• WAR ANGELS:
    thank you, for your service.

    September 1945 — De Tweede Wereldoorlog is afgelopen, het is weer vrede in Europa. Vanuit de Verenigde Naties wordt er een soort kamp geopend als vredesproject. Het kamp is een statement voor de rest van de wereld dat vrede bewaakt moet worden. Camp de la Paix is gelegen in het zuiden van Frankrijk, hoewel het een kamp genoemd wordt is het niet echt een kamp, want het zit gevestigd in een grote villa aan de middellandse kust. In het kamp komen tien jongeren bij elkaar vanuit heel Europa — en Japan en Amerika — die gevochten hebben in de wereld. Hun samenkomst staat als symbool voor vrede. Echter, de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken zijn de gesneuvelden. Deze jongeren hebben de vreselijkste dingen gezien en meegemaakt en hoewel het op papier een mooi idee is, werkt het kamp heel wat anders. De jongeren worden geteisterd door nachtmerries. De geesten van de oorlog zitten ze op de hielen. Voor hen is er geen vrede, in hun hoofd zal het altijd oorlog blijven.

    Disclaimer: in dit RPG kunnen zowel mannen als vrouwen gevochten hebben in het leger.

    "Only the dead have seen the end of war."



    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 13:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga trouwens morgen weer reageren, ik heb 3 uur geslapen afgelopen nacht dus tja, ik ben een beetje moe haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het moeilijk wat ik nu moet doen — omdat ik meteen zes personages moet verwerken als ik post, haha.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 22:38 ]


    Ik wilde enkel daarmee zeggen dat je ook kritisch moet kijken naar andere rollen, anders voel ik me benadeeld. Maar enfin, zand erover, ik pas alles morgen aan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb zeker ook kritisch gekeken naar de andere rollen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Iemand die met Matteo verder wilt, niet in de woonkamer? Want het is inderdaad misschien niet superpraktisch met z'n allen samen, hoe logisch het moge zijn.


    A girl who wonders.

    Als je even wacht, pas ik mn rol aan, en kan ik mn perso die van jou laten tegenkomen


    Aan niets denken is ook denken.

    Entropy schreef:
    Iemand die met Beau verder wilt, niet in de woonkamer? Want het is inderdaad misschien niet praktisch met z'n allen samen.


    Entropy schreef:
    Iemand die met Matteo verder wilt, niet in de woonkamer? Want het is inderdaad misschien niet superpraktisch met z'n allen samen, hoe logisch het moge zijn.


    Ik heb Alessia wanneer zij goedgekeurd is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik maak Lumi candaag af en als ze goed is post ik


    Bowties were never Cooler

    Suzy is beschikbaar. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gadot schreef:
    (...)

    Ik heb Alessia wanneer zij goedgekeurd is?


    Yes, graag.


    A girl who wonders.

    Ik heb Rei even naar de keuken gestuurd zodat de groepen een beetje gesplitst kunnen worden en het makkelijker te volgen wordt c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil Beau ook wel ergens naartoe sturen — dus als iemand zich aanbiedt om hem verder te leren kennen, graag!


    Ik weet niet waar ik met mijn perso heen moet??
    @ Beau: Waar is Beau??


    Aan niets denken is ook denken.

    Sorry voor mijn flutpost.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered