• Hi!

    Ik wil graag één keer per maand een filmmarathon houden! (Of serie's, mochten daar liefhebbers voor zijn! ) Het is dus de bedoeling dat we op dezelfde dag (en hopelijk ook tijd) dezelfde films kijken en daarover fangirlen/kletsen! Elk tweede en vierde weekend gaan we een filmmarathon houden! Dit kunnen complete series zijn, maar ook films in een bepaald thema!

    Te beginnen met deze maand (juni) een Harry Potter marathon!



    Het enige wat ons rest is een handige nacht/weekend uitzoeken en een bak met popcorn kopen! Wie doet er mee?



    Datum:

    * De eerstvolgende filmmarathon zal plaatsvinden op 10 juni tussen half 9 en 9 uur 's avonds. Omdat er veel films zijn van Harry Potter, zal er óf tot diep in de nacht worden doorgekeken óf zondag de overige films worden afgekeken.

    * De tweede filmmarathon zal op 24 en/of 25 juni plaatsvinden. Hierbij gaan we Pirates of the Caribbean kijken. ^^


    Voor volgende maand mogen jullie nomineren!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 13:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Zullen we de 10e en 11e beginnen met de HP marathon?

    Sounds awesome! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gister toch na twee films onverwacht op stap geweest. Dus vanavond de rest! Hoe gaat het bij jullie?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben helemaal vergeten dat we dit vandaag gingen doen haha. Ik ga kijken of ik vanavond mee kan doen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Over eenhalfuur beginnen? Ik ga vanaf deel 3 verder.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Yap is goed, ik ga proberen ondertussen nog dingen te doen. Ik denk niet dat ik veel kan kijken though, want ik moet morgen gewoon weer naar school :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik join bij POTC! Want ik ontdek dit weer eens te laat, meh. Nou ja, ik ga kijken wat ik kan doen, want mijn ouders gaan het niet echt leuk vinden denk ik. In ieder geval hier een MT.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Haha is goed! Ik weet dat ik niet alle films ga kijken, want ik moet morgen ook weer werken, dus morgenavond komt er vast een vervolg.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jammer dat ik hier veel te laat achter kom, hihi maar leuk idee!


    Heavy lies te crown!

    Whitesnake schreef:
    Ik join bij POTC! Want ik ontdek dit weer eens te laat, meh. Nou ja, ik ga kijken wat ik kan doen, want mijn ouders gaan het niet echt leuk vinden denk ik. In ieder geval hier een MT.


    Potc is over 2 weken! Dus je bent niet te laat hoor. Bovendien kan je op elk moment invallen. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dea schreef:
    Jammer dat ik hier veel te laat achter kom, hihi maar leuk idee!


    Je kan toch meekijken? Ik start nu niet met de 1e, maar kan er nog wel over meepraten.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    We kunnen evt. kijken via zo'n site waarbij je samen kan kijken?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    We kunnen evt. kijken via zo'n site waarbij je samen kan kijken?



    Ja, zou kunnen, maar ik heb liever mijn eigen dvd's of Netflix. Jullie mogen het wel doen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)


    Ja, zou kunnen, maar ik heb liever mijn eigen dvd's of Netflix. Jullie mogen het wel doen?

    Okay dan ga ik ook gewoon zelf kijken c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha helaas niet maar wellicht dat ik met potc mee ga doen.


    Heavy lies te crown!

    Dea schreef:
    Haha helaas niet maar wellicht dat ik met potc mee ga doen.


    Super!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!