik heb gedaan. Maar op een school met dit, als stuck ups als dit... Tja, ben je niks gewend hmh?' ik sta op en werp hem nog een laatste blik. 'Maar het is nog niet te laat om naar een vijfsterren restaurant te gaan en een fles champagne van duizend euro open te trekken met al je favoriete snobs. Geen zorgen kid.' zeg ik en geef hem een snelle knipoog voor ik wegloop. Naar binnen deze keer. Mijn bui was weer langzaamaan aan het omslaan en ik zucht diep, ze waren ook allemaal hetzelfde hier. Wat kon je verwachten. Toch klaart het wat op als mijn blik op Sarah valt en ik grijns. Ik loop zachtjes naar haar toe en sla mijn arm om haar middel van achter. 'Boo.' fluister ik in haar oor en lach zachtjes, waarna ik mijn kin op haar schouder laat leunen. 'Ik haat deze mensen, en deze school. En dit alles.' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 16:39 ]


    El Diablo.

    COLIN GRAHAM LEWLYN II
    The heartbreaker ~ 18 ~ Poolparty ~ Jake, Seb & Silas ---> Owen ---> Alone, hallway

    I don't smoke and I don't drink or screw around. But man, do I lie.

    Ik moet luidop lachen om Seb, die me uit pure gewoonte bijvalt maar tegelijk geen flauw idee heeft waar het over gaat. Ik geef hem een vriendelijke klap op de schouder en haal mijn hand een keer door zijn haren, waardoor ze elke kant uit steken. Ondertussen ratelt hij maar door en het begint zo langzamerhand te dagen hoe erg ik hem gemist heb. Met Seb is alles simpel; fun - alles wat de laatste maanden niet geweest zijn. Ik neem nog een slokje bier terwijl Jake de vraag al in mijn plaats beantwoord. Ik slik een keer beamend terwijl ik het brouwsel in mijn mond door slik.
    "Behalve dan dat ik Isa heb ontmoet deze zomer. Ik wist alleen niet dat emh, dat Colin en Isa elkaar kende." Shit. Het was niet mijn bedoeling geweest dat te verraden, maar aangezien Iz hem ook nog niks verteld heeft kan ik er nog alle kanten mee uit. Veel tijd om een verklaring te zoeken is me echter niet gegund, want ook Jake babbelt vlotjes aan één stuk verder.
    "Ik weet niet precies wat we zijn, maar ze is eh, leuk, heel leuk. Ik weet alleen echt niet wat ik met haar ex aanmoet, die haar vandaag blijkbaar weer gezoend heeft. Ik zweer je Colin, ik kan echt niet dealen met een ex die haar weigert los te laten. Ik vertrouw haar, maar hij heeft haar vanmiddag ook alweer gezoend. Moet ik dan 24/7 naast haar gaan staan om te zorgen dat andere met hun vuile tengels van haar afblijven?" Wellicht zal Jake vermoeden dan de gedegouteerde blik die op mijn gezicht verschijnt komt omwille van het feit dat ik het met hem eens ben - en dat is ook wel zo... gedeeltelijk. Maar de meeste wrok die ik voel bij zijn woorden heeft zich gemanifesteerd door de gedachte dat iemand anders die heerlijke lippen te kussen heeft gekregen, en ik niet. Niet meer. En nu al helemaal niet meer. Hoe erg ik ook geef om Iz, en wat ik er ook voor zou geven om met haar te kunnen zijn; mijn vriendschap met Jake is een prijs die ik er niet voor wil betalen. Hij heeft me altijd gesteund, in eender welke situatie, en ik hem. En dat blijft zo.
    "Ach, en hoe zit het met jullie? Nog een leuk meisje waar jij ons niet over hebt verteld Colin? En jij Seb? Iemand ontmoet terwijl je weg was? Of misschien iemand wie je heel graag weer wilde zien zodra je terug was?"
    Ik grinnik even en wiebel een keer met mijn wenkbrauwen.Ik ga natuurlijk niet aan hun neus hangen hoe "gezellig" Sarah en ik het deze zomer gehad hebben, en dat er naast haar eigenlijk maar bitter weinig andere meisjes geweest zijn, maar ik kan tegelijk ook niet beweren dat ik stil gezeten heb.
    "Hoe lang ken jij mij nu al? Natuurlijk waren er leuke meisjes," grijns ik met fonkelende ogen. "Ik ben Colin," voeg ik er nog aan toe terwijl ik mijn schouders op haal, alsof dat alles verklaart. "En Seb die heeft kruisjes op zijn kalender gezet tot hij weer naar de allerleukste buurjongen van het land kon komen, is het niet, Sebbiewebbie?" ga ik verder, terwijl ik even in de kaak van de desbetreffende persoon knijp. "En geen zorgen, Jake. Seb en ik houden ook wel een oogje in het zeil wat die ex betreft. Ik leerde haar op een feestje vaagjes kennen, maar Isabelle ziet er inderdaad een leuke meid uit. Als ze je gelukkig maakt, dan kan je op ons rekenen." Het gesprek heeft hiermee een serieuze wending gekregen, maar ik meen elk woord van wat ik zeg - al steekt het nog steeds immens, net als het feit dat ik hem nooit over haar verteld heb en hoe het werkelijk zat tussen ons. Had ik dat wel gedaan dan was hij nooit met haar uit geweest, daar ben ik zeker van.
    "Hey." Een zoete stem laat me schrikken, en ik hoef niet eens op te kijken om te weten wie het is. Ik plak snel een zo overtuigend mogelijke glimlach op mijn lippen terwijl ik mijn blik op het blondje richt, om dan tot de pijnlijke conclusie te komen dat zij enkel oog blijkt te hebben voor Jake. Ik drink mijn biertje leeg, om iets om handen te hebben terwijl Iz haar zegje doet en wanneer het leeg is besluit ik dat het maar eens tijd is om iets zwaarders te gaan drinken en dit feest op gang te trekken want wat een dooie boel is dit. Net terwijl ik een fles whisky wil nemen voel ik hoe ik vooruit getrokken word aan mijn shirt - helaas door een weinig aantrekkelijk, onbekend persoon. Hoewel zijn gezicht me helemaal vreemd staat, lijkt hij mij wel te herkennen en heeft hij blijkbaar een appeltje met mij te schillen. Weinig onder de indruk kijk ik toe hoe hij zich dreigend probeert op te stellen, lijkt me nogal lastig aangezien zijn neus tot net onder mijn kin komt. Automatisch recht ik mijn rug een beetje, waardoor ik nog net dat kleine beetje groter lijk. Een fractie van een seconde later schiet de jongen, zoals verwacht, uit zijn sloffen.
    "Jij kan verdomme met iedereen rondneuken en alle naïeve meisjes op jou school met je mooie auto’s omkopen en als nog kies je voor mijn vriendin? Ik bedoel..." In de kleine pauze die valt verschijnt er een kleine glimlach op mijn gezicht, en ik wil er hem net aan herinneren dat ik geen mooie auto's of geld nodig heb om een meisje te versieren en dat het niet mijn schuld is dat zijn vriendin bij hem geen bevrediging vindt wanneer hij met zijn volgende woord een gevoelige snaar weet te raken. "Ann. Maar geloof me, Jake, Collin, wat je naam ook is– ik sla al je gebleekte, perfecte tanden er uit als het moet." In een flits heb ik mijn vingers in een ijzersterke greep om zijn keel geklemd. Wat heeft deze vervelende kabouter met Ann te maken? Ik laat mijn ogen een keer over hem heen glijden terwijl ik diep in mijn hersenen op zoek ga naar enige vorm van herkenning. 'Oh Colin, maak je geen zorgen. Hij ziet er ruiger uit dan hij is.' had Ann een keer gezegd toen ik vroeg waarom ik haar in de stad met een dakloze had zien kussen. Veel wilde ze er niet over kwijt en pas maanden later wist ik haar zijn naam te ontfutselen. Toen ze steeds ongelukkiger en ongelukkiger thuis kwam wist ik ook wel dat er iets aan de hand was, maar Ann is het type persoon dat uit zichzelf haar verhaal doet, of helemaal niet. En hoewel ik het jammer vond dat ze voor die laatste optie koos heb ik gedaan wat elke broer voor zijn zusje zou doen; er zijn. We hielden urenlange Netflix en Disney marathons, ik kocht haar liters ijs en ging zelfs naar de nachtwinkel voor haar maandelijkse boodschappen, no questions asked, tot ze zich weer wat beter leek te voelen.
    "Hou je gore bek en luister goed naar me, Owen," sis ik tussen mijn tanden, nadat zijn naam me weer is te binnen geschoten. Ondertussen knijp ik zijn luchtpijp wat verder dicht. "Ik weet niet wat je met Ann gedaan hebt en ik wil het ook niet weten, maar het recht om haar je vriendin te noemen ben je al een tijd geleden kwijt gespeeld en als ik je nu zo hoor razen heb je het in mijn ogen nooit verdient. Ann kan beter krijgen dan Iemand die zomaar aanneemt dat zijn meisje hem bedriegt. Dus als je mijn tanden uit wil slaan, ga dan gerust je gang, doe me een plezier; het zal er alleen maar voor zorgen dat mijn zusje je zelfs niet meer aan wil kijken." Hoewel mijn handen jeuken om hem zelf een lel te verkopen houd ik me in. Hij is het niet waard Ann nog verder van me af te drijven, ookal ben ik voor dan blijkbaar niet belangrijk genoeg dat ze haar vriendje van mijn bestaan inlicht. Na nog enkele seconden laat ik hem los en strijk de plooien uit zijn shirt, alsof we al jaren vrienden zijn. "Wees een flinke jongen, en laat Ann met rust. Je hebt haar al genoeg gekwetst, en raad eens wie de brokken mocht lijmen. Wat mij betreft hoeft ze nooit te weten van je zwakke poging me te bedreigen, maar het ligt geheel aan jou. Eén verkeerde beweging en ik ruk alles wat je lief is onder je neus vandaan, of misschien rijd ik er wel mee weg, in mijn mooie auto. Wat denk je daarvan. Het is Colin, trouwens. Lewlyn. Beter onthoud je die naam," deel ik alles kalmpjes, maar bloedserieus mee. Ik hoef mijn vuisten niet te gebruiken om iemand kapot te krijgen, daar heb ik andere middelen voor en als Owen dit spelletje verder wil drijven dan moet hij daar maar op een harde manier achter komen. Ik haal een denkbeeldig pluisje van mijn t-shirt af en draai me zonder ruimte voor tegenspraak van hem af. Met stevige pas en geheven hoofd wandel ik naar buiten toe, alle anderen negerend. In elke andere situatie zou ik mijn frustratie van me af zwemmen, maar net vandaag moest ik het schitterende idee hebben om in het zwembad een feest te organiseren.
    Ik wandel het zwembad uit en houd in de gang halt bij de koffiemachine, waar ik een kopje prut door laat sijpelen en me vervolgens radeloos op een bankje laat zakken.



    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 17:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    HERO DOMINIC ZIMMERMANN
    18 • Willow Creek • Rich kid • Party • Dena, Juliyet & Madison


    WE FIND OURSELVES IN THE SAME OLD MESS
    SINGING DRUNKEN LULLABIES

    Toen Maddi zich steeds dichter naar Hero's lichaam bracht, wist de jongen zeker dat hij in de hemel was beland. Hij liet haar dan ook volledig haar gang gaan en kon het niet laten om breed te grijnzen. “Zeker dat je niks in gedachten hebt?” vroeg ze plagerig. Hero lachte en rilde licht toen ze haar lippen over zijn nek liet glijden. 'Oh ik heb genoeg in gedachten,' zei hij zacht terwijl er nog steeds een grijns op zijn gezicht rustte. Helaas duurde het niet lang voordat ook Maddi uit het zwembad klom. Hero keek haar op zijn gemak na en keek toe hoe ze zich ontdeed van haar spijkerbroekje.
          Hero wilde ook uit het water klimmen, maar toen Juliyet te keer ging tegen Dena over haar alcoholgebruik, wachtte hij even. Ietwat verbaasd keek hij toe.
    Uiteindelijk klom de jongen ook uit het zwembad. Acuut werd hij naar Dena getrokken. Ze bood hem een fles aan en hij dronk er maar al te graag een flinke slok van. Hero kreeg niet precies mee waar de meiden over aan het zeuren waren tegen elkaar en het boeide hem ook niet, maar hij vond het uiterst vervelend dat hij nog geen seconde met één van hen kon staan of de anderen trokken haar alweer weg van hem. Het verbaasde hem nog het meest dat Juliyet zo'n buzzkill was. 'Zullen we gewoon gezellig doen, dames?' vroeg hij op een gemene toon. Hij keek van Juliyet naar Madison en vervolgens naar Dena.

    DON'T BE ASHAMED OF WHO YOU ARE
    THAT'S YOUR PARENTS JOB


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 15:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ZIGMUND 'ZIG' RICHARD POWERS
    17 • Jefferson High • Troublemaker • Party • Isaiah • Outfit


    I'D TELL YOU TO GO TO HELL
    BUT I DON'T WANT TO SEE YOU THERE

    Het zou voor Zig waarschijnlijk verstandig zijn om naar huis te gaan. Hij had alcohol gedronken en was geïrriteerd - vaak geen goede combinatie in zijn leven. Daarnaast was Dena ook niet bepaald gemakkelijk om te dumpen. Hij wilde ermee ophouden, maar hij wist niet hoe. Hij wilde geen seks met haar omdat hij haar zo leuk vond, hij wist eigenlijk niet waarom hij wel seks met haar wilde. Daarom besloot hij om haar geen berichtje terug te sturen. Hij had zelf tijd nodig om te bedenken wat hij wel wilde.
          Hij liet het bierflesje dat hij vast had, staan en wandelde weg van de plek waar hij met Owen en Isa had gestaan. Hij dacht na en wist niet meer wat hij moest doen om alles op te lossen. Hij leek verder weg van Owen dan hij ooit was geweest en hij wist niet of hij de jongen nog wel kon beschouwen als zijn beste vriend. Zig's blik viel op Isaiah. Hij wandelde in een rechte lijn op hem af. Hij kende de jongen niet echt, maar hij had hem altijd vriendelijk geleken.
          'Stom feest, he?' mompelde hij toen hij aankwam bij Isaiah. Hij bekeek de jongen van top tot teen en had acuut zijn mening klaarstaan, maar hij besloot om de woorden in te slikken. 'Ik ga eigenlijk liever gewoon naar huis, dus vraag me niet wat ik hier nog steeds doe want ik heb werkelijk geen idee.'

    ROW ROW ROW YOUR BOAT
    GENTLY THE FUCK AWAY FROM ME

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 15:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SARAH ARCHER
    ««« 18 | TEENAGE DIRTBAG | JEFFERSON HIGH | OUTFIT | POOLPARTY | TYLER »»»

    Opnieuw tover ik een fles sterke drank uit een van de koelboxen, ditmaal alleen niet om er een mixdrankje van te maken. In de plaats daarvan zet ik de fles tegen mijn lippen om wat grote slokken te nemen terwijl ik mijn ogen sluit. Het was lang geleden dat ik mezelf zo had gevoeld en ik kon niet zeggen dat ik er blij van werd.
          Mijn blik gleed door de ruimte heen en hoewel ik vele kende voelde ik me stiekem best alleen. Ik wou dat Cas er was, maar ik had haar nog steeds niet gezien. Een zucht trolde over mijn lippen terwijl ik naar het groepje van Colin en Seb keek en zag hoe Owen daar naartoe raasde. Stilletjes nam ik de situatie in mij op, maar gezien ik er niks mee te maken had hield ik mijn schouders op.
          Net toen ik weg wilde lopen gleed een arm om mijn middel en ik blikte even achterom om te zien wie het was.
          "Boo," fluisterde Tyler zachtjes en ik grinnikte waarna hij zijn kin op mijn schouder liet rusten. Een gevoel van rust golfde door me heen, wetende dat het met Tyler wel goed zat. We waren al jaren beste vrienden en er waren maar weinig personen die mij zo op mijn gemak lieten voelen als hij.
          "Ik haat deze mensen, en deze school. En dit alles." Zei hij zachtjes en ik liet mijn blik opnieuw door de ruimte gaan. Hoewel ik met enkele personen van Willow Creek zeker wel goed overweg kon begreep ik precies wat hij zei. Op Jefferson waren er geen regels, er werd niet met geld gesmeten alsof het niets was en er was een bepaalde dynamiek die hier niet terug te vinden was.
          Op Willow Creek leek alles te zijn gebouwd op hierachie en het was heel duidelijk dat wij van Jefferson onderaan de ladder stonden. Nu scheelde het dat het ons niet uitmaakte, maar het zorgde ook voor verdeling. Ook nu zag je namelijk precies wie er bij welke school hoorde.
          "Ik ook," mompelde ik waarna ik mezelf naar hem omdraaide en zijn hand vast pakte om hem richting de zwembad rand mee te trekken. Ik ging zitten en bekeek de chaos voor ons, Hero leek het duidelijk naar zijn zin te hebben met wat Willow Creek meisjes.
          "Zit daar niets voor jou tussen?" Vroeg ik Tyler terwijl ik naar de meisjes knikte. Mijn blik bleef even hangen op het meisje die de docent flashte tijdens de les en een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Die vervaagde echter al snel toen ik haar op een van haar vriendinnen af zag lopen die ik herkende als Dantae's scharrel — of wat ze ook van elkaar waren — en haar begon te zoenen.
          "Nou, sommige zijn zo saai nog niet," grinnikte ik vervolgens wat ongemakkelijk, hopende dat Dantae dit niet mee kreeg.


    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 15:44 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.


    Miska Sepi Castle
    17 || Gypsy Nerd || Jefferson High || Why did I come? Non-gypsies are weird as fuck. || Pool Party || Isaiah and Tyler > Isabella
    Ik voelde me helemaal niet prettig hier met Tyler en ook Isaiah leek het zo te zien. De jongen veranderde dit feest in een stripclub, zoals Isaiah zei, en daar had hij helemaal gelijk in, zelfs al hoopte ik zelf nooit in een stripclub te komen. Voor Tyler daar weer een van zijn irritante antwoorden op kon geven, hoorde ik een vrouwelijke stem naast me. Ik keek op en zag een blond meisje. Ik kende haar alleen bij naam, want ze was van de andere school. Toch stak ze haar arm door die van mij en ik wist nog net op mijn benen te springen, voor ze me meesleepte richting de drankjes. Daardoor viel mijn eigen drankje uit mijn hand nog voor we daar aankwamen. Bij de drankjes liet ze me weten dat ik nergens mee hoefde te helpen, maar dat ze me van Tyler wilde redden. "Bedankt daarvoor, Isabella was het?" Ik keek naar het meisje. Ze zag er lief uit en had me in elk geval uit een nare situatie geholpen. "Wil je wat te drinken?" vroeg ik, terwijl ik twee bekertjes pakte. Ik hield het nu maar bij fris, gezien ik met de auto was en Tyler me al dronken had proberen te voeren. Ik schonk een glas vol cola en keek naar haar. Ik had geen idee of ze dronk of niet, gezien het illigaal was, maar meerderen het hier wel leken te doen. Ik viste mijn mobiel even uit mijn zak en keek of ik iets had gemist, maar dat was niet zo. Ik stopte het ding weer weg, en keek naar het meisje naast me. Ze was best heel knap. Ze had blonde krullen die tot op haar schouders vielen en haar ogen straalden. Ik moest moeite doen mijn ogen niet te laten dwalen, gezien ze er goed uit zag in haar bikini, maar ik wist dat het niet netjes was om te staren. Sowieso zagen eigenlijk alle meiden er hier heel goed uit en dat ze weinig aan hadden hielp niet om mijn ogen bij me te houden. Ik was misschien niet zoals de meeste jongens, maar ik was wel een jongen en niet imuun voor vrouwelijk schoon. Ik drukte mijn bril weer goed op mijn neus. "Wil je ook wat eten? Of iets anders?" Dat ik haar niet kende, betekende niet dat ik niet vriendelijk tegen haar zou zijn. Ze had me gered van Tyler, dus dat zette me al bij haar in het krijt, en dat was iets wat ik zeer serieus nam.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 16:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@ a chair by the pool >>> Inside with Sarah



    "Ik ook," mompelde ze en ik glimlach lichtjes als ze naar me toe draait en mijn hand pakt. Sarah was een van de zeldzame mensen waar ik me geen zorgen hoefde te maken om iets en gewoon rustig mijn leven kon leiden zoals ik dat wou. No judgements. Ik had geluk met een beste vriendin als haar, maar ik zei dat eigenlijk niet vaak. Ach, misschien zegt mijn dronken kop het wel wat vaker. Wie weet. Ik loop zachtjes met haar mee naar het zwembad en laat me naast haar neer zakken, waarna ik de fles tussen haar vingers uit vis. Ik geef haar een speelse knipoog, een kleine grijns op mijn lippen en ik neem wat slokken. Vandaag was geen goede dag en drank was een van de weinige dingen die me goed lieten voelen. Dat en drugs. En ook wel de juiste mensen maar dat is wat anders.
    "Zit daar niets voor jou tussen?" vroeg ze me en ik kijk even naar haar, waarna ik haar blik volg. Ik zucht diep en schud mijn hoofd lichtjes. "Nou, sommige zijn zo saai nog niet," grinnikte ze en ik glimlach zwakjes, toch blijf ik even stil en neem nog wat slokken voor ik de fles tussen ons in zet. 'Mwah.. Ik begin langzaamaan toch echt te twijfelen aan mijn charmes en boyfriend-ish skills.' zeg ik met een klein lachje en haal mijn schouders op. 'En Willow bitches zijn toch allemaal hetzelfde waarschijnlijk. Heb wat mooie woorden, een dure auto en genoeg geld voor vele cadeautjes en je hebt ze al. Where's the fun in that?' zeg ik en kijk naar haar. Een speelse grijns vormt zich op mijn lippen. 'Hmh.. Weet je, wij zouden het kunnen redden. Ik meen het.' lach ik en por haar zachtjes. 'Wil je trouwen als we beiden niemand kunnen vinden? Ik koop zelfs een ring pop voor je.' plaag ik.


    El Diablo.

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty


    17 Years | Willow Creek | Social Butterfly | The pool side | With Zig

    Blijkbaar kon Tyler zijn half uur helemaal niet meer met Isaiah volhouden, want nadat Isaiah zijn eerste ook maar lichtjes 'gemene' opmerking naar de jongeman maakte was hij weg. 'Dat is precies wat ik heb gedaan. Maar op een school met dit, als stuck ups als dit... Tja, ben je niks gewend hmh? Maar het is nog niet te laat om naar een vijfsterren restaurant te gaan en een fles champagne van duizend euro open te trekken met al je favoriete snobs. Geen zorgen kid.' zei Tyler voordat hij wegliep, Isaiah rolde nogmaals met zijn ogen. 'Dank je wel.' mompelde hij, maar Tyler zou het waarschijnlijk al niet meer horen. Hij deed nu net als of Isaiah zich beter voelde dan hem, terwijl hij zelf de gene was die deed als of zijn eigen volk beter was. Isaiah zelf vond dat hij niks fout had gedaan, hij was enkel aardig tegen de jongeman geweest, maar blijkbaar als hij één klein ding zei wat hem niet aanstond was het niet goed.
    Met Tyler die weg ging zat Isaiah weer een moment alleen omdat ook Miska eerder al weg was getrokken, Isaiah overwoog om gewoon naar huis te gaan, maar voordat hij op kon staan stond de volgende persoon alweer voor zijn neus. 'Stom feest, he?' zei de jongen, Isaiah bekeek hem voor een paar seconden aandachtig zijn best doend om de juiste naam naar boven toe te halen. Hij wist zeker dat hij hem in zijn klas had gezien, maar kon zo even geen naam aan het gezicht koppelen. De jongen voor hem leek dit echter niet door te hebben en sprak 'vrolijk' door. 'Ik ga eigenlijk liever gewoon naar huis, dus vraag me niet wat ik hier nog steeds doe want ik heb werkelijk geen idee.' Isaiah knikte om het moment waarop hij dan toch naar zijn naam zou moeten vragen uit te stellen. 'Ja, behoorlijk stom.' zei Isaiah om het nog altijd niet te hoeven vragen. 'Maar ja het is wat je er van maakt hè.' even hield Isaiah stil. 'Sorry het spijt me echt, maar wat was je naam ook alweer?'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 11:55 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.



    Owen Bell

    poolparty with colin > with dena, madison, juliyet and heroswimwear


    Het had even geduurd voor ik een reactie uit hem had gekregen maar bij het noemen van Ann’s naam werd hij behoorlijk opgefokt en greep hij me onverwachts bij mijn keel waardoor ik voor kort naar adem probeerde te happen.
          ‘Hou je gore bek en luister goed naar me, Owen,’ siste hij en ik vroeg me af hoe hij mijn naam wist– had Ann over me verteld?
    Wanneer hij zijn grip om mijn keel wat verstevigde kneep ik gefrustreerd mijn ogen dicht, ik was ongelofelijk machteloos in een positie als dit maar hij moest me niet onderschatten want ik had nog veel andere trucjes in mijn zak.
          ’ Ik weet niet wat je met Ann gedaan hebt en ik wil het ook niet weten, maar het recht om haar je vriendin te noemen ben je al een tijd geleden kwijt gespeeld en als ik je nu zo hoor razen heb je het in mijn ogen nooit verdient. Ann kan beter krijgen dan Iemand die zomaar aanneemt dat zijn meisje hem bedriegt. Dus als je mijn tanden uit wil slaan, ga dan gerust je gang, doe me een plezier; het zal er alleen maar voor zorgen dat mijn zusje je zelfs niet meer aan wil kijken.’
          Hij had ergens een punt maar erg goed kon ik niet over zijn woorden nadenken sinds hij mijn zuurstof capaciteit erg verstoorde.
    Toen hij mij losliet besefte ik me pas wat de woorden waren die over zijn lippen rolde, zijn zusje? Had ze een broer?
          Toen hij de plooien uit mijn shirt streek als een soort vriendelijk maar een toch niet zo vriendelijk gebaar strompelde ik iet wat omdat mijn balans voor enkele minuten volledig verdwenen leek.
          ‘Wees een flinke jongen, en laat Ann met rust. Je hebt haar al genoeg gekwetst, en raad eens wie de brokken mocht lijmen. Wat mij betreft hoeft ze nooit te weten van je zwakke poging me te bedreigen, maar het ligt geheel aan jou. Eén verkeerde beweging en ik ruk alles wat je lief is onder je neus vandaan, of misschien rijd ik er wel mee weg, in mijn mooie auto. Wat denk je daarvan. Het is Colin, trouwens. Lewlyn. Beter onthoud je die naam,’ deelde hij vervolgens mee en naast een geïrriteerde zucht kwam er weinig meer uit mijn mond– ik was aardig bezopen en het zuurstoftekort had me ook niet veel goeds gedaan.
          Het voelde akelig licht in mijn hoofd en ik had het daarbij ook nog eens vreselijk benauwd daarom trok ik ook haastig mijn shirt over mijn hoofd toen de jongen zich had omgedraaid en was verdwenen in het publiek. Die zou het nog bezuren dat hij dit had geflikt, ik liet dit zeker niet gaan.
          Ik gaf mezelf een duwtje via de muur zodat ik mezelf kon verplaatsen– de enigste persoon waar ik nu behoefte aan had was Dena – zij was de enigste die de minste vragen zou stellen en daarbij wilde ik onbewust Ann nog al té graag kwetsen.
          Terwijl ik door de groep walste kwam ik al snel Dena tegen die al aardig wat op had, voor zover ik kon zien was ze met Madison, Hero en Juliyet maar ik had niet het gevoel dat ze Dena echt zouden missen.
          Vanaf achter pakte ik het meisje beet voor ik haar naar me toe draaide en mijn lippen plots op die van haar drukte.
    Mijn armen vouwde ik om haar heupen en zo bleef ik even staan en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik haar niet aantrekkelijk vond.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Isabella Eleana Thomassen

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Miska had zijn drankje laten vallen, waarschijnlijk omdat ik hem zo abrupt meetrok, oops, maar gezien ik hem toch richting de drankjes trok maakte dat niet heel veel uit.
          "Bedankt daarvoor, Isabella was het?"
          Ik haalde mijn schouders op als een gebaar dat het niks was. "Isa," verbeterde ik, waarna ik vrolijk naar hem glimlachte.
          "Wil je wat te drinken?"
          "Oh, ja graag." Ik keek toe hoe hij een rood plastic bekertje vulde met cola. Geen alcoholdrinker dus, niet dat dat erg was. Het was juist goed dat hij niet met de groep mee ging als een mak schaap. Zelf hield ik echter wel van wat alcohol in mijn drankje, dus nadat ik het bekertje aan had genomen deed ik er nog een scheutje whiskey bij, waarna ik de fles weer in de koelbox met ijs zette.
          "Wil je ook wat eten? Of iets anders?"
          Ik glimlachte naar hem en schudde mijn hoofd. "Dat is heel lief van je, maar nee dank je. Ik heb hiervoor al iets gegeten met Jake en hij heeft me compleet vol gestopt." Just in case ze veel zouden drinken, want het is beter om dan wat eten in je mag te hebben. "Tenzij je ergens chicken wings vandaan kan toveren, daar zeg ik nooit nee, sterker nog, daar mag je me zelfs wakker voor maken."
          Al sippend van mijn drankje nam ik plaatst op de zwembadrand en liet ik mijn benen in het water hangen, waarna ik op keek naar Miska. "Kom je erbij zitten? Ik bijt niet." .


    i suck at thinking of a status || willow creek || at the party || miska || bikini || soundtrack


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ZIGMUND 'ZIG' RICHARD POWERS
    17 • Jefferson High • Troublemaker • Party • Isaiah • Outfit



    I'D TELL YOU TO GO TO HELL
    BUT I DON'T WANT TO SEE YOU THERE

    De jongen voor zijn neus keek Zig wat onnozel aan, waardoor Zig het niet kon laten om zijn wenkbrauw op te trekken. Misschien had Isaiah heel wat gerookt of gesnoven voordat hij naar het feestje kwam, want het echt nuchter zag hij er niet uit met die blik in zijn ogen. Uiteindelijk trok de jongen toch bij. Dat zorgde ervoor dat Zig zich acuut minder ongemakkelijk voelde. 'Ja, behoorlijk stom.' zei Isaiah. Opnieuw trok Zig zijn wenkbrauw op, niet wetend waar de jongen tegenover hem met zijn gedachten zat en misschien wilde hij dat ook helemaal niet weten. 'Maar ja het is wat je er van maakt hè'
          'Dat is waar.' antwoordde Zig kort terwijl hij zijn hoofd lichtjes knikte. Het bleef even stil tussen hen. Zig opende zijn mond om wat te zeggen, maar gelukkig sprak Isaiah voor hem. Dit luchtte hem op, omdat hij niet bepaald goed was in de gezellige praatjes en zeker niet met mensen die hij eigenlijk niet kende. 'Sorry het spijt me echt, maar wat was je naam ook alweer?' zei Isaiah wat onzeker. Zig kon aan zijn gezicht zien dat hij die vraag liever niet stelde. Misschien was hij in de veronderstelling dat Zig zich beledigd zou voelen door die vraag, maar dat was niet waar. Zig hechtte weinig waarde aan faam en populariteit, hij zag het eerder als prettig als niet al te veel mensen zijn naam wisten. Compleet out of character stak Zig zijn hand naar Isaiah uit. 'Zig. Het is eigenlijk Zigmund,
    maar als je me zo noemt, sla ik je in elkaar,' zei hij. Hij keek serieus naar Isaiah om te laten merken dat hij het meende, maar vormde toen toch een kleine lach op zijn gezicht om de arme jongen niet te veel af te schrikken.
          'Dus,' Zig probeerde het gesprek gaande te houden. 'Als leuke meisjes...jongens...iemand gezien?' Hij betrapte zichzelf erop dat hij zich ongemakkelijk voelde bij die vraag. Hij wist dat Isaiah niet op meisjes viel en toch stelde hij die vraag.

    ROW ROW ROW YOUR BOAT
    GENTLY THE FUCK AWAY FROM ME

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 12:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Miska Sepi Castle
    17 || Gypsy Nerd || Jefferson High || At least she's nice || Pool Party || Isabella
    Ik had blijkbaar haar naam niet geheel goed onthouden, maar ze leek het niet heel erg te vinden. Ik stelde snel voor of ze iets wilde drinken, gezien ik ook dorst had en ik het toch een beetje goed wilde maken. Ik vulde mijn bekertje met cola en wilde net vragen wat zij wilde, toen ik zag dat ze zelf al een bruin goedje uit een glazen fles schonk. Ik nam een slokje cola en vroeg haar of ze ook nog wat wilde eten. Zelf kreeg ik trek vanuit het niets. Misschien was het de alchol of iets dergelijks. Zij wees het af en legde me uit dat ze al met iemand anders zichzelf vol had gestopt voor het feest. Misschien was het wel haar vriendje, al wist ik ook dat dingen tussen jongens en meisjes meestal anders lagen dan hoe ik was opgevoed. Ik pakte zelf wel een worstenbroodje en nam er een grote hap van, terwijl ze begon over chicken wings. Zelf kon ik ook wel een goede emmer van het spul op, maar ik zag ze nergens. "Nee, sorry. " zei ik ten ik mijn mond leeg had en voor ik nog een slok cola nam. Zij liep naar de rand van het zwembad, waar ik wat nerveus van werd. Ik droeg wel een zwembroek, maar die was te groot en ik kon niet zwemmen. Het was voor mij nooit nodig geweest om te leren zwemmen, en ik was niet zo confortabel met sporten, dus ik had het nooit geleerd. Ik stopte de rest van mijn broodje in mijn mond en knikte toch maar bij haar vraag. Zitten was veilig. Ik nam nog een slokje om het broodje weg te spoelen, vor ik voorzichtig naar haar toe liep en naast haar ging zitten met mijn benen over elkaar. Het zag er wel lekker uit om met je voeten in het water te zitten, maar ik had schoenen aan. Ik begon de veters dus maar langzaam los te maken en zette ze met mijn sokken erin, naast me neer. Mijn voeten liet ik voorzichtig in het water zakken. Het was koud, maar wel lekker. "Wat doet een meisje als jij alleen op een feestje?" Het was een oprechte vraag, maar zodra het mijn lippen verliet, kreeg ik door dat het wel erg op een pick-up line leek. "Dat was niet bedoelt als een pick-up line. Sorry als het die indruk wekte." zei ik snel, met een ongemakkelijke blos op mijn wangen. Ik dronk daarna maar verder aan mijn drankje, om dingen niet nog ongemakkelijker te maken. Ik was echt een kneus. Mijn vrije hand friemelde wat aan de pailletjes op de zomen van de zwembroek. Ik hoopte dat de avond niet nog ongemakkelijker zou worden, maar ik was er echt niet zeker van.


    Bowties were never Cooler

    Bella Georgina Lodge
    17|New girl|Sitting by the pool|Outfit



    Vandaag was mijn eerste schooldag geweest. Nou ja.. Soort van. Ik moest om vier uur verschijnen voor mijn boeken en het rooster, waarna ik een rondleiding kreeg van een jongen die het laatste uur toch geen les had. Daniel.. Aardige jongen hoor, daar niet van. De school is echter immens groot en naar mijn gevoel heel onduidelijk, dus zelfs met rondleiding zou ik waarschijnlijk nog verdwalen de eerste week of eerste twee weken. Wel had Daniel me gelijk uitgenodigd voor een of ander feest diezelfde dag, so here I was. Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten. Terug in Manhattan waren de feesten achter gesloten deuren maar wel vrij... Wild. Zolang het het daglicht niet bereikte was alles goed eigenlijk. Langzaam loop ik het terrein op en merk al dat ik veel te laat was. Het feest was al in volle gang. Een kleine zucht rolt over mijn lippen en ik haal mijn schouders op, waarna ik even rond kijk of ik Daniel kan vinden. Wat niet het geval is in deze enorme drukte.
    Ook dit was anders vergeleken met Manhattan. Daar waren de feesten per groep, nou ja. Groepjes, die bij elkaar hoorden om het zo te zeggen. De feesten met de jocks, de cheerleaders en andere populaire mensen waar ik altijd was. Hoewel, ik kon eigenlijk op elk feest wel binnen wandelen en het zat wel goed. Andersom was het meer een probleem. Dan had je de 'normale' feesten, die zo nu en dan ook wel grappig waren. Dan had je nog de feesten waar je naar mijn mening gewoon niet moest zijn en daar was ik dan ook nooit te vinden. Junkies en weirdos waren niet mijn scene.
    Even later geef ik de zoektocht maar op en begeef me maar naar de dranktafel. Hier weet ik al snel een mojito te krijgen in een van de vele rode bekers en ik ga weer verder. Iedereen leek al een groepje te hebben en ik wist niet zeker of ik me wel moest mengen. Ik had dat thuis nooit hoeven doen, ik was het niet gewend. Ik zucht zachtjes en neem uiteindelijk maar plaats bij het zwembad, misschien komt er wel iemand naar mij. Wie weet.


    El Diablo.

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty


    17 Years | Willow Creek | Social Butterfly | The pool side | With Zig

    De meeste mensen, inclusief Isaiah, waren waarschijnlijk beledigd geweest wanneer iemand niet precies wist wie je was. De jongeman die zich bij Isaiah aan had gesloten leek het echter niet bepaald veel te doen, hij stak zijn hand uit naar Isaiah en stelde zich rustig aan hem voor. 'Zig. Het is eigenlijk Zigmund,
    maar als je me zo noemt, sla ik je in elkaar,' Kort trok Isaiah zijn wenkbrauwen op toen Zig dit tegen hem zei, meende hij dit nou? De jongeman keek hem eerst vrij serieus aan, maar liet uiteindelijk toch een glimlach zien dus begon Isaiah licht te twijfelen. 'Dan houden we het maar op Zig.' zei Isaiah uiteindelijk waarna hij naar de jongeman glimlachte. 'Ik ben Isaiah trouwens, als je het toch niet wist.' zei Isaiah ook al dacht hij wel dat Zig dit wist, anders had hij er wel naar gevraagd toen hij zijn eigen naam had genoemd.
    'Dus,' begon Zig toen, duidelijk zijn best doend om het gesprek tussen hen gaande te houden. 'Als leuke meisjes...jongens...iemand gezien?' De vraag liet een lach over Isaiah zijn lippen rollen, of meer de formulering van de vraag. Hoe Zig duidelijk moeite leek te hebben welk woord hij moest kiezen voor iemand waar Isaiah in geïnteresseerd in zou zijn. 'Jongens.' zei Isaiah om het hem duidelijk te maken. 'En ik heb ze wel gezien, maar ze staren allemaal zo intens naar de borsten van meisjes dat ik niet denk dat ze geïnteresseerd zijn.' Isaiah haalde kort zijn schouders op, niet veel bijzonders eigenlijk, het was iets waar hij wel vaker last van had of hij keek gewoon verkeerd. Ergens had Isaiah gelezen dat 1 op de 10 mensen op zijn eigen geslacht viel, dat betekende dat op dit feestje echt nog wel iemand moest zijn die voor de jongens ging, maar ja wie dan? Isaiah keek weer naar Zig en glimlachte. 'En jij heb jij nog een leuk iemand gezien?' vroeg hij de jongeman omdat dit net ook was waar de jongeman uiteindelijk op uit was gekomen. 'Of heb je al iemand?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.