• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb 5 jaar aan Taekwondo gedaan, ik mis het :c

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 7:53 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    13 jaar gezwommen, het was echt mijn leven. :') Was niet meer deftig te combineren met studies en een sociaal leven, dus daar ben ik vorige zomer mee gestopt. Ik had mezelf voorgenomen om op kot nog wel eenmaal per week te gaan, maar dat heb ik een beetje verwaarloosd. Op maandagavond ging ik door het jaar wel 9km lopen (hardlopen voor jullie :'D) met de studentenvereniging, maar dat heb ik de laatste weken ook een beetje laten hangen. Dus ja, nu doe ik even niets, maar deze zomer zou ik graag weer gaan lopen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben nu aan het herstellen van een operatie dus ik mag lekker sloomkonten bij de fysio (nog slomer dan de oma's), maar daarvoor 2x in de week anderhalf uur fitness. Mijn doel is om dat weer te doen en dan ook 1x in de week een uur zwemmen (baantjes trekken) erbij te doen. En 3x in de week sporten vind ik meer dan voldoende, haha! Ik ben echt geen waterrat maar zwemmen is een prettige manier om de spieren die het moeilijk hebben na mijn operatie te trainen. c:

    Ik zou overigens ook nog wel graag yoga willen doen.


    The truth is out there.

    Ik dans (showfreestyle/hiphop) en geef daarnaast ook les aan kleintjes (van 3 en half tot 9 jaar). Onze trainingen zijn 2x per week, 1x anderhalf uur en 1x 2 uur, en dan nog 1x per week 1 uur aan de kleintjes. Ik vind het zo wel voldoende sport haha. Overigens heb ik altijd gedanst vanaf mijn vierde, maar heb ik een "pauze" gehad van enkele jaren waarin gestopt ben geweest en nu dus weet terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben altijd een waterrat geweest. Vroeger heb ik jaren gezwommen. Ik deed het supergraag, maar mezelf motiveren om naar daar te gaan, was niet meer te doen. Dus ik ben daarna gaan kajakken.
    Ik heb hier helemaal mijn ding in gevonden. Je kan alleen of in groep vertrekken. Je kan alleen of met meerdere mensen in een boot zitten. Eigenlijk superveel afwisseling. Maandag en donderdag geef ik training aan nieuwelingen en geïnteresseerden. Op woensdag en vrijdag zijn de onbegeleide momenten en gaan we dus als/met vrienden varen. In het weekend ben ik vaak op stap met mijn club voor een tochtje of een wedstrijd. Super plezant. Je hebt gewoon zoveel opties (mijn club beoefent ook alle kajakdisciplines buiten kajakpolo), je maakt nieuwe vrienden, op woensdag en vrijdag is het clubavond, we doen wel eens spelletjesavonden enzo. Echt super. Ik raad het iedereen aan!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Netflixen is mijn sport hehe.

    Toen ik in Curacao was heb ik heel veel gezwommen (duh liep stage bij een duikschool). Maar hier in Nederland zwem ik niet vaak, want vind zwembad te duur en no way dat ik in de Nederlandse zee ga zwemmen.

    Ik wil naar de sportschool gaan, maar ik heb er geen 20 euro per maand voor over.

    Oh en vroeger reed ik altijd paard!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 13:11 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Scandal schreef:
    Ik ben altijd een waterrat geweest. Vroeger heb ik jaren gezwommen. Ik deed het supergraag, maar mezelf motiveren om naar daar te gaan, was niet meer te doen. Dus ik ben daarna gaan kajakken.
    Ik heb hier helemaal mijn ding in gevonden. Je kan alleen of in groep vertrekken. Je kan alleen of met meerdere mensen in een boot zitten. Eigenlijk superveel afwisseling. Maandag en donderdag geef ik training aan nieuwelingen en geïnteresseerden. Op woensdag en vrijdag zijn de onbegeleide momenten en gaan we dus als/met vrienden varen. In het weekend ben ik vaak op stap met mijn club voor een tochtje of een wedstrijd. Super plezant. Je hebt gewoon zoveel opties (mijn club beoefent ook alle kajakdisciplines buiten kajakpolo), je maakt nieuwe vrienden, op woensdag en vrijdag is het clubavond, we doen wel eens spelletjesavonden enzo. Echt super. Ik raad het iedereen aan!


    Niceee kajakken.

    Ik doe aan vlakwater-kanoën, gezien hier in de buurt ook niet echt wildwater ofzo is..
    En badminton.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben een ware professional op het gebied van Netflix-marathons, mijn uithoudingsvermogen is op dit gebied echt waanzinnig goed.


    I was an angel living in the garden of evil

    Micaela schreef:
    (...)

    Niceee kajakken.

    Ik doe aan vlakwater-kanoën, gezien hier in de buurt ook niet echt wildwater ofzo is..
    En badminton.

    Oh leuk!
    Ik zit bijna nooit in een kano, altijd een kajak. Maar iedere laatste zondag van de maand ga ik kanoën in een C10 met G-sporters. Voorste stuurvrouw. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik doe al sinds eind april 2007 aan (hand)boogschieten bij de grootste handboogvereniging in Nederland.
    Sindsdien ben ik daar bijna elke week minstens één keer te vinden. Sinds het begin van 2016 ben ik ook lid van de activiteitencommissie. Wij organiseren allerlei fun evenementen, voornamelijk voor de jeugd.
    In het weekend van volgende week organiseren wij bijvoorbeeld een kampeerweekend van de jeugd. Daarbij blijven de aangemelde jeugdleden 's nachts slapen in een tent, terwijl we overdag allerlei (schiet)spelletjes doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh leuk!
    Ik zit bijna nooit in een kano, altijd een kajak. Maar iedere laatste zondag van de maand ga ik kanoën in een C10 met G-sporters. Voorste stuurvrouw. =D


    Leuk!!


    Aan niets denken is ook denken.