• The Slyffirapuf, sommige van jullie kennen dit fantastische Harry Potter-magazine misschien wel. Maar diegene die het kennen, zullen ook wel gemerkt hebben dat het ondertussen al een tijdje stil ligt...
    De andere drie redactieleden van The Slyffirapuf zijn ermee gestopt, maar omdat ik dit geweldige idee niet wil stopzetten zoek ik nieuwe redactieleden. Ikzelf wil, in tegenstelling tot vroeger, nu Ravenclaw op mij nemen en Hufflepuff achter mij laten.


    Wat ik zoek is dus:
    Een schrij(v)(fst)er voor Hufflepuff:
    Mensen met interesse: Meraki / Rantipole


    Een schrij(v)(fst)er voor Slytherin:
    Interesse: Ditto / Olive / HedwigDeUil


    Een schrij(v)(fst)er voor Gryffindor:
    Interesse: Stormfly



    Wat meer info over je "job":

    Het is eigenlijk de bedoeling om wekelijks (of maandelijks, dit wordt later nog besproken) een hoofdstukje te posten. Hierin zet je leuke dingen uit de door jou gekozen afdeling. (Bv. Als je Gryffindor hebt gekozen zet je er bijvoorbeeld een interview met Haast Onthoofde Henk in.)

    Laat maar iets weten als je wilt, en anders moet je de story gewoon lezen!!!

    DE VORIGE STORY!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 8:06 ]

    Zal je The Slyffirapuf lezen?

    25.0% (2 stemmen)
     
    Ja!

    12.5% (1 stem)
     
    Heel misschien...

    12.5% (1 stem)
     
    Nee!

    50.0% (4 stemmen)
     
    Ja, ik wil zelfs mee schrijven!

    (if not dan wil ik wel meedoen voor gryffindor)


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil ook wel voor Slytherin schrijven (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Vanaf nu geen eventuele schrijvers meer!
    Om het voor iedereen duidelijk te maken:
    Alle mensen die hebben ingeschreven zullen zodadelijk een pb'tje van mij ontvangen. Hierin zal ik zeggen wat je precies moet doen.

    De deadline om je stukje in te zenden is vrijdag om 18.00u. zodat jullie tijd hebben, maar ook ondervinden hoe het is om in een korte tijd een leuk tekstje te krijgen!

    ModernFamily schreef:
    Vanaf nu geen eventuele schrijvers meer!
    Om het voor iedereen duidelijk te maken:
    Alle mensen die hebben ingeschreven zullen zodadelijk een pb'tje van mij ontvangen. Hierin zal ik zeggen wat je precies moet doen.

    De deadline om je stukje in te zenden is vrijdag om 18.00u. zodat jullie tijd hebben, maar ook ondervinden hoe het is om in een korte tijd een leuk tekstje te krijgen!


    Jens, ik vind schrijven harstikke leuk, maar er is een kans dat ik niet over ga als ik dit ipv eventueel huiswerk doe. Daarna heb ik weer zeeën van tijd, maar precies dan is de deadline voor ook mijn school /:


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Jens, ik vind schrijven harstikke leuk, maar er is een kans dat ik niet over ga als ik dit ipv eventueel huiswerk doe. Daarna heb ik weer zeeën van tijd, maar precies dan is de deadline voor ook mijn school /:


    Jammer voor jou ;)

    Oké, dan zal ik voor jou de deadline wat uitstellen. Tegen wanneer zou het je dan lukken?

    ModernFamily schreef:
    (...)

    Jammer voor jou ;)

    Oké, dan zal ik voor jou de deadline wat uitstellen. Tegen wanneer zou het je dan lukken?


    Die zondag gaat me sowieso lukken, waarschijnlijk iets ervoor ook wel


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Die zondag gaat me sowieso lukken, waarschijnlijk iets ervoor ook wel


    Oké, jij en Rantipole zullen dus tot zondag 12u. tijd krijgen!

    ingezonden ^^


    Heaven is a place that we all have

    Ja, uhm, sorry, dit is misschien best lullig en ik lees dit alles nu pas, maar ik voel er nu ook niet echt zoveel meer voor. Ik wilde juist meedoen omdat het iets was met vrienden en iets waar ik daardoor ook tijd in wilde steken, maar ik weet nu al dat ik de beste schrijver niet ben en dat "wedstrijd" gevoel kan ik echt niet hebben, sorry maar je hoeft dus niet op mij te wachten, want dan is het gewoon niet meer de Slyffirapuf die ik echt leuk vind, als ik zelfs maar kans maak.


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Ja, uhm, sorry, dit is misschien best lullig en ik lees dit alles nu pas, maar ik voel er nu ook niet echt zoveel meer voor. Ik wilde juist meedoen omdat het iets was met vrienden en iets waar ik daardoor ook tijd in wilde steken, maar ik weet nu al dat ik de beste schrijver niet ben en dat "wedstrijd" gevoel kan ik echt niet hebben, sorry maar je hoeft dus niet op mij te wachten, want dan is het gewoon niet meer de Slyffirapuf die ik echt leuk vind, als ik zelfs maar kans maak.


    ... Oké, ik vind het erg spijtig, maar als je niet meer wilt meedoen dan is het zo... En als ik eerlijk mag zijn denk ik dat jij juist één van de betere schrijvers zou zijn...

    OIive schreef:
    Ja, uhm, sorry, dit is misschien best lullig en ik lees dit alles nu pas, maar ik voel er nu ook niet echt zoveel meer voor. Ik wilde juist meedoen omdat het iets was met vrienden en iets waar ik daardoor ook tijd in wilde steken, maar ik weet nu al dat ik de beste schrijver niet ben en dat "wedstrijd" gevoel kan ik echt niet hebben, sorry maar je hoeft dus niet op mij te wachten, want dan is het gewoon niet meer de Slyffirapuf die ik echt leuk vind, als ik zelfs maar kans maak.


    Jammer dat je niet meer meedoet Ava. Ik vind het wel jammer en ik ben het met Jens je waarschijnlijk een van de betere schrijvers zou zijn (niet gemeen bedoelt voor de rest). Maar ik begrijp je punt. (Sorry voor deze reactie ik kon het niet laten).

    ModernFamily schreef:
    (...)

    ... Oké, ik vind het erg spijtig, maar als je niet meer wilt meedoen dan is het zo... En als ik eerlijk mag zijn denk ik dat jij juist één van de betere schrijvers zou zijn...


    Ik wil nog wel een poging wagen hoor, dus het kan zijn dat je nog wat binnen krijgt, maar ik ben bang bij wedstrijden dat ik mezelf teveel ga veroordelen wanneer ik niet eerste word en het mezelf ook echt kwalijk neem en zo


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Ik wil nog wel een poging wagen hoor, dus het kan zijn dat je nog wat binnen krijgt, maar ik ben bang bij wedstrijden dat ik mezelf teveel ga veroordelen wanneer ik niet eerste word en het mezelf ook echt kwalijk neem en zo


    Je moet het gewoon proberen, en ook al ben je niet de beste ik ben er van overtuigd dat je echt iets heel erg goeds gaat maken!!!

    Shit het gaat me echt niet meer lukken vandaag!

    Stormfly schreef:
    Shit het gaat me echt niet meer lukken vandaag!


    Dan krijg je tot zondag 12u.!