• SUMMER CAMP
    Rollentopic • Praattopic • Speeltopic




    STORY
    In de zomer wordt er vijf weken lang een zomerkamp georganiseerd voor jongeren van de 16 tot 18 jaar. Tijdens dit kamp leren jongeren nieuwe mensen kennen uit het hele land. Er worden dagelijks leuke activiteiten geregeld waarbij je hopelijk nieuwe vrienden kunt maken. Degenen die meegaan op kamp, worden begeleid door studenten van verschillende hogescholen door het hele land. Zij doen dit als hobby, wellicht ook omdat het goed staat op hun CV voor later. Kortom: iedereen doet hard hun best om het voor iedereen naar zijn zin te maken. Dus pak je rugzak in en ga mee op kamp!


    LOCATION
    Het kamp is gelegen in een bos in de staat California in Amerika. Alle jongeren slapen in kleine hutjes waar maximaal vier personen in kunnen, ze slapen hier in stapelbedden. Er zijn gedeelde douches en toiletten die dagelijks schoongemaakt worden. Verder is er eetzaal in het algemene kampgebouw. Het verschilt per dag of er binnen of buiten gegeten wordt, er staan buiten ook veel banken en tafels om aan te eten. Verder is er een groot meer waar in gezwommen kan worden. Ook is er een grote open plek voor een kampvuur waar je op boomstronken omheen kunt zitten.


    DOELGROEP
    — Het kamp is bedoeld voor jongeren van 16 tot 18 jaar, voornamelijk high school leerlingen. Zij komen uit heel Amerika. Veel van hen komen er ook naartoe om nieuwe mensen te leren kennen.
    — De rol van begeleidster wordt voornamelijk gevuld door studenten. Hier zit in principe geen leeftijd aan gebonden, maar de meesten zijn tussen de 20 en 25 jaar. Zij moeten op sollicitatie komen voordat zij mee kunnen, omdat de organisatie wil weten wat ze in huis halen. Het is in principe vrijwilligerswerk, maar ze krijgen wel een kleine vergoeding.
    — Er zijn ook altijd drie organisatoren aanwezig. Zij zorgen voor de technische aspecten zoals verzekeringen. De activiteiten worden namelijk georganiseerd en bedacht door de begeleiders.


    KAMPREGELS
    — Het is verboden om alcohol, sigaretten of drugs mee te nemen en/of te gebruiken
    — Als de jongeren naar bed moeten, dienen zij terug te gaan naar hun eigen hut
    — Jongens en meisjes mogen niet samen slapen
    — Geweld en agressie wordt niet toegestaan
    — Bij het overtreden van één regel volgt er een waarschuwing, bij een tweede overtreding wordt er contact opgenomen met je ouders en word je naar huis gestuurd
    — Er wordt altijd geluisterd naar de begeleiders
    — Heb respect voor elkaar!


    ROLLEN
    Naam • User • Faceclaim • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: begeleider of jongeren die meegaat op kamp?
    Reden voor het kamp: Houd het realistisch. Dit hoeft geen spannende reden te zijn, nieuwe mensen leren kennen volstaat al.
    Woonplaats: Dit mag overal in Amerika zijn, het buitenland mag niet.
    Innerlijk: Wees origineel
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Ook niet iedereen heeft een heftig verleden, wees hierin ook origineel
    Extra:

    *Maar huh waar is het puntje "relaties"? Die staat er niet bij, omdat iedereen elkaar pas op kamp leert kennen, dus je hebt nog geen relaties.

    Jongeren
    Jongens
    — Deymon "Dey" Cáelán Hart • Bathsheba • Dylan Rieder • 1.2
    — Axel Sebestian Spilsburry • Greenlight • 1.4
    –– Aidan Durant • Mouli • 1.3
    Meisjes ook even tijdelijke stop
    — Posey Scarlett Montana • Sobral • ? • 1.1
    — Sasha Aveyah Hale • Campeon • 1.3
    –– Tubbietoost
    –– Charlotte Page • Gareth • 1.3
    –– Aurora Gallagher • Gadot • 1.3
    Begeleiders
    Jongens tijdelijke stop
    — Felix Elvis Thompson • Goosebumps • Matt Corby • 1.2
    — Jackson Nathaniel Cooper • Sobral • 1.3
    –– Donovan Ives West • Soca • 1.2
    Meisjes
    — Madison Kate Clark • JudithSuzann • 1.3

    ––


    REGELS
    — De huisregels van Quizlet gelden hier
    — Alleen Goosebumps en Sobral maken nieuwe topics aan
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Geen perfecte personages
    — Maximaal drie personages per persoon, verschillende rollen en geslachten
    — Wees origineel, maar houd het wel realistisch
    — Heb je vragen? Stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 16:27 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wanneer zijn jullie van plan het speeltopic te openen? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    Wanneer zijn jullie van plan het speeltopic te openen? c:


    Dit weekend eigenlijk haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    goosebumps schreef:
    (...)

    Dit weekend eigenlijk haha

    Oewh yay! I'm excited c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zal proberen op te schieten met mijn rol dan haha, but first I need to make cheesecake


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb nog steeds geen idee voor n rol... Dus schrijf me maar uit...
    Sorry!!! Ik vind dit echt niet netjes van mezelf, en erg jammer, want dit lijkt me een geweldige RPG..


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik heb nog steeds geen idee voor n rol... Dus schrijf me maar uit...
    Sorry!!! Ik vind dit echt niet netjes van mezelf, en erg jammer, want dit lijkt me een geweldige RPG..


    Jammer, maar bedankt voor het berichtje!

    Aan de rest: vandaag komt het speeltopic


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IK PAS DIT NOG AAN! maar ben momenteel op m'n gsm bezig dus zal vaak aangepast worden

    Liv Liana Chebree


    NAAM
    Liv Liana Chabree

    LEEFTIJD
    22 • Geboren op 17 augustus 1996

    ROL
    Begeleider

    REDEN VOOR HET KAMP
    De voornaamste reden voor Liv om begeleider te worden in dit kamp is de natuur. Het is niet zo dat ze een soort bio-freak is die alle planten kan benoemen die ze tegen komt, integendeel. Maar Liv woont in San Francisco en ziet dus vrij weinig natuur in de zin van wilde, ongerepte natuur. Dat vindt ze jammer en daarom besloot ze om deze zomer de natuur te gaan opzoeken. Oorspronkelijk was ze van plan om daarvoor naar Canada te trekken maar bij nader inzien was dit een goedkopere oplossing.

    WOONPLAATS
    San Francisco • California

    UITERLIJK
    Face Claim; Zendaya Coleman
    Liv heeft een gebruinde huid en donkerbruine haren. Haar haren krullen van nature en zijn redelijk lang. Ze draagt haar haren vaak los maar durft ze ook wel eens een stijltang te gebruiken, in een knot te dragen of gewoon in een paardenstaart. Liv is ook behoorlijk groot, namelijk 1m 79. Vroeger was ze vaak de kleinste van de klas en wenste ze vaak dat ze groter zou worden. Vanaf de puberteit leek het alsof de natuur haar smeekbeden had aangehoord en daarom de jaren van klein zijn, gecompenseerd heeft met een enorme groeispurt. Liv is redelijk slank maar heeft wel wat rondingen waar ze blij om is omdat ze anders waarschijnlijk nog groter had geleken.
    Qua kledingstijl geldt voor Liv meestal volgende regel: praktisch maar stijlvol. Ze is iemand die niet de trends van de wereld zal volgen maar haar eigen trends zal ontwikkelen. Ze combineert soms kledingstukken die anderen nooit zouden dragen maar dat maakt haar net Liv. Het is eigenlijk een soort materiële uitdrukken van haar persoonlijkheid. Daarom zal ze ook snel gekwetst zijn als iemand een opmerking maakt over haar kledij. Ze zal dit aanzien als een aanval op haar persoonlijkheid.
    Tatoeages heeft Liv niet maar ze wil er wel enorm graag één. Wel laat ze in de zomer altijd henna zetten. Het geeft haar een echt zomergevoel en bovendien vindt ze het mooi en lekker handig dat het niet permanent is.
    Liv heeft ook een bril, alhoewel ze meestal lenzen draagt. Meestal kiest ze gewoon welke van de twee het meest praktisch is op dat moment. Naarmate het avond wordt, zal je haar dus sowieso met haar bril zien rondlopen aangezien ze dan haar ogen altijd even laat "luchten".






    INNERLIJK
    Twijfelaar
    Avonturier (beetje)
    Ruimdenkend
    Overenthousiast
    Kort lontje (niet qua agressie etc maar redelijk snel denken dat iemand iets tegen haar heeft of iets direct naar haar bedoelt)

    Klik
    Seksuele Geaardheid
    Angsten
    Verslavingen
    Medicaties
    Turn-Ons
    Turn-Offs
    Moralen
    Belangrijke dingen in het leven
    Cultuur
    Doel van je personage (in het verhaal)
    Wat wil je personage bereiken?
    Wat wil je personage?
    Wat heeft je personage al bereikt?
    Grootste mislukking
    Geheimen
    Zorgen
    Dromen
    Nachtmerries
    Hobbies en interesses
    Talenten
    Wat vindt je karakter leuk?
    Wat vindt je karakter niet leuk?
    Humor of niet?
    Guilty Pleasure
    Sterktes
    Zwaktes
    Reputatie
    Eerste impressie

    You're the man, but I got the power. You make rain but I'll make it shower.

    GESCHIEDENIS
    Geboorteplaats
    Indeling gezin
    Baby tijd [0-2]
    Jeugd [3-12]
    Tiener jaren [13-17]
    Volwassen tijd [18+]
    Opgroeien
    Educatie
    School
    Werk
    Beste herinnering
    Slechtste herinnering

    FAMILIE
    1 Jongere zus en 1 oudere broer
    Haar broer ziet ze als haar grote voorbeeld.
    Ze probeerde haar zus altijd te stylen maar vanaf ze ouder werd, kon Liv haar minder dingen opdragen.
    Ze hebben ook een hond en 2 katten.
    Is gewoon opgevoed door haar ouders. Ze zijn meerdere keren verhuisd maar wonen ondertussen al een aantal jaren in.... Liv vindt het stadsleven op een bepaalde manier wel leuk maar mist de natuur soms wel.

    Ouders
    Wie hebben je personage opgevoed?
    Verre familie
          • ?: vader.
          • ?: moeder.
          • ?: broer/zus.
          • ?: broer/zus.


    EXTRA
    L I K E S
    •honden • Liv heeft een zwak voor honden, waarschijnlijk is dat gegroeid door het feit dat ze al bijna haar hele leven vergezeld is geweest van een trouwe viervoeter
    •buitenlandse accenten • Waarom weet ze niet precies maar Liv vindt buitenlandse accenten sexy
    •zwoele zomeravonden en frisse ochtenden
    •Joggen
    •muziekinstrumenten • Hoewel Liv zelf geen enkele muziekinstrument kan bespelen, vindt ze muziekinstrumenten wel fascinerend leuk
    •klaprozen
    •Natuur
    •Lekker eten
    •avontuur

    D I S L I K E S
    •spinnen
    •Onweer • Ze begrijpt niet waarom zo veel mensen onweer gezellig vinden
    •verdwalen of achtergelaten worden
    •geur van azijn
    •ongelijkheid of mensen die beelden van ongelijkheid delen • Ze is tegen elke vorm van ongelijkheid en daardoor ook tegen racisme. Ze durft zichzelf ook wel eens omschrijven als feminist


    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 22:31 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Zou ik een jongen mogen reserveren alsjeblieft?

    Oeps, laat maar haha.
    Sorry, had nog niet gezien dat er een speeltopic was.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 11:21 ]

    Hey,
    Mag ik een jongen reserveren? als een van de jongeren? (: Met faceclaim Nash Grier?


    (oeps, er is dus al een speeltopic inderdaad, als ik nou morgen avond mijn rol af heb, is er dan een kans dat ik nog in kan stromen in het speeltopic?)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 19:16 ]


    - thank you for existing -

    Deze RPG is al twee weken dood dus als ik jou was zou ik geen moeite steken in een rol c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston schreef:
    Deze RPG is al twee weken dood dus als ik jou was zou ik geen moeite steken in een rol c:


    haha okee.


    - thank you for existing -