• 2227 is het einde!


    2103
    Het begon allemaal in 2103, de eerst geïnfecteerde werd gedetecteerd al leek het toen gewoon een zelfmoord. Pas jaren later bleek het een ziekte te worden.
    In 2103 breekt er een epidemie uit, een zelfmoordepidemie om precies te zijn. De ziekte lijkt alleen effect te hebben op tieners en zij zijn dan ook degene die streng gecontroleerd worden. Alle tieners tussen de twaalf en achttien jaar oud zijn vatbaar voor de epidemie. Zodra je volwassen bent verdwijnen alle symptomen van de ziekte. Toch profiteren vele mensen van deze onverwachtse ontwikkeling zo komen er producten op de markt die ervoor zorgen dat zelfmoord alleen maar makkelijker wordt, zo komen ook de drankjes Antidepressivia op de markt, maar laat je niet verraden door de naam want deze drankjes zorgen er juist voor dat je sterft.

    My heart is a mess. A beautiful mess. Perfectly ruined. Splendidly destroyed.

    Het medicijn
    Na jaren van experimenteren is daar dan toch eindelijk het medicijn gevonden. Toch is het medicijn zeker niet gewild en wordt het onder de tieners en jongeren zelfs gevreesd. Want dit medicijn zorgt er niet alleen voor dat je je depressiviteit verliest maar ook al je herinneringen. Je zal je niks meer herinneren niet van de vriend of vriendin die zelfmoord heeft gepleegd of je broer die het land heeft verlaten om te gaan studeren, want als je herinneringen weg zijn kun je ook de reden voor je depressiviteit niet meer herinneren.


    Wat spelen wij?
    Wij zullen de tieners spelen die op de vlucht zijn voor het medicijn, in deze groep zitten zowel geïnfecteerde als tieners die nog geen last hebben van de epidemie. Samen zullen ze moeten proberen om de epidemie voor te blijven en elkaar hierbij ook proberen te steunen. Het is niet de bedoeling dat de tieners ook daadwerkelijk zelfmoord plegen tenzij je je rol wil laten vallen. De tieners gaan op zoek naar andere tieners die nog niet geïnfecteerd zijn en op zoek naar een manier om zichzelf immuun te maken voor het virus.

    I know what it is like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in but you can't.


    How you hurt yourself on the outside to try to kill the thing on the inside.




    Dit is vast een klein opzetje en moet nog wel verder uitgewerkt worden, maar zou dit RPG waardig zijn? Alle credits gaan overigens naar Suzanne Young.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een girl als je het opent :o
    En deze lijkt op twee dingen:
    The100: The city of Light die ervoor zorgt dat je pijn verliest, maar ook je herinneringen.
    Camp Noctis ofzo: Andere RPG, lol. Hier zijn ook 2 groepen gevlucht voor een virus. Alleen hier wordt je een zombie van.


    ''With all due respect, which is none...''

    Sterrenregen schreef:
    Mag ik een girl als je het opent :o
    En deze lijkt op twee dingen:
    The100: The city of Light die ervoor zorgt dat je pijn verliest, maar ook je herinneringen.
    Camp Noctis ofzo: Andere RPG, lol. Hier zijn ook 2 groepen gevlucht voor een virus. Alleen hier wordt je een zombie van.


    Owhh haha nou ja dit is van de epidemie van Suzanne Young echt een geweldig boek!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Maar voor jou altijd *buiging* haha.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    Maar voor jou altijd *buiging* haha.

    AANBID MIJ.
    ALS KONINGIN MAAK IK IEDEREEN TOT SLAAF EN VEROVER IK DE WERELD.
    MHOEAHAHHAHA


    ''With all due respect, which is none...''

    Sterrenregen schreef:
    (...)
    AANBID MIJ.
    ALS KONINGIN MAAK IK IEDEREEN TOT SLAAF EN VEROVER IK DE WERELD.
    MHOEAHAHHAHA


    Wow, we leven in een democratie o.O
    Haha.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sterrenregen schreef:
    (...)
    AANBID MIJ.
    ALS KONINGIN MAAK IK IEDEREEN TOT SLAAF EN VEROVER IK DE WERELD.
    MHOEAHAHHAHA


    Pech, hier is één of ander evil persoon dat zichzelf nu een godin noemt en lekker niet luistert (cat)

    I gotta stop spamming by now

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 20:48 ]


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Pech, hier is één of ander evil persoon dat zichzelf nu een godin noemt en lekker niet luistert (cat)

    I gotta stop spamming by now



    Oeh oeh Young Gods van Halsey.
    Do u feel like a young god,
    You know the two of us are just young gods. (Kuch Cam en Olive kuch).
    And we'll be flying through the sky with the people underneath.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)


    Oeh oeh Young Gods van Halsey.
    Do u feel like a young god,
    You know the two of us are just young gods. (Kuch Cam en Olive kuch).
    And we'll be flying through the sky with the people underneath.


    Jacksie is a real god so...
    Nee jk Cam is ook leuk


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    Jacksie is a real god so...
    Nee jk Cam is ook leuk



    Okee nee top weet ik ook weer waar die staat thanxx for reminding me each time :'(.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)


    Okee nee top weet ik ook weer waar die staat thanxx for reminding me each time :'(.


    Ghehehe 😈


    obsessive rage

    Aangezien ik vanaf vandaag Mirthe's officiele topicstalker ben geworden ben ik hier dan :')
    MT dus voor dit idee :Y)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    RefIection schreef:
    Aangezien ik vanaf vandaag Mirthe's officiele topicstalker ben geworden ben ik hier dan :')
    MT dus voor dit idee :Y)

    Verschrikkelijk kind 😂😂


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    (...)
    Verschrikkelijk kind 😂😂


    (H)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    OIive schreef:
    (...)

    Pech, hier is één of ander evil persoon dat zichzelf nu een godin noemt en lekker niet luistert (cat)

    I gotta stop spamming by now

    *Koningin cries in a hoekje*


    ''With all due respect, which is none...''

    Sterrenregen schreef:
    (...)
    *Koningin cries in a hoekje*


    Och och


    obsessive rage