• 2227 is het einde!


    2103
    Het begon allemaal in 2103, de eerst geïnfecteerde werd gedetecteerd al leek het toen gewoon een zelfmoord. Pas jaren later bleek het een ziekte te worden.
    In 2103 breekt er een epidemie uit, een zelfmoordepidemie om precies te zijn. De ziekte lijkt alleen effect te hebben op tieners en zij zijn dan ook degene die streng gecontroleerd worden. Alle tieners tussen de twaalf en achttien jaar oud zijn vatbaar voor de epidemie. Zodra je volwassen bent verdwijnen alle symptomen van de ziekte. Toch profiteren vele mensen van deze onverwachtse ontwikkeling zo komen er producten op de markt die ervoor zorgen dat zelfmoord alleen maar makkelijker wordt, zo komen ook de drankjes Antidepressivia op de markt, maar laat je niet verraden door de naam want deze drankjes zorgen er juist voor dat je sterft.

    My heart is a mess. A beautiful mess. Perfectly ruined. Splendidly destroyed.

    Het medicijn
    Na jaren van experimenteren is daar dan toch eindelijk het medicijn gevonden. Toch is het medicijn zeker niet gewild en wordt het onder de tieners en jongeren zelfs gevreesd. Want dit medicijn zorgt er niet alleen voor dat je je depressiviteit verliest maar ook al je herinneringen. Je zal je niks meer herinneren niet van de vriend of vriendin die zelfmoord heeft gepleegd of je broer die het land heeft verlaten om te gaan studeren, want als je herinneringen weg zijn kun je ook de reden voor je depressiviteit niet meer herinneren.


    Wat spelen wij?
    Wij zullen de tieners spelen die op de vlucht zijn voor het medicijn, in deze groep zitten zowel geïnfecteerde als tieners die nog geen last hebben van de epidemie. Samen zullen ze moeten proberen om de epidemie voor te blijven en elkaar hierbij ook proberen te steunen. Het is niet de bedoeling dat de tieners ook daadwerkelijk zelfmoord plegen tenzij je je rol wil laten vallen. De tieners gaan op zoek naar andere tieners die nog niet geïnfecteerd zijn en op zoek naar een manier om zichzelf immuun te maken voor het virus.

    I know what it is like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in but you can't.


    How you hurt yourself on the outside to try to kill the thing on the inside.




    Dit is vast een klein opzetje en moet nog wel verder uitgewerkt worden, maar zou dit RPG waardig zijn? Alle credits gaan overigens naar Suzanne Young.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Zoals al gezegd, dit staat nu te dichtbij mij om eraan mee te kunnen doen zonder bij elke post te gaan zitten janken (als in me kut voelen, geen zelfmoord haha don't worry people) maar ik vind het idee nog steeds cool


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Zoals al gezegd, dit staat nu te dichtbij mij om eraan mee te kunnen doen zonder bij elke post te gaan zitten janken (als in me kut voelen, geen zelfmoord haha don't worry people) maar ik vind het idee nog steeds cool


    Yay thanxx! Nou ik moet nog zien of ik hem open gezien de weinige reacties :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ik begin me eindelijk een beetje beter in mijjn vel te voelen. maar ik ben nog niet 'sterk genoeg' dit aan te kunnen. dit lijkt me echt een heeeele heftige rpg. het idee is goed in elkaar gezet, maar het is niets voor mij.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    ik begin me eindelijk een beetje beter in mijjn vel te voelen. maar ik ben nog niet 'sterk genoeg' dit aan te kunnen. dit lijkt me echt een heeeele heftige rpg. het idee is goed in elkaar gezet, maar het is niets voor mij.


    Jammer maar ik denk dat dit inderdaad bij vele een reden is om niet mee te doen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik zou wel mee willen doen mocht je het openen. Kun je mij op de hoogte houden? (:

    Ik heb al een idee voor een rol ook, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caligosus schreef:
    (...)

    Jammer maar ik denk dat dit inderdaad bij vele een reden is om niet mee te doen.


    De mijne

    Okay sorry ik spam


    obsessive rage

    Ik doe altijd mee - al ben ik niet echt zeker van mijn zaak. Soooo hierbij een emtee


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    LittleOwlet schreef:
    Ik zou wel mee willen doen mocht je het openen. Kun je mij op de hoogte houden? (:

    Ik heb al een idee voor een rol ook, haha.


    Ja zal ik doen! Leuk!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Whitesnake schreef:
    Ik doe altijd mee - al ben ik niet echt zeker van mijn zaak. Soooo hierbij een emtee



    Yayyyy!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Whitesnake schreef:
    Ik doe altijd mee - al ben ik niet echt zeker van mijn zaak. Soooo hierbij een emtee


    Dit

    Stormfly schreef:
    (...)

    Dit


    Leukkk ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik had mijzelf eigenlijk voorgenomen om rustig aan te beginnen met maar 1 RPG mee te doen maar gezien hoe rustig die loopt, zou ik er wel voor open staan mee te doen. Juli is wel een hele drukke maand voor mij dus als er 20 posts per dag zouden komen zou ik het niet lang trekken.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    Ik had mijzelf eigenlijk voorgenomen om rustig aan te beginnen met maar 1 RPG mee te doen maar gezien hoe rustig die loopt, zou ik er wel voor open staan mee te doen. Juli is wel een hele drukke maand voor mij dus als er 20 posts per dag zouden komen zou ik het niet lang trekken.



    Dit is alleen nog maar het ideetopic he ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)


    Dit is alleen nog maar het ideetopic he ^^


    Weet ik, just putting it out there xd


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Weet ik, just putting it out there xd



    Owhhh haha, okee dan is het goed :').


    "The stars replaced the emptiness of my heart."