• B L A C K      C H A L K
    O X F O R D      U N I V E R S I T Y

    THE TRUE GAMBLER PLAYS FOR THE THRILL
    THE SHEER ECSTASY OF TAKING PART


    "BECAUSE ANY FRIENDSHIP WAS A PATH AND PATHS ALWAYS LED ELSWHERE."


    T H E      G A M E

    Black Chalk werd voor het eerst gespeeld in 1967. Tien eerstejaarsstudenten hebben het spel samen ineen gestoken en het gehele spel neergeschreven in een dagboek. Black Chalk heeft in totaal vijftien slopende jaren geduurd voordat er een winnaar uit de bus kon komen. Geen enkele andere student was op de hoogte dat het spel gespeeld werd.

    Elke zondag komen de studenten samen in de speelkamer [dit is een kamer van een van de studenten]. Ze spelen een kaartspel en daarna een dobbelsteenspel. De verliezer krijgt een consequentie opgelegd door de andere spelers. Dat kan gaan van 'ren een rondje naakt door het gebouw' tot 'bedrieg je vriendin'. De consequentie dient uitgevoerd te worden voor de volgende ronde start. Elke zondag start een nieuwe ronde; ze hebben dus één week de tijd. Elke ronde worden de consequenties zwaarder. Uit het spel stappen kan elk moment, maar dan krijg je slechts de helft van je inzet terug. Als je nog een consequentie voor de boeg hebt, krijg je niets van je geld terug. Ook het verklappen waarom je een bepaalde consequentie aan het uitvoeren bent of het vertellen aan anderen dat je Black Chalk speelt, leidt onherroepelijk tot verwijdering uit het spel (ook hier kreeg je je geld niet terug).

    Het doel van het spel is simpel: blijf als enige nog over in het spel en win de pot. Wie kan het langst de mensonwaardige consequenties volhouden? Wie is het moeilijkst te breken? Maar belangrijker nog; hoever ga jij om je vrienden te breken? In 1967 is een van de deelnemers tragisch tot zijn einde gekomen door het spelen van Black Chalk. Eén ding is duidelijk: als je van een twintig meter hoge toren valt, ben je op slag dood. De vraag rest zich alleen of hij echt gevallen was. Wie zal het de nieuwe studenten vertellen dat hij misschien een duwtje in de rug had gekregen of dat hij uit pure waanzin zelfmoord had gepleegd? Wie zal hen een halt toe roepen voordat het te laat is?


    I N F O R M A T I O N

    S P E L V E R L O O P
    Elke zondag (in het verhaal) wordt er een ronde gespeeld door de studenten. Om uit te maken wie de verliezer zal zijn, gebruiken we een randomgenerator om het eerlijk te laten verlopen. Via random.org moet iedere deelnemer 7 kaarten trekken uit één dek kaarten (directe link). Wees eerlijk en doe dit maar eenmaal! Het aantal punten wordt als volgt berekend: aas = 15, 2 tem 9 = de waarde van het getal zelf, boer = 11, koningin = 12 en koning = 13. Overwegend meer harten = score delen door twee. Overwegend meer schoppen = de waarde van de hoogste kaart erbij optellen. Overwegend meer ruiten = score verdubbelen. Overwegend meer klaveren = de waarde van de hoogste kaart aftrekken. Bij een ex aequo verandert er niets aan je score. Het liefst heb ik graag dat je even een screenshot van je kaarten in het praattopic dropt, zodat het overzichtelijk is.
    Voor het tweede deel van het spel moet iedere deelnemer via random.org vijf dobbelstenen rollen (directe link). Speel ook hier eerlijk en maar één keer! Het aantal punten wordt als volgt berekend: het aantal totaal ogen wordt met elkaar opgeteld. Tweemaal hetzelfde getal = de helft van de score erbij optellen. Twee keer tweemaal hetzelfde getal = score verdubbelen. Drie keer hetzelfde getal = score delen door twee. Vier keer hetzelfde getal = score vervierdubbelen. Vijf keer hetzelfde getal = score vervijfdubbelen. Indien je de combinaties 1, 2, 3, 4, 5 of 2, 3, 4, 5, 6 hebt, krijg je respectievelijk 75 of 100 punten. Ook bij de dobbelstenen is een screenshot verplicht. Wees eerlijk en speel maar één keer. (Je kan het kaartspel en het dobbelstenenspel in één keer doen)

    De winnaar is degene met de meeste punten in totaal. De verliezer is degene met het laagst aantal punten. De winnaar krijgt de uiteindelijke eindbeslissing over de consequentie voor de verliezer. In totaal zijn er drie verliezers: de grote verliezer, de verliezer, de pechvogel. Er zijn in totaal ook drie winnaars: de gouden winnaar, de runner up en de geluksvogel. De Gouden winnaar krijgt de eindbeslissing over de grote verliezer, de runner up over de verliezer en de geluksvogel over de pechvogel. De consequentie van de grote verliezer moet zwaarder zijn dan die van de pechvogel.


    D E      C O N S E Q U E N T I E S
    De consequenties worden in groep besproken. De verliezers mogen niet aanwezig zijn bij dit overleg. Moest de groep er niet over eens zijn welke consequentie er zal volgen, krijgt de winnaar het voorrecht om de knoop door te hakken. Onthoud dat de consequenties niet onmogelijk mogen zijn, geen blijvende lichamelijke letsel mogen teweegbrengen of rechtstreeks tot de dood mogen leiden van de persoon in kwestie of van andere personen (enkele voorbeelden van slechte consequenties: door vuur lopen, van x-aantal meter springen zonder beveiliging, een kangoeroe vangen in Australië, iemand omverrijden).

    De consequenties kunnen ook in het praattopic besproken worden, om de RPG vlotter te laten verlopen.


    V E R L I E Z E N      E N      W I N N E N
    Omdat dit een RPG is, zullen onze personages niet verliezen of winnen (tenzij je liever uit de RPG stapt, dan zal je personage uit het spel gaan). Probeer het wel gewoon realistisch te houden: als je personage een hoogteparcour moet afleggen, terwijl hij/zij hoogtevrees heeft, zal dit niet vlot verlopen. Onthoud dat deze RPG niet draait om het winnen, maar om het spelen van het spel. (je personages zullen liefst wel willen winnen, maar ik bedoel dat je het niet te perfect moet schetsen)


    D E      C A M P U S
    Oxford University is één grote universiteit die bestaat uit verschillende colleges. Elk college heeft zijn eigen gebouw en die kunnen wel kilometers van elkaar verwijderd zijn. Het is de studenten vrij te kiezen van welk college ze lid willen zijn, aangezien je alles doet in je college; de slaapruimtes zijn bij elkaar, de eetruimte, activiteiten, etc. De lessen zelf verlopen wel gemengd met andere colleges.

    Aangezien onze personages één vriendengroep vormen, zitten ze in hetzelfde college: The Queen's college. Iedereen heeft zijn eigen kamer, maar ze kunnen geregeld samenkomen in iemands kamer, of in de collectieve ruimtes.




    "YOU DID NOT COME THIS FAR TO WALK AWAY WITHOUT THE VICTORY."

    I N T RO

    Acht tweedejaarsstudenten van Oxford vinden een oud boek waarin het spel 'Black Chalk' wordt beschreven en besluiten het spel na te spelen. De inzet is maarliefst drieduizend euro, maar de consequenties van het spel worden persoonlijker, gevaarlijker, confronterender en algauw ontdekken de studenten dat niet alleen drieduizend euro op het spel staat, maar dat ook hun vriendschap in gevaar is. Hoever ga jij om een spel te winnen?

    November 2017, Oxford University. De start van het einde van hun vriendschap.

    Lees eerst alles goed door!

    (Based on Black Chalk)



    "I WILL WIN
    NOT IMMEDIATELY
    BUT DEFINITELY"


    R O L E S

    — User | Role | Status | Page

    [5/5]
    — Saetre | Camilo Rodriguez | Richie Rich | 1.2
    — Campeon | Roman Damario Montana | Latino Fuckboy | 1.3
    — Hoodini | Zeke Marion Buckly | The Non-nerd Gamer | 1.2
    — Tad | Max Benard | The Quiet One | 1.6
    — Vaiana | Elijah Raphael Oakley | The Vampire | 1.5

    [5/5]
    — goud | Alice Precious Caldwell | Dramaqueen | 1.2
    — Sobral | McKenna Allison Sparrow | The Journalist | 1.3
    — Gadot | Lola Hamilton | The Doll | 1.3
    — Meraki | Ellis Sophia Callas | Nightowl | 1.4
    — Gareth | Nerys Clifford | The perfectionist | 1.3


    I N V U L L I J S T

    — Naam

    — Leeftijd (+ verjaardag)

    — Studie (waarom?)

    — Status (waarom?)

    — Karakter (minstens vijf positieve en vijf negatieve eigenschappen en verdere toelichting)

    — Uiterlijk (roots, lichaamsbouw en kledingstijl)

    — Geschiedenis (familie, kinderjaren, hobby's en vrije tijd)

    — Extra (angsten (minstens drie), dromen, talenten, allergieën, (jeugd)trauma's, gewoontes, verslavingen)

    (— Relaties (pas als de rol is goedgekeurd, onthoud dat iedereen met elkaar bevriend is!))


    R U L E S

    — Reserveren kan, maar het is geen garantie op een rol, omdat het niet eerlijk is voor mensen die te laat waren om te reserveren. Je doet pas mee als je rol is goedgekeurd (= helemaal af is en voldoet aan de vereisten) en tussen de rollen staat. Let op! Er zijn maar zes rollen beschikbaar, dus wees snel (drie mannelijke en drie vrouwelijke).

    — Eén personage per persoon

    — Perfecte personages worden afgekeurd, houd het realistisch

    — Er is geen minimum aantal woorden voor een post, maar we schrijven allemaal in de derde persoon, verleden tijd

    — Gelieve bovenaan de post volgende dingen te zetten: Locatie — Met wie — Actie (— Gemoedstoestand — Kleding)

    — OOC in het praattopic

    — Enkel ik (Qing, goud) maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven

    — Vragen en kritiek zijn altijd welkom (:


    T O P I C S

    — Rollentopic: Uno
    — Praattopic: Uno
    — Speeltopic

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 23:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik moet zijn karakter nog uitschrijven maar is Roman (P3) tot nu toe goed?


    El Diablo.

    ^ Als zijn karakter is uitgeschreven, is hij goedgekeurd (:

    Ik heb wel nog een vraagje over zijn geschiedenis: hoe is hij in Londen terechtgekomen? (: Ze wonen/woonden namelijk in Amerika. Of doet hij daar nu gewoon tijdelijk zijn bachelor? (en hoe is hij aan het geld geraakt om naar Londen te komen? Of zijn ze met z'n allen naar Londen gekomen?) Sorry dat ik zoveel vragen stel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ Ik zat er aan te denken, omdat hij heel zeker was over zijn toekomst op zijn 16e, dat hij heel hard is gaan werken op school en zo een goede scholarship kon halen voor de school ofzoiets. Als dat mogelijk is haha


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    ^ Ik zat er aan te denken, omdat hij heel zeker was over zijn toekomst op zijn 16e, dat hij heel hard is gaan werken op school en zo een goede scholarship kon halen voor de school ofzoiets. Als dat mogelijk is haha


    Voor mij is welke optie je ook kiest goed, haha, het is en blijft een RPG (probeer wel gewoon zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid te blijven, dus geen roze eenhoorns te verwerken (nerd) ) Het leek me gewoon nog iets belangrijk voor in de geschiedenis, omdat het handig kan zijn om eventueel druk op uit te oefenen (dat hij van Amerika is, bedoel ik dan, en dat zijn familie nog daar woont (ik weet het niet?)). In het originele boek was er namelijk ook zo'n student van Amerika (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké ik denk dat ik wel een tof idee heb voor een man - en nu ben ik dus heel blij met derde persoon verleden tijd (want bij ik-verteller mannen worden ze bij mij allemaal verwijfd haha).

    Mag ik een man?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    ^ Tuurlijk (: Het spijt me echt dat je geen vrouwelijke rol meer kon krijgen :/ ik hoop dat je het niet te erg vindt allright, de volgende keer doe ik wel weer met reservatie #trialanderror #ikmoetteveelmensenteleurstellen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maar nu zijn er ineens veel mannenrollen vrij en twijfel ik weer GAH


    Heaven is a place that we all have

    Ik denk dat hij wel klaar is (:


    El Diablo.

    Roman is goedgekeurd, welkom in the clubb *O* EDIT: wait, ik heb nog één vraag: is hij alleen naar Londen gekomen? Of is zijn familie ook mee naar Londen verhuisd?


    ik denk dat onze chars zichzelf 'the sassy gang' mogen noemen of zo hahaha iedereen is zo sassy and savage af

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yaaaaay :Y)

    EDIT: He is a loner

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 20:04 ]


    El Diablo.

    ELIJAH RAPHAEL OAKLEY

    The Vampire

    🌕



    Elijah || English,Hewbrew,Biblical || my God is YAHWEH
    Raphael || English, Biblical,French || God has healed
    Oakley || English || From the Oak


    Elijah heeft zijn bijnaam te danken aan verschillende redenen, zijn verjaardag valt op Halloween, hij is half Roemeens, heeft een licht accent dat op die van een vampier zou kunnen lijken, is best bleek met donkere poelen en is een nachtmens. De jongen vind het best grappig en gebruikt zijn eeuwenoude charmes om met mensen te flirten.



    'I'm weak,and whats wrong with that.'

    21 ▾ 31/1O ▾ Biseksual ▾ British/Romanian and slightly French ▾ Music student


    INSIDE

         


    Chaot
    Vriendelijk
    harde werker
    kan niet stilzitten
    droge humor
    spontaan
    Flapuit
    snel afgeleid
    Muzikaal genie
    aandacht nodig
    niet zo onschuldig als hij lijkt
    moedig
    zwak voor flirten
    lomp
    nonchalant
    onhandig
    moedig en eerlijk
    snel gekwetst
    kan agressief worden na een hevige ruzie
    teddybeer
    jaloers
    fanatiek


    Elijah lijkt net een cartoon figuur als je hem voor het eerst ontmoet. Bij nieuwe mensen kan hij nog wat verlegen overkomen, maar eens je met hem aan de praat geraakt merk je al snel dat de jongen niet kan stoppen met praten. Hij is een enorme ratelaar en flapuit, waardoor vaak het eerst wat in hem opkomt uit zijn mond komt te rollen. Hierdoor kan hij soms verkeerde dingen zeggen, maar meestal bedoelt hij het wel goed. Elijah lijkt overdag wel een zombie, hij is dan wat sloom, met niet echt goed op, tenzij hij weet dat het echt belangrijk is en vind altijd wel wat waarmee hij afgeleid geraakt. De jongen kan dan ook spontaan het idee krijgen dat hij het genoeg vind en loopt dan op zijn gemak uit een volle aula.
    Eli zijn hooft is één grote warboel en dat kan je zeker terugvinden in zijn kamer. Het kan soms zo erg uitlopen dat je de vloer niet eens kan zien. Zijn warboel is echter zijn 'orde' en kan het dan ook niet hebben als mensen zijn spullen opruimen, zo vind hij nooit echt wat terug en weet van zichzelf wel wanneer zijn kamer té rommelig word. Echter kan het weken duren vooraleer hij toch iets op gaat ruimen.
    Elijah kan erg fijn zijn in een grote groep mensen al is de jongen pas tot rust wanneer hij allen is op zijn kamer met zijn trouwe gitaar naast hem. Wanneer hij muziek speelt lijkt de jongen eindelijk stil te kunnen staan. Het is één van de weinige momenten waar hij zijn hoofd kan leegmaken en zich echt 100 procent gelukkig voelt. Echter als hij geen muziek heeft, dan is de jongen erg afhankelijk van aandacht en kan er op los flirten. Echter maakt dit de kans erg groot dat Eli ontrouw is. Hij heeft aandacht nodig, gezien dit een soort drugs voor hem is, dus flirten is een onschuldig iets, maar een relatie met hem aangaan is op eigen risico. De jongen heeft je liefde dan nodig en kan niet langer dan een week zonder tederheid, anders is hij weg met een ander die wel die tijd voor hem maakt. Het is misschien wat hypokriet, maar als hij geen muziek heeft en geen liefde, dan maakt het hem niet meet uit .
    De jongen is anders wel een teddybeer te noemen, hij is dol op aandacht en dit kan gaan van knuffelen, tot kusjes geven (vriendschappelijk of niet) tot het spelen van je rugzak, waarbij hij amper van je weg te houden is. Wie hier een hekel aan heeft hoeft het hem gewoon duidelijk te zeggen, de jongen is echter wel snel gekwetst als je dit op de verkeerde manier aanpakt en hoeft dan voor enkele uren niets van je te weten, tot je je genoeg verontschuldigd hebt. Echter is Eli niet iemand die lang boos kan blijven op iemand en zou zelf al snel weer contact zoeken. Echter als je echt op een gevoelige snaar trapt van de jongen en hij al goed wat gedronken heeft dan kan je zijn agressie snel opwekken.
    Eli zou nuchter nooit een vlieg kwaad doen , maar na een glas of 5 kan hij al snel een boel lelijke woorden naar je gooien en kan hij duwen. Echt een ruzie stoker is het niet, maar eens Elijah 'gerechtigheid' wilt, dan kun je hem maar beter uit je buurt houden. Dronken kan hij al wat klappen uitdelen, maar als hij te veel wankelt is hij vooral diegene die de klappen opvangt.
    Eli is een jongen die wel snel jaloers is op anderen, en dit voornamelijk als andere mensen meer aandacht krijgen dan hij. Hij voelt zich dan erg minderwaardig en probeert zich te mengen zodat hij ook wat aandacht krijgt.
    Verder is de jongen erg nonchalant in zijn leven en is een enorme klungel. Hij valt nogal vaak uit zijn bed en is een gevaar op wielen. Mensen kunnen maar beter uit zijn buurt blijven als hij op zijn fiets zit en laat staan mocht hij ooit toch nog eens zijn rijbewijs halen.



    ’ I won't give up that easy ‘

    OUTSIDE



    Elijah is een jongvolwassen man in zijn nopjes. Hij meet 1m79 wat al best lang is voor iemand van zijn roots en heeft hierbij een lichtsportieve bouw. De jongen ziet er nog net geen lange bonestaak uit, maar vind het niet zo erg dat hij geen spierbundel is. Hij is best trots op zijn lichaam en heeft het voordeel dat hij enorm veel kan eten zonder echt bij te komen. Hier maakt hij dan ook vollop gebruik van. De jongeman heeft een lichte huidkleur al kan deze in de volle zomerzon van bleek naar olijfgekleurd worden in no time. Zijn lichaam is bezaaid met moedervlekjes wat hem een onschuldig en speels iets heeft en hier en daar heeft hij wel wat littekentjes van opengekrapte muggenbeten op klauwen van zijn grumpy kat.
    Zijn warrige donkerbruine haren geven hem een speelse Out-Of-Bed Look, al doet hij er af en toe ook was gel in om in model te steken. Verder heeft hij volle/dikke, donkerbruinere wenkbrauwen die zijn heldere bruine ogen doen spreken. Deze hebben een Mocca bruine kleur en rond zijn iris lijkt er net een gouden randje te zitten. Zijn ogen zijn gesierd met donkere zwarte lange wimpers die hem een onschuldige, vertrouwbare blik geven.
    Eli heeft hoge jukbeenderen en iets ingezakte kaken, die hem een strakke kaaklijn schenken en een vierkantige kin, hij heeft een best grote opvallende neus die hij van zijn vader mee heeft, en vind dit zelf niet zo charmant al lijkt het anderen niet te storen. Zijn lippen zijn zalmkleurig en vol van vorm, daarbij zorgt zijn stralende glimlach met licht scherpe hoektanden, waarmee hij mensen plaagt hen te bijten en als kers op de taart verschijnen er ook ondeugende kuiltjes in zijn wangen.
    Meestal zie je hem in een hemd of loszittend shirt, maar het moet hem vooral gemakkelijk zitten en daaronder hoort natuurlijk een goedzittende jeans met een gemakkelijk paar schoenen, de jongen zit het liefst gemakkelijk zodat hij op ieder moment van de dag gemakkelijk avontuur kan beleven.



    ,
    ’ Badum tsjj‘


    HISTORY


    FATHER ▾Charles Oakley ▾52
    MOTHER▾Gabriella Diaz ▾48
    YOUNGER BROTHER▾Diego Oakley ▾12

    HALF SISTER ▾ Andreja Oakley ▾29

    Het verhaal begint zo'n drieëntwintig jaar geleden. Charles Oakley, een goedwerkende zakenman die op zijn werk flirtte met Gabriella Diaz, de Roemeense schone die nog maar enkele weken werkte als schoonmaakster in het bedrijf. Charles viel al gauw voor haar charmes en ondanks dat hij getrouwd was en een dochtertje van 5 had, kon hij zich toch niet bedwingen om zijn moves te maken op de jonge schone. Charles had toch een ongezond huwelijk en had dan ook totaal geen spijt van zijn affaire met Gabriella. Echter na een jaar werd dit wel ondenkt en kwam er een heuse vechtscheiding. Charles won deze zaak met behulp van een sterke avocaad en kon hierbij het meest van zijn fortuin behouden, waarmee hij een nieuw huis kocht voor hem en Gabriella waarmee hij al een jaar erg gelukkig was. Na enkele maanden vroeg hij haar ten huwelijk en nog geen negen maanden na de honymoon kwam hun zoontje ter wereld.
    Elijah werd geboren op een koude Halloween avond, maar werd in warme armen ontvangen. Charles was erg blij met een zoon gezien hij zijn dochter amper nog zag, en besloot dat hij het zijn zoon zo goed mogelijk wilde maken. Elijah kan dan ook zeggen dat hij nooit heeft mogen klagen in zijn jeugd. Zijn moeder vond een baantje waarbij ze vaak thuis kon zijn en ook Charles deed zijn best om een gezamelijke passie met zijn zoon te creëren en lang heeft het niet geduurt voordat ze beiden wisten dat Elijah dol was op muziek. De jongen was 5 toen hij moeiteloos op de piano kon tokkelen en wist zelf eerder noten te lezen dan woorden. De jongen was misschien niet de slimste van zijn school, maar was wel een enorme doorzetter . Als hij iets wilt dan werkt hij er hard voor en stopt niet tot het goed is. Hij kan dan ook avonden doorwerken en is het productiefst s'nachts, tot irritatie toe van zijn ouders soms.
    Eli wist snel piano en gitaar te bemeesteren en op school leerde hij vrienden kennen die aardig goed drum en bas konden spelen. Na een trip in Londen werd hij verliefd op de saxofoon enzovoort enzovoort. Voordat Eli naar Oxford kon heeft hij dan ook vaak naar londen gereisd om muziek op straat te spelen en af en toe mocht hij zelf in restaurantjes spelen met andere bands. Toch schrijft hij het liefst nog zijn eigen muziek en covert graag befaamde muziek maar met een zuiderse roots.





    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes Muziek, lachen, droge humor, zingen, flirten, aandacht, spontane dingen, sex, winnen, werk afhebben, eten, taco's, donuts, katten, fluffy dieren, slapen, avonden, de volle maan, de zee, zwemmen, papegaaien, pinguïns, witte chocola, munt, kauwgom, complimentjes krijgen, anderen muziek zien/horen spelen, knuffelen, het internet, grappige gezichten trekken, fietsen (op zijn kraakmikkige, onveilige fiets) , de stad en zijn gezellige zijstraatjes, de kleur geel, drank, sigaretten, festivals
    Dislikes abnormaal hoge dingen, grote agressieve dieren, genegeerd worden, stilzitten, stiltes, niets kunnen doen, niets mogen doen, mensen die neerbuigend zijn, verliezen, ruzie maken, afgewezen worden voor sex, mensen die niet achterop zijn fiets willen ( waarschuwing, hij is een gevaar op wielen) , selder, bittere dingen, snuiven ( hij heeft ooit zout moeten snuiven voor een weddenschap, he almost died inside) , wanneer mensen zijn neus te groot vinden en dit op een arrogante manier uiten. Drunk fights ( he mostly loses)


    Fears Hij is geen liefhebber van hoge hoogtes , is niet zo dol van grote honden gezien hij als kind eens gebeten is geweest. Alleen eindigen, dit is toch een van de grootste angsten die de jongen heeft. Hij is bang om nooit de liefde van zijn leven te vinden, geen familie te kunnen oprichten en alleen te sterven. Ook is hij absoluut geen fan van selder, gezien hij hier erg ziek van word.

    Talents Eli is student Muziek en kan aardig wat instrumenten bespelen. Op jonge leeftijd leerde hij piano van zijn vader, daarna gitaar , begon hij in een band wat te experimenteren met drummen wat nu geëvolueerd is dat Eli maar liefst 7 instrumenten zonder enige moeite kan bespelen en nog een vijftal andere die hij nu onder de knie probeert te krijgen. Zelf componeert hij ook maar houd hij dit nog wat voor zichzelf. Eli kan ook aardig goed zingen en heeft hierbij een wat hese zachte stem, maar kon hoog uithalen.
    Other Hij kan niet stilzitten waarbij men vermoed dat hij last heeft van ADHD, hij kan dan ook tot irritatie toe van anderen niet in stilte zijn, dus hij is een nonstop pennenklikker en vingerdrummer in de aula . Hij is ook een enorme dagdromer, dus als hij je niet hoort is de kans groot dat hij half aan het slapen is.
    Hij is ook een kettingroker, hierdoor is zijn stem wat schor

    Don't underestemate me.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 10:45 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is het goed dat ik eerst mijn rol post en daarna aan de lay out ga werken?

    sawry ik doe het gewoon

    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 20:59 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    PIERRE JACOBY FEY





    Naam PIERRE FEY
    – Pierre Frans Steen
    – Jacoby Engels Bezetter, vertegenwoordiger
    – Fey Onbekend Fey is een gemeente en plaats in het Zwitserse kanton Vaud


    Leeftijd 20 YEARS
    – Hij is geboren in april, wat hem een stier maakt.


    Studie LAW
    – Pierre’s ambitie uit zich juist ook in zijn interesses. Hij wil van zijn hobby zijn beroep maken en geniet van de studie. Hij houdt alles bij en is een harde werker op de studie.


    Status THE GAY MAN
    – Het is niet voor niets dat Pierre het spel ziet zitten. Hij valt op mannen en heeft door zijn goede kledingsmaak direct het stempel "vrouwtje" gekregen, waar Pierre het dus totaal niet mee eens was. Hij heeft sindsdien alles aangegrepen om zichzelf te bewijzen dat ook homo's stoer kunnen zijn en hun mannetje kunnen staan.


    Karakter THE TALKER
    Ambitieus
    Charismatisch
    Betrokken
    Daadkrachtig
    Voor dierbaren: gevoelig
    Roekeloos
    Pessimistisch mensbeeld
    Streberig
    Koppig
    Ijdel
    – Pierre is een harde werker. Je zou hem bijna een workaholic noemen, maar omdat hij zo kan genieten van een dagje rust, klopt dat niet helemaal. Wel is hij erg ambitieus, wil hij van alles bereiken en stelt hij graag doelen. Het liefst zou hij de wereld veranderen naar wat voor hem de perfecte maatschappij zou zijn – ja hij vindt het leuk om daar onder het genot van een glas wijn over na te denken – maar hij houdt het toch liever realistisch en bij hem zelf. Dit komt deels door zijn negatieve mensbeeld: mensen zijn gewelddadig, willen beter zijn dan de ander en willen de ander wegwerken, kleineren, en nog meer om zichzelf maar beter te voelen.
          De doelen die hij stelt, maakt hij waar. Hij houdt niet van falen, wil graag de man zijn die hij is, en dat ook nog eens aan mensen laten zien. Hij weet dat hij net als de andere mensen is, zoals zijn mensbeeld beschrijft, maar heeft daar rust in. Hij denkt dat doordat hij het weet van zichzelf en zich er bewust van is, het al minder erg is.
          Pierre is erg charismatisch, hij kan met iedereen praten, doch wel oppervlakkig. Hij vindt de aandacht heerlijk en speciaal, maar houdt toch het meest van zijn vrienden. Bij hen is Pierre een gevoelige man, één die veel over heeft voor zijn vrienden. Misschien dat hij zich soms nog wat onzeker bij zijn dierbaren voelt, hij is bang om verstoten te worden en wil daarom graag laten zien wat hij kan en wat hij waard is. Daar komen zijn ijdele opmerkingen nog eens bovenop – de combinatie die voor anderen over kan komen als een irritante streber. Pierre heeft echter een klein hartje, wat hij wel goed beschermt.


    Uiterlijk THE WHITE GUY
    – Lang, 1.80 cm, gespierd, maar niet overmatig, een gezond vetje op zijn buik. Pezig gespierde armen. Lichte huid. Ronde billen, iets bredere schouders, maar niet angstaanjagend groot. Grote voeten die hij altijd in nette herenschoenen stopt, mooie gekleurde sokken en merkspijkerbroeken. Zijn bovenkleding kan heel netjes zijn, blouseje en een jasje, of een trui. Maar ook simpele shirts met mooie prints.


    Geschiedenis BIG HAPPY FAMILY
    – Pierre is geboren in een welgestelde familie, met een grote zus die zijn grote voorbeeld was, en een kleiner broertje waar hij juist graag een voorbeeld voor wilde zijn. Zijn ouders vonden uitstraling, verzorging en reputatie belangrijk, en lieten goed merken dat je hard moet werken voor wat je wilt. Pierre haalde dan ook een wit voetje bij zijn ouders door zijn fijne kledingstijl, maar werd toch ook snel de underdog toen hij uit de kast kwam. Hij heeft zowel thuis, als op school haast altijd de drang gehad om zich te bewijzen, om te laten zien dat zijn homoseksualiteit hem niet minder maakte, niet minder man, niet minder hard werkend, gewoon enkel homo.

    Pierre is heel normaal opgegroeid, pas op de middelbare is hij uitgescholden, gepest en in elkaar geslagen, maar heeft zichzelf ook snel herpakt. Hij ging hard sporten, werken en zorgde ervoor dat mensen hem niet meer konden slaan zonder een klap terug te verwachten. Dit harde werken is er eigenlijk niet meer uitgegaan.

    Pierre houdt van bijna alles wat hij doet. Hij is niet de persoon om dingen te doen die hij niet leuk vindt en maakt van zijn hobby zijn werk. Hij heeft een specifieke interesse in strafrecht en houdt belangrijke zaken dan ook graag in zijn vrije tijd bij. Maar ook bestuurszaken vindt hij interessant, door zijn fascinatie in grote bedrijven, gevoed door de kennis en het beroep van zijn pa. Daarnaast is het een echte sportgek – niet eentje die in de gewichten hangt, maar de gek die door de modder hardloopt, aan kickboksen doet en graag zwemt.


    Extra
    – houdt van: wijn, uit eten gaan, net van de tandarts komen, belangrijk zijn
    – houdt niet van: dronken zijn, sigaretten, domme mensen, luiheid, ziek zijn
    – angsten: falen , verstoten worden, de dood, vrienden verliezen, enorme kou, slangen
    – dromen: advocaat worden, oud worden, kunnen ontspannen, iemand iets kunnen leren
    – talenten: praten – god wat is hij daar goed in. Met iedereen, voor de hele zaal, met zijn tweeën, of een pleidooi. Hij brengt het charmant, of streng, of luid of goed. Mensen hangen aan zijn lippen.
    – allergieën: Pierre heeft nog geen producten gevonden waar hij allergisch voor is.
    – trauma’s: Pierre heeft niet echt trauma’s, het enige wat hem tot op de dag van vandaag dwars zit, is zijn jongere broer, die hem eigenlijk nooit echt als voorbeeld heeft gezien. Hij had nooit zoveel interesse in Pierre en dat vond Pierre maar lastig. Vandaar zijn droom om ooit iemand iets te leren en zo eigenlijk toch nog dat voorbeeld kunnen zijn.
    – gewoontes: praten, opscheppen, mensen pepermuntjes aanbieden en zelf altijd eentje nemen, een beetje aan zijn kin zitten wanneer hij nadenkt.
    – verslavingen: zoute drop en eigenlijk snoep überhaupt. Hij vindt eten erg lekker en houdt van culinaire uitstapjes.

    Relaties



    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 22:49 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zie dat het al best vol zit, maar ik wou toch even vermelden dat dit echt een amazing RPG is!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    .

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 18:16 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.