• ✰ SHA'S CODING-SHOP ✰


    ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


          I N V U L L I J S T J E
    > Username
    > Wat? Profiel, template voor rpg-rollen, etc
    > Thema/Sfeer?
    > Lettertype?
    > Kleurenschema?
    > Plaatjes?
    > Linkjes/hoeveel plek voor linkjes?
    > Eventuele tekst die je al hebt geschreven?
    > Overig?
    > Wil je een pb als ik klaar ben?

    Heb je vragen?
    Klik op het
    evenlopje hier
    boven en doe
    een pb'tje!

    ═════════✰
    Coding © Sha







    ════════════════════════════╗
    Welkom in mijn codingshop!
    Op het moment heb ik helaas geen beter voorbeeld dan
    de huidige opmaak van dit topic, - al mijn vorige layouts
    zijn gemaakt voor mensen op sites waar de codes nét
    even iets anders werken.
    Maar geen zorgen, - al mijn codes zijn volledig gratis
    én ik kan van alles maken; van templates voor rpg-
    rollen tot je profiel; het is maar net wat jij wilt hebben
    en of ik de motivatie kan vinden het te maken.
    ✰═══════════════════════════╝



    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 14:17 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eeen, klaar (:
          Mijn pb is uitsluitend voor vragen, dus plaats alsjeblieft alle aanvragen in dit topic en niet in mijn pb, dan is de kans groot dat ik ze kwijt raak en dat zou zonde zijn.

    x

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 14:16 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Gaaf dit! Stille mt. c:


    The truth is out there.

    Niemand?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    MT. Vetnice dit!


    Heaven is a place that we all have

    Doe je ook layouts voor schrijvers ID's?


    oi, suzy

    MT. Vanavond ga ik een aanvraagje doen. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jure schreef:
    Doe je ook layouts voor schrijvers ID's?

    Ja!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    > Username
    Eternitarian

    > Wat? Profiel, template voor rpg-rollen, etc
    Template voor RPG rollen

    > Thema/Sfeer?
    Laat ik je volledig vrij in. c:
    Misschien wat zomers.

    > Lettertype?
    Calibri voor het meeste, maar voor alle ''hoofddingen'' zoek ik iets sierlijkers.

    > Kleurenschema?
    Oranje/Goudtinten?

    > Plaatjes?
    Omdat elke rol verschilt, en dus ook elke template gelieve gewoon open plekken waar je normaliter foto's tussen zou steken. Uitgaande van een stuk of 4 foto's.
    Daar tussendoor, als je begrijpt wat ik bedoel ((if not pb)), vind ik het wel leuk om plaatjes als deze of deze te plaatsen.

    > Linkjes/hoeveel plek voor linkjes?
    Geen. c:

    > Eventuele tekst die je al hebt geschreven?
    Ik ga even uit van een ''standaard'' rol

    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra

    > Overig?
    Het gaat er vooral om dat alles duidelijk staat, en dat er tussendoor wat decoratie ruimte is om het wat op te vrolijken en persoonlijker te maken. c:


    > Wil je een pb als ik klaar ben?
    Heel graag. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Eternitarian,

    HOW TO USE:
    - Zorg er voor dat het lijntje van de quote precies tussen de twee plaatjes (van de egeltjes) in past. Op de een of andere manier wilde de code daar niet doen wat ik wilde dus is dat de enige manier waarop alles netjes in het midden blijft staan. Is de quote te kort plak je er enkele ─ tussen, is je quote te lang haal je er gewoon een paar weg.

    - Onder het innerlijk en de relaties zitten twee transparante plaatjes. Haal die niet weg, want dan gaan de columns doen waar ze zelf in hebben en heb je opeens een heleboel ruimte bij het innerlijk terwijl de relaties op een dun randje moeten.

    - Vooral geen spaties/enters plaatsen (of weghalen) tussen de codes door. Dan wil de gehele opmaak nog wel eens gek gaan doen en dat is niet de bedoeling. In de tekstvlakken zelf (dus overal waar je tekst zou kunnen typen) maakt het helemaal niets uit en kan je doen wat je wilt.

    - De foto's voor je personage hebben een bepaald aantal pixels met een reden. Als je opeens 200 pixels zou gebruiken in plaats van de aangegeven 245 wil de opmaak er nog wel eens gek uit zien, dus het is het makkelijkste als je gewoon de aangegeven hoogte en breedte gebruikt. Op zich maakt het in hoogte echt niet zoveel uit als je er een paar pixels meer of minder hebt, maar in de breedte kan de opmaak gek gaan doen.

    - Op het einde moet je een extra spatie (of twee) neerzetten, anders gaat quizlet zelf gek doen.

    Als je op een bepaald moment toch per ongeluk iets hebt veranderd in de code waardoor heel je template moeilijk gaat doen; stuur vooral een pb met de gehele code! Dan kan ik de fout voor je opzoeken. Ook als je de plaatjes van je personage niet zo bijgesneden krijgt dat ze in je code passen mag je gerust een mailtje sturen, dan snijd ik ze zo snel mogelijk goed voor je bij.

    Veel plezier er mee,
    Brekker.


    VOORNAAM + ACHTERNAAM

    ───────────────── {QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE} ────

    — LEEFTIJD Leeftijd
          • GEBOORTEDATUM 00'00'0000
          • VERJAARDAG Datum & Maand

    — NATIONALITEIT Nationaliteit
          • GEBOORTESTAD Plaatsnaam
          • HUIDIGE WOONPLAATS Plaatsnaam

    — UITERLIJK:
          • FACECLAIM Naam Faceclaim
          • BESCHRIJVING Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    ♛ INNERLIJK ♛

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor

    ♛ RELATIES ♛

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    ♛ GESCHIEDENIS ♛

          Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst
    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    ♛ EXTRA INFORMATIE ♛

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 16:08 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oeh that's really pretty.
    Als je ook covers voor stories doet:

    > Username
    Yukimura
    > Wat? Profiel, template voor rpg-rollen, etc
    Cover voor een story
    > Thema/Sfeer?
    Donker, maar toch hoopvol. Het thema dood zal zich nog wel eens laten zien in het verhaal.
    > Lettertype?
    Makkelijk leesbaar, maar ook een tikkeltje fancyness. En het moet vooral bij de stijl van het verhaal passen.
    > Kleurenschema?
    Moorden met flair. Misschien heb je daar wat aan bij het kiezen van kleuren. Zelf ben ik daar niet al te best mee.
    Vind de gouden lay-out van hierboven stiekem wel heel gaaf.
    > Plaatjes?
    Ik heb zelf totaal niet voor ogen wat ik graag wil, maar misschien kun je wat met de volgende steekwoorden:
    Dood, moorden, messen, wapens, vluchten, hoop, liefde. En vooral dagboeken.
    Misschien ergens een coole gif?
    > Linkjes/hoeveel plek voor linkjes?
    Geen linkjes
    > Eventuele tekst die je al hebt geschreven?
    Hmm niet echt. Nog geen tekst af.
    > Overig?
    De teksten die ik op de voorpagina van mijn verhalen zet, willen nog wel eens lang uitvallen, dus als dit ook bij dit verhaal het geval is, wil ik wel m'n tekst kwijtkunnen, maar als ik heel weinig tekst heb, wil ik ook weer niet teveel ruimte hebben. Hmm. Goede uitdaging? lange zin, damn
    > Wil je een pb als ik klaar ben?
    Yes, please.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dit topic is echt enkel voor de coding, dus geen covers. Maar als je een pb'tje kan doen met je wensen, wil ik wel iets maken (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Brekker schreef:
    Dit topic is echt enkel voor de coding, dus geen covers. Maar als je een pb'tje kan doen met je wensen, wil ik wel iets maken (:


    Oh sorry, ik weet nooit hoe dat heet lol.
    Ik bedoel de voorpagina. Wel zegmaar de codes haha.
    Voorpagina is met de codes en lay out en de cover is een plaatje, right? Want dan bedoel ik de voorpagina.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ooh op die fiets, dan heb ik je verkeerd begrepen haha
    Voorpagina kan geregeld worden!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ah, dat is fijn!
    Kan gebeuren. Ik zou ook een paar vraagtekens hebben als iemand cover zei, maar voorpagina bedoelde hehe. ^^


    look at the stars, look how they shine for you;