• Jawel, toen ik nog jonger was, heb ik van dit liedje de Nederlandse versie gehoord en die vond ik toen wel geinig. Vond het dus wel leuk om nu de Engelse/Ierse versie te vinden en te luisteren. Echt zo'n nummer waarbij je lekker mee kan zingen.

    Ik vind wel vaker nummers die ik mooi/leuk vind, maar ik wilde deze toch wel even delen met jullie. Ken jij dit liedje ook of misschien de Nederlandse versie?


    Physics is awesome

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Hmm... Die kan ik me niet herinneren.


    Ik vind hem wel wat hebben. Hij staat onder de spoiler.


    Physics is awesome

    Douceur schreef:
    Oh wat grappig! De Nederlandse versie ken ik wel, maar dit klinkt ook erg leuk ^^


    Vooral dat Ierse accent maakt het zo leuk, vind ik.


    Physics is awesome

    Eurus schreef:
    Jaaa Drunken Sailor is goede shit!!

    Nog meer goede shit:
    (...)


    Dat liedje ken ik ook, hoewel ik niet alle coupletten kende.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)[/spoiler]


    Wow, dit is echt geweldig! Een echt goed nummer hoef je maar één keer te horen voordat je het leuk vindt, en I LOVE IT! Bedankt! (:

    ik kan het spel niet goed uitleggen, haha, het is niet echt een spel, eerder en uhm opwarmer of zo hahaha (ik speelde het toen ik jonger was) je wordt er gewoon happy van om het te spelen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Wow, dit is echt geweldig! Een echt goed nummer hoef je maar één keer te horen voordat je het leuk vindt, en I LOVE IT! Bedankt! (:


    Hoopte al dat je hem goed zou vinden. Dat is waar, bij sommige liedjes ben je meteen verkocht. Graag gedaan!


    Physics is awesome

    oooh wacht het spel wordt gespeeld op een variant daarvan:

    WHAT SHALL WE DO WITH THE BIG FAT PONY (X2)
    EARLY IN THE MORNING

    FRONT FRONT FRONT MY BABY
    BACK BACK MY BABY
    SIDE SIDE SIDE MY BABY
    EARLY IN THE MORNING

    (dus één iemand loopt rond in een kring terwijl iedereen da tlied zingt en zodra het stuk over 'front' begint, stopt de persoon met rondlopen en de persoon waar die voor staat is zijn danspartner en dansen ze dus front front (uhm je schouders naar elkaar schudden), back back (twerken naar elkaar of zo haha) en side (you get my point)

    dan begint het gewoon opnieuw, maar nu lopen die twee mensen rond (dus er komen steeds meer en meer mensen bij)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MacGyver schreef:
    (...)

    Hoopte al dat je hem goed zou vinden. Dat is waar, bij sommige liedjes ben je meteen verkocht. Graag gedaan!


    Nu heb ik dus weer een nummer dat ik non stop kan luisteren de komende tijd. :')

    goud schreef:
    oooh wacht het spel wordt gespeeld op een variant daarvan:

    WHAT SHALL WE DO WITH THE BIG FAT PONY (X2)
    EARLY IN THE MORNING

    FRONT FRONT FRONT MY BABY
    BACK BACK MY BABY
    SIDE SIDE SIDE MY BABY
    EARLY IN THE MORNING

    (dus één iemand loopt rond in een kring terwijl iedereen da tlied zingt en zodra het stuk over 'front' begint, stopt de persoon met rondlopen en de persoon waar die voor staat is zijn danspartner en dansen ze dus front front (uhm je schouders naar elkaar schudden), back back (twerken naar elkaar of zo haha) en side (you get my point)

    dan begint het gewoon opnieuw, maar nu lopen die twee mensen rond (dus er komen steeds meer en meer mensen bij)


    Dat klinkt als een geinig spel.


    Physics is awesome

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Nu heb ik dus weer een nummer dat ik non stop kan luisteren de komende tijd. :')


    Dat doe ik dus ook altijd als ik een goed nummer vind. Om vervolgens hem in bed nog te horen.


    Physics is awesome

    Ik ken de deun van films, denk ik. Weet alleen niet welke film. Vaag denk ik dat ik ook de Nederlandse versie heb gehoord, maar waar? Geen idee. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit doet me terugdenken aan Hattem kamp. Zongen we zulke liedjes. En Keesje de Jordaan/het bananenlied, in the jungle, dat soort dingen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Is hier zelfs een Nederlandse variant van? :') Ken alleen de Engelse en heb het nog gezongen bij de Krysostomos cantus op school afgelopen januari haha (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jeugdsentiment gelukkig

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 10:13 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik gebruik dit lied altijd om piratenposts op te schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.