• WAR ANGELS:
    thank you, for your service.

    September 1945 — De Tweede Wereldoorlog is afgelopen, het is weer vrede in Europa. Vanuit de Verenigde Naties wordt er een soort kamp geopend als vredesproject. Het kamp is een statement voor de rest van de wereld dat vrede bewaakt moet worden. Camp de la Paix is gelegen in het zuiden van Frankrijk, hoewel het een kamp genoemd wordt is het niet echt een kamp, want het zit gevestigd in een grote villa aan de middellandse kust. In het kamp komen tien jongeren bij elkaar vanuit heel Europa — en Japan en Amerika — die gevochten hebben in de wereld. Hun samenkomst staat als symbool voor vrede. Echter, de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken zijn de gesneuvelden. Deze jongeren hebben de vreselijkste dingen gezien en meegemaakt en hoewel het op papier een mooi idee is, werkt het kamp heel wat anders. De jongeren worden geteisterd door nachtmerries. De geesten van de oorlog zitten ze op de hielen. Voor hen is er geen vrede, in hun hoofd zal het altijd oorlog blijven.

    Disclaimer: in dit RPG kunnen zowel mannen als vrouwen gevochten hebben in het leger.

    "Only the dead have seen the end of war."



    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 13:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien is het dan slim om eventjes je personage naar een andere ruimte te schrijven? Zodat de andere niet vast zitten c: dan kan je gewoon weer je personage terug laten komen zodra jij terug bent.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    Misschien is het dan slim om eventjes je personage naar een andere ruimte te schrijven? Zodat de andere niet vast zitten c: dan kan je gewoon weer je personage terug laten komen zodra jij terug bent.


    Goeie ! , ik doe dat nu dan alvast wel even.


    Aan niets denken is ook denken.

    Even een massaberichtje omdat ik anders niet weet aan wie ik het wel en niet heb verteld (dus bij voorbaat sorry als je dit bericht bij wijze van spreken 20 keer leest):

    Vanaf morgen (vrijdag 14 juli) ben ik tot en met 2 september in Duitsland/Luxemburg. Hier ga ik werken/vakantie houden en ben ik de hele dag bezig, met uitzondering van de dinsdag. Wij hebben er hoogstwaarschijnlijk WiFi/4G, maar ik zal niet de hele dag online zijn op Quizlet. Natuurlijk ga ik ervoor zorgen dat ik af en toe wel kan posten en kan reageren op PB's/GB's/forumberichten, maar het zal lang niet zo frequent gaan als nu het geval is. Mocht het te lang duren voor jou(w personage), mag je hem/haar los schrijven van die van mij, want ik wil niemand ophouden (het liefst wel even melden, zodat ik weet dat ik daar geen rekening mee hoef te houden c: ). Hierbij, ciao bellas!

    x Matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gadot --> Cranston


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iemand voor Vincent?


    I just caught the wave in your eyes

    Sappho schreef:
    Iemand voor Vincent?


    Dagmar? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wacht nog op Beau denk ik?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Ik wacht nog op Beau denk ik?


    Crap, helemaal vergeten om hier te posten. Ik zou zweren dat ik het van mij to do lijstje had gehaald.
    Dit komt vandaag / morgen voor elkaar.


    Matteo is bij deze vrij, anyone?


    A girl who wonders.

    Ik kan eventueel wel Rei achter hem aan sturen? Maar ik weet niet of er verder nog mensen vrij zijn.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 13:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    Ik kan eventueel wel Rei achter hem aan sturen? Maar ik weet niet of er verder nog mensen vrij zijn.


    Yes, please.


    A girl who wonders.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Dagmar? c:


    Ja is goed! Sorry voor de late reactie, dan post ik asap (: – waarschijnlijk morgen


    I just caught the wave in your eyes

    Entropy schreef:
    (...)

    Yes, please.

    Dan zal ik proberen of ik morgen kan posten!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan mijn personage (Berlyn) naar iemand toe??


    Aan niets denken is ook denken.

    Gareth > Hopps


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.