• WAR ANGELS:
    thank you, for your service.

    September 1945 — De Tweede Wereldoorlog is afgelopen, het is weer vrede in Europa. Vanuit de Verenigde Naties wordt er een soort kamp geopend als vredesproject. Het kamp is een statement voor de rest van de wereld dat vrede bewaakt moet worden. Camp de la Paix is gelegen in het zuiden van Frankrijk, hoewel het een kamp genoemd wordt is het niet echt een kamp, want het zit gevestigd in een grote villa aan de middellandse kust. In het kamp komen tien jongeren bij elkaar vanuit heel Europa — en Japan en Amerika — die gevochten hebben in de wereld. Hun samenkomst staat als symbool voor vrede. Echter, de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken zijn de gesneuvelden. Deze jongeren hebben de vreselijkste dingen gezien en meegemaakt en hoewel het op papier een mooi idee is, werkt het kamp heel wat anders. De jongeren worden geteisterd door nachtmerries. De geesten van de oorlog zitten ze op de hielen. Voor hen is er geen vrede, in hun hoofd zal het altijd oorlog blijven.

    Disclaimer: in dit RPG kunnen zowel mannen als vrouwen gevochten hebben in het leger.

    "Only the dead have seen the end of war."



    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 13:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hallo lieve Q'ers / RPG'ers,
    Na lang wikken en wegen heb ik de beslissing genomen om al eerder te stoppen met Quizlet dan ik oorspronkelijk in gedachten had — niet vóór mijn reis, maar vóór het afronden van mijn masterthesis. Daarbij heb ik niet meer het gevoel van ontspanning en 'thuis' horen hier, wat mijn keuze vergemakkelijkt. Bedankt voor de leuke tijd in deze RPG (met name Matty waarmee mijn personage het meeste contact heeft gehad).
    Helaas ga ik geen post meer schrijven om mijn personage 'los' te schrijven, omdat naar mijn mening de RPG daar onvoldoende actief voor is (geen aanval) — maar ik kies ervoor hier een simpele 'gebeurtenis' te plaatsen waardoor jullie verder kunnen zonder mijn personage. Ik geef geen toestemming dat mijn personage na mijn vertrek wordt gebruikt als NPC — of wat voor manier dan ook.

    Beau gaat na een tijdje met Suzy te hebben gekletst terug naar zijn kamer, maar wordt al snel opgeroepen door een van de organisatoren van het programma omdat zijn jongere broertje een ongeluk heeft gehad tijdens zijn trainingen in het leger. De jongeman is met zijn rechterbeen onder een tank terecht gekomen door een verkeerde inschatting en is daardoor zijn voet verloren vanaf zijn enkel. Alhoewel het geen levensbedreigend noodgeval is, heeft Beau zelfstandig de keuze genomen om naar huis te gaan — omdat dit het zoveelste is van het leger dat zijn leven en dat van zijn familie door de war schopt. Nu wil hij er zijn voor zijn ouders en jongere broertje.

    Love for all and never stop writing.

    Mirte


    Joh geef je dikke gelijk. Je hele mastherthesis is toch vereeeeel belangrijker dan iedereen hier. Q is idd niet meer wat het was, ik orpg daarom haast alleen dóh


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Joh geef je dikke gelijk. Je hele mastherthesis is toch vereeeeel belangrijker dan iedereen hier. Q is idd niet meer wat het was, ik orpg daarom haast alleen dóh


    Het is niet dat ik mijn masterthesis belangrijker vind dan alle mensen hier. (: Don't get me wrong — mijn Q. verslaving staat alleen het productief werken heel erg in de weg. De mensen die ik wil blijven spreken buiten Q. (en die dat ook met mij willen), spreek ik al lang buiten Q. (:


    Benoit schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik mijn masterthesis belangrijker vind dan alle mensen hier. (: Don't get me wrong — mijn Q. verslaving staat alleen het productief werken heel erg in de weg. De mensen die ik wil blijven spreken buiten Q. (en die dat ook met mij willen), spreek ik al lang buiten Q. (:


    Sorry. Ik post ook altijd tijdens examens enzo hoor!!!
    Ik bedoel: Wil je een diploma of vrienden hier? Nou, die keuze is volgens mij snel gemaakt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Sorry. Ik post ook altijd tijdens examens enzo hoor!!!
    Ik bedoel: Wil je een diploma of vrienden hier? Nou, die keuze is volgens mij snel gemaakt.


    Zoals ik hierboven al zei: ik houd mijn vrienden hier gewoon, ik praat ergens anders met ze dan op Q. Het is niet zo dat ik kies tussen mijn vrienden en mijn diploma.


    Benoit schreef:
    (...)

    Zoals ik hierboven al zei: ik houd mijn vrienden hier gewoon, ik praat ergens anders met ze dan op Q. Het is niet zo dat ik kies tussen mijn vrienden en mijn diploma.


    Dat snap ik ook.
    Ik bedoelde meer te zeggen: dat je niet slechte cijfers ofzo krijgt, maar ik begrijp het uiteraard als jij beide dingen kunt combineren.
    Sorry.


    Aan niets denken is ook denken.