• WAR ANGELS:
    thank you, for your service.

    September 1945 — De Tweede Wereldoorlog is afgelopen, het is weer vrede in Europa. Vanuit de Verenigde Naties wordt er een soort kamp geopend als vredesproject. Het kamp is een statement voor de rest van de wereld dat vrede bewaakt moet worden. Camp de la Paix is gelegen in het zuiden van Frankrijk, hoewel het een kamp genoemd wordt is het niet echt een kamp, want het zit gevestigd in een grote villa aan de middellandse kust. In het kamp komen tien jongeren bij elkaar vanuit heel Europa — en Japan en Amerika — die gevochten hebben in de wereld. Hun samenkomst staat als symbool voor vrede. Echter, de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken zijn de gesneuvelden. Deze jongeren hebben de vreselijkste dingen gezien en meegemaakt en hoewel het op papier een mooi idee is, werkt het kamp heel wat anders. De jongeren worden geteisterd door nachtmerries. De geesten van de oorlog zitten ze op de hielen. Voor hen is er geen vrede, in hun hoofd zal het altijd oorlog blijven.

    Disclaimer: in dit RPG kunnen zowel mannen als vrouwen gevochten hebben in het leger.

    "Only the dead have seen the end of war."



    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 13:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Confession: heeft het überhaupt nog zin om hier te posten? Don't get me wrong — ik geniet van Beau, maar ik heb het op het moment echt ontzettend druk en dan heb ik geen energie en tijd om me druk te maken om een RPG die misschien nooit meer tot leven komt.


    De meeste posten toch gewoon nog? Dat niet iedereen tijd/zin heeft om elke dag te posten wilt niet zeggen dat de RPG dood is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Nou ja — de RPG bestaat inmiddels al langer dan een maand en er zijn in totaal vier pagina's in het speeltopic. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen dan.


    Met weinig rollen en vakantie gaat het niet altijd snel, maar er wordt wel consequent gepost in de rpg, dus dood zou ik het zeker niet noemen, ondanks de kleine hoeveelheid paginas.


    Bowties were never Cooler

    Sorry iedereen, ik schrijf me uit. Ik heb geen inspiratie en wil niemand op me laten wachten. Sorry, veel plezier nog met deze RPG.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan weer posten, wil wel verder. Het gaat niet snel maar wel steady op zich. Miss zouden een paar nieuwe rollen goed doen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik snap to be honest niet echt waarom een RPG perse snel zou moeten lopen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het zelf ook leuker tho. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cranston schreef:
    Ik snap to be honest niet echt waarom een RPG perse snel zou moeten lopen?


    Als ik naar mezelf kijk, verlies ik een gedeelte van mijn motivatie als ik lang moet wachten of het idee heb dat ik de enige ben die actief wil schrijven aan een RPG. Ik begrijp dat het vakantie is, maar goed. Ik zal niet te veel uitweiden hierover.


    Beauchamp schreef:
    (...)

    Als ik naar mezelf kijk, verlies ik een gedeelte van mijn motivatie als ik lang moet wachten of het idee heb dat ik de enige ben die actief wil schrijven aan een RPG. Ik begrijp dat het vakantie is, maar goed. Ik zal niet te veel uitweiden hierover.


    Ik ben het hier mee eens en merk hierdoor ook dat ik 'er minder in zit'. Ik moet nu ook weer aansluiting vinden bij ..iemand?.. maar er zijn niet heel veel actief, waardoor dit ook lastiger is.
    Desalniettemin wil ik nog verder. Een paar nieuwe mensen erbij en er zou meer leven in kunnen komen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hm, jammer dat het gelijk bestempeld wordt als dood en weinig mensen inspiratie hebben. Ik heb zelf geprobeerd er meer rollen bij te krijgen, maar niemand was echt enthousiast voor het RPG behalve jullie. Dus ik zou best nieuwe rollen willen, maar dat lukt gewoon lastig. Ik ga sowieso zelf nog posten, wat mij betreft is het nog niet dood.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga ook nog posten hoor.
    Ergens waar mijn personage heen kan?
    Met nieuwe rollen bedoel ik meer mensen uit je vriendenlijst pb'en of ze mee willen doen, niet nieuw topic fzo


    Aan niets denken is ook denken.

    Cranston --> Tormienne


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik post zo snel mogelijk. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Capodistria > Mamilapinatapai


    I just caught the wave in your eyes