• Bitziieezz<3
    Ik heb een nieuw idee dat ik hier ff rap ga beschrijven, dus het gaat kort zijn ook omdat ik nog niet teveel mag zeggen+ wil jullie mening! Het gaat over Th jaa^^

    Een meisje doet mee aanhet programma 'The Sixth Sens' en moet voor een opdracht 4 personen opsporen met haar 'gave' die vermist zijn. Als ze op een spoor komt && dat erg juist klinkt,, zet de politie terug troepen in om te gaan zoekenop de plaats diehet meisje beschreven heeft. Maar daar vindenze hunniet. Het meisje mag tóch nog verder zoeken&& gaat zélf op pad. Wat als ze de jongens vind? Waren de jongns ontvoerd of wouden ze gewoon weg?
    Kieez<3

    Ja Leuk!!
    zekker doen ;)


    Dunno ><

    Als'k straks terugkom wil ik meer mensen!

    cool ideee moet je doen :D:D;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    doen!!


    Dead but delicious

    Wah, die titel Sixth Sense is een titel van een liedje van mijn Muziek-Leraar. :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen

    Overtuigd???
    Alle het kon nog langer maar dan was het niet mooi.


    everything you imagined, and more...

    Wah, die titel Sixth Sense is een titel van een liedje van mijn Muziek-Leraar. :Y)


    Ook een titel van een film :Y)

    (...)

    Ook een titel van een film :Y)

    Jh van I see dead people xD (zie nicknamexD)
    & nu is er ook zon tvprogramma dat het 6de zintuig heet.
    Ik ga hem zeker doen (A)


    ICouldBeFake.ICouldBeStupid.ICouldBeJustLikeYou..

    (...)
    Jh van I see dead people xD (zie nicknamexD)
    & nu is er ook zon tvprogramma dat het 6de zintuig heet.
    Ik ga hem zeker doen (A)


    Dankjaa en daarop,, op dat programma heb ik hem ook gebasseerd vond et cool^^

    doen en dan wil ik een rol(A) al krijg ik geen rol toch ga ik maken xD


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    (...)

    Dankjaa en daarop,, op dat programma heb ik hem ook gebasseerd vond et cool^^

    Jah ik ook. Heb zelf dat boek gekocht(kon het niet laten om dat te zeggen (A)


    ICouldBeFake.ICouldBeStupid.ICouldBeJustLikeYou..

    Nog? Anders komt hij niet hoor >,< [/Sorry ik spam ofso]

    Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen

    Overtuigd???
    Alle het kon nog langer maar dan was het niet mooi.


    Jaah zoiets x]

    Oew, moet je echt doen! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoofd!<3 Die moet jij echt zo hard doen he!<33333333

    Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen
    Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen
    Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen Doen


    I do not hook up.