• 2089, de wereld is veranderd, vernietigd. Door de daden van de mensheid werd de aarde langzaam zijn ondergang toe geworpen, en boven de aarde heeft niemand het overleefd. Toch is de wereld niet onbewoond. Onder de grond zit namelijk leven, degene die zijn gered toen de wereld werd verwoest hebben een nieuw leven gestart, een wereld onder de grond. Hier proberen ze te overleven, en langzamerhand op een dag terug naar boven te gaan. Wij spelen men die zich onder de grond hebben gevestigd en proberen te overleven.


    Is het wat?
    Het is zeg maar een gemixed The 100.
    Zij zitten in de ruimte en op de aarde en 100 jaar geleden is hun wereld vernietigd,
    wij spelen dan het ongeveer 20/30 jaar geleden is gebeurd en we nog steeds onder de grond zitten.


    ''With all due respect, which is none...''

    Haha klinkt inderdaad erg als the 100 maar ik was niet zo'n fan van de serie :x
    Ik zal er in ieder geval nog even over denken al doe ik wss gewoon mee maar toch ahah ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    Haha klinkt inderdaad erg als the 100 maar ik was niet zo'n fan van de serie :x
    Ik zal er in ieder geval nog even over denken al doe ik wss gewoon mee maar toch ahah ^^

    THE 100 IS MIJN LEVEN. :O
    Hoe kunnen we nu nog RPGLoofd zijn :o

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 11:21 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Sterrenregen schreef:
    (...)
    THE 100 IS MIJN LEVEN. :O
    Hoe kunnen we nu nog RPGLoofd zijn :o


    Gewoon niet over the 100 doen ahaha de rest vind ik haast allemaal wel amazing.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."