• WAR ANGELS:
    thank you, for your service.

    September 1945 — De Tweede Wereldoorlog is afgelopen, het is weer vrede in Europa. Vanuit de Verenigde Naties wordt er een soort kamp geopend als vredesproject. Het kamp is een statement voor de rest van de wereld dat vrede bewaakt moet worden. Camp de la Paix is gelegen in het zuiden van Frankrijk, hoewel het een kamp genoemd wordt is het niet echt een kamp, want het zit gevestigd in een grote villa aan de middellandse kust. In het kamp komen tien jongeren bij elkaar vanuit heel Europa — en Japan en Amerika — die gevochten hebben in de wereld. Hun samenkomst staat als symbool voor vrede. Echter, de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken zijn de gesneuvelden. Deze jongeren hebben de vreselijkste dingen gezien en meegemaakt en hoewel het op papier een mooi idee is, werkt het kamp heel wat anders. De jongeren worden geteisterd door nachtmerries. De geesten van de oorlog zitten ze op de hielen. Voor hen is er geen vrede, in hun hoofd zal het altijd oorlog blijven.

    Disclaimer: in dit RPG kunnen zowel mannen als vrouwen gevochten hebben in het leger.

    "Only the dead have seen the end of war."



    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 13:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gareth schreef:
    (...)

    Twee keer poke is "ja" en drie keer poke is "nee". Dieper gaan de gesprekken niet. :')

    Nja, je kan lichamelijk best diep gaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Nja, je kan lichamelijk best diep gaan.


    This is wrong on so many levels.


    Saetre schreef:
    (...)

    This is wrong on so many levels.

    I know hahah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh mijn god Lisa. Ze zijn getraumatiseerd he :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dagmar heeft nu ook een innerlijk c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gareth schreef:
    Oh mijn god Lisa. Ze zijn getraumatiseerd he :')

    I was kidding! hahah

    Laten jullie even weten wanneer je je rol af hebt? Dan ga ik hem helemaal doorlezen c:

    Ik hoop trouwens wel dat er nog twee mannelijke persoanges bij komen, want anders worden het wel veel vrouwen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 15:57 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tijdens het schrijven van deze rol is Wikipedia mijn beste vriend, maar elke keer als ik het open hoor ik een stemmetje van mijn docenten in mijn achterhoofd "wikipedia is geen echte bron" lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Reigan "Rei" Taras Mikhailov
    RELATIES & INDRUKKEN

          • Alessia Montanari:
          • Beaumond Carstairs: Reigan weet niet zo goed wat hij moet vinden van deze jongen. De oude Reigan zou hem leuk gevonden hebben, maar de na-oorlogse Reigan blijft het liefste bij hem uit de buurt, voornamelijk om te voorkomen dat er homoseksuele gevoelens op komen borrelen. Deze houdt hij liever onder de oppervlakte.
          • Dagmar Emmeke Prins: bang is niet het goede woord, maar Reigan blijft liever uit de buurt van Dagmar. Na zijn verblijf in de ziekenboeg heeft hij nogal een afkeer gekregen tegen zusters en dokters. Hij ontwijkt ze het liefste en het helpt ook niet dat hij bang is dat ze uit hem los weet te peuteren hoe hij zich daadwerkelijk voelt. Ergens neemt hij het haar ook kwalijk dat zij niet zoveel heeft meegemaakt als hij, maar dat komt voornamelijk omdat hij weet dat zij waarschijnlijk wel een toekomst heeft en hij niet. Wel vind hij het fijn om naar haar stem te luisteren, omdat deze kalmerend werkt, maar dit heeft hij wel vaker bij vrouwelijke stemmen.
          • Susanne Cooper: de communicatie tussen Suzy en Reigan zal heel lastig zijn, omdat hij blind is en zij mute. Hij zou het wel proberen, mede omdat hij het gevoel heeft dat zij een beetje kan snappen waar hij doorheen gaat, maar het zou voor hem een grote stap zijn om dat daadwerkelijk uit te spreken.
          • Rol SebastianVerlac: ?
          • Rol Marlow: ?
          • Rol M0NA: ?
          • Rol Entropy: ?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 22:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Suzy is af. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry voor iedereen die aan het wachten is op mij! Alles komt donderdag of vrijdag.


    Bowties were never Cooler

    MT.


    A girl who wonders.

    Ik ga vandaag Alessia afmaken en een indrukkenlijstje voor de personages die er al zijn c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga morgen een indrukkenlijstje maken. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn indrukkenlijst is bijgwerkt op wat er nu af is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sorry dat Lumi op zich laat wachten


    Bowties were never Cooler