• Dat is wat ik op dit moment over mezelf denk.
    Ik ben zojuist voor de 5de keer gezakt voor mijn rijbewijs, terwijl het dus al een staatsexamen was.
    Dit examen ging al wel beter dan de vorige 4 x maar ik had de examinatrice waar ik mijn laatste 2 x ook bij gezakt was.
    De punten waarop ik gezakt ben:
    1) ik kwam uit een uitrit en had een fietser geen voorrang verleend (heel eerlijk had ik die fietser niet gezien)
    2) Ik moest stoppen langs de weg zodat ze de clusteropdracht uit kon leggen, word ik ingehaald van rechts door een fietser(die ik wederom over het hoofd had gezien)
    Daarnaast kwam ik een beetje in de knel met een man(die dacht dat zijn auto een vrachtwagen was) waarvan ze zei dat ik die bocht wat ruimer had moeten nemen want dan had ik die man wel gezien. Verder heb ik dus geen ingrepen gehad en niemand dood gereden.
    Overigens vond ze wel dat ik ook hele goede stukken had en dat ik dus niet keihard gezakt ben.

    Ik ben het toch zo zat om steeds te falen. Zijn er toevallig mensen die ook 5 x of vaker het examen moest doen en zijn er toevallig nog tips?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Nouja ik heb nog nooit autogereden, dus vind het al knap dat je t überhaupt kan.

    Ik ken wel iemand die 11x heeft gedaan voordat ze haar theorie had. Je bent absoluut geen faal, ook al voelt het nu misschien wel zo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben zelf al 2 jaar bezig met autorijlessen en ik ben 1 keer gezakt (rip bankrekening) . Maar het klinkt dat het misschien ligt aan je kijk technieken. Dat zijn namelijk de punten waar ik ook over struikel! Goed kijken, opletten en ver genoeg kijken. Makkelijker gezegd dan gedaan helaas.


    Ik ken toevallig iemand die meer dan 8 keer rijexamen heeft gedaan. Ik raakte de tel kwijt na 8, maar zij is gestopt.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 15:32 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben er nog niet eens aan begonnen, godzijdank, haha. Is het geen optie om het even te laten rusten en het later, over enkele maanden/jaren weer te proberen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Ik ben er nog niet eens aan begonnen, godzijdank, haha. Is het geen optie om het even te laten rusten en het later, over enkele maanden/jaren weer te proberen?


    Ik heb een pauze gehad van een half jaar ivm ziekenhuis afspraken.
    Eind september verloopt mijn theorie en ik heb geen zin eerlijk gezegd om die weer overnieuw te doen want ik was juist blij dat ik die had gehaald


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik heb een pauze gehad van een half jaar ivm ziekenhuis afspraken.
    Eind september verloopt mijn theorie en ik heb geen zin eerlijk gezegd om die weer overnieuw te doen want ik was juist blij dat ik die had gehaald


    Hm, op die manier. Heb je je rijbewijs echt hard nodig? Want op deze manier lijkt het me minder leuk om elke keer weer les te krijgen en steeds weer zo'n examen te moeten doen, zeg maar. Je kan het laten rusten en er helemaal een pauze van nemen, zodat je helemaal tot rust kan komen en het uiteindelijk nog een keer kan proberen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn moeder moest het ook vijf keer doen, en die deed het op haar 45ste, dus zo erg is het echt (;
    Waarschijnlijk zou ik ook nogal hard zakken, maar dat zien we dan wel.

    Wel erg vervelend voor jou natuurlijk


    obsessive rage

    Ik ga binnenkort voor de vierde keer op... als ik dan zak neem ik in ieder geval de zomervakantie als pauze.

    Ik vind het heel stom want ik kan goed rijden, alleen heb ik gekke faalangst aanvallen tijdens het examen en mweh :(


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Zoals je het beschrijft zijn het enkel je spiegeltechnieken die nog bijschaving nodig hebben. Kan je daar niet extra op oefenen?
    Ik spiegel zoveel dat ik zelfs spiegel wanneer ik passagier ben. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Zoals je het beschrijft zijn het enkel je spiegeltechnieken die nog bijschaving nodig hebben. Kan je daar niet extra op oefenen?
    Ik spiegel zoveel dat ik zelfs spiegel wanneer ik passagier ben. :')


    Ik moet inderdaad daar extra op oefenen. Het probleem is alleen dat ik het dus tijdens mijn lessen juist heel goed doe, terwijl ik tijdens mijn examen faal.
    Ik heb gewoon een heel grondige fobie voor examen :')

    Ik irriteer me af en toe wel aan mezelf als ik mezelf erop betrap dat ik mee kijk als ik passagier ben :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik moet inderdaad daar extra op oefenen. Het probleem is alleen dat ik het dus tijdens mijn lessen juist heel goed doe, terwijl ik tijdens mijn examen faal.
    Ik heb gewoon een heel grondige fobie voor examen :')

    Ik irriteer me af en toe wel aan mezelf als ik mezelf erop betrap dat ik mee kijk als ik passagier ben :')

    Weet je, op zich valt meekijken nog wel mee. Maar als je als passagier opeens de rem zoekt met je voeten, geef je helemaal een verkeerde boodschap aan je bestuurder (of net de juiste haha). =P

    Er bestaan ook van die natuurlijke kalmeerpilletjes. Of je kan even rustig wat thee drinken voor je examen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Weet je, op zich valt meekijken nog wel mee. Maar als je als passagier opeens de rem zoekt met je voeten, geef je helemaal een verkeerde boodschap aan je bestuurder (of net de juiste haha). =P

    Er bestaan ook van die natuurlijke kalmeerpilletjes. Of je kan even rustig wat thee drinken voor je examen?


    Ik heb vlak voor mijn examen nog 2 spaytjes Bach Rescue pray genomen wat wel hielp en de zenuwen vielen ook wel mee, het was gewoon ontzettend druk op de weg en als je dan een examen hebt en dus alles tegelijk extra in de gaten wilt houden, dan gaat het bij mij fout geloof ik :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Scandal schreef:
    (...)
    Weet je, op zich valt meekijken nog wel mee. Maar als je als passagier opeens de rem zoekt met je voeten, geef je helemaal een verkeerde boodschap aan je bestuurder (of net de juiste haha). =P

    Er bestaan ook van die natuurlijke kalmeerpilletjes. Of je kan even rustig wat thee drinken voor je examen?


    Echt?? Mag dat?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Echt?? Mag dat?

    Zolang je geen echte valium ofzo neemt? Lijkt me wel. Vroeger in het hoger onderwijs nam ik tijdens de examens wel eens van die natuurlijke pilletjes tegen de stress, een soort van vitaminen. Geen idee of ze ook echt geholpen hebben hoor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn zus heeft bètablokkers gebruikt tegen de spanning toentertijd.


    26 - 02 - '16

    Heeft je rij instructeur of iemand van je rijschool je nooit een faalangstexamen aangeboden? Mijn rij instructeur beveelt die bij mij wel aan. Je mag dan naar binnen als alle andere kanidaten weg zijn, even praten met de degene die je gaat beoordelen (kirjgt iets langer de tijd, hoewel dit weet ik niet zeker) en je mag om een time-out vragen.

    Oftewel ik denk dat zo'n examen misschien wel beter is voor je. Is helaas wel een stuk duurder dan een gewoon examen.


    Physics is awesome