• Na een tijdje niet op quizlet hebben gezeten dacht ik er net weer aan, heb ik iets gemist de laatste jaar? weet eigenlijk niet hoe lang ik hier weg ben gebleven miss zelfs langer maarja.
    Heb m'n naam ook verandert van Segatakai naar TrickyPossum omdat ik die momenteel veel gebruik xD
    Ook heb ik nu eindelijk een tattoo :D hopelijk heb ik de foto er goed in gezet



    btw. staat dit hier goed of niet?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Oh mijn god, wat is jouw tattoo ontzettend gaaf! Holy shit, wat mooi!
    Ik ken je niet, dus zeggen dat ik je gemist heb, kan ik niet, maar ik kan je wel 'welkom terug' wensen. Dus: Welkom terug! (:
    Je tattoo is echt machtig mooi. Zit er ook een betekenis aan vast?
    Vind je het erg als ik de foto opsla? Als inspiratie? Ik weet dat ik ook ooit een tattoo wil en die van jou vind ik toch zo gaaf!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wouw, zo'n 'splash' tattoo wil ik al heel lang. Hij is echt ontzettend mooi! Ik ken je niet, maar ik wens je een hartelijk welkom terug op Quizlet!

    Yukimura schreef:
    Oh mijn god, wat is jouw tattoo ontzettend gaaf! Holy shit, wat mooi!
    Ik ken je niet, dus zeggen dat ik je gemist heb, kan ik niet, maar ik kan je wel 'welkom terug' wensen. Dus: Welkom terug! (:
    Je tattoo is echt machtig mooi. Zit er ook een betekenis aan vast?
    Vind je het erg als ik de foto opsla? Als inspiratie? Ik weet dat ik ook ooit een tattoo wil en die van jou vind ik toch zo gaaf!


    Haha zekers mag je het opslaan : )
    Ik had ook 2 foto's als een soort van idee gebruikt.
    het heeft niet een directe betekenis meer meerdere bij elkaar gepropt, ben heel erg fan van origami dus heb ik mijn chinese sterrenbeeld als origami gedaan, omdat ik waterverf altijd prachtig heb gevonden besloot ik dit te doen om het een beetje levendig te maken.


    You can't not look cool with a crossbow.

    TrickyPossum schreef:
    (...)

    Haha zekers mag je het opslaan : )
    Ik had ook 2 foto's als een soort van idee gebruikt.
    het heeft niet een directe betekenis meer meerdere bij elkaar gepropt, ben heel erg fan van origami dus heb ik mijn chinese sterrenbeeld als origami gedaan, omdat ik waterverf altijd prachtig heb gevonden besloot ik dit te doen om het een beetje levendig te maken.


    Dat is geweldig! Dit is honestly de gaafste tattoo die ik ooit heb gezien. Nu is het tijd om het internet af te gaan naar ideeën. Damn, hoe gaaf.

    Misschien een ongepaste vraag, maar moet ik een orgaan gaan verkopen om zo'n tattoo te kunnen betalen? Hoe duur is zoiets ongeveer? Sorry, sorry, sorry. Beetje best wel een brutale vraag.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    (...)

    Dat is geweldig! Dit is honestly de gaafste tattoo die ik ooit heb gezien. Nu is het tijd om het internet af te gaan naar ideeën. Damn, hoe gaaf.

    Misschien een ongepaste vraag, maar moet ik een orgaan gaan verkopen om zo'n tattoo te kunnen betalen? Hoe duur is zoiets ongeveer? Sorry, sorry, sorry. Beetje best wel een brutale vraag.


    Mwah valt mee was 150,- (vind ik zelf niet duur aangezien het toch permanent is maar heb weet niet hoe anderen er over denken) en heeft 2/3 verschillende naalden gebruikt weet niet meer zeker. heb gehoord van een vriendin dat zij een plek wist waar die 40 of meer goedkoper kon maar ik had dat wel over voor een bekendere plek.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Die tattoo is zo gaaf! I love it.
    En welkom terug!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Welkom terug!
    Wat een ontzettend gave tattoo D:


    26 - 02 - '16

    Mooie tattoo zeg!
    Ik ken je niet, maar wellicht komt dat nog. Welkom terug! (:

    Smyth schreef:
    Welkom terug!
    Wat een ontzettend gave tattoo D:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mooie tattoo en welkom terug (:


    16 - 09 - '17

    wauw, die tattoo is echt verschrikkelijk mooi!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Is dat geen aquarel tattoo? Zijn die niet lastiger te "onderhouden"? Zeker een mooi'tje, tho.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Welkom terug! Hele mooie tattoo! Ik vind die watercolor stijl echt fantastisch maar kon er zelf niet aan committen omdat het zo snel vervaagt.


    The truth is out there.

    Oh wat een gave tattoo. Ik ben helemaal fan van die origami/geometrische tattoostijl.
    Al ben ik zelf niet zo van gekleurde tattoos, ik vind deze wel heel mooi c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mooi! Betekent het iets?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!