• Vanaf vandaag hebben we dan eindelijk de o-zo-vaak-aangevraagde officiele Quizlet Chatbox!

    Waar kan ik de chatbox vinden?
    Rechtsonder zie je een balk met een lijst met online leden en een link naar de gemeenschappelijke chatbox.

    Wanneer kan ik chatten?
    Om de boel enigszins controleerbaar te houden voor de moderators zal de chat niet 's nachts beschikbaar zijn. Tussen 12 en 6 uur 's nachts ben je aangewezen op Whatsapp, Telegram, Snapchat, Messenger, ICQ, Hyves messenger, IRC, postduif en andere fantastische alternatieven.
    Omdat iedereen de tijdslimiet kon omzeilen door de pagina niet te verversen hebben we besloten om de chat 24 uur per dag open te houden. Uiteraard op voorwaarde dat iedereen zich gedraagt. Anders moeten we alsnog instellen dat de chat alleen werkt als er moderators online zijn.

    Ik word lastig gevallen of gepest! Wat nu?
    Meld het alsjeblieft via de chat. Er is een Meld Spam/Misbruik optie en daarnaast kun je gebruikers Blokkeren.

    Grrr, ik haat chatten! Hoe kom ik af van dit infantiele gedoe?
    Haterz gonna hate! Maar vooruit, via je Instellingen kun je de chatbox in zijn geheel uitzetten.

    Werkt alles?
    Vast niet :P We moeten nog even kijken hoe de server het houdt. En daarnaast moeten we even kijken of we wat extra chatrooms moeten openen met een vast onderwerp (RPG, Tokio Hotel, Rutger-fanclub, etc). Ook kijken we of het mogelijk is om een chatbox voor alleen Golden Members te maken.

    O ja, ik zal even kijken hoe je die geluiden standaard op uit kunt zetten :P

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 10:04 ]


    Dit is mijn signature...

    tnx


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    wacht atm kunnen we zelf nog geen groepschats maken of zie ik dat verkeerd? of zal dat ook nooit de bedoeling worden?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    wacht atm kunnen we zelf nog geen groepschats maken of zie ik dat verkeerd? of zal dat ook nooit de bedoeling worden?

    ja dit echt heel erg zou echt supertof zijn echt heel erg helemaal voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    ja dit echt heel erg zou echt supertof zijn echt heel erg helemaal voor


    ik heb ernaar gezocht maar tevergeefs niet gevonden (no_chears)


    ik ben ook pro! is handig voor rpg's, wedstrijden, wvw's, noem maar op xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    wacht atm kunnen we zelf nog geen groepschats maken of zie ik dat verkeerd? of zal dat ook nooit de bedoeling worden?


    DIT DIT DIT


    --

    Postduif :'D

    Wat een leuke nieuwe functie!!

    ooh ik heb een soort bug?
    Bij mij laden de gifs heel langzaam als ik ga zoeken en het duurt echt minimaal een minuut voor de verstuurd als ik hem aanklik!


    --

    Groffsauce schreef:
    ooh ik heb een soort bug?
    Bij mij laden de gifs heel langzaam als ik ga zoeken en het duurt echt minimaal een minuut voor de verstuurd als ik hem aanklik!


    Ja, dat inderdaad.

    En ik wil nog steeds op usernames kunnen klikken om profielen te stalken.

    Verder ben ik erg content met deze update. Ik slaap nooit meer, haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sempre schreef:
    (...)

    Wij kunnen niet in de privé chats nee, tenzij er iets gemeld is. (:

    Dus hetzelfde principe als pb's. Die zien wij ook niet tenzij die gemeld worden. ^^

    M0NA schreef:
    Gaat er ook een functie komen dat je zelf groepen kunt maken of enkel onderwerpen zeg maar?

    De enige opties die we nu bezitten zijn 1-op-1-chats en de chatroom.

    goud schreef:
    Waarvoor staat ze Z tot de z'etste macht?

    Ik gok voor de mensen die de chatbox recent bezocht hebben, maar al eventjes niet meer online zijn gekomen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nice.


    Tijd voor koffie.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik gok voor de mensen die de chatbox recent bezocht hebben, maar al eventjes niet meer online zijn gekomen.


    ^ op je opmerking over de ''Zzzzz'': Ik was gisteren met iemand aan het chatten en ze was gewoon online. Maar ondertussen kreeg ze wel het ''Zzz'' tekentje terwijl ze actief was. Is dit dan een bug of zoiets?


    Smile. You're beautiful. <3

    Leuk idee!

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    ^ op je opmerking over de ''Zzzzz'': Ik was gisteren met iemand aan het chatten en ze was gewoon online. Maar ondertussen kreeg ze wel het ''Zzz'' tekentje terwijl ze actief was. Is dit dan een bug of zoiets?

    Ik kan het ook gewoon fout hebben. Het was ook maar een gok. =P
    Dus ik durf niet zeggen dat het een bug is omdat ik ook fout kan zijn haha.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Super!


    16 - 09 - '17

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik kan het ook gewoon fout hebben. Het was ook maar een gok. =P
    Dus ik durf niet zeggen dat het een bug is omdat ik ook fout kan zijn haha.


    Kan best een bug zijn want gister zag ik bij mijn eigen naam dat mobieltje staan terwijl ik op laptop was?


    --