• WAR ANGELS:
    thank you, for your service.

    September 1945 — De Tweede Wereldoorlog is afgelopen, het is weer vrede in Europa. Vanuit de Verenigde Naties wordt er een soort kamp geopend als vredesproject. Het kamp is een statement voor de rest van de wereld dat vrede bewaakt moet worden. Camp de la Paix is gelegen in het zuiden van Frankrijk, hoewel het een kamp genoemd wordt is het niet echt een kamp, want het zit gevestigd in een grote villa aan de middellandse kust. In het kamp komen tien jongeren bij elkaar vanuit heel Europa — en Japan en Amerika — die gevochten hebben in de wereld. Hun samenkomst staat als symbool voor vrede. Echter, de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken zijn de gesneuvelden. Deze jongeren hebben de vreselijkste dingen gezien en meegemaakt en hoewel het op papier een mooi idee is, werkt het kamp heel wat anders. De jongeren worden geteisterd door nachtmerries. De geesten van de oorlog zitten ze op de hielen. Voor hen is er geen vrede, in hun hoofd zal het altijd oorlog blijven.

    Disclaimer: in dit RPG kunnen zowel mannen als vrouwen gevochten hebben in het leger.

    "Only the dead have seen the end of war."



    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 13:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik hoop dat het goed is dat Lumi in de keuken komst staan


    Bowties were never Cooler

    ja sure c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb Berlyn maar gewoon naar de slaapkamer laten gaan.

    -> Dus voor iemand die nog niemand heeft / het te druk vind kom daar heen.


    Aan niets denken is ook denken.

    On his one, in de (mannen?) slaapkamer

    Iedereen heeft een eigen kamer (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha oke faal, heb ik dus ffe niet goed gelezen, zat me al dingen af te vragen.

    Oke dan doe ik wel dat de deur open staat, dus als iemand Berlyn wil storen in zijn kamer feel free to do so!


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand vrij voor post? Berlyn zit nog op zn kamer.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Iemand vrij voor post? Berlyn zit nog op zn kamer.


    Misschien is het makkelijker als hij zich bij een van de gesprekken voegt, gezien deze nog niet afgelopen lijken te zijn en er voor de rest weinig/geen actieve personages lijken te zijn.


    Bowties were never Cooler

    Ik post morgen met Beau.


    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Misschien is het makkelijker als hij zich bij een van de gesprekken voegt, gezien deze nog niet afgelopen lijken te zijn en er voor de rest weinig/geen actieve personages lijken te zijn.


    Ik denk dat je daarin wel eens gelijk zou hebben. Kijk morgen wel weer n keer.


    Aan niets denken is ook denken.

    Stiekem vraag ik mij af waar sommige personages goed Engels geleerd hebben haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Stiekem vraag ik mij af waar sommige personages goed Engels geleerd hebben haha.


    Staat in mijn geschiedenis.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben afwezig de 12e van juli (aankomende woensdag) t/m de 28e juli, op vakantie, dus dan zal ik niet kunnen posten (wel op gb en pb reageren)
    Daarna zal ik uiteraard weer kunnen posten.
    Tot die tijd ook nog


    Aan niets denken is ook denken.

    Veel plezier op vakantie!
    Ik ga proberen vandaag of morgen te posten, maar ik heb het atm even heel druk dus ik kan niks beloven sorry haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vergeet niet te posten (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yes, post people.
    Ik kan wss niet meer posten voor vakantie, gezien ik morgen weg ga en nog wacht op een reactie.
    Uiteraard zal ik na mijn vakantie weer enthousiast mee doen!


    Aan niets denken is ook denken.