• Hallo daar!

    Ik ben al een tijdje op zoek naar leuke bladwijzers, dat vind ik altijd wat aangenamer om naar te kijken dan een stukje papier tussen mijn boeken. Het lijkt alleen alsof ik die dingen nergens kan vinden. Daarom vraag ik even om jullie hulp. Waar zou ik bladwijzers kunnen kopen die niet te duur zijn? In de Standaard Boekhandel hebben ze er namelijk van Harry Potter, heel leuk, maar voor een bladwijzer wat te duur naar mijn zin.

    Alvast bedankt voor de hulp!

    Update: Etsy bv. is heel interessant, maar ik koop nooit online, dus aan dat soort dingen heb ik weinig.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 19:49 ]


    16 - 09 - '17

    Etsy, wellicht? (:


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Etsy, wellicht? (:


    Die winkel ken ik niet. Die hebbem ze volgens mij ook niet in Belgie. Maar toch bedankt.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Die winkel ken ik niet. Die hebbem ze volgens mij ook niet in Belgie. Maar toch bedankt.


    Het is een online winkel, haha.
    Kijk hier maar eens tussen. Mensen kunnen daar ook zelf dingen verkopen die ze zelf maken, zitten vaak hele leuke dingen tussen! *O*


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Het is een online winkel, haha.
    Kijk hier maar eens tussen. Mensen kunnen daar ook zelf dingen verkopen die ze zelf maken, zitten vaak hele leuke dingen tussen! *O*



    Ooh, dat is nu dan duidelijk, haha. Thanks!


    16 - 09 - '17

    Nog iemand een idee? Behalve online koopsites.


    16 - 09 - '17

    Ik weet niet hoe duur ze zijn, maar de Primera, Bruna en dat soort winkels hebben vaak wel (leuke) boekenleggers. Oeh, en als er een Boekenvoordeel winkel is in je buurt kun je daar ook altijd even neuzen! Ze liggen daar vaak bij de kassa. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Ik weet niet hoe duur ze zijn, maar de Primera, Bruna en dat soort winkels hebben vaak wel (leuke) boekenleggers. Oeh, en als er een Boekenvoordeel winkel is in je buurt kun je daar ook altijd even neuzen! Ze liggen daar vaak bij de kassa. ^^


    Hmm, die winkels hebben we denk ik niet in België.


    16 - 09 - '17

    Kun je niet een leuke kaart als boekenlegger gebruiken? Voor .80 cent bij de hema bijvoorbeeld heb je hele leuke kaarten.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Kun je niet een leuke kaart als boekenlegger gebruiken? Voor .80 cent bij de hema bijvoorbeeld heb je hele leuke kaarten.


    Kan ook. Bedankt voor het idee!


    16 - 09 - '17

    Ik verf eigenlijk altijd stroken papier en doe er dan zo'n plastic laagje omheen. Werkt ontzettend goed en is persoonlijk! Ik vind dat altijd heel leuk.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik gebruik gewoon alles wat binnen handbereik ligt als boekenlegger, haha :') Misschien dat de Standaard Boekhandel ze heeft? (Leek me logisch omdat het een boekenwinkel is, maar kan me niet echt herinneren dat ik ze daar ooit heb gezien, ach, you can always try XD) Speelgoedwinkels of van die prullenwinkeltjes hebben ze volgens mij ook soms, maar daar moet je echt al geluk mee hebben. Verder heb ik geen idee waar je ze nog zou kunnen vinden, veel succes met je zoektocht!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    Ik gebruik gewoon alles wat binnen handbereik ligt als boekenlegger, haha :') Misschien dat de Standaard Boekhandel ze heeft? (Leek me logisch omdat het een boekenwinkel is, maar kan me niet echt herinneren dat ik ze daar ooit heb gezien, ach, you can always try XD) Speelgoedwinkels of van die prullenwinkeltjes hebben ze volgens mij ook soms, maar daar moet je echt al geluk mee hebben. Verder heb ik geen idee waar je ze nog zou kunnen vinden, veel succes met je zoektocht!


    Nee, in de Standaard Boekhandel vind ik er alleen van Harry Potter aan een duurdere prijs. Maar bedankt!


    16 - 09 - '17

    ik plooi de hoekjes om (cat)


    jk zou ik nooit doen daar word ik cringy van HAHAHAHA
    ik steek er gewoon iets tussen wat binnen handbereik ligt :'D ik heb ook een verzameling gratis boekenleggers die je krijgt bij de aankoop van een boek oid

    je kan zelf eentje maken? (wbw) anders kan je wel eens kijken in de Action, daar is het suuuper goedkoop (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys