• Ik had eigenlijk ten eerste een simpele vraag hoelang het duurt voor credits worden toegevoegd aan Quizlet.
    Ik had 9 juni rond 8 uur 's ochtends een betaling gedaan op een hele rits credits, die ik nog steeds niet ontvangen hebt.
    Vandaar dat ik die vraag had.
    Ik weet niet of er iets fout gegaan bij Quizlet, want het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven.

    Ik hoop ieder geval op een snel antwoord. :)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Heb je Tristan of Rutger een bericht gestuurd? Dat kan wel helpen, want anders duurt het langer voor ze de overschrijving zien. Plus, het duurt sowieso enkele dagen vooraleer iets overgeschreven is (alhoewel drie dagen wel heel lang is).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    Heb je Tristan of Rutger een bericht gestuurd? Dat kan wel helpen, want anders duurt het langer voor ze de overschrijving zien. Plus, het duurt sowieso enkele dagen vooraleer iets overgeschreven is (alhoewel drie dagen wel heel lang is).


    Het is weekend geweest tho, en bij sommige banken moet je dan tot een werkdag wachten. Ik heb het wel al een paar keer voor gehad, en het hielp iedere keer om gewoon een pb'tje te sturen naar Rutger (: en nu dus ook Tristan.


    Mhm?

    Zoals al gezegd, kan je hiervoor beter een berichtje sturen naar Tristan of Rutger. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Zoals al gezegd, kan je hiervoor beter een berichtje sturen naar Tristan of Rutger. ^^


    Ik kan dat nog herinneren ja, maar wist dat gewoon nog niet zeker. :')

    Toch ieder geval bedankt tot nu toe. Ik zal als ik eens geslapen heb... (Uch, kon echt nog niet slapen,) een berichtje sturen naar een van de twee. :)
    Zij kunnen mij waarschijnlijk inderdaad beter helpen. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."