• WAR ANGELS:
    thank you, for your service.

    September 1945 — De Tweede Wereldoorlog is afgelopen, het is weer vrede in Europa. Vanuit de Verenigde Naties wordt er een soort kamp geopend als vredesproject. Het kamp is een statement voor de rest van de wereld dat vrede bewaakt moet worden. Camp de la Paix is gelegen in het zuiden van Frankrijk, hoewel het een kamp genoemd wordt is het niet echt een kamp, want het zit gevestigd in een grote villa aan de middellandse kust. In het kamp komen tien jongeren bij elkaar vanuit heel Europa — en Japan en Amerika — die gevochten hebben in de wereld. Hun samenkomst staat als symbool voor vrede. Echter, de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken zijn de gesneuvelden. Deze jongeren hebben de vreselijkste dingen gezien en meegemaakt en hoewel het op papier een mooi idee is, werkt het kamp heel wat anders. De jongeren worden geteisterd door nachtmerries. De geesten van de oorlog zitten ze op de hielen. Voor hen is er geen vrede, in hun hoofd zal het altijd oorlog blijven.

    Disclaimer: in dit RPG kunnen zowel mannen als vrouwen gevochten hebben in het leger.

    "Only the dead have seen the end of war."



    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 13:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Saetre > Kaur


    Matteo is bij deze zo goed als af.


    A girl who wonders.

    Ik zal als ik thuis ben de rol doorlezen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zal zo gelijk Rei even posten, iedereen mag zich gewoon bij hem aansluiten c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Snel rol maken, dan gaat mijn perso wel mensen storen :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn rol, Berlyn, is af en zoekt relaties.
    Wie wil??


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Mijn rol, Berlyn, is af en zoekt relaties.
    Wie wil??

    Niemand kent elkaar, dus ze hebben nog geen relaties van te voren.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh oke, dus bij relaties vul je alleen maar in wat gewoon daarvoor is zeg maar


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Oh oke, dus bij relaties vul je alleen maar in wat gewoon daarvoor is zeg maar

    Bij relaties kan je meer indrukken invullen, dus bedenken wat jouw personage zou vinden van de andere personages.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Bij relaties kan je meer indrukken invullen, dus bedenken wat jouw personage zou vinden van de andere personages.


    Oke, maar dat is dus enkel een indruk, gezien ze nog geen relatie hebben.
    Ik zal er mee aan de slag gaan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Is Matteo goedgekeurd?

    Zo ja, iemand waar ik hem heen mag sturen?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 17:36 ]


    A girl who wonders.

    Entropy schreef:
    Is Matteo goedgekeurd?

    Voor een groot deel wel, ik heb erop gereageerd op pagina vier van het rollentopic. Het is maar een klein puntje, dus als je dat hebt, mag je posten!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Voor een groot deel wel, ik heb erop gereageerd op pagina vier van het rollentopic. Het is maar een klein puntje, dus als je dat hebt, mag je posten!


    Oh sorry, dat had ik gemist.


    A girl who wonders.

    Entropy schreef:
    (...)

    Oh sorry, dat had ik gemist.

    Kan gebeuren c:

    @Micaela is het goed dat we jouw post eventjes als ongepost zien totdat je je rol af hebt? Dan heb je ook even rustig de kans om je personage (en je post) aan te passen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is wel een beetje raar, maar dat kan, als jij dat fijner vind.


    Aan niets denken is ook denken.