• Vanaf vandaag hebben we dan eindelijk de o-zo-vaak-aangevraagde officiele Quizlet Chatbox!

    Waar kan ik de chatbox vinden?
    Rechtsonder zie je een balk met een lijst met online leden en een link naar de gemeenschappelijke chatbox.

    Wanneer kan ik chatten?
    Om de boel enigszins controleerbaar te houden voor de moderators zal de chat niet 's nachts beschikbaar zijn. Tussen 12 en 6 uur 's nachts ben je aangewezen op Whatsapp, Telegram, Snapchat, Messenger, ICQ, Hyves messenger, IRC, postduif en andere fantastische alternatieven.
    Omdat iedereen de tijdslimiet kon omzeilen door de pagina niet te verversen hebben we besloten om de chat 24 uur per dag open te houden. Uiteraard op voorwaarde dat iedereen zich gedraagt. Anders moeten we alsnog instellen dat de chat alleen werkt als er moderators online zijn.

    Ik word lastig gevallen of gepest! Wat nu?
    Meld het alsjeblieft via de chat. Er is een Meld Spam/Misbruik optie en daarnaast kun je gebruikers Blokkeren.

    Grrr, ik haat chatten! Hoe kom ik af van dit infantiele gedoe?
    Haterz gonna hate! Maar vooruit, via je Instellingen kun je de chatbox in zijn geheel uitzetten.

    Werkt alles?
    Vast niet :P We moeten nog even kijken hoe de server het houdt. En daarnaast moeten we even kijken of we wat extra chatrooms moeten openen met een vast onderwerp (RPG, Tokio Hotel, Rutger-fanclub, etc). Ook kijken we of het mogelijk is om een chatbox voor alleen Golden Members te maken.

    O ja, ik zal even kijken hoe je die geluiden standaard op uit kunt zetten :P

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 10:04 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik had er ook niet bepaald haat op gegooid, alleen dat het old school was :') Ik weet nog dat ik vroeger enorm baalde als habbo hotel 's nachts sloot of iets dergelijks.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ja ik ben persoonlijk nog niet over habbo hotel heen ;-;


    Tijd voor koffie.

    Panfu, chatroom/spel met panda's, was nog erger. Daar ging de chat om 20:00 al dicht. 😂


    26 - 02 - '16

    Quizlet ook netjes om twee uur ;-;


    Tijd voor koffie.

    Zat er vroeger iemand op de diddl site? Dat sloot ook echt megavroeg gewoon :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Alfred_J_Kwak schreef:
    ja ik ben persoonlijk nog niet over habbo hotel heen ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Friday13th schreef:
    Ik had er ook niet bepaald haat op gegooid, alleen dat het old school was :') Ik weet nog dat ik vroeger enorm baalde als habbo hotel 's nachts sloot of iets dergelijks.


    mijn reactie was ook echt niet bot bedoeld of zo (: het was meer een uitleg waarom het nu gesloten is

    also ik zat op diddl hahhahaha en jaaa het sloot al om 18u of zo D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Same! ^
    Volgens mij klink ik over het internet altijd best wel hard. Maar ik ben zacht. Zachtgekookt.


    Tijd voor koffie.

    ik klink altijd bot en hard /op internet en in het gewone leven/ wat niet altijd mijn bedoeling is maar in mijn hoofd klinkt het altijd minder bot dan op papier/uitgesproken hahaha (nerd)

    misschien is dit ook gewoon een list zodat wij allemaal netjes de avondklok respecteren en ein-de-lijk eens op tijd in bed kruipen (cat)

    also ik heb het gevoel dat dit topic een vervanging is voor de chat (krul)
    misschien is het een idee om een off-topic te maken 'Chat voor buiten de uren' (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahaha, goed idee. maar ik kan toch niet slapen want raad eens

    heb vanavond een deadline. dus nu ben ik hier.


    Tijd voor koffie.

    goud schreef:
    ik klink altijd bot en hard /op internet en in het gewone leven/ wat niet altijd mijn bedoeling is maar in mijn hoofd klinkt het altijd minder bot dan op papier/uitgesproken hahaha (nerd)

    misschien is dit ook gewoon een list zodat wij allemaal netjes de avondklok respecteren en ein-de-lijk eens op tijd in bed kruipen (cat)

    also ik heb het gevoel dat dit topic een vervanging is voor de chat (krul)
    misschien is het een idee om een off-topic te maken 'Chat voor buiten de uren' (nerd)


    Het zorgt er in ieder geval dat mensen niet op blijven voor de chat en waarschijnlijk gaan slapen. Dus op zich vind ik dat wel positief.

    Dat is wel een goed idee, want ik denk dat er meerdere mensen zijn die graag nog verder willen kletsen nadat de chat is gesloten.


    Physics is awesome

    Wat leuk! : D


    What would Emma do?

    Guys, als je niet van pagina verandert, kan je gewoon nog verder chatten tot twee uur (nerd)


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    Guys, als je niet van pagina verandert, kan je gewoon nog verder chatten tot twee uur (nerd)


    SSSSSHHHHH is geheim gekkie


    --

    Groffsauce schreef:
    (...)

    SSSSSHHHHH is geheim gekkie


    Maar dat is het nog steeds hoor, alleen minder groot ^^


    Mhm?