• Vanaf vandaag hebben we dan eindelijk de o-zo-vaak-aangevraagde officiele Quizlet Chatbox!

    Waar kan ik de chatbox vinden?
    Rechtsonder zie je een balk met een lijst met online leden en een link naar de gemeenschappelijke chatbox.

    Wanneer kan ik chatten?
    Om de boel enigszins controleerbaar te houden voor de moderators zal de chat niet 's nachts beschikbaar zijn. Tussen 12 en 6 uur 's nachts ben je aangewezen op Whatsapp, Telegram, Snapchat, Messenger, ICQ, Hyves messenger, IRC, postduif en andere fantastische alternatieven.
    Omdat iedereen de tijdslimiet kon omzeilen door de pagina niet te verversen hebben we besloten om de chat 24 uur per dag open te houden. Uiteraard op voorwaarde dat iedereen zich gedraagt. Anders moeten we alsnog instellen dat de chat alleen werkt als er moderators online zijn.

    Ik word lastig gevallen of gepest! Wat nu?
    Meld het alsjeblieft via de chat. Er is een Meld Spam/Misbruik optie en daarnaast kun je gebruikers Blokkeren.

    Grrr, ik haat chatten! Hoe kom ik af van dit infantiele gedoe?
    Haterz gonna hate! Maar vooruit, via je Instellingen kun je de chatbox in zijn geheel uitzetten.

    Werkt alles?
    Vast niet :P We moeten nog even kijken hoe de server het houdt. En daarnaast moeten we even kijken of we wat extra chatrooms moeten openen met een vast onderwerp (RPG, Tokio Hotel, Rutger-fanclub, etc). Ook kijken we of het mogelijk is om een chatbox voor alleen Golden Members te maken.

    O ja, ik zal even kijken hoe je die geluiden standaard op uit kunt zetten :P

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 10:04 ]


    Dit is mijn signature...

    De chat is inmiddels de hele nacht geopend :)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    De chat is inmiddels de hele nacht geopend :)


    YAY *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wooh, dankjewel!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Is het misschien een idee om van alle grote topics een aparte chat te maken? Zoals lucht je hart, grote seks topic, eet en drink topic etc.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 13:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Is het misschien een idee om van alle grote topics een aparte chat te maken? Zoals lucht je hart, grote seks topic, eet en drink topic etc.

    Maar dit zorgt weer voor minder activiteit op het forum.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik weet niet of dit al eens gezegd is, maar ik vraag het toch even: komt er ooit een mogelijkheid dat je zelf een chatroom kan aanmaken zoals in whatsapp (groeps-app)?


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Ik weet niet of dit al eens gezegd is, maar ik vraag het toch even: komt er ooit een mogelijkheid dat je zelf een chatroom kan aanmaken zoals in whatsapp (groeps-app)?

    Ik zal het eens met de moderators overleggen :)


    Dit is mijn signature...

    Whoaw, geweldig hoe sinds Tristan opeens veel meer en vooral veel sneller wordt ingegaan op bepaalde suggesties. Love it c:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 14:37 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben de chatbox op de pc versie van Q kwijt?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Ik ben de chatbox op de pc versie van Q kwijt?

    He, ik ook. Ik ga direct even uitzoeken wat er mis gaat...


    Edit
    Opgelost (Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 11:30 ]


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    He, ik ook. Ik ga direct even uitzoeken wat er mis gaat...


    En hij is weer terug! Vreemd XD

    Waar lag het aan?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 11:30 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bij de mobiele versie kan je niet naar desktop versie als je dat op mobiel wilt zien, de chatbox staat ervoor. Kan dit gefixt worden?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.