• Hay,

    Ik heb zin om covers te maken. Bij voorkeur met afbeeldingen van mensen. Dit was altijd mijn coverstore, mocht je voorbeelden willen hebben.

    Groetjes,

    Nynk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 18:54 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké, ik heb toch opeens mega veel inspiratie voor een nieuw kortverhaal, dus ik wil toch een coveraanvraagje doen c: Vraagje: ben je bereid zelf prentjes te zoeken, of moet ik dat doen? (Ben vrij vreselijk in prentjes zoeken namelijk, weet altijd wat ik wil, maar heb geen idee wat ik daarvoor moet intypen in de zoekbalk XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tacitus schreef:
    Oké, ik heb toch opeens mega veel inspiratie voor een nieuw kortverhaal, dus ik wil toch een coveraanvraagje doen c: Vraagje: ben je bereid zelf prentjes te zoeken, of moet ik dat doen? (Ben vrij vreselijk in prentjes zoeken namelijk, weet altijd wat ik wil, maar heb geen idee wat ik daarvoor moet intypen in de zoekbalk XD)

    Ik vind 't wel fijn als je wat plaatjes zoekt, zodat ik 'n impressie kan krijgen van wat je ong. wilt :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niko schreef:
    (...)
    Ik vind 't wel fijn als je wat plaatjes zoekt, zodat ik 'n impressie kan krijgen van wat je ong. wilt :v)

    Oké, dan zal ik me er vanavond even aan zetten als ik daar nog tijd voor heb haha XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    maak je nog steeds covers?
    want ik wil er eigenlijk een aanvragen (als dat nog kan)


    I'm a Slytherpuff

    Als je er nog maakt wil ik er wel eentje!

    Oké, hier dan toch een aanvraagje! c:

    Titel: Help, mijn vriendje is een zombie! (Maar ook een versie zonder titel, mocht dat mogelijk zijn.)
    Andere tekst: Mocht je ergens plaats vinden, mag mijn naam 'Romi De Temmerman' (Met een i en hoofdletter D, don't you dare to write it wrong :p) er ook ergens op.
    Korte inhoud: In een zombieapocalyps die alleen mannen beïnvloed, trekt de vrouwelijke populatie (en een heel miniem aantal mannen die niet geïnfecteerd zijn) zich terug achter veilige muren. Maeve, haar moeder en haar vriendje hebben net plannen om naar de veilige zone te verhuizen, wanneer het noodlot toeslaat en Maeves vriendje gebeten wordt. Ze wil echter nog niet opgeven en smokkelt hem mee binnen de muren, waar Maeves zombievriendje de wereld op z'n kop zet en Maeves zus er alles aan doet om hem te elimineren. Ondertussen probeert Maeves broer Raffe, gescheiden van zijn familie door de chaos van de apocalyps, te overleven buiten de muren, waar hij ten dode opgeschreven zou moeten zijn, maar zijn verhaal toch een verrassende wending kent.
    Sfeer: Bloederig, maar toch speels, if you know what i mean :')
    Eventuele plaatjes: Oké, ik zoek dus een meisje dat er echt heel meisjesachtig/vrouwelijk uitziet, maar toch met een (bloederig) wapen in de hand (met voorkeur een bijl). Nu, ik vind wel plaatjes, maar ze missen allemaal een hoofd en dat is vrij stom haha XD Anyway, dit is wel de richting waarin ik uit wil voor dat, wie weet geeft het je inspiratie en vind jij heel toevallig wel een meisje met een bijl en een hoofd (klik, klik, klik, klik, klik). Ik zou ook nog graag zo'n 'zombie kudde' willen op de achtergrond ofzo, maar ik vind echt niets (ben echt slecht hierin, lol), dus als je dat ergens zou vinden ben ik je zeer dankbaar. (Mijn zombies zijn wel niet echt dood, eerder razenden, dus dat maakt het al moeilijk om echt zo'n kudde te vinden als je weet dat de lijken niet echt half rottend mogen zijn XD) Oh, ik kreeg net ook nog een ander idee (hopelijk zie je dit nog). Misschien is het ook leuk op gewoon van die typische, (roze) pimps te nemen en daar heel veel van die bloederige effectjes rond te zetten (pumps, pumps, pumps, pumps, pumps - je ziet maar, iets in die stijl). Anyway, ik zou het iig fijn vinden als in de cover vooral het contrast tussen het vrouwelijke en het bloederige centraal staat.
    Verticaal/horizontaal: Verticaal
    Extra: Ik hoop dat je hier iets mee kunt, mocht het niet lukken zeg je het maar, dan zal ik nog helpen zoeken naar plaatjes en dan vind ik hopelijk iets meer wat ik zoek haha XD + Deze cover kwam ik toevallig tegen terwijl ik op zoek was naar het meisje met de bijl en ik vind de pose van dat meisje wel leuk + de zombies in mijn verhaal hebben een felblauwe oogkleur en een iets grijzigere huidskleur.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 21:42 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    He! Heb je die van mij (Stapper) toevallig nog? Heb 'm zelf niet meer & als ik in je coverstore op de linkjes klik, doen ze het niet. :'( Het liefst die zónder titel. :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Post het ook even hier enzo

    Hoi,
    Ik zoek een cover voor een short die ik op Q ga plaatsen, maar ik kan geen covers maken. Ik heb geen beloningen behalve een vermelding op de story en mijn eeuwige eer en dankje.

    Titel: Toen ik wegging
    Andere tekst: Geeen.
    Korte inhoud: (Het verhaal speelt zich af omstreeks de jaren 2500. Kinda lovestory maar het is ook sad.) Het is het jaar 2471 en er heerst enorme paniek. Er was een ziekte. Deze ziekte was niet zoals de anderen, hij leek onverwoestbaar en had de halve wereldbevolking uitgeroeid. Het andere deel dat kon overleven moest zich in grote kampen opslaan, aangezien er nog steeds "geïnfecteerden" rondliepen. Er waren twee delen aan het kamp. Gezonden en mogelijk geïnfecteerden, MI's genoemd. In dit verhaal volgen wij Ralph, een jongen van 15 dat kon ontsnappen van alle chaos. Hij en zijn familie werden afgevoerd naar de kampen waar hem werd gezegd dat hij bij de MI's hoorden en gesplitst ging worden van zijn familieleden. Na een tijdje werden de gezonden ergens anders heengebracht en zo bleef Ralph achter. // 4 jaar later // Volgens de medici is Ralph weer op de been. En zo ook de wereld. Ralph en alle andere MI's worden vrijgelaten waarna hij op zoek gaat naar zijn familie. Maar wat als hij meer vindt dan hij eigenlijk had gedacht en achter een gruwelijke waarheid komt?
    Sfeer: Het moet eenzaamheid uitstralen maar tegelijkertijd ook hoop en vreugde (omdat hij vrijgelaten wordt ykyk)
    Eventuele plaatjes: Ik heb geen plaatjes maar ik zou het leuk vinden als er mogelijk een hek in het midden zou zijn en ook nog vaagjes een kamp op de achtergrond. Trouwens, (weet niet of je hier wat mee kan) maar een notitieboek/dagboek is ook wel best toepasselijk.
    Verticaal/horizontaal: Verticaal
    Extra: Liever geen personen op de cover tenzij ze echt BOMBSHELL AF ZIJN snapje?


    Heaven is a place that we all have