• Praattopic 1
    Rollentopic


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Tormienne
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Bathsheba
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Tormienne
    ~ Roxanne “Roxie” Kinsey .....|18||1.9 - Obeah
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Campeon
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Phorthos
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah
    ~ Hero Dominic Zimmermann|18|rich kid|1.8 - Ziegler
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|18|Cheerful faker|1.8 - Mouli

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Phorthos
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Sestra
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Virago
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Virago
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Ziegler
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - SebastianVerlac
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Geschiedenis
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Aardrijkskunde
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)


    • At the moment •
    Het is woensdag 10 oktober, iets minder dan een maand geleden is Jefferson High afgebrand. Het is een week geleden dat zowel leerlingen van Jefferson High als Willow Creek te horen hebben gekregen, dat ze op Willow Creek High School terecht kunnen. Dit zal een grote verandering zijn voor iedereen. Twee compleet verschillende groepen komen samen en daarnaast is Willow Creek heel veel malen groter dan Jefferson High. Op het moment begint het derde lesuur bijna. Leerlingen van Jefferson High konden het vorige uur hun boeken, roosters etc. ophalen en voor de leerlingen van Willow Creek gelde gewoon het normale rooster.
    Weer: Het is op dit moment 18 graden en er is volop zon, er zijn slechts enkele wolken in de lucht te zien en er is een lichte wind.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 21:04 ]


    El Diablo.

    JULIYET “JULIE” HALLE CALLOWAY
    18 • Queen Bee • Willow Creek • Party • Dena & Madison & Hero



    "Madison hangt geloof ik al te kwijlen over Hero aan je zij, dus ik denk dat je haar maar beter onder je hoede kan nemen,” antwoordde Dena direct nadat Juliyet - volgens haar op een redelijk vriendelijke manier - haar had gevraagd op haar alcohol consumeren te letten. Juliyet rolde met haar ogen en wilde net antwoorden, toen Madison haar voor was.
          Madison rolde met haar ogen en ze stak haar middelvinger naar Dena op. "Beter dat ik kwijl over één jongen dan kwijl uitwisselen met de gehele school," kaatste het meisje terug. “Ik wil net zeggen,” sprong Juliyet haar bij. “Bij Madison hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat ze nadat ze wat alcohol gedronken heeft in bed ligt met iemand die ze net vijf seconden kent,” vervolgde ze, waarna wat vel bij haar nagels wegplukte.
           ”Ik heb geen danspartner nodig. Kom op superman,” zei Dena toen tegen Hero. Dena stak haar hand uit naar Hero, waarna ze zo'n beetje de helft van een fles naar binnen gooide. Juli wist dondergoed dat dit was om haar uit te dagen, maar zij rolde slechts met haar ogen. "Sorry, wat zei je ook alweer Juli? Wees eens niet zo'n stuck up bitch. Het is een feestje,” zei ze toen. Juliyet lachte even schamper.
          ”Een feestje waarbij jij straks je eigen haar mag vasthouden als je loopt te kotsen boven de wc, want 99,99% kans dat - dat gaat gebeuren, als je op dit tempo blijft doorzuipen,” sneerde Juliyet naar haar terug. Soms was het echt een onuitstaanbaar kreng.
          Dena werd door Madison bij Hero weggetrokken. “Wees beide eens niet zo'n stel bitches,” zei ze toen. Dat kon ze beter tegen Dena alleen zeggen, Juliyet sprak immers alleen bezorgdheid uit. Ze zag hoe Madison Dena een zachte kont op haar kont gaf en daarna haar arm om haar middel sloeg. en sloeg daarna mijn arm rondom haar te smalle middel.
          ”Wil je zelfs niet met mij dansen, Dena?" vroeg Madison toen met een pruillipje. Juliyet rolde weer met haar ogen. “Ik denk niet dat Dena daar nog in staat toe is. Laat die maar lekker zuipen, ze is toch al te ver heen,” vervolgde Juliyet, waarna ze op het rand van het zwembad ging zitten.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 22:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty


    17 Years | Willow Creek | Social Butterfly | The pool side | With Tyler and Miska

    'Ach, ik ben er niet zo mee bezig. Ik vermaak me zo ook wel.' zei Tyler toen Isaiah de jongeman duidelijk maakte dat hij nog wel een hele tijd had om een meisje te vinden die juist voor hem was. Isaiah haalde kort zijn schouders op, hij moest het zelf natuurlijk ook weten. 'Besides... Zo 'fucking lang' heb ik denk ik toch niet meer, dus waarom zou ik moeite doen.' zei Tyler nog, iets wat Isaiah deed fronsen en ervoor zorgde dat hij de jongeman een paar seconden lang aan keek. 'Waarom zou je niet lang meer hebben?' vroeg hij uiteindelijk toch wel een beetje nieuwsgierig naar wat Tyler net had gezegd.
    Hierna was Miska bij het tweetal gezeten en had Isaiah ze aan elkaar voorgesteld, iets wat onnodig leek te zijn, want Tyler zei al snel dat ze elkaar al kenden. Iets wat misschien ook nogal logisch was geweest sinds ze van dezelfde school kwamen, maar hè Isaiah kon ook niet zeggen dat hij elke naam van iedereen die bij hem op school zat herrinere. Het had best gekund dat ze elkaar niet kenden.
    Uit de manier dat het tweetal tegen elkaar sprak kon Isaiah echter halen dat de twee niet volledig op geode termen met elkaar waren, Isaiah probeerde dit echter maar te negeren. Hij was het soort persoon wat confrontaties het liefste vermeed, zolang hij normaal deed deden deze twee jongens dit misschien ook wel tegen over elkaar en dan was iedereen blij, een soort van. 'Zou het erg zijn als ik het feest wat... Levendiger zou maken?' vroeg Tyler toen, een vraag die voornamelijk naar Isaiah gericht leek te zijn. In de eerste instantie haalde Isaiah nonchalant zijn schouders op, hij wou nog wat zeggen, maar Miska was hem voor. "Wat had je in gedachten?" was wat de jongeman aan Tyler vroeg. 'Be my guest.' zei Isaiah, het kon hem niet zoveel schelen wat Tyler ging doen het was niet zijn feestje niet zijn verantwoordelijkheid.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.



    Owen Bell

    poolparty with isa and zig > outside with Sarah swimwear


    Haar mondhoeken krulden geamuseerd omhoog en ze vouwde haar armen over elkaar voor ze me met een opgetrokken wenkbrauw aan keek.
          ‘Heb je iets te verbergen dan?’ Ik haalde mijn schouders op bij haar vraag en keek wat verloren naar de grond, de stilte was meer dan ongemakkelijk– het was haast overgebleven spanning van wat er was gebeurd. Zou Sarah me leuk vinden? Ik bedoel– het was geen uitgesloten onderwerp leek me, we hadden het er ook nooit echt over gehad.
          Toen ik opkeek naar de jongedame en mijn mening uitte over dit feest knikte ze haast gelijk, we waren natuurlijk ook andere feesten gewend.
          ‘Zijn we tenminste ergens beter in dan de Willow Creek mensen,’ voegde ze er aan toe en haar joint naar mij uitstak.
    Ik kon het niet helpen en grinnikte even zachtjes om haar opmerking voordat ik een diepe hijs nam en na enkele seconden de overige rook uitblies die mijn longen niet bereikt hadden.
          ’We zijn in veel dingen beter dan die lui,’ sprak ik en schudde mijn hoofd en verschoof wat haar kant op. Ik draaide me haar kant op en knikte richting het feest, ‘ik heb drama met Ann,’ zei ik voor ik er erg in had en tuitte even gefrustreerd mijn lippen.
          Ik nam nog een diepe hijs van de joint voor ik hem terug overhandigde, ergens wou ik met Sarah er over praten wat er tussen ons was gebeurd en wat er tussen mij en Ann was gebeurd maar ik had niet het gevoel dat, dat iets zou helpen.
          ‘Misschien kunnen wij het feest wel wat leuker maken, ik heb echt wat afleiding nodig,’ stelde ik vervolgens voor en glimlachte zwakjes. Er gingen wel duizend dingen door mijn hoofd nu, ik en Sarah, ik had totaal geen spijt van wat ik had gedaan– ze was immers al jaren mijn beste vriendin.
          ‘Of heb je andere plannen?’ Vroeg ik en hees mezelf naast haar op het muurtje terwijl ik haar houding bestudeerde.

    To: Dena
    Kom mij voor een keer maar eens opzoeken, we weten allebei dat je dit net zo graag wilt als ik


    [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 23:00 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@ a chair by the pool with Isaiah & Miska



    Op de vraag waarom ik niet lang meer zou hebben had ik niet meer gereageerd. Deels omdat Miska erbij kwam en deels omdat de blonde jongen voor me het toch niet zou begrijpen. Het kwam niet voor in zijn wereldje. Maar ik had al een slecht gevoel over mijn toekomst. Sinds ik me steeds meer bij de lokale bende voegde werd dat gevoel al helemaal erg. Gemiddeld worden ze niet ouder dan 35 en ik ben niet zo speciaal dat ik dat wel red. Maar ik kon niet alleen maar klagen. Het voelde als een familie, iets wat ik nooit echt goed gekend heb.
    "Wat had je in gedachten?" vroeg Miska me en ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Be my guest.' zei Isaiah vervolgens en ik grijns lichtjes. Dat hoorde ik graag. Ik pak dan ook weer mijn telefoon erbij en begon wat mensen te appen. 'Oh... Ik ken wel wat leuke mensen.. Met leuke connecties..' zeg ik en kijk even op naar Miska. 'Je weet wel.. De dealers, de mensen met sterke drank, de mensen met de danseressen, om ze zo even netjes te noemen.' zeg ik nonchalant en lach even zachtjes. 'Kan je wel aan toch? De mensen die ze hier waarschijnlijk zien als het ergste van het ergste? Vast wel, I trust you' zeg ik vervolgens tegen Isaiah en kijk op mijn telefoon als hij zachtjes afgaat. Tevreden grijns ik en neem nog een trek van mijn sigaret. 'Halfuurtje.. Dat overleef ik nog wel denk ik.'. Ik pak mijn telefoon en stuur een berichtje naar Sarah.
    To: Sarah
    Raad eens wie het feestje net heel veel beter heeft gemaakt? Nou ja, geef het een halfuur (;


    El Diablo.

    Obeah schreef:
    COLIN GRAHAM LEWLYN II
    The heartbreaker ~ 18 ~ Poolparty ~ Jake, Seb & Silas

    I don't smoke and I don't drink or screw around. But man, do I lie.

    Ik laat mijn ogen een keer de ruimte door glijden, best tevreden met de opkomst tot nu toe. Natuurlijk hebben we nog geen full house, maar de avond is nog jong en er kan nog van alles gebeuren. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn lippen zodra ik Dena ten tonele zie verschijnen. Geheel trouw aan haar karakter speelt ze het zwarte niemendalletje dat ze aan heeft snel kwijt, alvorens met een grote plons in het water ter verdwijnen. Lachend schud ik mijn hoofd, die meid is ongelofelijk. De volgende dame die mijn aandacht weet te trekken is Sarah. Het is slechts enkele uren geleden dat we hier helemaal alleen waren, net van plan om een feestje voor ons tweetjes te bouwen tot de bel daar abrupt een einde aan maakte. Zeer onfortuinlijk. Bij haar staat Ann en hoe langer ik naar mijn zusje kijk hoe kwader het me maakt dat ze niet met mij en Seb wilde mee komen. Ik weet en begrijp dat ze niet de behoefte heeft om met mijn familie's - háár- rijkdom te pronken, dat ze er zelfs niet te koop mee wil lopen of zich er niet goed bij voelt het beter te hebben dan een ander... Ik had alleen nooit gedacht dat het zou betekenen dat ze ook niet aan mij gelinkt wilde worden. In mijn gedachten zou het er net heel anders aan toe gaan; Ann en ik op dezelfde school - pas op, hier komt double trouble. Dat idee blijkt echter zo ver van de werkelijkheid te liggen als maar kan.
    Een beetje afwezig stop ik Seb een nieuw biertje in de hand, terwijl ik mijn eigen flesje aan mijn lippen zetten en wat flinke teugen neem. Ondertussen dwaalt mijn blik opnieuw af, en blijft hij steken bij Isabelle die inmiddels een eindje verderop staat te praten met een andere gast.
    "Dus, jij en Isabelle he?" vraag ik aan Jake, hoewel ik daar helaas het antwoord sinds vanmiddag al op ken. "Hoe lang heb je dat voor me verborgen gehouden, makker?" Ik geef hem een speelse stomp tegen de schouder en schenk hem een glimlach, hoewel er in mijn binnenste een heel ander gevoel speelt. "Je moet haar wel erg leuk vinden, dat je haar niet met mij en Silas wilt delen." Om mijn woorden kracht bij te zetten houd ik mijn gezicht vlak naast dat van Silas terwijl ik mijn befaamde puppy-blik inschakel en mijn lippen laat pruilen. Om eerlijk te zijn ben ik nu niet trots op mezelf, dat ik het zo vals speel om achter Jake's gevoelens voor Isabelle te komen maar ik moet weten of hij het al dan niet meent met haar. Als hij echt oprecht verliefd is op haar, dan is het voor mij game over. Ik ben namelijk niet van plan om mijn eigen gevoelens in de weg te laten komen wat het geluk van één van mijn beste vrienden betreft. Maar als Isabelle voor hem nummertje zoveel in zijn zwarte boekje moet worden dan kan ik dat niet toestaan. Ze verdient het niet om bespeelt en gekwetst te worden; het is al erg genoeg dat ze eens van mij dacht dat ik enkel die intenties met haar had. Dat hoeft ze geen tweede keer mee te maken. Dus, the show must go on.
    Lachend laat ik Silas weer los en neem nog een slok van mijn biertje. Mijn ogen blijven dit maal op Jake gericht, scannend naar ook maar enige aanleiding die me duidelijk kan maken in welke mate hij het meent met mijn Iz. Om die laatste gedachte te onderdrukken drink ik in één teug de rest van het flesje leeg, waarna ik mezelf aan nog eentje help.
    "Komop, Zuko," spoor ik Jake nog een keertje aan, verwijzend naar die afgrijselijke Grease film die ik vroeger duizend keer na elkaar moest kijken met Ann. "Tell me more, tell me more." De kans dat het argwaan zal wekken is klein, want boys will be boys, toch?



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ANNABETH ASHTYN OKSANA

    Jefferson High • levensgenieter / drugsdealer • 17 • coolbox • Sarah & Dantae • bikini

    Annabeth sloot haar ogen terwijl een glimlach op haar gezicht vormde wanneer zij een arm om haar heen voelde en het lichaam van Sarah tegen zich aan voelde. Haar vingers gleden kort door Sarahs bruine lokken, ze waardeerde de omhelzing en had het meer nodig gehad dan dat ze in eerste instantie dacht. Echter, wilde ze Sarah niet teveel lastig vallen met Owen gerelateerde verhalen – ze wist maar al te goed hoe dat onderwerp bij haar lag.
          ’Oh babe, dat klinkt als pure ellende.’
          Annabeth’s ogen gleden voor een kort moment langs Dantae’s blik, die niet veel goeds voorspelde. Ze kon van zijn gezicht aflezen dat er opmerkingen door zijn hoofd vlogen, maar hij scheen ze in bedwang te kunnen houden. Echter, glipte er eentje tussendoor, waar Ann hem alleen maar voor kon aankijken. Misschien was Owen pure ellende, maar wat was zij dan wel niet? Hij had een reden om zich als ellende tegen haar te gedragen, toch?
          ’He, guys, sorry, maar ik ga even naar buiten,’ haar aandacht gleed weg van Dantae wanneer Sarah begon te spreken. Het was echter al te laat om nog iets tegen haar te zeggen zonder haar stem te moeten verheffen, gezien ze zich al had omgedraaid en weg was gelopen. Zou het aangesneden onderwerp haar daartoe hebben gezet, of had ze hele andere dingen aan haar hoofd? Normaal was Sarah wel in voor een feestje en naar Annabeths eerste indruk, was dat vanavond niet anders geweest.
          ’Kijk, ik ben geen vrouw dus ik ga niet vragen naar je gesprek met Owen,’ Ann nam een grote slok van haar drinken voordat ze hem een oprechte glimlach schonk en kort zijn bovenarm aanraakte. Ze waardeerde hem voor het feit dat hij niet verder vroeg. Echter vroeg ze zich hierbij wel af waarom ze het anders aan hen beide had verteld. Waarschijnlijk alleen om het van haar schouders af te krijgen en hen enigszins op de hoogte houden van waar ze zich mee bezig had gehouden de afgelopen dag.
          ’Dus ik stel voor dat we onze middagen laten voor wat het is en ons op heel veel alcohol en muziek gaan storten. Wat zeg jij?’ Dantae zijn grijns werkt aanstekelijk en een giechel kruipt tussen haar lippen vandaan. ‘Amen to that!’ lacht ze terwijl ze haar drankje even de lucht in steekt om het vervolgens eveneens achterover te slaan.
          Ze nam zijn beker uit zijn hand en schonk hem een speelse grijns. ‘Geloof me, dit zal beter smaken dan ons vorige drankje.’ Sprak ze voordat haar benen haar naar de dranktafel hadden gebracht. Niet veel later keerde ze terug met twee gevulde bekers en overhandigde ze hem er een van.
          ’Vraag me niet wat er in zit,’ ze bracht haar gezicht dichter bij de zijne – voor zover dat kon, gezien haar lengte. ‘Want ik heb geen idee.’ Fluisterde ze vervolgens. Ann nam haar afstand en keek hem glimlachend aan. Het drankje was minder sterk dan degene die Sarah hen een aantal minuten geleden had aangeboden en de smaak was haar ook niet tegengevallen. Het enige waar ze iets minder enthousiast van werd, was de blauwe kleur die de vloeistof achter zou gaan laten op haar tong.
          Ann haar aandacht werd getrokken door het blauwe lichtgevende water in het midden van de ruimte en de behoefte om zichzelf te ontdoen van haar kleding en een frisse duik te nemen in het water klonk maar al te verleidelijk. Echter, was ze er niet meteen van overtuigd of ze Dantae ook zover kon krijgen. Vandaar dat haar ogen kort naar zijn broek blikte en ze al snel opmerkte dat hij er wel naar gekleed was.
          Ze keek op en al snel rolde de woorden over haar lippen heen. ‘Valt een duik nemen ook onder ons plan van vanavond?’ Een afwachtende blik nam de ondeugendheid in haar donkere poelen over en terwijl ze wachtte op een antwoord, nipte ze aan haar gevulde beker.

    To: Sarah
    You still owe me a dance, girl.


    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 20:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'



    Sami Abdalla

    pool with jazmin


    ‘Vind je dat niet gek?’ Ze trok een van haar wenkbrauwen op en keek met een speelse blik rond voor ik door had waar ze het over had. Ik kon het niet laten even te grijnzen en mijn blik kort van haar af te wenden.
          ‘In een feest stemming, bedoel je?’ Vol met onschuld keek ze me lieflijk aan en ik schudde mijn hoofd, ‘mij hou je niet voor de gek,’ beantwoordde ik dan ook bijna haast gelijk de blik in haar ogen.
          ’Hm, ik denk dat ik voor het meeste wel in ben ja, waarom? Was je iets slechts van plan?’ Vederlicht gleden haar vingertoppen over mijn hals en ik beet op mijn lip, het was niet te ontkennen want Jazmin was echt geweldig– misschien iets té.
          Over het feit dat ze haar drank zou inhouden had ze in ieder geval haar mening al klaar staan, een uitdaging die ik was aangegaan door lachend te knikken.
          Na het glas jenever achterover te hebben gegooid en even mijn ogen dichtgeknepen te hebben door het branderige gevoel wat het achterliet – nodigde ik Jazmin uit terug in mijn auto met mijn bedoelingen aardig als open kaarten neergelegd.
          ‘Of jij niet van mij?’ Bracht ze hees uit voor ze zichzelf tactvol verschoof in mijn schoot, ‘Jaz,’ sprak ik zachtjes lachend voor ik mijn handen liet rusten op haar dijen en mijn lippen zachtjes in haar nek drukte. ‘Je weet dat ik nooit genoeg van je krijg.’
          ‘Ik denk wel dat dat een goed idee is,’ beantwoordde ze echter toen pas mijn vraag, ‘weet je zeker dat je niet een keer het zwembad nog in wil van te voren?’
    Ik lachte zachtjes, ‘ik wil jou er anders best nog een keer in gooien,’ zei ik voor ik mijn armen onder haar oksels ondersteunde en haar zo optilde voor ik een stukje liep maar haar niet het zwembad in gooide– nog niet. Ik zette haar vervolgens weer neer en plaatste mijn handen op haar heupen, ‘had ik je niet al eens laten weten dat je mij niet moest uitdagen?’


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "Just another prettyy face, but I want one more taste."
    | Student at Willow Creek | At the Party with Colin | It-boy |

    Nadat ik aangekomen ben met Isabella, moet ik helaas al snel weer van haar zijde werken. Dat was het enige nadeel aan een feestje geven, in het begin en aan het eind moest je veel te veel regelen. Het liefste zou ik alles op zijn loop laten, maar ik wist dat sommige dingen nou eenmaal moesten gebeuren wilde we de hele avond drank en muziek hebben. Zodra ik klaar was checkte ik enkel of Tyler in de buurt was van Isa, aangezien ik dan meer dan genoeg reden zou hebben om hem voor zijn bek te slaan. Nou vond ik dat ik dat sowieso al had, maar ik wist dat Isa het geweld niet zou waarderen. Ik voegde me bij Colin en Seb met een biertje in mijn hand en een scheve glimlach op mijn gezicht.
    "Dus, jij en Isabelle he?" vroeg Colin aan me. "Hoe lang heb je dat voor me verborgen gehouden, makker?" /Hij slaat zachtjes tegen me schouder. Als ik niet beter wist was het een passief aggresieve set van hem, maar waarom zou hij boos zijn? Ik zag waarschijnlijk gewoon spoken.
    "Je moet haar wel erg leuk vinden, dat je haar niet met mij en Silas wilt delen," ging hij verder. Ik lach zachtjes en haal mjn schouders op voor ik nog een slok bier neem. Ik wilde Colin en Seb alles vertellen, maar ik wist nog geeneens precies wat het was dat Isa en ik waren. Straks zei ik iets verkeerd, of straks stond ik anders in de situatie dan zei.
    "Komop, Zuko," plaagt Colin. "Tell me more, tell me more." Ik frons even.
    'Ja, Zuko, kom eens op,' roept Seb. 'Weetje, Jakie, ik heb geen flauw idee waar jullie het zojuist over hadden, maar soms is het gewoon: go with the flow... Hey, ik heb het eigenlijk nog niet eens gevraagd, is er de afgelopen tijd nog veel bijzonders gebeurd dat ik ab-so-luut moet weten of heeft de hele wereld op een laag pitje gestaan?' vraag ik aan de drie voor mijn neus. 'Ik kan je in ieder geval wel vertellen: vanavond wil ik heeeeelemaal los gaan als het even mag, YEAS.'
    Ik was bijzonder dankbaar voor Seb's korte aandachtspan, misschien kon ik op deze manier overstappen op een ander onderwerp.
    "De wereld heeft zeker stil gestaan zonder jou hier," zei ik en ik gaf een duwtje tegen zijn schouders. "Deze zomer was naast de festival's echt saai." Ik nam nog een slok bier. Misschien kon ik beter nu gewoon over Isa vertellen.
    "Behalve dan dat ik Isa heb ontmoet deze zomer. Ik wist alleen niet dat emh, dat Colin en Isa elkaar kende," lachte ik zacht. "Ik weet niet precies wat we zijn, maar ze is eh, leuk, heel leuk. Ik weet alleen echt niet wat ik met haar ex aanmoet, die haar vandaag blijkbaar weer gezoend heeft. Ik zweer je Colin, ik kan echt niet dealen met een ex die haar weigert los te laten. Ik vertrouw haar, maar hij heeft haar vanmiddag ook alweer gezoend. Moet ik dan 24/7 naast haar gaan staan om te zorgen dat andere met hun vuile tengels van haar afblijven?" Ik zuchte geïrriteerd en haalde een hand door mijn haar. Rustig jake, rustig aan. Je moet je niet zo op laten fucken.
    "Ach, en hoe zit het met jullie? Nog een leuk meisje waar jij ons niet over hebt verteld Colin? En jij Seb? Iemand ontmoet terwijl je weg was? Of misschien iemand wie je heel graag weer wilde zien zodra je terug was?"


    We've lived in the shadows for far too long.


    Miska Sepi Castle
    17 || Gypsy Nerd || Jefferson High || Why did I come? Non-gypsies are weird as fuck. || Pool Party || Isaiah and Tyler
    Tyler haalde zijn schouders op toen ik vroeg wat hij in gedachten had om het feestje op te leuken. Ik hoopte dat het niets was wat illigaal was, maar hem kennende was het precies dat. Ik kon echt niet in aanraking komen met de politie. Ik had de horrorverhalen van mijn broers en neven gehoord, en het was niet iets wat ik zelf wilde meemaken. Isaiah was blijkbaar ook in de stemming voor een meer levendig feestje, waardoor Tyler al snel begon te appen. Hij begon over leuke connecties. Zijn leuk was hoogst waarschijnlijk rampzalig in mijn ogen. Ik dronk nu voor het eerst, deed geen drugs, en bleef zo ver mogelijk weg van alles wat illigaal was, al was het maar om uit de handen van de politie te blijven. Hij keerde zich naar mij en begon uit te leggen wie hij bedoelde. Het waren dus precies de mensen waar ik zo ver mogelijk weg van wilde blijven: Dealers en hoeren. Ik snapte nog altijd niet waarom een vrouw, of meisje, zich ooit zo zou opstellen. Bij zijn gelach en opmerking naar mij toe, rolde ik met mijn ogen. "Het ergste van het ergste zijn meestal nog altijd de zigeuners, en het zijn ook geen baby-moordenaars, maar ik snap het idee." zei ik tegen hem, voor hij de tijd aan Isaiah liet kennen. Een half uur. Dat betekende dus dat ik hopelijk nog een uurtje had voor ik echt weg moest. Ik kon me echt niet inlaten met dat soort mensen, omdat ik geheid zelf ook in de problemen zou raken. Oplichting, witwassen, zwart werken, kinderarbeid, of wat ze dan ook van ons dachten. Alles kon in mijn schoenen worden geschoven en daar zat ik niet op te wachten. Er zaten al genoeg van ons terecht en onterecht in de gevangenis. Ik keek nogmaals rond, opzoek naar een weg uit dit gesprek. Ik wilde gewoon een gezellige avond hebben, maar dat was duidelijk hier ook niet mogelijk. Misschien dat ander gezelschap nog wat verbetering kon brengen aan mijn avond, maar ik twijfelde er ten zeerste aan. Misschien moest ik maar gewoon instemmen met mijn ouders en een leuk meisje vinden op het bal. Misschien duurde het nog enkele jaren, maar waarschijnlijk niet heel lang. Iedereen wist hoe het ging en ik was inmiddels 17, 18 bij het volgende bal, dus het werd langzaam tijd. Ik haalde een hand door mijn haar en drukte mijn bril verder op mijn neus. Ik wilde er eigenlijk niet aan denken, want dat betekende dat ik niet kon studeren, maar het hoorde er bij en ik had er vrede mee. Nogmaals keek ik rond, hopend dat iemand me snel een uitweg zou geven. Isaiah was een prima jongen, maar Tyler absoluut niet en hij zou er nog eens voor zorgen dat ik achter de tralies kwam te zitten.


    Bowties were never Cooler

    Isabella Eleana Thomassen

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Natuurlijk ging Owen er al snel weer vandoor. Teleurgesteld keek ik hem na. Opnieuw voelde het alsof hij liever niet met mij praatte, en ik snapte nog steeds niet waarom. Ik had een grote neiging om hem een sms te sturen, maar nadat ik het bericht getypt had, verwijderde ik die alweer. Het had toch geen nut.
          Terwijl ik op mijn lip beet keek ik om mij heen, waardoor mijn blik al snel op Jake, Colin en Sebas viel. Ik twijfelde even, maar stapte toen toch op hen af.
          "Hey." Ik glimlachte naar het drietal, waarna ik met ietswat rode wangen Jake een kus op zijn wang gaf. "Ik wil zo nog wel met je dansen," murmelde ik tegen hem. Met Colin had ik ook nog steeds niet gepraat, wat ik eigenlijk nog wel wilde doen, als hij dat wilde tenminste... Ik hoopte stiekem nog meer dat Jake het feestje snel zat was, zodat we weg konden, maar dat zal wel niet gezien hij een van de mensen was die het organiseerden.
          "Maar ik ga eerst Miska eens redden." Ik gebaarde naar de jongen die een eindje verderop met Isaiah en Tyler aan het praten was, maar daar niet erg blij mee leek te zijn. "En geen zorgen," vervolgde ik tegen Jake, "ik ga niet met Ty praten en ik heb daar ook totaal geen behoefte aan." Ik probeerde hem extra te verzekeren door een kneepje in zijn hand te geven, waarna ik op wegging naar Miska.
          "Hey! Ik heb je hulp even nodig." Ik glimlachte naar Isaiah, maar negeerde Tyler terwijl ik mijn arm door die van Misha stak en hem richting de drankjes sleepte. "Okay, ik heb je hulp niet echt nodig, maar je zag er uit alsof je daar liever niet stond."

    To Colin
    Can we talk, please?


    ugh this post also sucks, sorry.


    i suck at thinking of a status || willow creek || at the party || owen&zig || bikini || soundtrack

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 22:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danaë "Dena" Melite Eiragos


    17 • The slut • Willow Creek • Cheerleader • The Swimmingpool • Juliyet, Madison & Hero • Outfit

    Madison steekt haar middelvinger naar me op en ik grijns. 'Beter dat ik kwijl over één jongen dan kwijl uitwisselen met de gehele school.' Ik haal mijn schouders nonchalant op.
          'Ik wil net zeggen,' natuurlijk komt Juliyet er nog een schepje bovenop doen. 'Bij Madison hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat ze nadat ze wat alcohol gedronken heeft in bed ligt met iemand die ze net vijf seconden kent.'
          'Ik heb tenminste iets om uit te kiezen en mijn avonden zijn geweldig.' Ik kijk de twee meiden uitdagend aan en draai in de rondte waarbij de wereld om me heen nog erger begint te draaien dan hij al deed.
          'Een feestje waarbij jij straks je eigen haar mag vasthouden als je loopt te kotsen boven de wc, want 99,99% kans dat - dat gaat gebeuren, als je op dit tempo blijft doorzuipen.' Like I care. Ik word weg getrokken van Hero en kijk naar Madison die ons vertelt dat we niet zulke bitches moeten zijn. Moet zij nodig zeggen. Ze slaat me op mijn kont en een verbaasd geluid verlaat mijn mond terwijl ze haar arm om me heen slaan.
          'Wil je zelfs niet met mij dansen, Dena?" vroeg ik met een pruillipje.
          'Ik denk niet dat Dena daar nog in staat toe is. Laat die maar lekker zuipen, ze is toch al te ver heen.' Ik rol mijn ogen.
          'Partyyyyypoooper,' jengel ik en ik grijns. 'Ik wil wel even dansen met je, maar ik moet zo wel naar Owen. Ik heb met hem afgesproken.' Ik bijt mijn lip en sla mijn armen om Madison heen. 'Dan kan jij daarna met Julie dansen, want ze heeft aandacht tekort,' fluister ik grinnikend in Madisons oor. Ik val half tegen haar aan als ik een dansmove probeer te maken. 'Whoops.' Ik verplaats mijn armen naar Madisons nek. 'Ik heb ook aandacht tekort,' pruil ik dan en ik leun wat naar voren op mijn tenen zodat ik bijna voorover tegen haar aan val, maar in plaats daarvan druk ik mijn lippen op die van Madison.

    > Owen: Fine, waar ben je?


    “Oh darling, go buy a personality.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SARAH ARCHER
    ««« 18 | TEENAGE DIRTBAG | JEFFERSON HIGH | OUTFIT | OUTSIDE | OWEN > ALONE »»»

    Lichtjes geïrriteerd perste ik mijn lippen op elkaar toen Owen leek af te dwalen, maar ik liet het gaan. Wat er precies door zijn hoofd ging was voor mij een raadsel en dat was iets wat me pijn deed om te beseffen. Er was een tijd geweest dat we beste vrienden waren geweest en precies wisten wanneer iets fout zat. Nu was het alsof ik de jongen nauwelijks meer kende.
          "ik heb drama met Ann." Mijn wenkbrauwen schoten even omhoog bij deze mededeling en ik moest mijn best doen om niet met mijn hoofd te schudden. Hij wist hoe goed ik met Ann bevriend was, dacht hij nou echt dat ze dat niet had verteld?
          "Iedereen heeft drama vandaag," kwam er iets wat bitter over mijn lippen. Serieus, wat was er aan de hand. Eerst Colin, toen Dantae - op de voet gevolgd door Ann. En nu Owen. Hoewel, misschien moest ik het drama van Ann en Owen als een ding rekenen. "Vertel eens, is het vandaag 'Sarah geeft raad dag'? Want volgens mij heb ik dan de memo gemist."
          Ik vond het totaal niet erg om zo nu en dan naar de verhalen van anderen te luisteren maar vandaag was het wel overweldigend veel. Vooral omdat ik op zoveel verschillende manier er in verwikkeld raakte. Gelukkig ging Owen al snel verder met een ander onderwerp waardoor ik tijd had om een flinke teug van de joint te nemen.
          "Misschien kunnen wij het feest wel wat leuker maken, ik heb echt wat afleiding nodig. Of heb je andere plannen?" sprak hij uiteindelijk en ik grinnikte even bij de ideëen die door mijn gedachten flitsten. Ik wilde antwoorden toen mijn mobiel trilde en ik blikte kort naar het bericht dat ik van Tyler had gekregen.
          "Ah, Tyler is je voor, hij zegt iets geregeld te hebben," antwoordde ik terwijl ik hem het korte berichtje liet lezen. Op datzelfde moment kwam een bericht van Ann binnen en ik fronste even maar zei niks.
          "Ik ga naar binnen," deelde ik Owen vervolgens mee terwijl ik hem de rest van de joint aan gaf. "Ik zie je straks wel?"
          Bij die woorden stond ik op van het muurtje en liep ik weer naar binnen. Opzoek naar iemand die zin had om lol te hebben en, het aller belangsrijkste, een fles drank.



    When time and life shook hands and said goodbye.



    Owen Bell

    poolparty with isa and zig > outside with Sarah swimwear


    ‘Iedereen heeft drama vandaag,’ kwam enkel bitter over haar lopen nadat ik mijn hart had gestort, ‘vertel eens, is het vandaag ‘Sarah geeft raad dag’? Want volgens mij heb ik dan de memo gemist.’
          Was ze nou jaloers of wou ze nou werkelijk niet eens meer naar me luisteren? Hopeloos staarde ik haar even aan voor ik even fronste en iets van haar wegdraaide.
    Ze grinnikte even na mijn voorstel om dit feest wat leuker te maken en ik vroeg me af of ze aan hetzelfde dacht maar haar aandacht werd binnen een mum van tijd weggetrokken door haar mobieltje die ze vervolgens aan me liet zien.
          ‘Ah, Tyler is je voor, hij zegt iets geregeld te hebben.’ Nu was het mijn beurt om nogmaals fronsend haar aan te kijken, dus als hij al wat had geregeld was het plots onbekend terrein? Verdomme Tyler, waarom moest je altijd hebben wat ik had?
          Voordat ze haar telefoon had teruggetrokken zag ik de melding van Ann en keek haast gelijk naar Sarah die nu meedeelde dat ze naar binnen ging en mij de joint overhandigde.
    Verward staarde ik haar aan en knikte wat hulpeloos; ‘ik zie je straks wel?’ Vroeg ze voor ze van het muurtje zakte en naar binnen verdween.
          Ik keek naar de joint in mijn hand en stak hem zuchtend en met iet wat tegenzin aan voor ik de laatste diepe teugen er van nam en me behoorlijk aangenaam voelde.
    Al een gehele tijd had ik rondgelopen, het was uiteindelijk best gezellig geworden en zeker nadat ik me aan een aantal biertjes had geholpen.
          Nu was ik zelfs nog in het zwembad beland met wat meisjes die een klas lager zaten dan mij– dat was echter niet te zien aan de manier waarop ze er uit zagen en als ik moest gokken had ik ze nog ouder geschat dan dat ik zelf was.
          Terwijl ik in het water dobberde viel mijn oog op iemand die ik sinds een aantal dagen geleden uit duizenden herkende, het was de jongen die bij Ann was en ik wilde wedden dat, dat niet de eerste keer was geweest.
          Ik hees mezelf uit het water voor ik met grote stappen naar hem toe liep, ondertussen las ik het sms’je van Dena en keek even om me heen aangezien ik haar nog nergens had gezien – ze kwam vast wel tevoorschijn.
          Opgefokt belandde ik tussen de drie jongens, allemaal van Willow Creek zo bleek aangezien ik ze nog nooit had gezien tot de veranderingen hadden plaats gevonden.
          Nu herkende ik de barbiepop uit duizenden maar al die tijd had ik mijn oog op de verkeerde aangezien barbiepop 2.0 wel elke dag bij haar over de vloer mocht komen.
    Met een greep trok ik de bewuste jongen aan zijn shirt een afstand mee voor ik zo intimiderend mogelijk de afstand tussen ons probeerde te verkleinen.
          ‘Jij kan verdomme met iedereen rondneuken en alle naïeve meisjes op jou school met je mooie auto’s omkopen en als nog kies je voor mijn vriendin? Ik bedoel,’ ik schudde even mijn hoofd, ‘Ann. Maar geloof me, Jake, Collin, wat je naam ook is– ik sla al je gebleekte, perfecte tanden er uit als het moet.’

    To: Dena
    Op het feest.... vermaak jij je ook nog?


    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 23:23 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cross

    ”Before you judge me, make sure you're perfect."

    • Nineteen • Fighter • Jefferson High • Poolparty, with Ann •

    ”Amen to that!” lacht Ann voluit, waarop ze me met haar enthousiasme volledig weet aan te steken. Grijnzend volg ik dan ook haar voorbeeld en gooi ook mijn drankje in een keer achterover, waarbij ik een zure grimas alsnog even niet weet weerstaan zo sterk was het spul nog altijd. Echter, ik had mijn bekertje nog niet omlaag gebracht of Ann plukte het tussen mijn vingers vandaan. Met een speelse grijns blikt de jonge vrouw naar me op en til ik nieuwsgierig doch vragend een van mijn wenkbrauwen op als ik haar stilletje vraag wat ze van plan is. “Geloof me, dit zal beter smaken dan ons vorige drankje.” Oké, lachend volg ik haar daar waar ze heen gaat met mijn poelen en kijk ik nieuwsgierig toe als ze twee bekertjes opnieuw lijkt te vullen — met joost mag weten wat voor drank. Niet veel tellen later komt ze terug en overhandigt me een van de gevulde bekertjes.
          ”Vraag me niet wat er in zit, want ik heb geen idee.”
    Heel even glijden mijn donkere kijkers over haar gezicht heen wanneer ze dichterbij me komt, waarop een glimlach haast direct over mijn lippen heen trekt. “Nu maak je me nieuwsgierig,” mompel ik zowat en wanneer Ann haar afstand weer heeft genomen, neem ik een slok van het drankje. Ditmaal wordt ik niet aangevallen door de hevige sterkte van het spul en lik ik zowat tevreden mijn lippen af als de zoetigheid er doorheen lijkt te smaken. “Dit is lekker,” complimenteer ik mijn beste vriendin, waarop ik opnieuw een slok neem. Ann leek echter haar aandacht op het zwembad gericht te hebben en wanneer ze haar gezicht weer tot het mijne wend weet ik haast exact wat haar volgende vraag gaat zijn.
          “Valt een duik nemen ook onder ons plan van vanavond?”
    Lachend schudt ik even mijn hoofd als blijkt dat ik er inderdaad niet ver vanaf zit en blik een kort naar het water, alvorens ik weer naar de jonge vrouw voor me kijk. “Laat me even denken,” plaag ik haar zacht en neem op mijn gemak een slok drinken. “Ik wil er best in gaan,” breng ik daarna uit en sla mijn arm om haar schouder heen terwijl ik haar dicht naar me toe trek en vervolgens tactvol richting het zwembad begin te lopen. Met het bekertje in mijn hand tik ik haar vervolgens zacht met mijn wijsvinger op haar neus, waarbij ik mijn gezicht iets dichter bij het hare breng. “Maar dan heb je wel twee tellen de tijd om je uit te kleden, anders beland je er zo in.” Geamuseerd werp ik haar mijn meest sexy grijns toe. “Begin ik al met tellen?”





    Jazmín Valeria Fuensanta
    “If you show me you don’t give a fuck,
    I’ll show you that I’m better at it.”

    • Nine-teen • Jefferson High • Poolparty, with Sami •Outfit (+ shirt)

    Een geheel tevreden uitdrukking had zich over mijn gezicht heen verspreidt wanneer Sami toegaf nooit geen genoeg te kunnen krijgen. Laten we eerlijk wezen, we hoorde dat allemaal nu eenmaal graag. Een lading kippenvel glijdt dan ook over mijn ruggengraat heen als hij vervolgens zijn lippen in mijn nek plaatst, maar ik weet mezelf dusdanig nog even te bedaren zodat ik Sami kan voorzien van een plagende opmerking over het zwembad. Lachend blikt de jongen onder me naar me op. “Ik wil jou er anders best nog een keer ingooien.” Een korte ‘Ha!’ verlaat mijn lippen, waarbij ik lachend met mijn hoofd schud. Echter, nog voor ik verder iets kan zeggen wordt ik zonder pardon de lucht in getild en slaan mijn benen zich kort ter ondersteuning om zijn heupen heen als Sami ons samen naar het zwembad brengt. LAchend kijk ik over mijn schouder heen en zie hoe de rand van het blauwe bad steeds dichterbij lijkt te komen. “Je zou niet durven,”gniffel ik zacht, nog voor ik uiteindelijk weer op de grond gezet wordt.
          ”Had ik je niet al eens laten weten dat je mij niet moest uitdagen?”
    Triomfantelijk werp ik Sami een verduvelde grijns toe, waarna ik mijn ogen speels lichtjes samen knijp. “Want anders?” een tikkeltje uitdagend hef ik mijn kin naar hem op. “Als je me dat zwembad in gooit ben ik zeiknat en volgens mij laat je me dan nooit in je auto stappen, wel waar?” Geamuseerd til ik een van mijn wenkbrauwen op en gooi vervolgens de rest van mijn drankje achterover, alvorens het bekertje ergens neer te laten komen zodat ik met beide handen de rand van zijn shirt wat ik draag, beet kan pakken. In een behendige zwaai trek ik het effe ding over mijn hoofd heen en onthul hierbij mijn bikinitop, terwijl het shirt in een hoopje op de grond beland. Speels stap ik iets bij de jongen vandaan en schop ondertussen eveneens ook alvast uit mijn afgetrapte gympen uit als ik besluit iets dichter bij de rand van het zwembad te gaan staan. Mocht hij er echt voor gaan me dat zwembad in te mikken dan ben ik in ieder geval deels voorbereid.
          ”Duuus, wat wordt het Sami-boy,” prevel ik zoetjes en wiebel licht een keer met mijn wenkbrauwen terwijl ik naar de jongen op kijk. “Gaan we zwemmen, of toch misschien naar de auto?” Een lach rolt over mijn lippen heen en ik besluit dat de avond zeker goed begonnen was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Isaiah Felix Fuller

    Why be moody when you can shake yo booty


    17 Years | Willow Creek | Social Butterfly | The pool side | With Tyler and Miska

    Plotseling voelde Isaiah zich niet meer zo goed bij het idee dat Tyler het feest wat 'levendiger' zou gaan maken. Hij begon te vertellen dat hij mensen uit had genodigd en wat voor mensen dit wel niet waren, Isaiah voelde zich helemaal niet zo goed bij dit soort mensen. Straks liep alles uit de hand en was het allemaal zijn schuld tenminste een soort van hij had Tyler misschien nog tegen kunnen houden. Als hij had gezegd dat het niet hoefde dan had Tyler het misschien wel niet gedaan, aan de andere kant betwijfelde Isaiah of dit echt veel uit had gemaakt.
    Isaiah wist eigenlijk niet wat hij wel van Tyler had verwacht, wat hij wel had gedacht toen hij met het idee kwam om het feest levendiger te maken. Hij had gedacht dat de jongeman zelf iets ging doen, niet allemaal andere mensen in zou schakelen voor zijn eigen plezier. 'Kan je wel aan toch? De mensen die ze hier waarschijnlijk zien als het ergste van het ergste? Vast wel, I trust you' zei Tyler vervolgens, iets waar Miska die nog altijd naast Isaiah ging weer op in ging. "Het ergste van het ergste zijn meestal nog altijd de zigeuners, en het zijn ook geen baby-moordenaars, maar ik snap het idee." zei de jongeman. Isaiah fronste, hij snapte helemaal niks meer van de Jefferson leerlingen, misschien had hij ook maar beter iemand van zijn vrienden op kunnen zoeken toen hij hier kwam, of thuis kunnen blijven. 'Ik dacht dat de bedoeling was het feestje levendiger te maken, niet het in een stripclub te veranderen.' zei Isaiah lichtelijk geïrriteerd dat de jongeman het meteen zo 'groot' aan moest pakken. 'Halfuurtje.. Dat overleef ik nog wel denk ik.'. zei Tyler nog, iets wat er voor zorgde dat Isaiah met zijn ogen rolde, wat had hij het toch ook zwaar. Hij kon zich voor één avond niet klem drinken, kon het nog erger...


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.