• Hoihoooi!!

    Ik heb een cover nodig, wat een verrassing! Het gaat hier om een Peter Pan verhaal die ik al een hele lange tijd had bedacht, maar nooit echt heb uitgewerkt, dus ik dacht laat ik nou eens een beginnetje maken nee, Natas, ik vergeet het Loki verhaal echt niet hoor, dat komt nog wel.

    Goed het verhaal gaat als volgt:

    [justify]Avery Johnson is een zeventienjarig meisje uit Londen en is anders dan de rest. In tegenstelling tot haar leeftijdsgenoten was ze totaal niet bezig met jongens, liefde en mode. Ze viel buiten de groep en dat werd haar ook sterk duidelijk gemaakt. Haar ouders waren erg streng, ze waren nooit thuis door hun werk en als ze dat wel waren, waren ze nog niet bezig met hun enige dochter.
    Omdat ze zich vaak alleen voelde, schreef zij haar gevoelens vaak uit op papier en verborg zij zich achter stapels boeken. Avery vermaakte zich prima op zichzelf, maar ze voelde zich vaak alleen. Er was maar één persoon die haar graag van deze eenzaamheid wilde verlossen en die stiekem, 's avonds op haar dak lag te luisteren naar hoe zij haar verhalen voorlas aan haar katje. Zijn naam was Peter Pan.

    Hij neemt haar mee naar Neverland, het land waar alle dromen uitkomen, maar Neverland is niet het land waar Avery zo vaak over had gelezen in de boeken. Wanneer de piraten haar te pakken krijgen, ontdekt ze de toekomst waar Neverland in verstrikt is geraakt en moet ze met Peter een manier zien te vinden om Neverland te redden van zijn ondergang.


    Link

    De titel: Happy Thoughts (beide woorden in grote letters please)
    Ondertitel: Faith, trust and more than just pixie dust (Eventueel: Painting in the Sunlight) http://www.dafont.com/painting-in-the-sunlight.font?text=Faith%2C+trust+and+more+than+just+pixie+dust&back=theme
    Lettertypen: ik heb geen flauw idee, doe maar wat leuks dat past.
    Verti of hori: Liefst verticaal, maar ik begrijp dat het met het raam idee niet altijd kan. Dus in dat geval zou ik horizontaal geen ramp vinden.

    Maar laat je niet door de tekst misleiden, er zit meer achter het verhaal dan het op het eerste oog lijkt. In ieder geval, ik heb al wat afbeeldingen gezocht (ik maak er urls van ivm kleinere foto's op Quizlet):



    Als het mogelijk zou zijn die ketting een beetje weg te werken, dan graag. Of er een eikeltje van te maken.. Wantja Peter Pan 2003 dingen (wbw)



    Verder had ik nog geen goeie plaatjes gevonden, maar misschien zouden er twee gekruisten zwaarden in beeld kunnen worden gezet? Wel van die echt uitziende en niet een tekening. En mochten jullie nog ideetjes hebben, dan zijn die ook van harte welkom.

    Alvast ontzettend bedankt iedereen die de moeite erin steekt om wat te proberen!!! Love you lots! (H)

    Edit:

    Ik heb ook nog dit plaatje van de zon gevonden (al zal het in mijn verhaal niet om de zon gaan, maar wel om een krachtige bol die erop lijkt), misschien dat plaatje nog met een uitgestrekte hand. Alleen als het mogelijk is dan en niet te druk wordt, zeker met het raam eromheen enzo.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 18:09 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    number deux, deze keer zonder het raaaaaam, ik had hem nog eerder af dan verwacht haha


    take risks

    ^Gave cover ^^
    Maar staat er nu "trut", of is t op mobiel gewoon slechter te lezen? Ik twijfel. x)


    Smile. You're beautiful. <3


    Hey hey, ik weet niet of dit zelfs maar in de buurt komt van wat je zocht en of je nog iets zocht, maar toch hierbij mijn poging, want als Peter Pan fan sinds mijn derde levensjaar voelde ik me toch wel verplicht iets te maken (':


    obsessive rage



    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:




    Waha, het randje


    obsessive rage