• Hey hoi, zoals de titel al zegt, heb ik een cover nodig. Of tja, nodig, ik zou er graag eentje hebben :Y) Blijkbaar ben ik nogal kritisch op mezelf erover, want normaal lukt het me wel zelf iets te knutselen, maar voor deze heb ik al letterlijk vijf pogingen gewaagd die me allemaal niet bevielen, nu ben ik minder perfectionistisch wat anderen betreft, dus, is er iemand die het voor me wil proberen?

    Titel Ik ben hier nog niet helemaal over uit, hehe. Het zou of "Jester", of "Next Time it Rains" zijn, zou er van beiden eentje gemaakt kunnen worden?
    Ondertitel The Hunger Games, want tja, een fanfiction. Mocht je nog plek over hebben, zou mijn naam, Ava, er nog bij kunnen, maar dit hoeft niet ^^
    Samenvatting Nu is er nog geen hele goede verhaallijn, gezien het voor de aankomende Quizlet Games - waarvoor ik hopelijk op tijd ben - is, maar ik zal mijn best doen toch een beeld te geven, het is een Hunger Games fanfiction, zoals al eerder vermeld. Aevy, een meisje met ADHD in District 12 heeft mentaal al redelijk wat meegemaakt, als in, veel mensen kennen die totaal niet lekker in hun vel zitten, en voelt zich meestal een soort clown die ze maar moet opvrolijken. Dit is op zich ook weer niet zó misplaatst, want haar familie is aan haar moeders kant Wicca, en haar vaders familie had een circus voor het gedoe met The Hunger Games. Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe, maar somehow komt ze in de Honger Spelen en krijgt daardoor nog meer het gevoel dat ze een soort hofnar is, zonder dat echt leuk te vinden.
    Afbeeldingen Mijn faceclaim voor Aevy is waarschijnlijk Georgie Henley, zolang ze door kan gaan als een meisje rond de vijftien/zestien vind ik vermoedelijk alle plaatjes van haar wel oké. Andere ideeën zouden kunnen zijn:
    Klik (Of een ander pentagram voor goede heksen, geen op zijn kop dus)
    Klik (Of een ander plaatje van een katana)
    Klik (Niet echt de circustent die ik in gedachten had, maar dit was het eerste bruikbare plaatje)
    Klik
    Klik Er komen geen cliché liefdes in hoor, kuch
    Klik/Klik
    Klik/Klik
    De meesten hiervan zijn gewoon sfeerplaatjes, of ideeën en niet perse de plaatjes die ik erop wil hebben, wel zou ik graag iets terug zien van een circus of eventueel zelfs een freakshow, regen, Aevy zelf en eventueel een katana. Haar Districtslogo hoeft er niet op, liever niet zelfs, want er is een kans dat dat niet hetzelfde is tegen de tijd dat ik het wil gaan gebruiken. Mocht je wel iets ronds erop willen, is een pentagram ook welkom.
    Sfeer Het liefst redelijk duister, maar ook niet té duister. Qua sfeer zoek ik zoiets, maar dan net iets kinderlijker, als dat zou lukken zonder het ook veel vrolijker te maken, krijg je een virtueel koekje van me en ben ik heel erg blij.
    Elementen van in het verhaal Ik heb een paar dingen die heel erg bij Aevy horen, die er misschien in kunnen. Dat zijn:
    Pleisters
    Pentagrammen
    Alice in Wonderland (kaartspellen, gestreepte kousen en thee oa)
    Regen
    Fluitenkruid
    Vogels
    Dit hoeft er weer niet allemaal in, maar misschien brengt het je inspiratie!
    Horizontaal of verticaal Verticaal, het liefst 512 bij 800 groot ^^

    Ik kan je helaas niet belonen, maar ik zal degene die wat in elkaar gezet heeft wel erg dankbaar zijn!


    obsessive rage

    Ik denk niet dat ik je kan helpen bij een cover op dit moment, maar ik wilde even zeggen dat ik de titel naam Jester echt heel gaaf vind klinken, bij de samenvatting die je geeft C;


    ~My Mind Is Free~

    Mankind schreef:
    Ik denk niet dat ik je kan helpen bij een cover op dit moment, maar ik wilde even zeggen dat ik de titel naam Jester echt heel gaaf vind klinken, bij de samenvatting die je geeft C;


    Dankje, dat is leuk om te horen ^-^


    obsessive rage

    Okay, ik heb ff tijd nu dus ga ff wat proberen ;)

    Edit; t wil niet lukken :( sorry

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 13:03 ]


    ~My Mind Is Free~

    Ava je bent zelf een talent! Waarom?! ;-;


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    Ava je bent zelf een talent! Waarom?! ;-;


    Omdat zes maal geen scheepsrecht is


    obsessive rage

    ik heb wat geprobeerd:




    wat vind je ervan??


    -

    oops, die 2e staat verkeerd om. Nouja, dat is geen probleem toch?


    -

    x_Femke_x schreef:
    ik heb wat geprobeerd:




    wat vind je ervan??


    Hey, ik vind het een leuke cover, maar eigenlijk iets te lief. Zou je daar eventueel wat aan kunnen doen, het iets donkerder maken of zo? (Sorry, late reactie)


    obsessive rage

    U still need some stuff?

    JensWeasley schreef:
    U still need some stuff?


    Actually yes


    obsessive rage

    EIysia schreef:
    (...)

    Actually yes


    Okey dan ga ik iets proberen... :P

    Yaaay


    obsessive rage


    Grote versie: x

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 16:41 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    if u need something, ga ik zo eens wat proberen!


    take risks