• Al een hele tijd heb ik een mooi jurkje in mijn kast hangen en eigenlijk lijkt hij mij het mooist als er geen beha bandjes te zien zijn. Nu lijkt mij een bandeau top een goeie optie, want mijn voorgevel wordt dan toch door iets bedekt voordat de jurk erover heen gaat. Maar ik ben dus bang dat ie gaat afzakken of dat ie te klein gaat zijn.

    Dus heeft iemand ervaring met een bandeau top?

    {De laatste tijd komen er wat meer topics van mij, ik zit op mijn praat/vraagstoel}


    Physics is awesome

    Ik heb het zelf niet echt op bandeau topjes, die platten bij mij vaak alles af en het zakt inderdaad af, bij mij dan. Ik heb zelf een BH waarvan de bandjes ervan af kunnen, van Primark en die geeft prima support en is dus strapless.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je kan toch ook van die doorzichtige bandjes kopen? Als de jouwe van een bh afkunnen natuurlijk.


    16 - 09 - '17

    Ik heb er ervaring mee! Het zit best fijn, maar geeft wel duidelijk minder steun dan een bh, omdat je die beugel er niet in hebt zitten. Bij mij kwamen de plastic stukjes aan de zijkant er echter al heel snel uit (zoals de beugel ook wel eens uitsteekt) en dat was best pijnlijk, want die staken in mijn uit. Dat kan natuurlijk ook gewoon aan de kwaliteit liggen, ik had ze van America Today toen. (:


    everything, in time

    Kalanithi schreef:
    Ik heb het zelf niet echt op bandeau topjes, die platten bij mij vaak alles af en het zakt inderdaad af, bij mij dan. Ik heb zelf een BH waarvan de bandjes ervan af kunnen, van Primark en die geeft prima support en is dus strapless.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kalanithi schreef:
    Ik heb het zelf niet echt op bandeau topjes, die platten bij mij vaak alles af en het zakt inderdaad af, bij mij dan. Ik heb zelf een BH waarvan de bandjes ervan af kunnen, van Primark en die geeft prima support en is dus strapless.


    Dat is een goed idee.


    Physics is awesome

    Reigns schreef:
    Je kan toch ook van die doorzichtige bandjes kopen? Als de jouwe van een bh afkunnen natuurlijk.


    Dat zou kunnen. Enig idee waar die te koop zijn?


    Physics is awesome

    Meraki schreef:
    Ik heb er ervaring mee! Het zit best fijn, maar geeft wel duidelijk minder steun dan een bh, omdat je die beugel er niet in hebt zitten. Bij mij kwamen de plastic stukjes aan de zijkant er echter al heel snel uit (zoals de beugel ook wel eens uitsteekt) en dat was best pijnlijk, want die staken in mijn uit. Dat kan natuurlijk ook gewoon aan de kwaliteit liggen, ik had ze van America Today toen. (:


    Dat is wel jammer, dat ie minder steun geeft dan een bh en dat de plastic stukjes aan de zijkant er uit kwamen. Misschien dan toch beter geschikt voor in de zomer als je het wel bedekt wil hebben als je een wijd shirt aantrekt.

    Wat is je uit?


    Physics is awesome

    Ik draag heel vaak bandeau topjes (of soms zelf een bikini topje). Ik heb wel grotere borsten en het blijft zitten! Enige nadeel is dat het idd wat "losser" zit. Maar ik heb daar persoonlijk geen problemen mee.
    Doorzichtige bandjes zijn in mijn ervaring juist nog opvallender. Maar je moet doen wat je het beste vind zitten.


    Alleen maar tranen van geluk

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen. Enig idee waar die te koop zijn?


    Niet meteen, sorry. Ze zijn vast wel in een lingeriewinkel te vinden of zo.


    16 - 09 - '17

    Adele schreef:
    Ik draag heel vaak bandeau topjes (of soms zelf een bikini topje). Ik heb wel grotere borsten en het blijft zitten! Enige nadeel is dat het idd wat "losser" zit. Maar ik heb daar persoonlijk geen problemen mee.
    Doorzichtige bandjes zijn in mijn ervaring juist nog opvallender. Maar je moet doen wat je het beste vind zitten.


    Dat is mooi! Neem je dan een maatje kleiner dan je denkt nodig te hebben of de maat die je denkt nodig te hebben? Sorry, voor de vaagheid. Dus jij draagt ze ook gewoon als topje?

    Want ik heb ook wel eens gehad met beha's dat ik over een hobbel heen rijdt met de fiets en mijn voorgevel vrolijk mee beweegt, wat meestal geen gevoel is.


    Physics is awesome

    ik heb geen ervaring met bandeau tops maar is een strapless bh dan geen optie? Zelf heb ik een strapless bh van de livera, was behoorlijk prijzig maar dat ligt ook naar wat je wilt en je maten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan