• The Slyffirapuf, sommige van jullie kennen dit fantastische Harry Potter-magazine misschien wel. Maar diegene die het kennen, zullen ook wel gemerkt hebben dat het ondertussen al een tijdje stil ligt...
    De andere drie redactieleden van The Slyffirapuf zijn ermee gestopt, maar omdat ik dit geweldige idee niet wil stopzetten zoek ik nieuwe redactieleden. Ikzelf wil, in tegenstelling tot vroeger, nu Ravenclaw op mij nemen en Hufflepuff achter mij laten.


    Wat ik zoek is dus:
    Een schrij(v)(fst)er voor Hufflepuff:
    Mensen met interesse: Meraki / Rantipole


    Een schrij(v)(fst)er voor Slytherin:
    Interesse: Ditto / Olive / HedwigDeUil


    Een schrij(v)(fst)er voor Gryffindor:
    Interesse: Stormfly



    Wat meer info over je "job":

    Het is eigenlijk de bedoeling om wekelijks (of maandelijks, dit wordt later nog besproken) een hoofdstukje te posten. Hierin zet je leuke dingen uit de door jou gekozen afdeling. (Bv. Als je Gryffindor hebt gekozen zet je er bijvoorbeeld een interview met Haast Onthoofde Henk in.)

    Laat maar iets weten als je wilt, en anders moet je de story gewoon lezen!!!

    DE VORIGE STORY!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 8:06 ]

    Zal je The Slyffirapuf lezen?

    25.0% (2 stemmen)
     
    Ja!

    12.5% (1 stem)
     
    Heel misschien...

    12.5% (1 stem)
     
    Nee!

    50.0% (4 stemmen)
     
    Ja, ik wil zelfs mee schrijven!

    Ik wil best eens proberen voor een cover, ooit, en hopen dat het geen complete crap wordt (nerd)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    Ik wil best eens proberen voor een cover, ooit, en hopen dat het geen complete crap wordt (nerd)


    Proberen is opzich al een heel gebaar!

    ModernFamily schreef:
    Na het nog even besproken te hebben met de vorige schrijvers hebben we besloten om de volgende personen "aan te nemen":

    Slytherin: Olive
    Gryffindor: Stormfly
    Hufflepuff: Rantipole


    De ideeën van de andere personen zijn natuurlijk welkom! Lay-outs of covers bijvoorbeeld kunnen we altijd gebruiken, en ideetjes voor onderwerpen ook natuurlijk!


    Ik heb nu iets meer tijd dus voor zowel lay-out als cover kan ik iets proberen


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Ik heb nu iets meer tijd dus voor zowel lay-out als cover kan ik iets proberen


    Oké, iedereen mag zijn/haar cover/lay-out insturen, en de vernieuwde staff bepaald welke de beste is!

    N'ah, terwijl ik nog wel nieuwe ideetjes had en de allereerste was die op dit topic reageerde (met een best groot verschil in tijd ook nog). Voelt een beetje als vriendjespolitiek dit. :c


    everything, in time

    Meraki schreef:
    N'ah, terwijl ik nog wel nieuwe ideetjes had en de allereerste was die op dit topic reageerde (met een best groot verschil in tijd ook nog). Voelt een beetje als vriendjespolitiek dit. :c

    Je hebt inderdaad als eerste gereageerd, maar Rantipole had 6 maanden geleden al gevraagd of ze voor Hufflepuff mocht schrijven. Misschien, als Rantipole hiermee akkoord gaat, kunnen jullie proberen om afwisselend te schrijven? Of als iemand van de nieuwe staff geen idee/tijd heeft schrijf jij?

    Ik kan geen covers maken maar is een foto editen ook goed? En voor de Lay-out wil ik best wel iets proberen. Is het voor de Lay-out van de story?

    ModernFamily schreef:
    (...)
    Je hebt inderdaad als eerste gereageerd, maar Rantipole had 6 maanden geleden al gevraagd of ze voor Hufflepuff mocht schrijven. Misschien, als Rantipole hiermee akkoord gaat, kunnen jullie proberen om afwisselend te schrijven? Of als iemand van de nieuwe staff geen idee/tijd heeft schrijf jij?


    Als je het helemaal eerlijk had willen doen, had je iedereen een stukje laten schrijven en op basis daarvan besloten wie je aan zou nemen. Dan heb je echt de beste staff voor je tijdschrift. De beste schrijvers, want daar gaat het uiteindelijk om, toch?
    Dit geldt niet alleen voor mij, want voor de andere afdelingen waren ook meer gegadigden.


    everything, in time

    Stormfly schreef:
    Ik kan geen covers maken maar is een foto editen ook goed? En voor de Lay-out wil ik best wel iets proberen. Is het voor de Lay-out van de story?


    Het is inderdaad voor de lay-out van de story! :)

    Meraki schreef:
    (...)

    Als je het helemaal eerlijk had willen doen, had je iedereen een stukje laten schrijven en op basis daarvan besloten wie je aan zou nemen. Dan heb je echt de beste staff voor je tijdschrift. De beste schrijvers, want daar gaat het uiteindelijk om, toch?
    Dit geldt niet alleen voor mij, want voor de andere afdelingen waren ook meer gegadigden.


    Ja, je hebt inderdaad gelijk... Ik ben een beetje te snel begonnen met dit alles. Ik was begonnen met het typen van het topic maar moest toen weg, en ik had het topic al geopend. Toen ik terug keek waren er al veel reacties, en was het te laat om het nog te veranderen...
    Dus, om het eerlijk te doen stel ik voor om inderdaad iedereen mij een stukje te sturen over de afdeling die jij wel zou willen. Dan zal ik - van zodra ik alle stukjes tekst heb - bepalen wie staff-member mag worden.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 17:58 ]

    ModernFamily schreef:
    (...)

    Het is inderdaad voor de lay-out van de story! :)

    Thanks

    ModernFamily schreef:
    (...)

    Ja, je hebt inderdaad gelijk... Ik ben een beetje te snel begonnen met dit alles. Ik was begonnen met het typen van het topic maar moest toen weg, en ik had het topic al geopend. Toen ik terug keek waren er al veel reacties, en was het te laat om het nog te veranderen...
    Dus, om het eerlijk te doen stel ik voor om inderdaad iedereen mij een stukje te sturen over de afdeling die jij wel zou willen. Dan zal ik - van zodra ik alle stukjes tekst heb - bepalen wie staff-member mag worden.


    Maarl stel dat je mijn stukje niet leuk vind? Ik bedoel er zijn geen andere mensen die voor Gryffindor willen schrijven.

    ModernFamily schreef:
    (...)

    Ja, je hebt inderdaad gelijk... Ik ben een beetje te snel begonnen met dit alles. Ik was begonnen met het typen van het topic maar moest toen weg, en ik had het topic al geopend. Toen ik terug keek waren er al veel reacties, en was het te laat om het nog te veranderen...
    Dus, om het eerlijk te doen stel ik voor om inderdaad iedereen mij een stukje te sturen over de afdeling die jij wel zou willen. Dan zal ik - van zodra ik alle stukjes tekst heb - bepalen wie staff-member mag worden.


    Ontzettend goed van je dat je het wil aanpassen, echt, dat waardeer ik enorm van je. Alleen ben nu wat "huiverig" voor een deelname, omdat ik al het idee heb dat ik in het nadeel ben met zes maanden achterstand en mijn "gezeur".(cop)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ontzettend goed van je dat je het wil aanpassen, echt, dat waardeer ik enorm van je. Alleen ben nu wat "huiverig" voor een deelname, omdat ik al het idee heb dat ik in het nadeel ben met zes maanden achterstand en mijn "gezeur".(cop)[/quote

    Maar ik snap het, en het is volledig mijn fout, en ik hoop dat ik ze nu wat heb kunnen rechtzetten :) Ik ga nu eten maar stuur straks naar alle deelnemers dat ze een stukje moeten inzenden!

    oh wacht 2 late om me aan te melden?


    Heaven is a place that we all have