• Vanaf vandaag hebben we dan eindelijk de o-zo-vaak-aangevraagde officiele Quizlet Chatbox!

    Waar kan ik de chatbox vinden?
    Rechtsonder zie je een balk met een lijst met online leden en een link naar de gemeenschappelijke chatbox.

    Wanneer kan ik chatten?
    Om de boel enigszins controleerbaar te houden voor de moderators zal de chat niet 's nachts beschikbaar zijn. Tussen 12 en 6 uur 's nachts ben je aangewezen op Whatsapp, Telegram, Snapchat, Messenger, ICQ, Hyves messenger, IRC, postduif en andere fantastische alternatieven.
    Omdat iedereen de tijdslimiet kon omzeilen door de pagina niet te verversen hebben we besloten om de chat 24 uur per dag open te houden. Uiteraard op voorwaarde dat iedereen zich gedraagt. Anders moeten we alsnog instellen dat de chat alleen werkt als er moderators online zijn.

    Ik word lastig gevallen of gepest! Wat nu?
    Meld het alsjeblieft via de chat. Er is een Meld Spam/Misbruik optie en daarnaast kun je gebruikers Blokkeren.

    Grrr, ik haat chatten! Hoe kom ik af van dit infantiele gedoe?
    Haterz gonna hate! Maar vooruit, via je Instellingen kun je de chatbox in zijn geheel uitzetten.

    Werkt alles?
    Vast niet :P We moeten nog even kijken hoe de server het houdt. En daarnaast moeten we even kijken of we wat extra chatrooms moeten openen met een vast onderwerp (RPG, Tokio Hotel, Rutger-fanclub, etc). Ook kijken we of het mogelijk is om een chatbox voor alleen Golden Members te maken.

    O ja, ik zal even kijken hoe je die geluiden standaard op uit kunt zetten :P

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 10:04 ]


    Dit is mijn signature...

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik kan het ook gewoon fout hebben. Het was ook maar een gok. =P
    Dus ik durf niet zeggen dat het een bug is omdat ik ook fout kan zijn haha.


    Ah, okii. :3


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik kan mijn chatbox niet meer vinden :(
    opeens was ie weg

    Pizzahbel schreef:
    Ik kan mijn chatbox niet meer vinden :(
    opeens was ie weg


    Staat er rechtsonder wel zo'n pijltje dat naar je linker bovenhoek wijst?


    everything, in time

    Alfred_J_Kwak schreef:
    Nice.


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Wat gaaf dat we nu kunnen chatten. Maar ik had eerst zoiets van: Wat is dat nou op mijn scherm?!

    Is het mogelijk om een aparte chatroom te starten en daar mensen toe te voegen?


    Physics is awesome

    Misschien is het een goede regel dat er in de algemene chat geen series/boeken/films worden gespoiled?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het zou misschien ook wel fijn zijn als je een chatgroep definitief kon verlaten in plaats van dat je dan de hele chat uit moet zetten. Ik wil de chat functie gebruiken zonder ondergespamd te worden door een chat waar ik niet per se in hoef.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 21:26 ]


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    Het zou misschien ook wel fijn zijn als je een chatgroep definitief kon verlaten in plaats van dat je dan de hele chat uit moet zetten. Ik wil de chat functie gebruiken zonder ondergespamd te worden door een chat waar ik niet per se in hoef.


    of gewoon per chat de meldingen dimmen

    mijn laptop wordt zo traag van de chat en de meldingen dat ik het heb moeten uitschakelen xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ;-;

    dag chat


    Tijd voor koffie.

    Is de chat 's nachts offline?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yes, tussen twaalf en zes is hij dicht.


    Tijd voor koffie.

    ^ Dat is echt enorm old school :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Friday13th schreef:
    ^ Dat is echt enorm old school :')


    dan stel ik voor dat jij elke dag nacht mod gaat spelen tussen 24u en 6u? (nerd) ik snap het wel. mods willen 's nachts graag slapen zonder dat er eventueel rellen uitbreken in de chat. op het forum is dat veel gemakkelijker te controleren.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    dan stel ik voor dat jij elke dag nacht mod gaat spelen tussen 24u en 6u? (nerd) ik snap het wel. mods willen 's nachts graag slapen zonder dat er eventueel rellen uitbreken in de chat. op het forum is dat veel gemakkelijker te controleren.


    Ehm, op het forum waar ik mod was hadden we ook een chat, maar niet 24/7 toezicht. Dat gaat ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat hier mods hun hele leven om deze chat hebben ingedeeld overdag :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nou ja, er zijn genoeg bots die ineens met viruslinks kunnen gaan gooien of erger. Ik begrijp heel goed dat ze niet het risico willen lopen dat kleine kinderen (die toevallig nog wakker zijn) ineens schokkende dingen te zien krijgen.

    Al met al zitten er genoeg relatief jonge mensen op deze site.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 0:47 ]


    Tijd voor koffie.